Firman pikkujoulut taas edessä. Hienoa,kun pääsee taas puikottamaan yhtä konttorin muijaa kuten aiempinakin vuosina (Sovittiin jo homma)...Eukko kotona ei tiedä siitä mittään..Heh
Pikkujoulujuhlat:)
20
5932
Vastaukset
- Yhden miehen nainen
Sul on varmaa tosi hyvä omatunto =). Et tiedä, miten paljon nään punasta pelkästään lukemalla sun kerskailevan ja omahyväisen viestin. Se on kiva,että sulla on joulumieltä....
- Jorkki
Ei mua ole omantunnon vaivat koskaan häirinneet. Elämäähän tää vaan on ja kai sitä joskus pitää vähän vapautua arkisesta elämästä?
- ???
Jorkki kirjoitti:
Ei mua ole omantunnon vaivat koskaan häirinneet. Elämäähän tää vaan on ja kai sitä joskus pitää vähän vapautua arkisesta elämästä?
Etkö sä rakasta "eukkoas" ollenkaan? Et ainakaan arvosta häntä laisinkaan. Mitä, jos hän tekeekin saman sulle ja naureskelee, ku ukko ei tiedä mitään? Ties vaikka =). Maailma on meinaa sen verran kiero... Itehän käytät elämäs niinku tykkäät.
- Jorkki
??? kirjoitti:
Etkö sä rakasta "eukkoas" ollenkaan? Et ainakaan arvosta häntä laisinkaan. Mitä, jos hän tekeekin saman sulle ja naureskelee, ku ukko ei tiedä mitään? Ties vaikka =). Maailma on meinaa sen verran kiero... Itehän käytät elämäs niinku tykkäät.
Tottakai rakastan vaimoani, mutta pitäähän sitä "kankia" välillä käyttää sepällä teroitettavana niin paremmalta maistuu hommat sitten kotonakin...
- Naikkis
Jorkki kirjoitti:
Jep ei mitään omantunnontuskia kerranhan täällä ollaan. Rakkaus on ikuista, kohteet vaan vaihtelee.
- jarkko
Jorkki kirjoitti:
sulla on hyvä omatunto-KÄYTTÄMÄTÖN...
- Etkö tajua...
Jorkki kirjoitti:
Tottakai rakastan vaimoani, mutta pitäähän sitä "kankia" välillä käyttää sepällä teroitettavana niin paremmalta maistuu hommat sitten kotonakin...
Etkö sä tajua että sitä pikkujoulunaisen "väliä" hinkkaa muutkin.Kuvittele siellä käy muitakin värkkiä kun sun,yäk!
- TaPaNi
on myös voitu nussia pikkujouluissa oikeen kunnolla ja vuorotellen.
Tänäki vuonna se työpaikan isomuna härkä nussii vaimoltas tajun kankaalle etkä sinä tiedä siitä mitään...heheh- Jorkki
Kun masensi...Pankaa vaan mun muijaa minkä kerkeette...Ei sen värkki siitä kulu...Luojakin on aikoinaan sanonut,kun luomis vuorossa oli naisen tavara, että "Eipä tuosta kaunis tullut, mutta ainakin se on kestävä" ;)
- rakastunu_88
Jorkki kirjoitti:
Kun masensi...Pankaa vaan mun muijaa minkä kerkeette...Ei sen värkki siitä kulu...Luojakin on aikoinaan sanonut,kun luomis vuorossa oli naisen tavara, että "Eipä tuosta kaunis tullut, mutta ainakin se on kestävä" ;)
sä saat tehä niinku haluat,mut eix se oo vähä väärin pettää toista jos oikeesti rakastaa..?:S kukaa ei sua voi estää mut ehkä kannattaisi harkita pettääkö vai ei? ku onko sun mielestä pettäminen väärin vai nussitko ketä vaan???:S
- jepjep
rakastunu_88 kirjoitti:
sä saat tehä niinku haluat,mut eix se oo vähä väärin pettää toista jos oikeesti rakastaa..?:S kukaa ei sua voi estää mut ehkä kannattaisi harkita pettääkö vai ei? ku onko sun mielestä pettäminen väärin vai nussitko ketä vaan???:S
Vitsi ihanaa kun sulla on noin kauniin vaaleenpunainen näkemys.
Mitäpä luulet, onko pettäminen hänen mielestään väärin kun kirjoittaa noin?
...hyvät ihmiset, onhan noita provoja. - TaPaNi
Jorkki kirjoitti:
jos sun vaimoa käykin paneen oikeen hyvä mies ja se rakastuu siihen ja jättää sut.
Sitte et saa enää pimpsaa ku siltä konttorin muijalta kerran vuodessa...voi harmi.
- Naikkis
Joo oikea ote. Puikota niin, että tuntuu ja jää mieleen. On se hyvä että on jotain mitä odottaa. Kunnon puikotusta eihän sitä nyt samaa jaksa aina. Pikkujoulut on sairaan hyvä juttu, melaa mekkon ja taas jaksaa vuoden köyriä... ´Jees!!!
- Säälien
Voi reppana mä vähän luulen et sulla ei ole muijaa eikä senpuoleen pikkujoulujakaan ja jos sattuu olemaan olet luultavasti sen verran säälittävä tapaus että et edes onnistu sääli pil:a saamaan. Hanki hyvä mies itselles elämä.
- tytsy
niin varmaan puikottelet...eiköhän täällä ole suurinosa pelkkiä höpöttäjiä ;))
- pirre55
Voi olla, että joku kerta ei vaimos ota sinua puikkoinesi vastaan.Meetkös puikkoines pikkujoulu naisesi luo..
- Jorkki
Sairaan ja huonovointisen miehensä aina pikkujouluja seuraavan päivän iltana luokseen ottaa ja hoivaa miehensä taas kuntoon raskaan yön jälkeen...Enhän mä sen pikkujoulupanon luo voisi mennä kun sillä on ukko ja kakarat kotona? Höh
- spider
Jorkki kirjoitti:
Sairaan ja huonovointisen miehensä aina pikkujouluja seuraavan päivän iltana luokseen ottaa ja hoivaa miehensä taas kuntoon raskaan yön jälkeen...Enhän mä sen pikkujoulupanon luo voisi mennä kun sillä on ukko ja kakarat kotona? Höh
Mikä tekee sairaaks? katumusko...
No ei varmaan sun tapauksessa, mut entäs jos eukkos ei enää ilmestykkään omien pikkujoulujensa jälkeen "hoivaamaan" rakasta ukkoaan...?
- Hohhoijaa
jonkun hiirinaamakonttoristin limasta sillinhajuista pillua jossain siivouskomeron moppien seassa nykästä!
Tosi säälittävää panoa.
Tuskin se mimmi edes saa! - liikaa
Kaveri luulee ittestään liikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982