Oriental Moo Do Cup 28.11.2004

Mikael

Oriental Moo Do Cup on eri lajien välinen ystävyyskilpailu jossa eri lajien harrastajat voivat tutustua toisiinsa ja muihin lajeihin.

Mustien vöiden Oriental Moo Do Cup kilpailut pidetään tänä vuonna Vantaalla Tikkurilan urheilutalolla (valkoisenlähteentie 52). Ottelijoita kisoihin on ilmoittautunut Han Moo Dosta, Shaolin Kung Fusta, Hoi Jeon Moo Soolista, Hapkidosta ja Shotokan Karatesta.
Lajeina ovat ottelu, hyppyerikoispotkut ja murskaus.

Kilpailut alkavat sunnuntaina 28.11 kello 12.00 ja päättyvät noin kello 19.00

Liput maksavat aikuisilta 5€ ja lapsilta 2€.
Tervetuloa kannustamaan ottelijoita.

19

5674

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kammotus

      Tietääkö kukaan minkä Hapkido tyylisuunnan edustajat saavat osallistua? Erityisesti kiinnostaa Kwan Nyom Hapkidon tilanne...

      • hba

        Oiskohan Sin Moo Hapkido? Kuulemma tuo tyylisuunta oli ainakin värivöiden OMD-kisoissa viime viikonloppuna.

        Kwan Nyom Hapkidolla ei tietääkseni vieläkään ole asiaa omd-kisoihin. Vanhojen erimielisyyksien vuoksi? Kertokaa viisaammat enemmän.


      • julli
        hba kirjoitti:

        Oiskohan Sin Moo Hapkido? Kuulemma tuo tyylisuunta oli ainakin värivöiden OMD-kisoissa viime viikonloppuna.

        Kwan Nyom Hapkidolla ei tietääkseni vieläkään ole asiaa omd-kisoihin. Vanhojen erimielisyyksien vuoksi? Kertokaa viisaammat enemmän.

        Nämä suuret hmd-sankarit pelkäävät saavansa pataan ;)


      • Kammotus
        julli kirjoitti:

        Nämä suuret hmd-sankarit pelkäävät saavansa pataan ;)

        ...koska heitä valmentaa itse täydellisyys herra Jan Suk.


      • kiva
        julli kirjoitti:

        Nämä suuret hmd-sankarit pelkäävät saavansa pataan ;)

        ..itse vetämään niitä pataan! On helppoa anonyymina kirjoitella, eikä uskalleta itse muuta kuin nimettömänä huutaa äidin selän takaa, että: lyö sitä!Minun käsittääkseni se ei ole näistä hmd:n harrastajista kiinni kuka pääsee ottelemaan ja kuka ei, vaan eiköhän sen päätä YS.
        En tarkoita että hmd harrastajat mitään sen "ihmeellisempiä" ovat, mutta ainakin näyttää siltä, että järjetelevät paljon kisoja ja käyvät myös kisaamassa, eivätkä kisaa pelkän tietokoneen välityksellä.


      • Kammotus
        kiva kirjoitti:

        ..itse vetämään niitä pataan! On helppoa anonyymina kirjoitella, eikä uskalleta itse muuta kuin nimettömänä huutaa äidin selän takaa, että: lyö sitä!Minun käsittääkseni se ei ole näistä hmd:n harrastajista kiinni kuka pääsee ottelemaan ja kuka ei, vaan eiköhän sen päätä YS.
        En tarkoita että hmd harrastajat mitään sen "ihmeellisempiä" ovat, mutta ainakin näyttää siltä, että järjetelevät paljon kisoja ja käyvät myös kisaamassa, eivätkä kisaa pelkän tietokoneen välityksellä.

        Minua ainakin kiinnostaa suuresti mennä ottelemaan OMD kisoihin. Mutta valitettavasti harrastan "huonomaineista" lajia...


