Okei kirjotin tästä äsken jo todella pitkän tekstin mutta taisin painaa peruuta nappia -.-
Eli näin lyhyesti, miten laittaisin hiukset kouluun? Mulla on pitkät tasaiset ( ei kerroksittain ) blondit liukaat alaselkään ylettyvät hiukset joita en voi pitää luonnollisesti ilman pinniä/ponnaria koska ne menee totaalisesti kokoajan silmille sillä mulla on sivujakaus jota en voi siirtää. Netistä oon ettinyt mutta en ole mikään mestari tekemään mitään huippulettijuttuja joten sitä myötä myöhästyisin koulusta. Enkä pidä ponnaria jonka syytä en jaksa alkaa selittämään. Joten apua?
Hiusongelmia!
tomaattiturpa
1
78
Vastaukset
- Punanenhius
Pese soodalla, mut huuhtele hyvin. Älä jokapäivä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1473252- 2232995
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va781592Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391437- 481148
- 991041
- 1191014
- 58978
- 12913