Minkä ikäisenä aloitetaan?

yksinkertainen kysyj

Yksinkertainen kysymys joka koskee pk-seutua ja varsinkin Helsinkiä trendikkäimpiä alueita. Muualla maassa voi olla toisin.

Ajelevatko tytöt tai ainakin se muotitietoisin porukka nykyään posliinin ihan yhtä nopeasti kuin kainalonsa ja säärensä eli karvat täysin pois heti kun niitä ylipäätänsä alkaa kasvaa.

Onko posliinin ajeluun OK perustelu nykyään se ettei halua leimautua koulussa juntiksi jota kaverit kiusaavat eikä karvojen ajelussa ole kyse siitä että olisi ruvettu harrastamaan seksiä tai se olisi vielä edes harkinnassa. En ole kehdannut tentata asiaa näiden kieltämättä muotivaatteiden ja meikkien perässä juoksevien kavereiden äideiltä joten kysytään täällä.

2

358

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ninnu_28

Vaikutelmani on että jotain tuollaista se taitaa olla... Tosin ei ehkä ihan täydellinen posliininkaikilla.
      itelläni ei ole oikeastaan koskaan ollut karvoja siellä, aluksi se nolotti :) joten ryhdyin sheivaamaan jo 12-vee ja jatkoin ja se jäi päälle niin että nyt 28-v olen edelleen ollut melkein koko ikäni karvaton.

• vahaus helppoa

Mielenkiintoista. Tunnen yhden melkein 30v naisen joka ei suostu tulemaan edes työkavereiden kanssa saunomaan ja selitti joskus muutaman vinkkulasin jälkeen nolona että hänellä ei ole kuin vähän haituvia siellä. Ei siis ollut ajellut posliiniksi vaan ymmärsin että karvat ja pimppi ovat luonnostaan kuin 10-vuotiaalla mikä on outoa koska muuten sillä on kyllä c-kupin rinnat ja naisellisen pyöreä lantio. En ole koskaan nähnyt sitä joten hiukan ihmettelin onko noita.

Eikö sinulla kasva vieläkään karvoja ja onko alusta alkaen sheivattu/vahattu helpompi eli tuleeko siihen lainkaan sänkeä tai näppylöitä?

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      106
      1344
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      807
    3. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      54
      696
    4. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      691
    5. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      124
      604
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      30
      551
    7. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      32
      526
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      185
      519
    9. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      31
      517
    10. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      60
      505
    Aihe