uudet daewoot halvempia

kuin käytetyt

Daewoo myynnissä on hullut päivät.

Halvin käytetty daewoo nubira autotalli.com:ssa 15900, uutta myydään 15500eur ja jos on antaa romu vaihdossa, tuostakin saa vielä pari tonnia pois.

On monta mustaa pekkaa jäämässä automyyjien käsiin... Milloin alkaa paniikkimyynti? Käytettyjen lista pitenee päivä päivältä.

MetroAuto myy testivoittajaa (opel astra wagon) 19950, nubira sedan ovh 18490. Kumman SINÄ ottaisit?

Hupaisaa... Kannattaisi daewoo myyjien muuttaa taktiikkaansa, ensi vuonna heidän pitää MAKSAA että joku auton vie pihalta pois mädäntymästä.

4

977

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päälle

Tuohon saa vielä normaalin uuden auton käteiskaupan alennuksen päälle, 10-20% riippuen tinkimistaidoista. Kannattaa käydä potkimassa renkaita, laskea pihalla olevat daivot ja katsella myyjän verenpaineesta aiheutuvaa punaisuutta. Loppukuusta saattaa lähteä halvalla, yrittävät tietysti saada autot pihalta pois ennen jenkkimerkkien rantautumista, silloin hölmöinkin ostaja tajuaa ettei daivoa kannata ostaa.

• Tero

Tuohon kysymykseen "kummanko ottaisit" ei tarvi
      vastausta paljoa pohtia: ottaisin Nubiran ilman muuta! Saisin selkeästi laadukkaamman auton nyt jopa edullisemmin kuin - anteeksi vain - tuohon rupusakkiin kuuluvan Opelin vaivoikseni.
      Minua ihmetyttää tällainen vouhottaminen, jos yksi automerkki markkinoidaan eri nimellä kuin aiemmin, mitä sillä nyt on väliä!? Minä ainakin uskon, että Daewoo on yhtä laadukas auto uudella nimelläänkin. Jos se ei ole niin takuuaikaa tullaan sitten lyhentämään. Toivotaan, että näin ei käy.

• saa

15500 uuden Nubiran? Täytyy käydä vaihtaa tää 2003nen "joka kadunkulmassa" sorolla tollaseen.

Porukka kun haluaa ajaa samanlaisella autolla kun naapurikin niin ne taitaa maksaa mulle vielä väliäkin tähän mun 1.4 "DX:ään".

• Niin paljon kysymyksiä - ni...

...kun muuttuivat Nissaneiksi?

Entä Simcan takuu, raukeniko, kun merkki muuttui Talbotiksi?

Hävisikö Hillmannin huoltoverkosto, kun merkki muuttui Sunbeamiksi. Entä, kun se muuttui Chrysler-Sunbeamiksi, romahtiko vanhan kannan arvo?

Miten käynee Corveten, kun sen nimestä poistuu Chevrolet?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen mukaan rasismi on huumoria

Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀
      Maailman menoa
      80
      4326
    2. BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön

Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että
      Maailman menoa
      198
      3564
    3. 202
      2941
    4. Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta

Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome
      Maailman menoa
      69
      2780
    5. Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava

Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main
      Maailman menoa
      49
      2678
    6. Lasse Lehtonen palasi ambulanssilennolla Suomeen

Nyt on syytä lopettaa irvailu.
      Maailman menoa
      78
      1220
    7. 57
      1196
    8. Aitolehti Capital

HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle
      Kotimaiset julkkisjuorut
      238
      1032
    9. MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka

Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t
      Maailman menoa
      120
      943
    10. Missä kuussa

Rakkaasi on syntynyt?
      Ikävä
      58
      939
    Aihe