kaikki suhteet estää se että minulla on oikeasti iso emätin
olen kuullut joskus juttuja kun miehet haukkuneet isopimppisiä naisia ja en uskala ikinä suhteeseen koska siitä seuraa aina seksiä ja ihan oikeasti pelkään etten voi tyydyttää miestä
olen ollut suhteessa jossa piti vain yrittää puristaa täysiä ja ei siitä nauutinut. en ainakaan minä
kävin kerran gynekologilla jolle uskaltauduin sanomaan asiasta. hän sanoi että pitää mennä yksityiselle jos haluaa poistaa kyseisen ongelman.
ja ongelma on aito ei mikää puristus päästä
Naisena ja iso pilluisena
50
16141
Vastaukset
- nauti...
Hei......
turhaa pelkoa...
nauti seksistä..kyllä mieskin nauttii..- ei nauti
Seurustelin pari vuotta kivan ja sivistyneen naisen kanssa.
Seksistä tuli pakkopullaa kun kumpikaan ei nauttinut eikä tuntenut mitään.
Turha läpättää, että aivot on ne suurimmat sukuelimet. Suuseksiin ja muuhun tympääntyy puolin ja toisin kun kunnon yhdyntää ei ole.
- isokaluinen
Kuulepa! Onhan meitä runsasmittaisia miehiäkin. Liian tiukka nainen ei ole hyvä. Miten mies siinä liikkuu. Minulle on käynyt muutaman kerran niin, ettei se ole mahtunut ollenkaan sisään. On fyysisesti ahtaita naisia kuten on teitä väljiäkin. Ja miehillä on pientä, keskikokoista ja isoa. Liukuvoiteesta on minulle ollut apua. Miksi et kysele muilta naisilta, tietävätkö he ketään todella isokaluista miestä, joka olisi valmis kokeilemaan kanssasi.
- Iso kiihottaa
Moikka,
Varmasti mieltä saattaa painaa toi asia. Netti ja muukin media täynnä koko- ja painoasiaa. Naisten pitää olla isorintaisia, tiukkapilluisia laiheliineja ja miesten bodattuja megamulkkuja.
Turha vatvoa noita juttuja. Pääasia että on itse itseensä tyytyväinen.
OK, sitten asiaan. Oi että jos joskus tapaisin oikein isopilluisen naisen: ))) Tykkään meinaan nyrkkinainnista ja isojen lelujen käytöstä kuin hullu puurosta. On visuaalisesti äärettömän kiihottavaa ja tuntuu mielettömän hyvältä. Varmasti löytyy sinulle mies joka pitää hieman kookkaammista aukoista.
Säännöllisellä treenillä (geishakuulat) saat kyllä lantipohjasi lihakset kuntoon ja sitä kautta nautit seksistä enemmän. Siinä kyllä menee hyvä pillu piloille jos minulta kysytään ; ))
Pete- tero
olet aivan oikeassa iso on parempi.Itsekin pidin tiukkaa parempana,kunnes kerran panin oikein iso pilluista naista(nykyään vaimoni)ja voi että teki hyvää.Esileikit ovat todella mahtavia ja kiihottavia katsella kun nyrkki uppoaa sisään ja itse akti on hyvä kun saa laittaa vaudilla menemään.Alussa hänkin häpesi isoa tavaraansa,mutta huomattuaan että tykkään siitä hän haluaa aktin aikana minun kehuvan koloaan isoksi ja pohjattomaksi ja kiihottuu siitä suunnattomasta.
- Reija XXL
No nyt se tais löytyä,leikkikaveri meinaan...mä kun oon tuota harjoitellut aina kun on vaan löytynyt partneri asialle.Sulla ois varmaan hyviä ideoita? Tiedät varmaan kuinka hyvältä se tuntuu,kun avaa reitensä ja kaveri alkaa hiljalleen työntään ensin oluttölkkiä vaginaan ja vaihtaa sen sitten isompaan,vaikka nyt viini pulloon,tuntuu,ettei rajaa oo missään....onko sulla uusia ideoita ??
- Iso kiihottaa
Reija XXL kirjoitti:
No nyt se tais löytyä,leikkikaveri meinaan...mä kun oon tuota harjoitellut aina kun on vaan löytynyt partneri asialle.Sulla ois varmaan hyviä ideoita? Tiedät varmaan kuinka hyvältä se tuntuu,kun avaa reitensä ja kaveri alkaa hiljalleen työntään ensin oluttölkkiä vaginaan ja vaihtaa sen sitten isompaan,vaikka nyt viini pulloon,tuntuu,ettei rajaa oo missään....onko sulla uusia ideoita ??
Moikka XXL Reija,
Ideoita löytyy vaikka ämpärikaupalla. Kuten sanoin iso kiihottaa ja nyrkkinainti erityisesti. Varmaan ideat ammentuu kun tykkään itsekin isosta (pepussa luonnollisesti). Kaikenkokoisia dildoja ja tappeja on tullut kokeiltua ja jos niitä ei ole saatavilla, niin ainahan on nuo mukavat ja helposti saatavilla olevat päivittäistavaratuotteet. Ehdoton suosikkini pullojen lisäksi on mukavan muotoinen ja pehmeä munakoiso, koon saat valita fiiliksen mukaan... loistavaa !
Jos haluat vaihtaa ajatuksia laitapa meiliä: [email protected].
Terveisin,
Pete - Reija XXL
Iso kiihottaa kirjoitti:
Moikka XXL Reija,
Ideoita löytyy vaikka ämpärikaupalla. Kuten sanoin iso kiihottaa ja nyrkkinainti erityisesti. Varmaan ideat ammentuu kun tykkään itsekin isosta (pepussa luonnollisesti). Kaikenkokoisia dildoja ja tappeja on tullut kokeiltua ja jos niitä ei ole saatavilla, niin ainahan on nuo mukavat ja helposti saatavilla olevat päivittäistavaratuotteet. Ehdoton suosikkini pullojen lisäksi on mukavan muotoinen ja pehmeä munakoiso, koon saat valita fiiliksen mukaan... loistavaa !
Jos haluat vaihtaa ajatuksia laitapa meiliä: [email protected].
Terveisin,
PeteEn oo tota munakoisoa ikinä kokeillut,ihan tosi hyvä idea.....ja tänään ruokakauppaan...
- Iso kiihottaa
Reija XXL kirjoitti:
En oo tota munakoisoa ikinä kokeillut,ihan tosi hyvä idea.....ja tänään ruokakauppaan...
Ruokakauppaan mars masr. Valitse pari hyvänkokoista, pienempi lämmittelyyn ja toodella iso mukavaan venytykseen. Ja, isompi puoli ehdottomasti edellä. Kun imaisee sisään leveimmän kohdan jälkeen niin tuntuu mielettömältä.
Iloisia runkkaushetkiä sinulle,
Pete - Reija XXL
Iso kiihottaa kirjoitti:
Ruokakauppaan mars masr. Valitse pari hyvänkokoista, pienempi lämmittelyyn ja toodella iso mukavaan venytykseen. Ja, isompi puoli ehdottomasti edellä. Kun imaisee sisään leveimmän kohdan jälkeen niin tuntuu mielettömältä.
Iloisia runkkaushetkiä sinulle,
Petekiitos hyvistä ideoista,taidankin ostaa kaupan suurimman,alkaa jo nyt tuntua siltä,eiköhän niitä ole yli kymmensenttisiä olemassa...hitto housut kastuu jo nyt.
- Messenger
Reija XXL kirjoitti:
kiitos hyvistä ideoista,taidankin ostaa kaupan suurimman,alkaa jo nyt tuntua siltä,eiköhän niitä ole yli kymmensenttisiä olemassa...hitto housut kastuu jo nyt.
Ei sinulla Messengeriä ole koneellasi, voitaisi jutella reaaliajassa. Alkaa tuo etumus pullottaa täälläkin ja lisäkiihoitus on aina paikallaan. Voitaisi verrata vähän kokemuksia ?
Pete - Reija XXL
Messenger kirjoitti:
Ei sinulla Messengeriä ole koneellasi, voitaisi jutella reaaliajassa. Alkaa tuo etumus pullottaa täälläkin ja lisäkiihoitus on aina paikallaan. Voitaisi verrata vähän kokemuksia ?
PeteEi valitettavasti oo...mutta nyt on litrainen pesuaine pullo menossa jo yli puolen välin..
- Vai pesuainepullo )
Reija XXL kirjoitti:
Ei valitettavasti oo...mutta nyt on litrainen pesuaine pullo menossa jo yli puolen välin..
Vai semmoista touhuat, hemmetti, pitäisköhän kaivaa dildo ja tapit sekä tekonyrkki esiin ja alkaa itsekin hommiin ; )
Pete
- auttaa
Nykyään ongelmasta pääsee pienellä leikkauksella.
Yksityisellä klinikalla ja tietty maksaa.
Jos on oikeesti löysä vagina niin ei siinä mitkään geisha-kuulat auta. Ne vaan treenaa syvällä olevia lihaksia mutta itse vittu jää samanlaiseksi (vai?). - juutas
Olisipa minullakin tuollainen vaimo.. Pidän isoista tytöistä nääs.
- hyvä
minusta ihan kiva työnnellä isopilluista Naista, saa rynkyttää ihan olan takaa.
oletkos mistäpäin, kannattaisko meidänkin kokeilla.....- Kisu
Sitäpaitsi taatusti kaikille löytyy pari.
Pitää etsiä se itselle sopivan kokoinen. - Reija XXL
hauska kuulla tuollainenkin mielipide...minulla kun aika iso tai sanotaanko joustava...iso limupullo menee harjoituksen tuloksena helposti ineen,mutta on sitä kyllä höylätty aikojen saatossa,ei tosin kukaan ole valitellut,missäs päin asustelet?
- Jumara
1. Älä yritä koko aika kysellä näillä laareilla kaikkea mieleesi juolahtanutta paskaa.
2. Täytä ensin viisitoista ja kirjoittele sittenkin, jonnekin muualle kuin tänne. Täällä on ikäraja 18.
3. Opettele paska Suomen kieltä - teet samoja kirjoitusvirheitä kaikissa kyselyissäsi!- jooooooooo
Eipä ole sullakaan tuo "Suomen kieli" (p.o. suomen, pienellä alkukirjaimella) hallussa.
Mikään ei ole turhauttavampaa kuin juntti, joka käy muita neuvomaan kieliasioissa ja tekee samalla itse enemmän ja pahempia virheitä. - Jumara
jooooooooo kirjoitti:
Eipä ole sullakaan tuo "Suomen kieli" (p.o. suomen, pienellä alkukirjaimella) hallussa.
Mikään ei ole turhauttavampaa kuin juntti, joka käy muita neuvomaan kieliasioissa ja tekee samalla itse enemmän ja pahempia virheitä.Suomi ja Suomen kirjoitan aina isolla ja olen ylpeä siitä. Kielten nimien kirjoittaminen pienellä on Suomen kielen kieliopin kummallinen poikkeussääntö, josta en ole ylpeä Suomen kohdalla.
Suomalaisen ja suomalaisuuden aloitan aina pienellä kirjaimella paitsi lauseen alussa. (P.O. ja M.O.T.)
Toivottavasti sinäkin teet niin
- sepi
Mikään ei ole parempaa,kun naida oikein isopilluista naista takaapäin sen jälkeen kun on verrytellyt tavaran ensin käsin oikein avonaiseksi.
- Reija XXL
tuohan kuulostaa tosi hyvältä ja mä ainakin pidän eniten takaapäin nainnista ja vielä kun ensin saa anaaliin paksun hieromasauvan,niin sitten vasta hyvälle tuntuu.....tässähän alkaa housut kastuun ihan oikeesti.
- sepi
Reija XXL kirjoitti:
tuohan kuulostaa tosi hyvältä ja mä ainakin pidän eniten takaapäin nainnista ja vielä kun ensin saa anaaliin paksun hieromasauvan,niin sitten vasta hyvälle tuntuu.....tässähän alkaa housut kastuun ihan oikeesti.
Sä Reija tunnut olevan nainen mun makuu.
- Reija XXL
sepi kirjoitti:
Sä Reija tunnut olevan nainen mun makuu.
voisin varmaan olla,koska juttusi sai housut jo märiksi ja varsinkin jos tälläinen isomman puoleinen peräsin hyvältä tuntuu.....
- sari
Minulla on myös tosi iso pillu ja pidän siitä.Ei ole kukaan panematta jättänyt ja toisia miehiä iso tavara tuntuu kiihottavan kovasti.
- Kikkelman
Mun "eukolla" on pieni tiukka viivapillu,mutta siihen on tyydyttävä. Voi kumpa hänelläkin olisi sellainen kun sulla! Voisko niitä mitenkään vaihtaa?
- Kiireinen
On vain hyvä että pillu on iso, se on nimittäin joutuisa nussia. Pääsee nopeasti muihin harrastuksiin.
- tavarasi koon
Onko joku sanonut sinulle asiasta vai luuletko vaan? Itse mietin kaksi lasta synnyttäneenä joskus samaa, mutta en kärsi asiasta koska ei kukaan muukaan ole siihen puuttunut. Mihin osaat verrata?
- Mies 36
Esim: meillä sen tietää siitä kun työnnän neljä sormea naiseni sisään pillu nippanappa puristuu hellästi sormien ympärille. Ongelma se ei meillä ole koskaan ollut!! esileikit on mahtavia, ja naidessaankin voi työntää ison sauvan oman kaveriksi. Onhan se välillä muutenkin kiva vedellä sielunsa kyllyydestä josta vielä tykätään eikä tarvi pelätä koko ajan...
- täti36
Mies 36 kirjoitti:
Esim: meillä sen tietää siitä kun työnnän neljä sormea naiseni sisään pillu nippanappa puristuu hellästi sormien ympärille. Ongelma se ei meillä ole koskaan ollut!! esileikit on mahtavia, ja naidessaankin voi työntää ison sauvan oman kaveriksi. Onhan se välillä muutenkin kiva vedellä sielunsa kyllyydestä josta vielä tykätään eikä tarvi pelätä koko ajan...
jaha, ehkä en olekaan niin löysä kuin olen luullut (tosin ei mullekaan kukaan ole tullut valittamaan). Kolme sormea on jo vaikeaa, yhdelläkin sormella kokeiltuna puristus on melkoinen. Iso ja löysä ei ole sama asia, tavarani on kai kahden synntyksen jäljiltä
edellinen mutta ei välttämättä jälkimmäinen.
- Uurre-111
Kyllä meitä isojen pillujen ystäviä riittää.
Älä ole huolissasi. Isopilluinen vaimoni on aivan ihana, ja pillu saisi olla jopa isompikin. Ei haittaa yhtään.- yx isopillunen
...ja PASKANMARJAT en usko sanaakaan että te miehet pitäisitte isopilluisia naisia parempana! Miks ihmeessä, en usko sanaakaan. Eihän me naisetkaan haluta pienimunaista miestä! Koolla on taatusti väliä!!! Miten muka nautitte panna isoa pillua? Johonkin seinämäänkö hankaatte vai miten se nautinto tulee kun ei ympärillä tunnu miltään...?
- tero
yx isopillunen kirjoitti:
...ja PASKANMARJAT en usko sanaakaan että te miehet pitäisitte isopilluisia naisia parempana! Miks ihmeessä, en usko sanaakaan. Eihän me naisetkaan haluta pienimunaista miestä! Koolla on taatusti väliä!!! Miten muka nautitte panna isoa pillua? Johonkin seinämäänkö hankaatte vai miten se nautinto tulee kun ei ympärillä tunnu miltään...?
kyllä se iso kolo tuntuu hyvältä,ei sen pillun tarvii puristaa kun ruuvipenkin vaan se pehmeys ja syvyys se vasta on jotain.eilenkin panin vaimoni tosi suurta ja kyllä tuntui hyvältä meistä molemmista.
- Uurre taas
yx isopillunen kirjoitti:
Kivahan se on, että pimpsassa on syvyyttä ja tilavuutta. Saapi sormeilla kunnolla ja jyystää tällä 20 senttisellä kalulla oikein kunnolla. Iso ja tilava pimpsa ei muuten tarkoita löysää. Ymmärrätkö?
- Nimetön
Kyllä itsekin olen isopimperoisten ystävä, vaikka en mitään 20cm tukkia omistakaan. Eipähän tarvi koko ajan varoa miten sitä kalua siellä huljuttelee. Kokemusta on valitettavasti paljonkin liian tiukkapimperoisista neidoista. Vaikea saada sisälle, sattuu kun menee "pohjaan", kaikki asennot ei käy, yms.
Vaikka pimero olisikin vähän löysempi, niin oikean asennon löydyttyä hankausta kyllä löytyy. Puolin ja toisin.
Toiseksi, jos tykkää harrastaa vähän rajumpia juttuja, esim. fistailua, isoja dildoja, niin koitappa kokeilla niitä jonkun neitsytpimperon kanssa. Eipä taida onnistua.
Eiköhän se vain ole niin, että asioista kannattaa puhua, sitä kautta löydetään apua "ongelmiin".
Joten olkaa ylpeitä pimpsoistanne, oli ne isoja tai pieniä, jos minulta kysytään, niin isompi, parempi.
[email protected]- yxisopillunen
...ja en muuten usko millään että kenenkään sisään mahtuun nyrkki tai iso limpparipullo, täytyy olla todellinen lehmänper....ei mulla sitten taida niin iso ollakaan kuin luulin...
- sepi
yxisopillunen kirjoitti:
...ja en muuten usko millään että kenenkään sisään mahtuun nyrkki tai iso limpparipullo, täytyy olla todellinen lehmänper....ei mulla sitten taida niin iso ollakaan kuin luulin...
kyllä joka naiseen käsi mahtuu kunnon esileikin jälkeen kokeile vaikka.
- Reija XXL
yxisopillunen kirjoitti:
en tiedä mikä pee itsellä on,mutta tokihan sinne nyrkki sopii helposti,eikä limpparipullokaan edes kunnolla ahista,harjoituksen tulos kai..
- Nimetön
Reija XXL kirjoitti:
en tiedä mikä pee itsellä on,mutta tokihan sinne nyrkki sopii helposti,eikä limpparipullokaan edes kunnolla ahista,harjoituksen tulos kai..
Mennäänkö Reija naimisiin ;)
Vaikutat naiselta meikäläisen makuun.
"Alan harrastajia" ei naisten keskuudesta hirveästi löydy. Itse olen fistaillut neljän naisen/tytön kanssa. Suurin syy on varmasti se, että olen pienikourainen.
Jos suhun mahtuu limppapullo, niin sinne uppoais myös kummatkin käteni ainakin rannetta myöten!!
Jos sua kiinnostaa kokenut, "venyttelevä", 32-vuotias "fistaaja-nuorukainen", joka on varustettu reippailla ideoilla ja hurtilla huumorilla, niin järjestetään koeajot :0 !
[email protected] - Reija XXL
Nimetön kirjoitti:
Mennäänkö Reija naimisiin ;)
Vaikutat naiselta meikäläisen makuun.
"Alan harrastajia" ei naisten keskuudesta hirveästi löydy. Itse olen fistaillut neljän naisen/tytön kanssa. Suurin syy on varmasti se, että olen pienikourainen.
Jos suhun mahtuu limppapullo, niin sinne uppoais myös kummatkin käteni ainakin rannetta myöten!!
Jos sua kiinnostaa kokenut, "venyttelevä", 32-vuotias "fistaaja-nuorukainen", joka on varustettu reippailla ideoilla ja hurtilla huumorilla, niin järjestetään koeajot :0 !
[email protected]vai naimisiin no niin..ehkä näin alkuun haluaisin vinkkejä eri mahdollisuuksista...joskus vähän hävettääkin,mutta onhan se niin antoisaa..eilen testailin munakisolla ja sehän oikein imi sisälle ja tunne oli sananmukaisesti valtava,ei meinannut raaskia ottaa pois ollenkaan...mutta anna vinkkejä niin katsotaan
- Zape
Reija XXL kirjoitti:
vai naimisiin no niin..ehkä näin alkuun haluaisin vinkkejä eri mahdollisuuksista...joskus vähän hävettääkin,mutta onhan se niin antoisaa..eilen testailin munakisolla ja sehän oikein imi sisälle ja tunne oli sananmukaisesti valtava,ei meinannut raaskia ottaa pois ollenkaan...mutta anna vinkkejä niin katsotaan
Hei Reija !
Olisi kiva jos pääsisi mukaan seuramaan sinun touhuja ja osallistumaan niihin.
Ideoita joustavuuden rajojen etsimiseen on runsaasti.
Kirjoittele [email protected] jos kiinnostaa ja haluat aktiivisen ja innokkaan harjoittelukaverin. - Nimetön
Reija XXL kirjoitti:
vai naimisiin no niin..ehkä näin alkuun haluaisin vinkkejä eri mahdollisuuksista...joskus vähän hävettääkin,mutta onhan se niin antoisaa..eilen testailin munakisolla ja sehän oikein imi sisälle ja tunne oli sananmukaisesti valtava,ei meinannut raaskia ottaa pois ollenkaan...mutta anna vinkkejä niin katsotaan
Vai, että vinkkejä...
Uskonpa, että sulle on supermarketin hedelmä- ja vihannesosasto tullut tutuksi, ainakin munakoiso edellisistä teksteistä päätellen ;)
Eineksistä on tullut eniten leikittyä kesäkurpitsan kanssa. Isompi ykköseen, kun samalla on pienemmällä kutitellut kakkosta. Se nyt on vähän kovempi, kuin munakoiso, mutta toiset tykkää!!
Pullot on kanssa olleet harrastuksissa mukana.
Ootko kokeillut ihan normaalilla viinipullolla, joka on pohjasta paksumpi ja kapenee tasaisesti suuta kohti. Noitakin löytyy paljon erikokoisia ja onpa vissiin joskus tullut venyteltyä tuonlaisilla pulloilla menestyksekkäästi
neitosen pepaa. Mutta kyseisellä pullomallilla tulee, parempi "imu", kuin perinteisellä vinkkupullolla. Näin ovat mullen kertoneet.
Yksi on kuulemma ollut ylitse muiden. Vanhanmallinen Finlandia Vodka pullo. Tiedätkin varmaan sen röpelöisemmän mallin. Siihen kumit päälle ja liukkaria kehiin, niin huhujen mukaan tekee nannaa. Kyseessä oli 0,5l pullo, joka sitten lähti pois yhden naishenkilön käsilaukussa (perkeles!). No, yksi pullo on jäljellä. Tosin kokoa 0,7l.
Siinä jotain.
Mitä turhaan häpeämään harrastuksiaan jos tekee kerta nannaa. Ja katellaan sitä naimisiin menoa sitten :(
Mutta, jos haluat jatkaa keskustelua, niin lähetä meiliä. Edelleen: nacu.jippii.fi
Mua kun ei huvita "keskustella" näin yleisesti. No, saavatpahan muutkin tietoa. Mutta jos kiinnostaa, niin voin pistää sulle tekstiä/tarinaa omista kokemuksistani...
- en uskaltaisi suhteeseen
ehkä joskus uskallan, kun olen kuullut mielipiteitänne siitä että seksi on oikeasti korvien välissä kuten rakkauskin. kun rakastaa niin koolla ei ole väliä on muita keinoja KIITOS että olette olemassa IHANAT MIEHET !
ps. ei minullekaan koskaan kalun koolla ole ollut väliä- Eki
Isopillu on oikein hyvä, siihen on hyvä hyökätä täysillä, ei tiukkuus mitään erityistä merkitse yhdynnässä. Ja aivan erityisesti minä ihailen pitkiä pillunhuulia, sellaisia oikein repaleisia ja riettaan näköisiä, ne ovat todella kiihottavia. Ja kun vako on pitkä, sen kanssa on helppo leikkiä, voi esimerkiksi nuollessa tehdä pitkiä makeita vetoja. Ole ylpeä isosta pillustasi. Kerro, onko sinulla vakokin pitkä.
- Järvi
Eki kirjoitti:
Isopillu on oikein hyvä, siihen on hyvä hyökätä täysillä, ei tiukkuus mitään erityistä merkitse yhdynnässä. Ja aivan erityisesti minä ihailen pitkiä pillunhuulia, sellaisia oikein repaleisia ja riettaan näköisiä, ne ovat todella kiihottavia. Ja kun vako on pitkä, sen kanssa on helppo leikkiä, voi esimerkiksi nuollessa tehdä pitkiä makeita vetoja. Ole ylpeä isosta pillustasi. Kerro, onko sinulla vakokin pitkä.
- juuso
Lisää kommentteja ja tarinoita pillun venyttelystä ja isoista pilluista.Ne kiihottaa kovasti ps.iso on parasta
- hanski
pelkkää hölönpölyä toi iso pillusten palvominen
mun muijal on tiukka kaks sormea ja tiukkaa
ja mul normaalikoko,ku on märkä voi panna ihan
surutta täysiä ja ihanasti kiristää,löysää
oon myös kokeillu ei tunnu missää,en saa edes
orgasmia ku oon päällä tuntuu et tyhjää panee
eikä nainenka nauti ,ku ei kalu tunnu missää.
- Anonyymi00051
Jos on väljä pillu niin eihän sitä saa munalle vastetta nussiessa, se on ihan selvä ja kokeiltu on.
Rouvalla oli pillu iso jo nuoresta ja paljon on puhuttukin aiheesta, lopulta ostettiin vaan isompaa dildoa ja rouva on tyytyväinen, toki munallakin touhutaan mutta ei siitä saa kumpikaan tyydytystä.
Rouva hoidellaan dildolla ja minut suulla tai käsin, pyllyyn en ole vielä lämmennyt vaikka rouva sitä tarjottelee, ehkä joku päivä.
Jos muuten parisuhde kunnossa niin kyllä keinot löytyy kuinka toinen saadaan laukeamaan, suosittelen mm tekopillua joka on kyllä hyvä toisen avustamana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.1514523Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o1943204Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1062818Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis252775Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1452742Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos382094Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon
ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu552005Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat121919En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa131855Olet ainutlaatuinen
Sinussa on jotain, jota en osaa oikein edes pukea sanoiksi. Jotain paljon syvempää, kuin ulkoinen ihanuutesi. Jotain ain381129