Mun noin vuoden kestänyt paasaus ja räksytys ihmisoikeuksista ja etenkin Johanna Tukiaisen ja hänen perheeseensä kohdistuneista törkykirjoituksista on vähentynyt huomattavasti. Kirjoitukset ovat selkästi siistiytyneet. Kun aloitin räksytykseni, niin hyvin harva oli samaa mieltä asioista kanssani, nyt heitä tuntuu poikivan, kuin sieniä sateella. Hienoa huomata, että järki ja etenkin maalaisjärki pelaa vielä suurimmalla osalla ihmiskunnasta.
Joo varmasti saan taas noottia myhyn himonäädiltä ja etenkin tuksulalaisilta, mutta ei se mitään. Olen sen verta vahvaa tekoa pääkopastani, että kyllä mä kestän ja jaksan toimia ihmisoikeuksien puolustajana jatkossakin.
Ei hatuta pätkääkään se kaikki loka mitä olen saanut niskaani. Ou jepulis jee.
Tiedättekö mistä olen iloinen ja tavallaan "otettu"?
80
465
Vastaukset
- Kiitos työstäsi
Sinunlaisiasi totuudensanojia saisi olla enemmänkin. Foorumia ei saisi jättää pelkästään pahansuoville.
- paljastus
Raili, olet feikki, joka paasaa niin näätänä kuin luomallasi Raili nimimerkillä.
- Huh huh
Raili, kyllä kaikki tietää, että sinä yksin olet se ryhmä. Kuvitteletko sinäkin olevasi jotain niin suurta, että voit lukea ansioksesi jotain sellaista, että ihmiset ovat muuttuneet sinun ansiostasi. :)
Aikamoinen narsisti sinäkin olet. Ei ihme, että puolustelet tuksua. Ei koira toista koiraa kintuille kuse.- Empathy & Sympathy
Sori, Raili ei ole kyllä yksin. En seuraile paljon palstaa, etenkin pari viime vuotta ei ole kiinnostanut, sillä jo Arto-ajoista asti olen tiedostanut kyseessä olevan henkisesti sairaan ihmisen, eikä esimerkiksi vammaisille naureskelu ole mielestäni ok.... Railia en tunne, enkä tiedä onko aito vai ei, mutta hyvä, että joku on myös Tuksua puolustanut raadollisuutta kohtaan.
Uskokaa pois, enemmän se kertoo teistä kuin Tuksusta, että nauratte sairaalle ihmiselle. - ehdota
Empathy & Sympathy kirjoitti:
Sori, Raili ei ole kyllä yksin. En seuraile paljon palstaa, etenkin pari viime vuotta ei ole kiinnostanut, sillä jo Arto-ajoista asti olen tiedostanut kyseessä olevan henkisesti sairaan ihmisen, eikä esimerkiksi vammaisille naureskelu ole mielestäni ok.... Railia en tunne, enkä tiedä onko aito vai ei, mutta hyvä, että joku on myös Tuksua puolustanut raadollisuutta kohtaan.
Uskokaa pois, enemmän se kertoo teistä kuin Tuksusta, että nauratte sairaalle ihmiselle.Minkälaista hoitoa hän sinun mielestäsi tarvitsee vai onko toivoton tapaus?
- yhteinen manifesti
Hupsista!
Tämä 'railihan' näkyy tekevän sen saman melko harvinaisen kielioppivirheen kuin täällä sopivasti peräkanaa ihan railina möykänneet 'new years eve', 'oikeudenpuolustaja' ja nyt tämä viimeisin ja kornein nimmari 'enkeli vaan'.
Aika homma pyöriä tollasena 'ryhmänä' täällä. Ei ihme että tämä 'raili' itse on saanut 'hieman höllätä kirjoitustahtiaan' vai miten tämä koominen ilmaus nyt menikään...alter egot on saaneet hoitaa 'räksytyksen', kukin vuorollaan.
Joo, samaan toisten ihmisten älyn ja nokkeluuden aliarvioimiseen kosahti tämäkin täti; piti vielä päästä omaa erinomaista mielipidevaikuttajan ominaisuuttaan hehkuttelemaan ja unohtui siinä hurmiossa toi kirjoitustyylin vaihto...
Eli röyhkeään ylimielisyyteen kompastui nyt 'ryhmä raili', aivan esikuvansa eli "KOHTEENSA" lailla.- entajuailkeyttä
Ei Raili ole ainoa, terquin Pirullinen enkeli (uudella nickillä nyt).
- Niin kehujen
toivossa se raili täällä onkin, no just. Niillä perskärpästen kehuilla se tunkkikin ratsastaa. Jaksaa toilailla kun eemelit ym. sutiset kehuvat kauniiksi taiteilijaksi.
No se ja sama kuka luulee olevansa mitäkin, samat lähtökohdat kummallakin.
Raili ja tunkki kumpikin niiiin kaipaa hyväksyntää. Voi poloja.- Suuri nauraja
Totta!!! Raili ja Tuksu (ja niiden salanimet tällä palstalla) ovat täysiä vi-tun pellejä!!! :-):-):-)
- entajuailkeyttä
Suuri nauraja kirjoitti:
Totta!!! Raili ja Tuksu (ja niiden salanimet tällä palstalla) ovat täysiä vi-tun pellejä!!! :-):-):-)
Sä taas oot sen lajin ilkiö, että inhoisin ellen tietäis kaltaistesi kärsineen jo liikaakin.
- 2123132
"jaksan toimia ihmisoikeuksien puolustajana jatkossakin"
Joo, tosi hienoa, että jaksat tehdä pyyteetöntä ihmisoikeustyötä. Kiinnostaisi vain tietää, että rajoittuuko arvokas taistelusi Tuksuun (joka kieltämättä on jäänyt erinäisten ihmisoikeusjärjestöjen tutkan alapuolelle)? Tiedämmehän, että maailmassa on ihmisiä, joiden ihmisoikeuksia loukataan jopa melkein yhtä räikeästi kuin Tuksun ihmisoikeuksia. Joku hullu saattaisi jopa väittää, että Johanna Tukiaista koskeva nettikirjoittelu ei kenties lukeudukaan maailman merkittävimpiin ihmisoikeusongelmiin.- tärkeysjärjestys
"Joku hullu saattaisi jopa väittää, että Johanna Tukiaista koskeva nettikirjoittelu ei kenties lukeudukaan maailman merkittävimpiin ihmisoikeusongelmiin. "
Niinpä, tottakai se että joku sanoo Tukiaista lihavaksi tai peräti läskiksi, tai kirjoittaa ilkeästi Tukiaisen rikoksista tai hoitamattomasta habituksesta, onhan se huomattavasti suurempi ihmisoikeusrikos kuin esim. Intian pikkutyttöjen ja naisten raiskaukset, puhumattakaan Iranin kivitystuomioista. tärkeysjärjestys kirjoitti:
"Joku hullu saattaisi jopa väittää, että Johanna Tukiaista koskeva nettikirjoittelu ei kenties lukeudukaan maailman merkittävimpiin ihmisoikeusongelmiin. "
Niinpä, tottakai se että joku sanoo Tukiaista lihavaksi tai peräti läskiksi, tai kirjoittaa ilkeästi Tukiaisen rikoksista tai hoitamattomasta habituksesta, onhan se huomattavasti suurempi ihmisoikeusrikos kuin esim. Intian pikkutyttöjen ja naisten raiskaukset, puhumattakaan Iranin kivitystuomioista.Kysypä itseltäsi, että mitä ihmisarvo on ja mihin se ja sen kunnioittaminen pohjautuu. Ettei vaan maassa maan tavalla ihmisoikeuksiin?
