Vaikka suhteessa ollaan nyt oltu kohta kymmenen vuotta niin aina välillä tulee mieleen että voisi kokeilla jotain uutta, mutta miten siitä omalle äijälle voisi kertoa? Eräs ystäväni suositteli minulle verkkokurssia, jossa käsiteltiin asiaa ihan parisuhteen alusta alkaen, siitä eteenpäin esileikin saloihin, asentoihin ja miten pimppaa nuollaan tai otetaan mieheltä suihin ym. Täytyy varmaan kokeilla kurssia, kun oli ainakin itse tyytyväinen =)
https://www.campwire.com/buy/a866dd1...a-b86949c10ca4
Onko kenelläkään muulla kokemusta kurssista?
Miten kerron kumppanille miten haluan hänen seksissä etenevän?
Uskaltaisinko
4
161
Vastaukset
- ...
Meillä työnnetään löylykauha perseeseen
- Uskaltaisinko
Jep jep, kiitoksia vaan vastauksesta
Kyllä se kannataa vaan puhua. Vaikka ensiksi sanot vähän mistä pidät.Ja seuravalla kerralla vään enemmän. Olet myös aktiivienne miehen suhteen esim
suuseksissä niin kyllä se siitä heräilee ja ottaa vastaan kokeilu ehdotuksia, rohkeutta vaan. Kerran täällä ollaan.Tottakai kannattaa mennä, jos vuorovaikutus ei suhteessa toimi. Voisi olla, että meillä miehillä olisi opittavaa suuseksissä ja naisillakin. Ehkäpä tuollaisen kurssin suola on oppia/uskaltaa koskettaa kumppaniaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682550
- 592492
- 681732
- 211512
- 201450
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91400- 151312
- 381183
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81127- 251056