uudet daewoot halvempia

kuin käytetyt

Daewoo myynnissä on hullut päivät.

Halvin käytetty daewoo nubira autotalli.com:ssa 15900, uutta myydään 15500eur ja jos on antaa romu vaihdossa, tuostakin saa vielä pari tonnia pois.

On monta mustaa pekkaa jäämässä automyyjien käsiin... Milloin alkaa paniikkimyynti? Käytettyjen lista pitenee päivä päivältä.

MetroAuto myy testivoittajaa (opel astra wagon) 19950, nubira sedan ovh 18490. Kumman SINÄ ottaisit?

Hupaisaa... Kannattaisi daewoo myyjien muuttaa taktiikkaansa, ensi vuonna heidän pitää MAKSAA että joku auton vie pihalta pois mädäntymästä.

4

933

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päälle

Tuohon saa vielä normaalin uuden auton käteiskaupan alennuksen päälle, 10-20% riippuen tinkimistaidoista. Kannattaa käydä potkimassa renkaita, laskea pihalla olevat daivot ja katsella myyjän verenpaineesta aiheutuvaa punaisuutta. Loppukuusta saattaa lähteä halvalla, yrittävät tietysti saada autot pihalta pois ennen jenkkimerkkien rantautumista, silloin hölmöinkin ostaja tajuaa ettei daivoa kannata ostaa.

• Tero

Tuohon kysymykseen "kummanko ottaisit" ei tarvi
      vastausta paljoa pohtia: ottaisin Nubiran ilman muuta! Saisin selkeästi laadukkaamman auton nyt jopa edullisemmin kuin - anteeksi vain - tuohon rupusakkiin kuuluvan Opelin vaivoikseni.
      Minua ihmetyttää tällainen vouhottaminen, jos yksi automerkki markkinoidaan eri nimellä kuin aiemmin, mitä sillä nyt on väliä!? Minä ainakin uskon, että Daewoo on yhtä laadukas auto uudella nimelläänkin. Jos se ei ole niin takuuaikaa tullaan sitten lyhentämään. Toivotaan, että näin ei käy.

• saa

15500 uuden Nubiran? Täytyy käydä vaihtaa tää 2003nen "joka kadunkulmassa" sorolla tollaseen.

Porukka kun haluaa ajaa samanlaisella autolla kun naapurikin niin ne taitaa maksaa mulle vielä väliäkin tähän mun 1.4 "DX:ään".

• Niin paljon kysymyksiä - ni...

...kun muuttuivat Nissaneiksi?

Entä Simcan takuu, raukeniko, kun merkki muuttui Talbotiksi?

Hävisikö Hillmannin huoltoverkosto, kun merkki muuttui Sunbeamiksi. Entä, kun se muuttui Chrysler-Sunbeamiksi, romahtiko vanhan kannan arvo?

Miten käynee Corveten, kun sen nimestä poistuu Chevrolet?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2437
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1607
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1346
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    8. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1034
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe