Daewoo myynnissä on hullut päivät.
Halvin käytetty daewoo nubira autotalli.com:ssa 15900, uutta myydään 15500eur ja jos on antaa romu vaihdossa, tuostakin saa vielä pari tonnia pois.
On monta mustaa pekkaa jäämässä automyyjien käsiin... Milloin alkaa paniikkimyynti? Käytettyjen lista pitenee päivä päivältä.
MetroAuto myy testivoittajaa (opel astra wagon) 19950, nubira sedan ovh 18490. Kumman SINÄ ottaisit?
Hupaisaa... Kannattaisi daewoo myyjien muuttaa taktiikkaansa, ensi vuonna heidän pitää MAKSAA että joku auton vie pihalta pois mädäntymästä.
uudet daewoot halvempia
4
933
Vastaukset
- päälle
Tuohon saa vielä normaalin uuden auton käteiskaupan alennuksen päälle, 10-20% riippuen tinkimistaidoista. Kannattaa käydä potkimassa renkaita, laskea pihalla olevat daivot ja katsella myyjän verenpaineesta aiheutuvaa punaisuutta. Loppukuusta saattaa lähteä halvalla, yrittävät tietysti saada autot pihalta pois ennen jenkkimerkkien rantautumista, silloin hölmöinkin ostaja tajuaa ettei daivoa kannata ostaa.
- Tero
Tuohon kysymykseen "kummanko ottaisit" ei tarvi
vastausta paljoa pohtia: ottaisin Nubiran ilman muuta! Saisin selkeästi laadukkaamman auton nyt jopa edullisemmin kuin - anteeksi vain - tuohon rupusakkiin kuuluvan Opelin vaivoikseni.
Minua ihmetyttää tällainen vouhottaminen, jos yksi automerkki markkinoidaan eri nimellä kuin aiemmin, mitä sillä nyt on väliä!? Minä ainakin uskon, että Daewoo on yhtä laadukas auto uudella nimelläänkin. Jos se ei ole niin takuuaikaa tullaan sitten lyhentämään. Toivotaan, että näin ei käy.- saa
15500 uuden Nubiran? Täytyy käydä vaihtaa tää 2003nen "joka kadunkulmassa" sorolla tollaseen.
Porukka kun haluaa ajaa samanlaisella autolla kun naapurikin niin ne taitaa maksaa mulle vielä väliäkin tähän mun 1.4 "DX:ään". - Niin paljon kysymyksiä - ni...
...kun muuttuivat Nissaneiksi?
Entä Simcan takuu, raukeniko, kun merkki muuttui Talbotiksi?
Hävisikö Hillmannin huoltoverkosto, kun merkki muuttui Sunbeamiksi. Entä, kun se muuttui Chrysler-Sunbeamiksi, romahtiko vanhan kannan arvo?
Miten käynee Corveten, kun sen nimestä poistuu Chevrolet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882