Täällä on nykyään vain häiriköitä. Palstan voi lopettaa.
KIrjoitukset suoraan
7
851
Vastaukset
- ilman keskusteluryhmää
Aika julmaa daewoon omistajia kohtaan (palstan lopettaminen). Missä he sitten keskustelevat autojensa ominaisuuksista?
- Tero
Mitä epäselvää tuossa nyt on? Onhan Chevrolet-palsta jo olemassa, huomaan.
- sulle
Tero kirjoitti:
Mitä epäselvää tuossa nyt on? Onhan Chevrolet-palsta jo olemassa, huomaan.
Mietipä tällaista skenaariota:
Henkilö A. hakee oikotieltä autoa, jolla on ajettu maks 5000km, joka on maks 2 vuotta vanha ja josta pyydetään maks 5000 eur.
Listalle tulee pelkästään daeewoita. A. Kiinnostuu, hmm, tästä autosta täytyy saada lisää tietoa. A. Suunnistaa suomi24.fi Automerkit -palstalle tietäen, että siellä on automerkeittäin keskusteluryhmät.
Yllättäen daewoota ei listalta löydykään. A. on äimänä. A. ei saa autosta lisää tietoa ja daewoot mätänevät myyjiensä pihalle.
Siksi tarvitaan daewoolle oma ryhmä. - Teuvo
sulle kirjoitti:
Mietipä tällaista skenaariota:
Henkilö A. hakee oikotieltä autoa, jolla on ajettu maks 5000km, joka on maks 2 vuotta vanha ja josta pyydetään maks 5000 eur.
Listalle tulee pelkästään daeewoita. A. Kiinnostuu, hmm, tästä autosta täytyy saada lisää tietoa. A. Suunnistaa suomi24.fi Automerkit -palstalle tietäen, että siellä on automerkeittäin keskusteluryhmät.
Yllättäen daewoota ei listalta löydykään. A. on äimänä. A. ei saa autosta lisää tietoa ja daewoot mätänevät myyjiensä pihalle.
Siksi tarvitaan daewoolle oma ryhmä.Olen aivan varma, että jos henkilö A on niin fiksu, että on kiinnostunut Daewoosta niin kyllä hän tietää sen merkin olevan nykyisin sama kuin Chevrolet.
Tuohan nyt kuuluu yleissivistyksen piiriin, tuumii henkilö A. - tuntea daewoo
Teuvo kirjoitti:
Olen aivan varma, että jos henkilö A on niin fiksu, että on kiinnostunut Daewoosta niin kyllä hän tietää sen merkin olevan nykyisin sama kuin Chevrolet.
Tuohan nyt kuuluu yleissivistyksen piiriin, tuumii henkilö A.Daewoo on ollut autona Suomen markkinoilla vain muutaman kuukauden. Kaivuukoneena se tunnetaan. Nyt pitäisi jokaisen autoista kiinnostuneen tietää, että kaivinkonemerkki vaihtuu cheyksi. Aika paljon vaadittu.
Luulen, että A. toteaa, että kyseessä on joku itäauto, jota ei enää maahan tuoda ja siksi autot myydän halvalla pelto- ja jääautoiksi. A. on ostamassa autoa ja unohtaa daewoon siihen paikkaan.
Kyllä daewoo palsta kannattaisi säilyttää. - kekholm
tuntea daewoo kirjoitti:
Daewoo on ollut autona Suomen markkinoilla vain muutaman kuukauden. Kaivuukoneena se tunnetaan. Nyt pitäisi jokaisen autoista kiinnostuneen tietää, että kaivinkonemerkki vaihtuu cheyksi. Aika paljon vaadittu.
Luulen, että A. toteaa, että kyseessä on joku itäauto, jota ei enää maahan tuoda ja siksi autot myydän halvalla pelto- ja jääautoiksi. A. on ostamassa autoa ja unohtaa daewoon siihen paikkaan.
Kyllä daewoo palsta kannattaisi säilyttää.Kuinka helvetin typerää porukkaa tänne tekstiä latoo.Äiditkö teitä auttaa,vai onko teillä apukoulussa yhteinen lehdistöpäällikkö.
- Iso-Jorma
Se Daewoo Corvette.
Sellaisen kun saisi eikä tarvitsisi peruspäivärahalla nylkytellä täällä perämetsissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1472589
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541659Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1331633Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1491358- 661338
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131180Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2821165- 156976
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek22924Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58889