Pikkujoulujuhlat:)

Jorkki

Firman pikkujoulut taas edessä. Hienoa,kun pääsee taas puikottamaan yhtä konttorin muijaa kuten aiempinakin vuosina (Sovittiin jo homma)...Eukko kotona ei tiedä siitä mittään..Heh

20

5910

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yhden miehen nainen

      Sul on varmaa tosi hyvä omatunto =). Et tiedä, miten paljon nään punasta pelkästään lukemalla sun kerskailevan ja omahyväisen viestin. Se on kiva,että sulla on joulumieltä....

      • Jorkki

        Ei mua ole omantunnon vaivat koskaan häirinneet. Elämäähän tää vaan on ja kai sitä joskus pitää vähän vapautua arkisesta elämästä?


      • ???
        Jorkki kirjoitti:

        Ei mua ole omantunnon vaivat koskaan häirinneet. Elämäähän tää vaan on ja kai sitä joskus pitää vähän vapautua arkisesta elämästä?

        Etkö sä rakasta "eukkoas" ollenkaan? Et ainakaan arvosta häntä laisinkaan. Mitä, jos hän tekeekin saman sulle ja naureskelee, ku ukko ei tiedä mitään? Ties vaikka =). Maailma on meinaa sen verran kiero... Itehän käytät elämäs niinku tykkäät.


      • Jorkki
        ??? kirjoitti:

        Etkö sä rakasta "eukkoas" ollenkaan? Et ainakaan arvosta häntä laisinkaan. Mitä, jos hän tekeekin saman sulle ja naureskelee, ku ukko ei tiedä mitään? Ties vaikka =). Maailma on meinaa sen verran kiero... Itehän käytät elämäs niinku tykkäät.

        Tottakai rakastan vaimoani, mutta pitäähän sitä "kankia" välillä käyttää sepällä teroitettavana niin paremmalta maistuu hommat sitten kotonakin...


      • Naikkis
        Jorkki kirjoitti:

        Ei mua ole omantunnon vaivat koskaan häirinneet. Elämäähän tää vaan on ja kai sitä joskus pitää vähän vapautua arkisesta elämästä?

        Jep ei mitään omantunnontuskia kerranhan täällä ollaan. Rakkaus on ikuista, kohteet vaan vaihtelee.


      • jarkko
        Jorkki kirjoitti:

        Ei mua ole omantunnon vaivat koskaan häirinneet. Elämäähän tää vaan on ja kai sitä joskus pitää vähän vapautua arkisesta elämästä?

        sulla on hyvä omatunto-KÄYTTÄMÄTÖN...


      • Etkö tajua...
        Jorkki kirjoitti:

        Tottakai rakastan vaimoani, mutta pitäähän sitä "kankia" välillä käyttää sepällä teroitettavana niin paremmalta maistuu hommat sitten kotonakin...

        Etkö sä tajua että sitä pikkujoulunaisen "väliä" hinkkaa muutkin.Kuvittele siellä käy muitakin värkkiä kun sun,yäk!


    • TaPaNi

      on myös voitu nussia pikkujouluissa oikeen kunnolla ja vuorotellen.
      Tänäki vuonna se työpaikan isomuna härkä nussii vaimoltas tajun kankaalle etkä sinä tiedä siitä mitään...heheh

      • Jorkki

        Kun masensi...Pankaa vaan mun muijaa minkä kerkeette...Ei sen värkki siitä kulu...Luojakin on aikoinaan sanonut,kun luomis vuorossa oli naisen tavara, että "Eipä tuosta kaunis tullut, mutta ainakin se on kestävä" ;)


      • rakastunu_88
        Jorkki kirjoitti:

        Kun masensi...Pankaa vaan mun muijaa minkä kerkeette...Ei sen värkki siitä kulu...Luojakin on aikoinaan sanonut,kun luomis vuorossa oli naisen tavara, että "Eipä tuosta kaunis tullut, mutta ainakin se on kestävä" ;)

        sä saat tehä niinku haluat,mut eix se oo vähä väärin pettää toista jos oikeesti rakastaa..?:S kukaa ei sua voi estää mut ehkä kannattaisi harkita pettääkö vai ei? ku onko sun mielestä pettäminen väärin vai nussitko ketä vaan???:S


      • jepjep
        rakastunu_88 kirjoitti:

        sä saat tehä niinku haluat,mut eix se oo vähä väärin pettää toista jos oikeesti rakastaa..?:S kukaa ei sua voi estää mut ehkä kannattaisi harkita pettääkö vai ei? ku onko sun mielestä pettäminen väärin vai nussitko ketä vaan???:S

        Vitsi ihanaa kun sulla on noin kauniin vaaleenpunainen näkemys.

        Mitäpä luulet, onko pettäminen hänen mielestään väärin kun kirjoittaa noin?



        ...hyvät ihmiset, onhan noita provoja.


      • TaPaNi
        Jorkki kirjoitti:

        Kun masensi...Pankaa vaan mun muijaa minkä kerkeette...Ei sen värkki siitä kulu...Luojakin on aikoinaan sanonut,kun luomis vuorossa oli naisen tavara, että "Eipä tuosta kaunis tullut, mutta ainakin se on kestävä" ;)

        jos sun vaimoa käykin paneen oikeen hyvä mies ja se rakastuu siihen ja jättää sut.
        Sitte et saa enää pimpsaa ku siltä konttorin muijalta kerran vuodessa...voi harmi.


    • Naikkis

      Joo oikea ote. Puikota niin, että tuntuu ja jää mieleen. On se hyvä että on jotain mitä odottaa. Kunnon puikotusta eihän sitä nyt samaa jaksa aina. Pikkujoulut on sairaan hyvä juttu, melaa mekkon ja taas jaksaa vuoden köyriä... ´Jees!!!

    • Säälien

      Voi reppana mä vähän luulen et sulla ei ole muijaa eikä senpuoleen pikkujoulujakaan ja jos sattuu olemaan olet luultavasti sen verran säälittävä tapaus että et edes onnistu sääli pil:a saamaan. Hanki hyvä mies itselles elämä.

    • tytsy

      niin varmaan puikottelet...eiköhän täällä ole suurinosa pelkkiä höpöttäjiä ;))

    • pirre55

      Voi olla, että joku kerta ei vaimos ota sinua puikkoinesi vastaan.Meetkös puikkoines pikkujoulu naisesi luo..

      • Jorkki

        Sairaan ja huonovointisen miehensä aina pikkujouluja seuraavan päivän iltana luokseen ottaa ja hoivaa miehensä taas kuntoon raskaan yön jälkeen...Enhän mä sen pikkujoulupanon luo voisi mennä kun sillä on ukko ja kakarat kotona? Höh


      • spider
        Jorkki kirjoitti:

        Sairaan ja huonovointisen miehensä aina pikkujouluja seuraavan päivän iltana luokseen ottaa ja hoivaa miehensä taas kuntoon raskaan yön jälkeen...Enhän mä sen pikkujoulupanon luo voisi mennä kun sillä on ukko ja kakarat kotona? Höh

        Mikä tekee sairaaks? katumusko...

        No ei varmaan sun tapauksessa, mut entäs jos eukkos ei enää ilmestykkään omien pikkujoulujensa jälkeen "hoivaamaan" rakasta ukkoaan...?


    • Hohhoijaa

      jonkun hiirinaamakonttoristin limasta sillinhajuista pillua jossain siivouskomeron moppien seassa nykästä!

      Tosi säälittävää panoa.

      Tuskin se mimmi edes saa!

    • liikaa

      Kaveri luulee ittestään liikaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1766
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1669
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1468
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1164
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1153
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1141
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1106
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1101
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1089
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1074
    Aihe