Scandinavian Photo: todelliset kustannukset

maksaako oikeasti?

http://www.scandinavianphoto.fi/

Jos tuolla tavaran hinnaksi ilmoitetaan vaikka 10 eur, ja kassalla valitsee toimitustapa: My Pack, ja maksutapa: postiennakko, ja molemmissa lukee 0 eur, niin joutuuko oikeasti maksamaan muuta kuin tavaran hinnan 10 eur?

Kokemusta?

12

12794

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erkki.peräpurkki

      Vähän myöhässä tulee, mutta veikkaisin, että ellei kyseessä ole jokin kampanja, niin luultavimmin tulee lisää kustannuksia. Itse tilasin viime marraskuussa tuolta ulkoisen kiintolevyn ja muistitikun. Postiennakko oli kyllä 0€, mutta MyPack oli 9€.

    • Anonyymi

      Osaako joku kertoa onko kyseinen kauppa luotettava?

      • Anonyymi

        Tuo oli joskus pietarsaarelaisen liike, mutta viimeksi kun katsoin, taisi olla ruotsalainen???


      • Anonyymi

        Ruotsalainen kauppa jolla myös suomenkielinen asiakaspalvelu. Äkkiä kun katoin niin hinnat aika lailla samaa tasoa kun täällä. Joten haluatko nykytilanteessa tukea ruotsin elinkeinoelämää ja valtiota vai suomalaisia yrittäjiä ja suomen valtiota? Se on tietenkin vähän eri tilanne jos suomesta ei jotain saa ja on pakko ostaa ulkomailta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruotsalainen kauppa jolla myös suomenkielinen asiakaspalvelu. Äkkiä kun katoin niin hinnat aika lailla samaa tasoa kun täällä. Joten haluatko nykytilanteessa tukea ruotsin elinkeinoelämää ja valtiota vai suomalaisia yrittäjiä ja suomen valtiota? Se on tietenkin vähän eri tilanne jos suomesta ei jotain saa ja on pakko ostaa ulkomailta.

        Aikaisemmin tuo oli juuri sen takia hyvä vaihtoehto, että valikoima oli erinomainen. Nyt on hyviä suomalaisia alan verkkokauppoja useita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikaisemmin tuo oli juuri sen takia hyvä vaihtoehto, että valikoima oli erinomainen. Nyt on hyviä suomalaisia alan verkkokauppoja useita.

        Monen tavaran kohdalla on niin että ei löydy hyllytavarana tai verkkokaupastakaan. Silloin voi kysyä että saisiko sellaisen tilattua. Itse en ole vielä törmännyt kauppiaaseen joka ei olisi tilannut jotain mitä olen tarvinnut.


      • Anonyymi

        Ei ole luotettava. Rahat olivat osanneet ottaa tililtä, mutta tilaukset jäivät toimittamatta. Kun pyysin rahoja takaisin alkoi täysi radiohiljaisuus. Nyt pankki saa hoitaa asian loppuun (korttireklamaatio).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole luotettava. Rahat olivat osanneet ottaa tililtä, mutta tilaukset jäivät toimittamatta. Kun pyysin rahoja takaisin alkoi täysi radiohiljaisuus. Nyt pankki saa hoitaa asian loppuun (korttireklamaatio).

        eikö ole vieläkään tullut mitään? Tilasin tänään nettikaupasta Bosen Quietcomfort ii kuulokkeet ja en odota hyvää...


    • Anonyymi

      Tilasin juuri pari tuotetta ja ostkokset rahtivapaasti yli 50 euron ostoksista. Luottotiedot kunnossa niin otin laskuun. Maksuaika 14 vuorokautta eikä laskutuslisää.

      Saapin nähdä miten käy!

      • Anonyymi

        Ootko saanu tuottees?


    • Anonyymi

      olen

    • Anonyymi

      Itse skeptisenä kanssa tilasin laskulle ekat kerrat. Nyt olen tehnyt 4 tilausta tuolta viimeisen vuoden sisään kun hinnat ovat olleet halvemmat kuin muualta. Kaikki toiminut hyvin.

      Ite kameran tilasin kyllä Rahalalta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      101
      1497
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1064
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      976
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      877
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      822
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      654
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe