Huonoa tuuria, eihän sitä voinut puoli vuotta sitten tietää, että maahantuonti loppuu.
Nyt alla on musta pekka ja mieli maassa.
Kaupassakin joutuu käymään kakkosautolla ettei tulisi leimatuksi surkeaksi luuseriksi.
Liisatunkin joutuu pitämään sopimusajan loppuun, ellei sitten vaihda työpaikkaa.
Sääliksi käy.
säälityttää
8
1120
Vastaukset
- nöf
Siis SÄÄLITTÄÄ
- daivovaurio
Piti kirjoittaa "syylityttää". Kaupungilla huhuillaan, että daewookuskeista saa syyliä.
- se sittenkin...
daivovaurio kirjoitti:
Piti kirjoittaa "syylityttää". Kaupungilla huhuillaan, että daewookuskeista saa syyliä.
"syyhyttää"?
Säälityttää, syylittää, syyhyttää...
Kylläpä nyt lyötyä lyödään...
- nolona
Minulla on Mercury. Senkin maahantuonti lopetettiin. Voi että pitääkin harmittaa!
- sulla?
Mercury, eikös se ole perämoottori? Mulla oli joskus johnson, mahdetaankohan sitä enää tuoda?
Onneksi perämoottorilla ei ajeta kaupan parkkipaikalle.
- daewoo-kuskia
Mikäköhän tässä on takana?
Samaan tyylin kirjoitettua pölinää kuvitteellisista ongelmista viesti viestin perään. Onko kirjoittaja jonkin toisen merkin jälleenmyyjä? Onko kirjoittajalla jokin muu missio tässä höpinän takana. Asiahan on tullut jo moneen otteeseen selväksi: GM huoltaa takuut loppuun, ja kun moottori on ikivanha ooppeli niin ei pitäisi varaosista tulla pulaa. Siellähän niitä mätänee, tee-se-itse-osaajien pihoilla.- asialla
Eikös se ole hyvä, että daewoon tulevista hinnanalennuksista ja laadusta tiedoitetaan etu- eikä jälkikäteen.
- ehkä
asialla kirjoitti:
Eikös se ole hyvä, että daewoon tulevista hinnanalennuksista ja laadusta tiedoitetaan etu- eikä jälkikäteen.
Silloin kun minä kävin koulua, pidettiin tiedottamista ja jauhantaa eri asioina.
Mutta maailma muuttuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882