- tärkeysjärjestys
RailiSuominen kirjoitti:
Kysypä itseltäsi, että mitä ihmisarvo on ja mihin se ja sen kunnioittaminen pohjautuu. Ettei vaan maassa maan tavalla ihmisoikeuksiin?
Tarkoitatko että sinun arvomaailmassasi on ihan oikein raiskaukset ja kivitykset jos ne kuuluu sarjaan maassa maan tavalla?
Jos oikeasti haluaisit vaikuttaa ihmisoikeuksien puolesta puolustaisit ihan jotakin muuta tahoa kuin J Tukiaista ... joka ei sinun puolustamiasi halua eikä tarvitse ja nauraa sinun toimillesi paskasta naurua. - Railille
RailiSuominen kirjoitti:
Kysypä itseltäsi, että mitä ihmisarvo on ja mihin se ja sen kunnioittaminen pohjautuu. Ettei vaan maassa maan tavalla ihmisoikeuksiin?
Ihmisarvo on Raili hyvä sellaista, että ei pahoinpitele eikä häpäise ihmisiä, ensinkään omaa isää, perhettä saati tuntemattomia. Jokaisella pitäisi olla oikeus fyysiseen koskemattomuuteen. Myöskään toisten uhkailu, varsinkin viranomaisten uhkaaminen pommilla jne ei ole kotin ihmisarvoa kunnioittavaa käytöstä. Eikä rattijuopumus, sillä siinä vaarannetaan toisten henkikin. Ihmisyyteen kuuluu myös eläimistä eli heikommista huolehtiminen.
Olisi kiva jos voisit saarnata livenä tämän saman Johannalle, kun olet noin kovin huolissasi toisten ihmisarvosta ja ihmisyyden kunnioittamisesta.
Muuten jokaisella on oikeus vetää oma ihmisyytensä niin lokaan kuin haluaa, mistä Johanna on erinomaisena esimerkkinä muille. Railille kirjoitti:
Ihmisarvo on Raili hyvä sellaista, että ei pahoinpitele eikä häpäise ihmisiä, ensinkään omaa isää, perhettä saati tuntemattomia. Jokaisella pitäisi olla oikeus fyysiseen koskemattomuuteen. Myöskään toisten uhkailu, varsinkin viranomaisten uhkaaminen pommilla jne ei ole kotin ihmisarvoa kunnioittavaa käytöstä. Eikä rattijuopumus, sillä siinä vaarannetaan toisten henkikin. Ihmisyyteen kuuluu myös eläimistä eli heikommista huolehtiminen.
Olisi kiva jos voisit saarnata livenä tämän saman Johannalle, kun olet noin kovin huolissasi toisten ihmisarvosta ja ihmisyyden kunnioittamisesta.
Muuten jokaisella on oikeus vetää oma ihmisyytensä niin lokaan kuin haluaa, mistä Johanna on erinomaisena esimerkkinä muille.Johanna on noista tekemisistään saanut tuomion Suomen oikeuslaitoksen antamana. Johanna tulee saamaan tuomion tekemistään rötöksistä mm. helmikuussa satoi tai paistoi. Jos jotain on tehnyt, niin vastuupäivät tulee eteen.
Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että Johannaa saa kohdella miten sattuu. Rikoksesta epäillyllä samoin, kuin rikoksesta syytetyllä, samoin kuin rikoksesta tuomitulla on ihmisoikeudet. Heillä on edelleen tuomittunakin ihmisarvo (ihmisoikeuksissa lue; perustuslaki) ja sitä näädät te ette voi viedä pois.
- 18+20
Yhtä mustavalkoisen ja epäloogisen päätelmän teit aikoinaan AdaFlinkinä Verkostomarkkinointi foorumilla kun nostit itsesi lähes yli-ihmisen asemaan WinCapitan syyllisten selvittäjänä.
Ja mitään et voi ...- daada daada
Ah, Ada, olikohan tuolla Elleissäkin joskus?
- likasanko
Ihmisyys, ihmisarvo ja ihmisoikeus - sanoilla lienee hieman eroa?
- himonäätä
Rapa on jo kauan sitten samaistanut itsensä Tunkioon ja susiemomaisen taistelunsa käy itsensä puolesta, Tunkio on enää pelkkä keppihevonen. Tietysti voi miettiä mikä Tunkiossa on vetänyt puoleensa?
- Kenties RS on itse entinen/nykyinen juoppo? Känni-ämmien "sisterhood"-ilmiö.
- RS on pyramidihuijausten kiihokkeessa korruptoitunut ja enemmän tai vähemmän salaa ihailee Tunkion lakia halveksivaa elämäntapaa ja etenkin veronkiertoa.
- RSllä on itsellään nuorempi, kauniimpi ja menestyneempi sisar, mikä selittää Jasmine Tukiaiseen kohdistuvan kiukunsekaisen inhon.
- RS saa itse kiihoketta täällä riitelystä ja ehdottoman oikeassa olemisesta. Eli pahinta jos sitä "noottia" ei tulisikaan. Ole hyvä vaan nyt taas kerran.- en keksi muuta
Luulen että samaistuu yleisen pilkan kohteeksi. Haukuttujen puolustaminen on niin ehdotonta ja mustavalkoista.
- 1metallimuija
Entäpä Madamen törkykirjoitukset joita hän on kohdistanut perheeseensä? Milloin huoritellaan äitiä milloin tehdään tarkka selonteko isänsä sairauksista milloin haukutaan rumasta omaa sisartaan, miten lukemattomia kertoja Madame on haukkunut entisiä ystäviä, uhkaillut viranomaisia, saattaa olla , että kirjopitukset ovat siistiytyneet meiltä kirjoittajilta, mutta niin uskovainen kuin tuksu onkin niin hän on niin rivo turpavärkistänsä, että voi vaan hänenkin kohdallaan sanoa, että sydämmenkyllyydestä suu puhuu.
Vahvasti liioiteltua puhua Tuksua kritisoivista kirjoituksista ihmisoikeusloukkauksina kun käsitän ihmisoikeusasiat sellaisiksi joissa vaikkapa ihmisiä vainotaan uskonnollisen tai poliittisen mileipiteen takia ja toisinajattelijoita heitetään vankiloihin ilman mitään oikeudenkäyntejä.Tai pieniä tyttöjä ja poikia raiskataan ja pakotetaan vaikkapa prostituutioon.
Ihmeellistä taistelua Pro Tukiainen puolesta. väittäisin , että myös meillä näätijöillä terve järki pelaa joitakin yksittäistapauksia lukuunottamatta.
Mua arvoisa Suominen tympii aika raskaalla kädellä tämä pakkomielteenomainen taistelu täällä ja kirjoitustyylistä voi päätellä , että vastailet ja komppailet useiden nimimerkkien takaa omaa ihmisoikeustaistelua.
Sen kus puolustat Madamea, mutta mulla on ainakin oikeus mielipiteisiin ja en siitä taivu, että inhoan Madamea ja olen jo inhonnut Kanerva-casesta lähtien , en tunne vihaa Madamea kohtaan koska viha on voimakas tunne ja syö energiaa.
En nyt jaksa kommentoida enempää ja tämäkin oli ehkä tarpeetonta, mutta olen läpeensä kyllästynyt pakkomielteen omaiseen ihmisoikeuksien puolustamiseen, että alan saada tarpeekseni tästä palstasta.Olen saanut lokaa niskaani mäkin, mutta en jää tappelemaan herjaajieni kanssa vaan pysyn muutaman päivän pois palstalta.Jos läheiset tuntevat kunniaansa loukatun, niin heillä on Suomen lain suoma mahdollisuus hakea Johannaa vastuuseen sanomisistaan. Jos he eivät sitä tee, niin se on niiden oma juttu.
Se, että Johanna haukkuu omaisiaan/läheisiään ei oikeuta asiassa ulkopuolisia haukkumaan ja herjaamaan Johannaa. Ja vielä vähempi se antaa oikeuden Johannan vainoamiseen.- selvennä
RailiSuominen kirjoitti:
Jos läheiset tuntevat kunniaansa loukatun, niin heillä on Suomen lain suoma mahdollisuus hakea Johannaa vastuuseen sanomisistaan. Jos he eivät sitä tee, niin se on niiden oma juttu.
Se, että Johanna haukkuu omaisiaan/läheisiään ei oikeuta asiassa ulkopuolisia haukkumaan ja herjaamaan Johannaa. Ja vielä vähempi se antaa oikeuden Johannan vainoamiseen.Mikä oikeuttaa sinut ulkopuolisena haukkumaan näätiä jos he arvostelevat Johannaa eivätkä sinua? Aina painotat sitä että vain Johannan uhrit saavat suuttua hänelle, silti sinä suutut hänen puolestaan kaikille?
selvennä kirjoitti:
Mikä oikeuttaa sinut ulkopuolisena haukkumaan näätiä jos he arvostelevat Johannaa eivätkä sinua? Aina painotat sitä että vain Johannan uhrit saavat suuttua hänelle, silti sinä suutut hänen puolestaan kaikille?
Näädät ovat joukko anonyymejä. Ei heitä voi loukata lain tarkoittamassa merkityksessä. Johanna sen sijaan on nimeltä Johanna Tukiainen tunnettu henkilö. Vai väitätkö ihan oikeesti, että olet saanut kasteessa nimen selvennä?
Huomaatko eron?- selvennä
RailiSuominen kirjoitti:
Näädät ovat joukko anonyymejä. Ei heitä voi loukata lain tarkoittamassa merkityksessä. Johanna sen sijaan on nimeltä Johanna Tukiainen tunnettu henkilö. Vai väitätkö ihan oikeesti, että olet saanut kasteessa nimen selvennä?
Huomaatko eron?Oletko koskaan arvostellut ihmistä joka on omalla nimellään haukkunut Tuksua? Oletko asettunut Tuksun puolelle arvostelijaa vastaan? Koskaan.
- ,,,,,,,,
RailiSuominen kirjoitti:
Jos läheiset tuntevat kunniaansa loukatun, niin heillä on Suomen lain suoma mahdollisuus hakea Johannaa vastuuseen sanomisistaan. Jos he eivät sitä tee, niin se on niiden oma juttu.
Se, että Johanna haukkuu omaisiaan/läheisiään ei oikeuta asiassa ulkopuolisia haukkumaan ja herjaamaan Johannaa. Ja vielä vähempi se antaa oikeuden Johannan vainoamiseen."Se, että Johanna haukkuu omaisiaan/läheisiään ei oikeuta asiassa ulkopuolisia haukkumaan ja herjaamaan Johannaa."
Ei, mutta se asettaa sinun kiivaat johanna-apologiasi mielenkiintoiseen valoon. Miksi puolustat niin kovasti juuri häntä? - Sitä saa mitä tilaa?
RailiSuominen kirjoitti:
Huomaatko eron?Raili, sanoit tärkeän pointin: Johanna Tukiainen on tunnettu henkilö ja hän on tehnyt ja tekee itse kaikkensa, että saisi yhä enemmän negatiivista julkisuutta. Hän olisi voinut Kanerva-jupakan jälkeen kadota ja oppia jotain, mutta näin ei käynyt.
Laissa sanotaan, että tällaisissa tapauksissa julkisuuteen itsensä tuoneen henkilön on kestettävä häneen kohdistettu epämiellyttäväkin arvostelu. Voiko ihminen, joka tekee pelkkiä negativiisia tekoja saada muuta kuin negatiivista arvostelua? Metsähän vastaa juuri niinkuin sinne huudetaan.
Luulisin, että jos Johanna tekisi kerrankin jotain hyvää ja kunnioitettavaa, niin sekin huomattaisiin ja hän saisi varmasti pojot siitä. Vaikka vain myöntäisi, millainen totuus hänestä itsestään oikeasti on. Ja vaikkapa jos hän laittaisi elämänsä kuntoon ja poistuisi huomionhakuisesta elämästä ja julkisuudesat. Mutta niin tuskin tulee käymään. - palleramstedt
Sitä saa mitä tilaa? kirjoitti:
Raili, sanoit tärkeän pointin: Johanna Tukiainen on tunnettu henkilö ja hän on tehnyt ja tekee itse kaikkensa, että saisi yhä enemmän negatiivista julkisuutta. Hän olisi voinut Kanerva-jupakan jälkeen kadota ja oppia jotain, mutta näin ei käynyt.
Laissa sanotaan, että tällaisissa tapauksissa julkisuuteen itsensä tuoneen henkilön on kestettävä häneen kohdistettu epämiellyttäväkin arvostelu. Voiko ihminen, joka tekee pelkkiä negativiisia tekoja saada muuta kuin negatiivista arvostelua? Metsähän vastaa juuri niinkuin sinne huudetaan.
Luulisin, että jos Johanna tekisi kerrankin jotain hyvää ja kunnioitettavaa, niin sekin huomattaisiin ja hän saisi varmasti pojot siitä. Vaikka vain myöntäisi, millainen totuus hänestä itsestään oikeasti on. Ja vaikkapa jos hän laittaisi elämänsä kuntoon ja poistuisi huomionhakuisesta elämästä ja julkisuudesat. Mutta niin tuskin tulee käymään.Ei mua ainakaan häiritse normi tuksun arvostelu. Ei kaikki näädät ole idiootteja. Mutta ne näädät jotka vetää överiksi, niin tottakai mä ainakin niitä haukun, kun ne on ihmisenä todella bakteeritasoa, enemmän kuin tuksu ite.ja ne tuo itseään julki ihan siinä missä tuksukin, samat ongelmat niillä on, ja vielä pahemmatkin, jos ne pysyis koloissaan jemmassa, niin eihän niitä sit kukaan haukkuiskaan, mut kokoajan äänessä...........
- Paardilallero
Marja kirjoittaa täyttä soopaa. Minun kirjoittamisiini ei ainakaan ole moinen "toiminta" vaikuttanut mitenkään!
- hävetkää
Nämä kirjoittelut on hupaisaa seurattavaa. Olette todella toivottonta rupusakkia, jotka jaksaa taukoamatta suoltaa kauheaa skeidaa.
Todella etovaa käytöstä, joutaisitte vastuuseen koko näätäporukka. - missy c
Eipä kenenkään muunkaan.
Kuten tässä jo mm arvoisa kirjoittajakollega 1metallimuijakin totesi että ainoat komppailijat ovat saman tädin alter egot
jotka ihan railina ovat vaikuttuneita 'hyvistä kirjoituksista'/'hienosta mielipiteestä'/kiittelevät kun 'vihdoinkin joku
uskaltaa tarttua tähän järkyttävään ongelmaan'.
Hyvä esimerkki näistä on yksi 'railin' sivupersoonista eli 'yliopistolla työpaikkakiusatuksi joutunut' "Lonely Soul".
Vähän väliä jos keskustelu uhkaa hyytyä niin Lonelylle antaa kannustavaa back uppia joku muu rinnakkaishahmo kuten
nm "NainOn".
- Tämä 'vuoropuhelu' oli niin hillittömän naiivia ja läpinäkyvää että joku jo reaaliajassa kommentoi asiaa -
kutsuen touhua äärettömän säälittäväksi.
Pari kolme kertaa vuodessa, lähinnä loma-aikoina, täällä randomkirjoittelevakin huomasi tämän kuvion jo viime kesänä.
Jossain jankutuksessaan ko 'raili' jopa myönsi provosoineensa tahallaan, toki silloinkin sivupersoonana eri nimmarilla.
Samaten kaava aloitan-topikin-ja-komppaan-ap:tä-vartin-sisällä toistui lähes poikkeuksetta.
En tuolloin vaivautunut/ehtinyt/katsonut vaivan arvoiseksi asiaan puuttua mutta hyvin ärsyttävää se oli.
Hyvätkin asiapitoiset keskustelut eksyivät usein varsinaisesta aiheestaan kun sama jänkkääjä aloitti jostain aiheesta poikkeavasta sivuasiasta jankuttamaan, kuuntelematta yhtäkään asiallista vasta-argumenttia.
Se oli kuin puhuminen uhma- tai murrosikäiselle, sama vastalause ja reaktiotyyli:
Kädet korville ja täyttä huutoa "ääääääää mä en haluu kuunnella!!"
Jotenkin tavallaan kuitenkin ymmärrän tällaisen yhden-manifestin-puolesta -toiminnan, varsinkin jos kirjoittajalla on runsaasti vapaata aikaa ja - ainakin omasta mielestään - hyviä mielipiteitä/päivitettyä faktatietoa jostakin asiasta.
Tällaisella foorumilla missä nopeasti oppii tunnistamaan toiset kirjoittajat voi olla uskottavuuden kannalta joskus
tarpeen kirjoittaa jokin tietoisku-tyyppinen juttu sellaisen nickin alla joka ei ole arvoviritteinen mihinkään suuntaan.
Mutta ymmärrykseni loppuu siinä vaiheessa kun monipersoonainen yhden agendan kiivas ajaja ja puolustaja
alkaa kirjoitella 'vastakkaisen leirin' nimissä. Silloin ensimmäinen ajatus on että tuolla ihmisellä täytyy olla jotain
hämminkiä itsensä ja elämänsä kanssa - tai ainakin ihan liikaa luppoaikaa.
Luettuani nyt pari näitä ko kirjoittajan 'vastapuolella' eli 'näätänä' postaamaa kommenttia - tavallisimmin aloituksia -
ei homma ollutkaan enää niin outo.
Tämä yleisimmin nimimerkillä "RailiSuominen" tunnettu henkilöhän vain YRITTÄÄ PROVOSOIDA ITSE NIITÄ TÖRKEIMPIÄ KOMMENTTEJA Johanna Tukiaisesta jotta voi niitä sitten taas 'omana itsenään' tai jonakin alter egonaan syvästi ja ylimielisesti paheksua!
- Juuri tämä oman itsensä nosto jotenkin 'paremmaksi ihmiseksi' on näille kirjoituksille tyypillistä.
Vai mitä sanotte aloituksesta jossa 'näädäksi tunnustautuva' nm "Pettymys=raiskaus" aloittaa ketjun otsikolla "Tuksun epäsiisteys ja treffit"?!? - Siellä sitten yrittää kalastaa kommentteja mm kuukautisvereen sotkeutuneista vaatteista....
Onneksi palstalaiset ovat fiksuja ja teräviä, tunnistavat tämän itsensä kanssa keskustelevan provoilijan eivätkä mene enää
näihin kirjoitusansoihin.
Nyt täällä on ollut mukavaa, välillä jopa hillittömän hilpeää!
Olen saanut paljon infoa asioista joita en olisi välttämättä tullut itse koskaan itselleni selvittäneeksi
- kuten nyt vaikkapa kaupalliselta pohjalta toimivasta uskisorganisaatio Livets Ordista/Word of Lifesta
(tänks taas totuus matkasta' ;> ) ja esim Honolulun nykymeiningistä; missä on mikin kauppa tai hotelli tai missä on barbin postaama otos kuvattu. Omista surffausreissuista saarille kulunut jo tovi eli kartalta olin tipahtanut armottomasti...
...kunnes apuun tuli Ellentuna!! Huipputerävine huomioineen ko kaupungista tuntui kuin olisin itse paikalla! Kiitos!
Ja te kaikki muutkin jotka olette täällä rennolla mielellä, itsekin viihtymässä kevyen ja loppupeleissä melko marginaalisen
aihepiirin parissa, kunnioittaen toisia palstan kirjoittajia ja heidän mielipiteitään
solvauksiin.
Teidän ansiostanne täällä on ihana combo täyttä asiaa & hulvatonta kuvaleikkiä & hillitöntä pilailua & hämmästyttäviäkin kirjoituksia joista huomaa palstalaisten monimuotoisuuden ja harrastaneisuuden.
Tusen tack! Thank you all, guyz! ;D - missy täsmentää:
missy c kirjoitti:
Eipä kenenkään muunkaan.
Kuten tässä jo mm arvoisa kirjoittajakollega 1metallimuijakin totesi että ainoat komppailijat ovat saman tädin alter egot
jotka ihan railina ovat vaikuttuneita 'hyvistä kirjoituksista'/'hienosta mielipiteestä'/kiittelevät kun 'vihdoinkin joku
Hyvä esimerkki näistä on yksi 'railin' sivupersoonista eli 'yliopistolla työpaikkakiusatuksi joutunut' "Lonely Soul".
Vähän väliä jos keskustelu uhkaa hyytyä niin Lonelylle antaa kannustavaa back uppia joku muu rinnakkaishahmo kuten
nm "NainOn".
- Tämä 'vuoropuhelu' oli niin hillittömän naiivia ja läpinäkyvää että joku jo reaaliajassa kommentoi asiaa -
Pari kolme kertaa vuodessa, lähinnä loma-aikoina, täällä randomkirjoittelevakin huomasi tämän kuvion jo viime kesänä.
Jossain jankutuksessaan ko 'raili' jopa myönsi provosoineensa tahallaan, toki silloinkin sivupersoonana eri nimmarilla.
Samaten kaava aloitan-topikin-ja-komppaan-ap:tä-vartin-sisällä toistui lähes poikkeuksetta.
En tuolloin vaivautunut/ehtinyt/katsonut vaivan arvoiseksi asiaan puuttua mutta hyvin ärsyttävää se oli.
Hyvätkin asiapitoiset keskustelut eksyivät usein varsinaisesta aiheestaan kun sama jänkkääjä aloitti jostain aiheesta poikkeavasta sivuasiasta jankuttamaan, kuuntelematta yhtäkään asiallista vasta-argumenttia.
Se oli kuin puhuminen uhma- tai murrosikäiselle, sama vastalause ja reaktiotyyli:
Jotenkin tavallaan kuitenkin ymmärrän tällaisen yhden-manifestin-puolesta -toiminnan, varsinkin jos kirjoittajalla on runsaasti vapaata aikaa ja - ainakin omasta mielestään - hyviä mielipiteitä/päivitettyä faktatietoa jostakin asiasta.
Tällaisella foorumilla missä nopeasti oppii tunnistamaan toiset kirjoittajat voi olla uskottavuuden kannalta joskus
tarpeen kirjoittaa jokin tietoisku-tyyppinen juttu sellaisen nickin alla joka ei ole arvoviritteinen mihinkään suuntaan.
Mutta ymmärrykseni loppuu siinä vaiheessa kun monipersoonainen yhden agendan kiivas ajaja ja puolustaja
alkaa kirjoitella 'vastakkaisen leirin' nimissä. Silloin ensimmäinen ajatus on että tuolla ihmisellä täytyy olla jotain
Luettuani nyt pari näitä ko kirjoittajan 'vastapuolella' eli 'näätänä' postaamaa kommenttia - tavallisimmin aloituksia -
Tämä yleisimmin nimimerkillä "RailiSuominen" tunnettu henkilöhän vain YRITTÄÄ PROVOSOIDA ITSE NIITÄ TÖRKEIMPIÄ KOMMENTTEJA Johanna Tukiaisesta jotta voi niitä sitten taas 'omana itsenään' tai jonakin alter egonaan syvästi ja ylimielisesti paheksua!
- Juuri tämä oman itsensä nosto jotenkin 'paremmaksi ihmiseksi' on näille kirjoituksille tyypillistä.
Vai mitä sanotte aloituksesta jossa 'näädäksi tunnustautuva' nm "Pettymys=raiskaus" aloittaa ketjun otsikolla "Tuksun epäsiisteys ja treffit"?!? - Siellä sitten yrittää kalastaa kommentteja mm kuukautisvereen sotkeutuneista vaatteista....
Onneksi palstalaiset ovat fiksuja ja teräviä, tunnistavat tämän itsensä kanssa keskustelevan provoilijan eivätkä mene enää
Olen saanut paljon infoa asioista joita en olisi välttämättä tullut itse koskaan itselleni selvittäneeksi
- kuten nyt vaikkapa kaupalliselta pohjalta toimivasta uskisorganisaatio Livets Ordista/Word of Lifesta
(tänks taas totuus matkasta' ;> ) ja esim Honolulun nykymeiningistä; missä on mikin kauppa tai hotelli tai missä on barbin postaama otos kuvattu. Omista surffausreissuista saarille kulunut jo tovi eli kartalta olin tipahtanut armottomasti...
...kunnes apuun tuli Ellentuna!! Huipputerävine huomioineen ko kaupungista tuntui kuin olisin itse paikalla! Kiitos!
Ja te kaikki muutkin jotka olette täällä rennolla mielellä, itsekin viihtymässä kevyen ja loppupeleissä melko marginaalisen
aihepiirin parissa, kunnioittaen toisia palstan kirjoittajia ja heidän mielipiteitään
solvauksiin.
Teidän ansiostanne täällä on ihana combo täyttä asiaa & hulvatonta kuvaleikkiä & hillitöntä pilailua & hämmästyttäviäkin kirjoituksia joista huomaa palstalaisten monimuotoisuuden ja harrastaneisuuden.
Tusen tack! Thank you all, guyz! ;DTaas joku ulkopuolinen syyllinen sotki lopullisen kommenttiversioni...=( [en ole vielä päättänyt kuka mutta haussa on!]
Eli: yksin kököttämään jäänyt sana 'solvauksiin' oli sivulauseesta 'sortumatta henk koht solvauksiin'.
Jätin sen sitten pois tarpeettomana - kyllähän nyt kaikki tietää muutenkin mitä tarkoittaa toisten kirjoittajien
kunnioittaminen....ainakin melkein kaikki... ;> - Äläpäs itse solvaa
hävetkää kirjoitti:
Nämä kirjoittelut on hupaisaa seurattavaa. Olette todella toivottonta rupusakkia, jotka jaksaa taukoamatta suoltaa kauheaa skeidaa.
Todella etovaa käytöstä, joutaisitte vastuuseen koko näätäporukka.No no Raili, seisopas nyt toimiesi takana äläkä taas luistele jonkun toisen suojaan käyttämällä näitä keksittyjä nickejä.
- pisnislippu
missy c kirjoitti:
Eipä kenenkään muunkaan.
nm "NainOn".
solvauksiin.
Tusen tack! Thank you all, guyz! ;DKiitos missy c hyvästä ja tervejärkisestä analyysistä. Minäkin (puhdas satunnainen harrastelija) jo tuossa uudenvuoden kieppeillä tajusin ihmetellä parin-kolmen kirjoittajan niin samanoloista ja -tyylistä tapaa sanoa asioita. Se on tämä raili alteregoineen. Samanlaista ehdotonta jankkaamista jä hämmentämistä. Ei ole kykyä keskustella ja analysoida, saati että toisi keskusteluihin jotain uutta tietoa tai oivallusta. Tarkoitus on vain jankuttaa jankuttamisen ilosta. Tai onko tarkoitus juuri provosoida niitä herkästi syttyviä kirjoittajia? Onko tarkoitus ärsyttää niin paljon, että joku/jotkut kilahtaa kunnolla ja sitten viedään kommentit jos mihinkä "oikeusasteisiin". En tiedä motiivia eikä kiinnosta minua.
Minullekkin hän on yrittänyt kuittailla provosoivasti, mutta en siihen lähde, ei minun tarvitse.
Jatketaan edelleen hulvatonta asialinjaa ja ilottelua! Finaaliinhan tämä päätyy ennemmin tai myöhemmin. Kyllä kansa tietää. - En kyl ole Raili
missy c kirjoitti:
Eipä kenenkään muunkaan.
nm "NainOn".
solvauksiin.
Tusen tack! Thank you all, guyz! ;DEn ny tajua mistä puhut missy, mutta olen kirjoittanut tolla nimellä pettymys=raiskaus kun ihmettelin kuvia tuksusta missä sillä on vuoroin ulostetta ja vuoroin verta vaatteilla, kuseksii asemalla reva levällään ihmisten edessä julkisesti, menee kumpparit jalassa oikeuden istuntoon jne mitä minä luen epäsiistin ja holtittoman ihmisen käytökseksi ja vieläpä ihmettelen miten kukaan mies tuollaista kattelis (paitsi toinen yhtä pahasti päihteillä aivonsa pilannut) saati mikään karismaattinen pisnismies.
Enkä totta tosiaan ole Raili Suominen. Ihmettelen tuksun outoa maailma, se pitää itseään glamourisena, mutta kulkee kumppareissa ja kuseksii yleisön edessä, kulkee likaisissa vaatteissa ja täyttää muutenkin täysin whitetrash elämäntyylin tunnukset. Että silleen.
- ota koiras myös
Niin kauan kuin tämä barbi jatkaa muiden ihmisten julkista mollaamista, perheensä yksityisasioiden levittämistä, syyttää syyttömiä omista kännikaatuilumisistaan, tavaroidensa varastamisista, nostaa itsensä muiden yläpuolelle, ei hanki itselleen OIKEAA työtä, maksa velkojaan, myönnä oikeudenkäynneissä syyllisyyttään iljettäviin rikoksiin
ON YHDENKÄÄN TAHON TURHA TULLA TÄNNE(KÄÄN) HUUTELEMAAN JOHANNA TUKIAISEN IHMISOIKEUKSIEN PUOLESTA!!!
Menikö jakeluun, SuoliRaili?
Pakkaa se kahden hengen retkikassi ja häivy jänghälle....- ymmärsitkö?
Äläpä isoittele surkea näätä.
Jos me fiksut ihmiset halutaa puollustaa Johannaa niin sen me teemme kysymättä keneltäkään. - tyuiopå
Niinkauan kun te näädät teette tota ihan samaa, mistä johannaa syytätte, niin me jatketaan teidän mollaamista :)))))))
- adios suomi???
DSM-IV:n mukaan narsistiselle persoonallisuushäiriölle ovat ominaisia laaja-alaiset suuruuskuvitelmat, ihailun tarve ja empatian puute. Se on psykiatrinen diagnoosi, joka määritellään vähintään viidellä seuraavista oirekriteereistä:
suuret käsitykset itsestään eli liioittelee saavutuksiaan;
keskittyy mielikuviin rajattomasta menestyksestä, voimasta, kauneudesta tai suuresta rakkaudesta;
uskoo olevansa niin ainutlaatuinen, että häntä voivat ymmärtää vain muut huomattavat henkilöt tai instituutiot;
vaatii korostunutta ihailua;
mielestään oikeus erityiskohteluun;
muiden hyväksikäyttö;
empatian puute;
kateus (tai uskoo muiden kadehtivan häntä); ja
ylimielisyys ja röyhkeys. - trendikahvila
Itseään provosoiva provoilija on käyttänyt myös nimimerkkejä Ruutana ja Jasminin stalkkeri. Hän on toki palstan vakiokauraa, kirjoittaja, jolla on aikaa kirjoittaa elämäntarinansa samassa ajassa kuin harjaannuttomampi blogaaja olisi vasta päässyt alkuun. Mutta huomatkaa! Hän puolustaa reviiriään. Hänen kauneusbloginsa kärsisi inflaation mikäli kaikki glamouria ja kauneutta arvostavat blogaajat pääsisivät samankaltaiseen suosioon. Tätä kannattaa miettiä!
- Rauhan aika
Tota oon joskus miettinytkin. Varsinkin kun nää puolustajat on useimmiten nimenomaan just sitä kilpailijalehteä lyttäämässä, vaikka se lypsäjälehti paljon pahempi on madamen kannalta.
- åvmåvmvåmåådåphp´jpl
Yleensä aina, kun näen R.S:n aloittaman keskustelun, jätän sen avaamatta. Tällä kertaa tein poikkeuksen, jotta pääsen kertomaan, ettei minua kiinnosta sen paremmin R.S. kuin Johanna Tukiainenkaan. Hyvästi!
- Kumihuulet
Juuri näin!
- Ei mee läpi Raipe
Hei Raipe, älähän nyt ylennä noin itseäs ja ota ansaitsematonta kunniaa itselles, tuskimpa sinä niillä läpinäkyvillä "oikeudenpuolustaja" -spämmäyksillä olet saanut muuttumaan yhtään mitään. Korkeintaan huvittaa tuo miten puolustat Tuksua etkä hänen uhrejaan. Uhrit sitä enemmän tarvisi, tota sun myötätuntoa.
- nääädytin
Minä pidän sulle seuraa, olen yksi heistä joka myös on huomannut näiden näätien vinksahtaneen luonteen ja välillä aina käyn heille täällä nauramassa tai säälimässä. No, joskus myös haukkumassa, myönnetään. Minäkin yritän vähentää näätien haukkumista, mutta sitten taas toisaalta, hehän tavallaan ansaitsevat sen,kun väkisin haluavat olla esillä ja ovat niin huomionkipeitä.
- Rauhan aika
Itse olen vähentänyt negatiivista kommenttia Tuksun itsensä paremman käyttäytymisen takia, enkä sinun paasaamistesi. Kyllä hän nyt on selvästi siivommin ollut kun ilmeisesti ei vedä päihteitä tällä hetkellä. Hyvä niin.
Tuksun kannalta on harmillista, että heti kun hän rauhoittuu loppuu myös kiinnostamasta, sekoilujensa takia häntä lähinnä on seurattu, ei hänestä mitään positiivistakaan sanottavaa kellään hänet tunteneella ole.
Tuksu tuli julkisuuteen kohublondina ja on jatkanut samaa linjaa, kohusta toiseen ja se on varmasti kuluttavaa hänelle itselleen, mutta turha siitä on yleisöä syyttää.
Keksis jonkun mukavamman tavan tienata.
Alkuperäinen suunnitelma tuskin oli jatkaa tätä näin kauan, piti se elättäjämies löytää.... - 0985j+
Kaiken huippu on se, että Iken lähettämät tekstarit oli tarkoitettu "näyttävämmälle" sisarelle....Ike ei kiinnostu lyhyistä tapeista.
Lisäksi: Ike ei saanut potkuja ulkoministerin paikalta näiden "seksiviestien" vuoksi, vaan VALEHTELUN takia!
Koittakaa muistaa se....- höh
Nii mut millä tavalla nickien takana kirjoittelu on huomiohakuisuutta?? Kun eihän kukaan tiedä kuka oikeasti olet. Olen aika tyhmä kun en tätä tajua.
Ja sitten tämä yleinen luulo puolustajien keskuudessa on että tuksulla olisi vielä jokin positiivinen maine tai mahdollisuus muuttua. Ihan aikuisten oikeesti se tavara mikä netissä on( rikokset, pornoilu, kännäily, uhkailu, riehuminen jnejne), sen takia tuksu ei ikinä saa töitä, ei mistään. Kaite nyt sen tajuatte. Damage is done. Ei sillä ole todellisessa maailmassa mahiksia pärjätä. Joten kännäys jatkukoon sossun rahoilla ja vanhempien. - ei mitää välii
höh kirjoitti:
Nii mut millä tavalla nickien takana kirjoittelu on huomiohakuisuutta?? Kun eihän kukaan tiedä kuka oikeasti olet. Olen aika tyhmä kun en tätä tajua.
Ja sitten tämä yleinen luulo puolustajien keskuudessa on että tuksulla olisi vielä jokin positiivinen maine tai mahdollisuus muuttua. Ihan aikuisten oikeesti se tavara mikä netissä on( rikokset, pornoilu, kännäily, uhkailu, riehuminen jnejne), sen takia tuksu ei ikinä saa töitä, ei mistään. Kaite nyt sen tajuatte. Damage is done. Ei sillä ole todellisessa maailmassa mahiksia pärjätä. Joten kännäys jatkukoon sossun rahoilla ja vanhempien.Suoli 24 rocks!!!!
- seuraan tuksun
örvellystä vain koska haluan tietää miten alas ihminen voi vajota. muuten en sitä tietäisi...
- ei hyvää päivää
Enpä oikeastaan ole tälle palstalle koskaan kirjottanut, mutta ahkerasti olen lukenut.. joten vastaanpa kerrankin. :)
Minusta sinä r.suominen olet yksinketaisesti sanottuna ihan päästäs sekaisin, ei sen takia että tuksua puolustat, vaan kun noissa jutuissa on se outo kierre, että itse olet näätä pahimmasta päästä... et voi olla seuraamatta tuksun elämää, ja silti haukut muita jotka tekevät samoin... jos joku sanoo että tuksu on hullu, olet haukkana paikalla puolustamassa ja kyselemässä millä koulutuksella kirjoittaja asiaa kirjoittaa, ja taas kohta itse teet psykoanalyysejä tuksun mielenterveydestä. Tätä listaa voisi jatkaa vaikka kuinka pitkään... eli räksytät muille kirjottajille, mutta toimit itse samalla tavalla.
Se on ihan okei että puolustat tuksua, mutta voistko nyt itse sitten noudattaa omia neuvojasi?? Sillon olisit huomattavasti uskottavampi noissa jutuissas.- Onkohan tuon
railin oma elämä yhtä mustavalkoista kuin kirjoittelee tänne näkemyksistään.
Särähtää ihan hlvetisti meikäläiselle kun puolustaa tuksua perheensä herjauksista ja pahoinpitelyistä.
Railin mielestä ei ole mitään ongelmaa koska perhe ei ole kokoajan haastamassa tuksua käräjille vaikka niillä olis siihen oikeus.
