Tramoja

tippuja

Tipuin kuukausi sitten. Se oli aika pelottavaa, vaikka oon tippunu ennenkin. Mä tipuin aika pahasti. Multa lohkes kaks hammasta. Mä en noussu takasin selkään, vaan lähin lääkäriin. En oo noussu vieläkään kun kypärä... Mutta kyl mä sinne selkään nousen! Mutta mua pelottaa että mä saan saman ponin ja tipuin taas(oon tippunu siltä 2). Ja laukka pelottaa. Vaikka oon ratsastanu varmaan sata kertaa laukkaa. Miten pääsen pelokaista ajatuksistani eroon? Haluan vielä ratsastaa.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meeee

      Itelläni oli kanssa yhessä vaiheessa pelkoja kuin tipahdin sillee että niskani on koko loppuelämäni taipunut.(yli ryhdikäs) mutta jokin vain auttoi minua pääsemään pelostani.tippuminen oli silloin ensimmäiseni joten säikähdin todenteolla .suosittelen ettet edes hirveästi mieti asiaa ,jos saat saman ponin ajattele vain että juu tässä sitä ollaan jokaviikkoisella ratsastuksella ...

      • tippuja

        Nyt, tosin jo jonkin aikaa sitten on kypärä hankittu. Nyt vaan sinne selkään..


      • tippuja
        tippuja kirjoitti:

        Nyt, tosin jo jonkin aikaa sitten on kypärä hankittu. Nyt vaan sinne selkään..

        Huomenna on se Ratsastustunti....


      • cikpö
        tippuja kirjoitti:

        Huomenna on se Ratsastustunti....

        Mites meni? Pystyitkö rentoutumaan ? :0 :)


      • tippuja
        cikpö kirjoitti:

        Mites meni? Pystyitkö rentoutumaan ? :0 :)

        Hyvin meni ja jopa uskalsin laukata! Nyt olen taas ihan koukussa ratsastukseen. Vielä uudestaan sinne selkään! Jännitin kyllä jonkin verran, niin toi istunta oli vähä särkee, mutta kun luotti heppaan ja opettajaan (ei ollu sama poni) niin pysty sitten rentoutumaan puolen tunnin jälkeen(istuntaakin parantunut kun en enää jännittänyt!) RATSASTUS ON IHANAA!


      • ufoj

        Kiva kuulla et pystyit rentoutumaan :) ja pääsit laukankin makuun, seuraavalla kerralla vielä paremmin


    • tipputon

      Haha itsekkin meinasin tippua.. Nousin hevoseni selkään ja se lähti samantien kiito laukalla pois. Jalustimia ei ollu jalassa ja siitä satulasta lensin satulan taakse. En ymmärrä vieläkään miksi en tippunu. Olisin joutunut varmaan mennä lääkäriin sillä olin maastossa ja niitä kiviä riitti. sen jälkeen en noussu selkään enään. Seuraavana päivänä menin kuin mitään ei olisi tapahtunut :D Ei sitä kannata ajatella. Meet tallille sillä mielellä että sulta poni en tipu!

    • tippuja

      Ja tiistaina ollaan jo menossa estetunnille. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1485
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      156
      1179
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1050
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      927
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      860
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      783
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      757
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      57
      706
    Aihe