Omistan aikas paksut, pitkät blondit liukkaat hiukset joita en yksinkertaisesti osaa laittaa kouluun. Kadehdin muita jotka voi vaan harjata ja lähteä kouluun mutta empäs mä voikkaan ku omaan sivujakauksen ja hiukset lentää jatkuvasti silmille ja näyttää muutekin typerältä. Ja mun hiukset ei oo semmoset että jjakauksen puolta voisi tuosta noin vaihtaa toiselle puolelle tai keskijakaukseen joka ei ees sopis mulle. Pesun jälkeisinä 2 päivänä ei onnistu niiden laittaminen ponnarillekkaan kun niistä tulee suihkussa älyttömän liukkat. Tähän asti olen aina tupeerannut vähän etuhiuksia ja vetänyt pinneillä pään päältä tonne taakse mutta sekin alkaa tympimään ku siinä kestää penteleesti aikaa saada se hyvin ja monet kerrat on koulustakin melkein myöhästytty ku hiusten kanssa tullu ongelmii. Ja vinkiksi ei nyt auta se että katso netistä hiusvinkkejä/kampauksia kun on yritetty. =(
- Hiusongelma! -
Ongelmapää
1
106
Vastaukset
- tukkajummala
Tee letti illalla ja aamulla auki, ihan hyvät kiharat
tai nopea yksinkertainen ponnari nuttura
itsekin omaan paksut ja liukkaat hiukset mutta pidän yleensä auki/ponnarilla riippuen tilanteesta. Haluaisin oppia laittamaan tukkaa mutta enpä osaa vaikka yritän
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312