      • huda
        Kammotus kirjoitti:

        Minua ainakin kiinnostaa suuresti mennä ottelemaan OMD kisoihin. Mutta valitettavasti harrastan "huonomaineista" lajia...

        Mee Vasaan vielä kerkeet ilmottautua 29.1 Wasa Fight.7


      • Mr.Anderson
        Kammotus kirjoitti:

        Minua ainakin kiinnostaa suuresti mennä ottelemaan OMD kisoihin. Mutta valitettavasti harrastan "huonomaineista" lajia...

        Tällasia viestejä on ennenkin foorumeilta luettu. Sitten kun on kisakutsu luukusta tipahtanu, niin on sattunu kaikkea muuta samalle päivälle.

        En väitä, että he pelkäävät, mutta ihmetyttää vaan, koska tapauksia on enemmän kuin 1 tai 2.

        Niin ja mikä syy erityisesti hmd-harrastajilla olisi saada pataan, koska kisoissa ottelee lukuisia muidenkin lajien harrastajia.


      • Kammotus
        huda kirjoitti:

        Mee Vasaan vielä kerkeet ilmottautua 29.1 Wasa Fight.7

        Pidän vaasa fightia vielä liian kova tasoisena turnauksena mutta ehka parin vuoden päästä.
        OMD kisat olis vaaan mielenkiintoinen kokemus ja hyvä välietappi tarkastaa oma kunto.


      • määppä
        Kammotus kirjoitti:

        Pidän vaasa fightia vielä liian kova tasoisena turnauksena mutta ehka parin vuoden päästä.
        OMD kisat olis vaaan mielenkiintoinen kokemus ja hyvä välietappi tarkastaa oma kunto.

        Kun kerta on noin kova halu kilpailemaan niin kyllähän noita kisoja on muitakin kuin Vaasa fight.

        Esim shooto c-sarja kisoja järjestetään muutaman kerran vuodessa. C-luokan matseissa on vielä kaikki suojat päällä. Eli ei kun osallistumaan. Ei ole karsintaa lajin perusteella.
        Suurin osa C-luokan matsaajista on vieläpä aloittelijoita.

        Eli rohkeasti mukaan vaan!


      • Kammotus
        määppä kirjoitti:

        Kun kerta on noin kova halu kilpailemaan niin kyllähän noita kisoja on muitakin kuin Vaasa fight.

        Esim shooto c-sarja kisoja järjestetään muutaman kerran vuodessa. C-luokan matseissa on vielä kaikki suojat päällä. Eli ei kun osallistumaan. Ei ole karsintaa lajin perusteella.
        Suurin osa C-luokan matsaajista on vieläpä aloittelijoita.

        Eli rohkeasti mukaan vaan!

        Tiedätkö sattumalta että missä ja milloin noita c-sarjan kisoja järjestetään?


      • JanneM
        Kammotus kirjoitti:

        Tiedätkö sattumalta että missä ja milloin noita c-sarjan kisoja järjestetään?

        Seuraavat Shooto-C säännöillä käytävät kilpailut ovat luultavasti keväällä. TAmpereesta on puhuttu, mutta saattaapi kisat olla Lahdesa, TUrussa, Jyväskylässä, Helsingissä, tai jossain muussakin kaupungissa.
        Shootossa saavat kilpailla Shooto organisaation alaisuudessa harjoittelevien salien ottelijat. Lisätietoja Finnfihgters gymin Marko Leistêniltä.


      • Kammotus
        JanneM kirjoitti:

        Seuraavat Shooto-C säännöillä käytävät kilpailut ovat luultavasti keväällä. TAmpereesta on puhuttu, mutta saattaapi kisat olla Lahdesa, TUrussa, Jyväskylässä, Helsingissä, tai jossain muussakin kaupungissa.
        Shootossa saavat kilpailla Shooto organisaation alaisuudessa harjoittelevien salien ottelijat. Lisätietoja Finnfihgters gymin Marko Leistêniltä.