No toivottavasti se iskän kanne pysyy sinne käräjille asti. Jos siitä vielä tulee ihan tuomiokin, todennäköisesti muutaman kympin vahingonkorvaukset ja sakkoja joita tunkki ei tietenkään maksa.
Perheen olisi pitänyt aikoja sitten hakea tunkille lähestymikieltoa. Mutta tietävät sen jälkeen hlvetin repeävän. He pelkäävät eivätkä uskalla hakea apua viranomaisilta.
Tunkki pitää perhettä pelon alla.
Mutta railihan voisi auttaa heitä, eikö? Vai onko tuksu kuitenkin jotenkin lutusempi säälin tarpeessa oleva. Semmoinen väärinymmärretty uhri. " ja taas kohta itse teet psykoanalyysejä tuksun mielenterveydestä. "
Missä olen tehnyt psykoanalyyseja Johannan mielenterveydestä? Näytätkö sellaisen kirjoituksen. Älä vaan sano, että eti ite, koska se on jo loppuun käytetty fraasi sellaiselle, joka valehtelee.Onkohan tuon kirjoitti:
railin oma elämä yhtä mustavalkoista kuin kirjoittelee tänne näkemyksistään.
Särähtää ihan hlvetisti meikäläiselle kun puolustaa tuksua perheensä herjauksista ja pahoinpitelyistä.
Railin mielestä ei ole mitään ongelmaa koska perhe ei ole kokoajan haastamassa tuksua käräjille vaikka niillä olis siihen oikeus.
No toivottavasti se iskän kanne pysyy sinne käräjille asti. Jos siitä vielä tulee ihan tuomiokin, todennäköisesti muutaman kympin vahingonkorvaukset ja sakkoja joita tunkki ei tietenkään maksa.
Perheen olisi pitänyt aikoja sitten hakea tunkille lähestymikieltoa. Mutta tietävät sen jälkeen hlvetin repeävän. He pelkäävät eivätkä uskalla hakea apua viranomaisilta.
Tunkki pitää perhettä pelon alla.
Mutta railihan voisi auttaa heitä, eikö? Vai onko tuksu kuitenkin jotenkin lutusempi säälin tarpeessa oleva. Semmoinen väärinymmärretty uhri."Särähtää ihan hlvetisti meikäläiselle kun puolustaa tuksua perheensä herjauksista ja pahoinpitelyistä."
Missä olen puolustellut? Kerropa nyt reilusti ja älä taas sano, että eti ite.- rrrrr
RailiSuominen kirjoitti:
" ja taas kohta itse teet psykoanalyysejä tuksun mielenterveydestä. "
Missä olen tehnyt psykoanalyyseja Johannan mielenterveydestä? Näytätkö sellaisen kirjoituksen. Älä vaan sano, että eti ite, koska se on jo loppuun käytetty fraasi sellaiselle, joka valehtelee.Älä aina sano että "missä olen niin sanonut" tai "näytä sellainen kirjoitus" kun tiedät itsekin juuri tuolla tyylillä kirjoittaneesi. Siinä missä muilla on omatunto sulla on dementia. Sulla on eniten samoja fraaseja aina.
rrrrr kirjoitti:
Älä aina sano että "missä olen niin sanonut" tai "näytä sellainen kirjoitus" kun tiedät itsekin juuri tuolla tyylillä kirjoittaneesi. Siinä missä muilla on omatunto sulla on dementia. Sulla on eniten samoja fraaseja aina.
Tota se teettää, kun et muuhun pysty.
- Lue tätä
RailiSuominen kirjoitti:
"Särähtää ihan hlvetisti meikäläiselle kun puolustaa tuksua perheensä herjauksista ja pahoinpitelyistä."
Missä olen puolustellut? Kerropa nyt reilusti ja älä taas sano, että eti ite.samaa sivua ylöspäin 5.1.2015 klo 16.54. Ensimmäinen kappale mitä siinä lukee?
- höö pee
RailiSuominen kirjoitti:
Tota se teettää, kun et muuhun pysty.
Sua vaan ei jaksa aina auttaa. Höperö.
- raili tietysti
Lue tätä kirjoitti:
samaa sivua ylöspäin 5.1.2015 klo 16.54. Ensimmäinen kappale mitä siinä lukee?
selittää ettei taaskaan pöntöt tajua, että hän kirjoitti näin ja tarkoitti noin. Vääristelevät railin kirjoituksia eivätkä ymmärrä mistään yhtään mitään.
Lue tätä kirjoitti:
samaa sivua ylöspäin 5.1.2015 klo 16.54. Ensimmäinen kappale mitä siinä lukee?
Siinä lukee näin:
"Jos läheiset tuntevat kunniaansa loukatun, niin heillä on Suomen lain suoma mahdollisuus hakea Johannaa vastuuseen sanomisistaan. Jos he eivät sitä tee, niin se on niiden oma juttu."
Miten tuosta ymmärrät, että olisin siinä puolustellut Johannan tekemisiä perhettään kohtaan? Yksinkertaisesti se on niin, että kunnianloukkaus on asianomistajarikos. Kukaan toinen ei voi tehdä tutkintapyyntöä asiasta, kuin ainostaan se joka tuntee kunniaansa loukatun. Näin sanoo Suomen laki. Jos kerta Johannan perhe ei käytä Suomen lain tarkoittamaa oikeutta hyväkseen, niin sitten eivät käytä. Ja miksi eivät käytä on heidän oma asiansa.höö pee kirjoitti:
Sua vaan ei jaksa aina auttaa. Höperö.
Milloins olet jelppiny? Et koskaan. Sä vetoat aina siihen, että "eti ite". Se kertoo suoraan siitä, että et löydä väitteillesi factaa. Taisin sulle joskus laittaa esimerkinkin. Kerroin siinä sun sanoneen, että äitisi oli huora. Sinä sitten väität, että mun pitää todistaa sanomiseni. Mä voin sanoa, kuten sinä, että "eti itse ".
- mutta ei se mitään
RailiSuominen kirjoitti:
Milloins olet jelppiny? Et koskaan. Sä vetoat aina siihen, että "eti ite". Se kertoo suoraan siitä, että et löydä väitteillesi factaa. Taisin sulle joskus laittaa esimerkinkin. Kerroin siinä sun sanoneen, että äitisi oli huora. Sinä sitten väität, että mun pitää todistaa sanomiseni. Mä voin sanoa, kuten sinä, että "eti itse ".
En ole esimerkkejä nähnyt. Mitä ihmettä selität. Facta ja fictio on nyt secasi.
- raili provoaa!!!
Tällä aloituksellaan Raili vanhanäätä yrittää kalastella ja provota törkeämpiä kirjoituksia tunkista.
- pisnislippu
Juurikin näin!!! Olen samaa mieltä. Eihän Raili pystu keskustelemaan vaan jankuttaa ja härnää toisia kirjoittajia. Tulee mieleen joku joka yrittää vetää jotain ihme peliä.. roikottaa naruissa muita kirjoittajia.. mikä nukketeatteri se on.. Raili tanssittaa langoista vetäen muita kirjoittajia nukketeatterin lavalla.
Tulee mieleen sana marionetti.. en nyt heti saa päähäni mitä se tarkoittaa mutta liittyyköhän se tähän kuvioon mitä Raili yrittää täällä pelata.
- raili hei
eiks sinuu koskaan vtuta kun "joudut" ohjeistamaan meitä tyhmiä suomen kansalaisia milloin mistäkin. Vai oletko alkanut mission jossa ohjaat tämän katajaisen kansan suuntaan joka sinun mielestäsi on se oikea?
Olen aikaisemminkin tänne todennut sinun saavan joko palkkaa Suomi24 eli Allerilta tai olevan vtun tyhmä ääliö jos et saa palkkaa tästä pskasta jota tänne suollat.
Osanottoni sponsorillesi.- ihan itse
Raili on Raili & sivupersoonat vaikka voissa paistais.
ihan itse kirjoitti:
Raili on Raili & sivupersoonat vaikka voissa paistais.
Railipa on vaan niin V:mäinen, että ei kirjoita millään irtonikeillä. Kirjoitan täällä ainostaan nikillä RailiSuominen. Tiedän, että se ärsyttää näätiä, mutta niin pitääkin näätää silittää vastakarvaan.
- kvaak kvaak
RailiSuominen kirjoitti:
Railipa on vaan niin V:mäinen, että ei kirjoita millään irtonikeillä. Kirjoitan täällä ainostaan nikillä RailiSuominen. Tiedän, että se ärsyttää näätiä, mutta niin pitääkin näätää silittää vastakarvaan.
Älä Raili yleistä. Tollainen yleistäminen kulkee nimellä luteilu. Minua ei ärsytä yhtään. Minua ainoastaan huvittaa sinun kaakatus.
kvaak kvaak kirjoitti:
Älä Raili yleistä. Tollainen yleistäminen kulkee nimellä luteilu. Minua ei ärsytä yhtään. Minua ainoastaan huvittaa sinun kaakatus.
Tsot, tsot kvaak kvaak. Näköjään ärsytin suakin ja sain sut myöntämään sen. Susta ei olisi ainakaan pokkaa pelaamaan.
- Nicky & Molly
RailiSuominen kirjoitti:
Älä viitti puhua fuulaa. Pystyn milloin tahansa todistaan että kirjoitat myös irtonikeillä etkä pelkästään RailiSuominen nikillä.
- Suuri nauraja
Haista Raili VIT-TU!!!:-):-):-)
- valehtelu kiikkiin
Tunkin Havaijin keikan todellinen sisältö on paljastettu. Se ei ole herjausta.
- Emmanuel no2.
Kuka täällä ei tykkää kun aletaan puhua Kviinin "photoshopatusta" (ex rajusta) elämästä? Aikooko se tosissaan näytellä muutaman kk siveellistä ja kilttiä elämää että pääsee Havajiseen jatkokurssille?
- pukkaakokeikkaa
Mielenkiintoista miten Pullukkaa eläinrääkkääjäksi haukkuneesta on kuoriutunut hänen inokas puolustelija. Mutta nyt kun olet Pullukan kanssa päässyt samalle "aaltopituudelle" niin ei muuta kuin keikkamanagerin paikkaan tyrkylle, se on tiettävästi vapaana tällä hetkellä. Pullukka voisi olla tästä jalosta eleestä hyvinkin "otettu". Olisitte Pullukan kanssa oiva pari eikä sinua edes hätkäyttäisi silloin tällöin Pullukan pikaistuksissa tekemät rikosilmoituksetkaan. Olethan talousrikoksia "tutkineena" sen verran kovissa liemissä keitetty.
- himonäätä
Rapa ei mene noin helppoon. Melkoinen machiavellisti kieltämättä on kun väittää ettei hyväksy Tunkin rikoksia eikä muuta elämäntapaa, mutta Tunkki itsessään on suojeltava kullannuppu jonka jokaista liikettä on puolusteltava ja myötäiltävä näätähirviöitä vastaan.
Eli eläimiä ei saa rääkätä mutta Tunkin rääkkäykset tulee painaa villaisella ettei Tunkkia itseään vainota eikä tämän ihmisoikeuksia loukata.
Eli vastaa aiempaan viestiin jotain että miksi hänen muka pitäisi Tunkin keikkaa myydä, mitä hänelle kuuluu muiden keikkailut, tyhmät näädät tuhlaavat rahansa ja aikansa kamalissa juottoloissa ala-arvoista esitystä katsomassa jne.
Mutta jos joku jos joku muu kutsuu Tunkin esitystä ala-arvoiseksi niin Rapa on haukkana kimpussa syyttämässä kateudesta ja jos Tunkki tykkää keikkailla niin miksei hänen anneta rauhassa keikkailla jne. jne.
Samalla Rapa tuo säännöllisesti ilmi surkuteltavan vähäisen elämänkokemuksensa esim. keksiessään Tunkin pitkälle lentoreitille Havaijille sellaisia selityksiä että Tunkki muka viihtyy suurten lentokenttien kuhisevassa ympäristössä? Ainoastaan kerran elämässään lentokoneessa istunut voi ajatella noin, ei tod. kukaan hiukankaan enemmän tai säännöllisesti matkustellut. - Ja kohta
himonäätä kirjoitti:
Rapa ei mene noin helppoon. Melkoinen machiavellisti kieltämättä on kun väittää ettei hyväksy Tunkin rikoksia eikä muuta elämäntapaa, mutta Tunkki itsessään on suojeltava kullannuppu jonka jokaista liikettä on puolusteltava ja myötäiltävä näätähirviöitä vastaan.
Eli eläimiä ei saa rääkätä mutta Tunkin rääkkäykset tulee painaa villaisella ettei Tunkkia itseään vainota eikä tämän ihmisoikeuksia loukata.
Eli vastaa aiempaan viestiin jotain että miksi hänen muka pitäisi Tunkin keikkaa myydä, mitä hänelle kuuluu muiden keikkailut, tyhmät näädät tuhlaavat rahansa ja aikansa kamalissa juottoloissa ala-arvoista esitystä katsomassa jne.
Mutta jos joku jos joku muu kutsuu Tunkin esitystä ala-arvoiseksi niin Rapa on haukkana kimpussa syyttämässä kateudesta ja jos Tunkki tykkää keikkailla niin miksei hänen anneta rauhassa keikkailla jne. jne.
Samalla Rapa tuo säännöllisesti ilmi surkuteltavan vähäisen elämänkokemuksensa esim. keksiessään Tunkin pitkälle lentoreitille Havaijille sellaisia selityksiä että Tunkki muka viihtyy suurten lentokenttien kuhisevassa ympäristössä? Ainoastaan kerran elämässään lentokoneessa istunut voi ajatella noin, ei tod. kukaan hiukankaan enemmän tai säännöllisesti matkustellut.raili kiekumassa, että missä olen muka näin kirjoittanut, sanopas se.
- matkustusnaata
himonäätä kirjoitti:
Samalla Rapa tuo säännöllisesti ilmi surkuteltavan vähäisen elämänkokemuksensa esim. keksiessään Tunkin pitkälle lentoreitille Havaijille sellaisia selityksiä että Tunkki muka viihtyy suurten lentokenttien kuhisevassa ympäristössä? Ainoastaan kerran elämässään lentokoneessa istunut voi ajatella noin, ei tod. kukaan hiukankaan enemmän tai säännöllisesti matkustellut.Näin on, himonäätä. Lentokentät on matkan turhin ja ikävin vaihe. Siellä ei huvita notkua yhtään enempää kuin on pakko. Ts: en menis jos ei ois ihan pakko. Niissä ei ole mitään nähtävää. Yhden kun on joskus nähny muut ei enää tarjoo mitään uutta.
- ole hiljaa!
Enemmän näytät vahinkoa Tuksulle aiheuttavan räksytyksilläsi.
Heti aletaan kaivella kaikkia vanhoja törkylinkkejä Tukiaisista, mitkä oli jo monelta unohtunut ja osa ei ollut nähnyt ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722698
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232672Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1072322- 341619
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2391553- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt401475- 281270
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201216- 951181