Mitä teen, pelkään vanhempiani?

heeeelp

Isä on ollut vuosia vankilassa, ja nyt hän pääsi pois. Hän varastaa munulta,äidiltä ja siskoiltani kaikkea mahdollista kultaa, hopeaa yms.
Pari päivää sitten hän puukotti huumeissaan itseään kämmenestään läpi. Verta oli kaikkialla. Hän rikkoi ovemme ja haukkui munua huoraksi,lehmäksi ja haistatteli isoa pas*aa.Soitettiin kyllä poliisit he soittivat lastensuojeluun mutta lastensuojelusta ei sanottu mitään muuta kuin, lapsilla on täällä hyvä olla! Vaikka me pelkäämme olla kotonna! Äiti on koko ajan ihan raivona. Se on pelottavaa. Haluaisin turvallisempaan paikkaan. Täällä vain uhkaillaan siitä että me jouduttaisiin sinne, mutta milloin! Sitten vain sanotaan että en minä anna teitä minnekkään. HOX isä on menettänyt jo huoltajuutensa. Ooon aatellu sanoo tästä opelle mutten uskalla. Tulis vaan pahempi olo ku äiti suuttuis siitä. Jos täällä ois joku äiti aivan sama kuka, mutta haluan vain kysyä voisitteko te äidit kertoa miten te ottaisitte asian hyvin jos lapsi kertoo haluavansa lastenkotiin tai siaisperheeseen?

7

160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heeeeelpme

Olen siis 12 vuotias.

• Anteeksijä

Tai no minä pelkään että näin tapahtuu... Ensin ajattelin että jos julkaisen tämän näin niin saisin neuvoja JOS niin tapahtui, mutta minun on pakko sanoa että pelkään kaikkia päihteitä kayttäviä ihmisiä. Ja aloin pelätä että vanhenpani muuttuvat rakastavaisista ja ihanista sydänmettömiksi ja rikollisiksi ja että meidän perhe hajoaisi. Mutta nyt mietin(ja aijon!!) että ehkä minun pitäisi mennä jonnekkin terapiaan tai jonnekkin puhumaan pelkotiloistani. :) Anteeksi että kulutin aikaanne. Todella hyvää päivänjatkoa!

Ap

• heelpme

No ei ees se oli läppä :DDD

• heelpme

Kättoin vaa miten tää toimii

• paras neuvo

Jos tuo on totta niin mene puhumaan kouluterveydenhoitajalle.

• Näinminäluulisin

No en oikein usko olevan totta. Hänhän itse sanoi että halusi tietää miten tämä toimii. :) No hän taitaa tietää jo. ;D

• Eilääkäri

Oli, miten oli. Tää keskustelun alottaja on saattanu, vaikka nähdä tämmöstä. oli kysymys sitten 50v.alkoholistista tai pikkutytöstä. Jokuhan huutaa apua. Aika vähän on näiden juttujen sepittäjiä.Tai on. Nekin tarvii ihankin selvästi apua...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 499
      7404
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      227
      2588
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2561
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      159
      1879
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1748
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      3
      1469
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      0
      1357
    8. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1148
    9. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1145
    10. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1143
    Aihe