        Mua syrjitään noissakin karkeloissa kun meidän sali ei kuulu tuohon kategoriaan... Onko tiedossa muita aloittelijoiden vapaaottelu kisoja? Noi shooton-C säännöt näytti suht järkeviltä vaikka voin kyllä kovemmillakin säännöillä otella...


      • Pyllis
        hba kirjoitti:

        Oiskohan Sin Moo Hapkido? Kuulemma tuo tyylisuunta oli ainakin värivöiden OMD-kisoissa viime viikonloppuna.

        Kwan Nyom Hapkidolla ei tietääkseni vieläkään ole asiaa omd-kisoihin. Vanhojen erimielisyyksien vuoksi? Kertokaa viisaammat enemmän.

        Kwan Nyom Hapkidon, silloinen Tolkidon päämiehet ilmoittivat hyvin selkeästi etteivät enää ikinä koskaan halua olla missään tekemisissä Han moo don kanssa.

        Sitten aletaan itkemään "meitä ei päästetä teidän kisoihin yhyy..."

        Koettakaa aikuiset ihmiset päättää mitä haluatte...


      • Kammotus
        Pyllis kirjoitti:

        Kwan Nyom Hapkidon, silloinen Tolkidon päämiehet ilmoittivat hyvin selkeästi etteivät enää ikinä koskaan halua olla missään tekemisissä Han moo don kanssa.

        Sitten aletaan itkemään "meitä ei päästetä teidän kisoihin yhyy..."

        Koettakaa aikuiset ihmiset päättää mitä haluatte...

        Toivottavasti ymmärrät että en ole kyseisen liiton johtomiehiä enkä puhu koko liiton puolesta vaan puhtaasti henkilökohtaisesti.
        PS. Joillekin kaikki pitää vääntää rautalangasta.


      • ShootoFighter
        Kammotus kirjoitti:

        Mua syrjitään noissakin karkeloissa kun meidän sali ei kuulu tuohon kategoriaan... Onko tiedossa muita aloittelijoiden vapaaottelu kisoja? Noi shooton-C säännöt näytti suht järkeviltä vaikka voin kyllä kovemmillakin säännöillä otella...

        Tosi asia on että shootossa et pärjää ilman paini taitoja ,jos vastassa on BJJ tai yms.
        Ja mun mielestä Hapkido on muutenki vähä kyyseenalaine laji shootos otteleen.

        Kato Shooto kehäs ei mikkää Kia-huutajat ynnä muut kiu-kiu piipat pärjää.

        Että löytyykö herralta Submission Wrestlingiä tai BJJ:tä taustalta?


      • JanneM
        ShootoFighter kirjoitti:

        Tosi asia on että shootossa et pärjää ilman paini taitoja ,jos vastassa on BJJ tai yms.
        Ja mun mielestä Hapkido on muutenki vähä kyyseenalaine laji shootos otteleen.

        Kato Shooto kehäs ei mikkää Kia-huutajat ynnä muut kiu-kiu piipat pärjää.

        Että löytyykö herralta Submission Wrestlingiä tai BJJ:tä taustalta?

        Kyllä ainakin aloittelija Shotoossa voi kiaihuutajatkin pärjätä.
        Itsellä taustalla taekwondoa useita vuosia ja vasta vuoden shootoa, mutta hyvin pärjäsin Shootomatsissa. Ja kihapinkin huusin ottelun aikana. ;)
        Toki suosittelen vapaaottelun treenaamista ainakin semmoiset vajaan vuoden ennen kuin lähtee kilpailemaan.


      • reibäli
        julli kirjoitti:

        Nämä suuret hmd-sankarit pelkäävät saavansa pataan ;)

        ton säälittävän kommentin ois voinu jättää kirjottamat...


    • saisko

      Mistäs löytyis tuloksia näistä kisoista?
      Olisin kiinnostunut myös HJMS Mexicon MMkisa tuloksista kun suomalaiset kuulemma pärjäs aika hyvin..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1939
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1867
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1855
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1360
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1306
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1291
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe