myös linkistä löytyvä selitys. Kannattaa lukea ajatuksella.
https://maanhalla.wordpress.com/2011/10/26/itsetuhoinen-on-menettanyt-kosketuksen-itseensa/
Itsemurhan taustatekijänä saattaa olla
8
99
Vastaukset
- 2711
Ei kukaan oikeasti masentunut jaksa tuommosta paskaa lukea.
- osumiakin
Silloin kun pystyt lukemaan kyseisen tekstin olet jo toipumassa. Lukeminen vaatii keskittymistä mitä syvästi masentuneella ei ole. Kannattaa kuitenkin kokeilla.
- Olen jumissa
Minä tunnistan itsessäni kyllä erilaisia passiivisen itsetuhoisuuden muotoja. Pitkään elin kokonaan ilman liikuntaa ja erittäin, erittäin epäterveellisen ja yksipuolisen ruokavalion varassa. Siten kului viisitoista vuotta. Lopulta minua alkoi ahdistaa, mitä teen elimistölleni - liekö se sitten jonkinlaista heräämistä omanarvontuntoon.
Olen vain joltisenkin kyllästynyt noihin eri teorioihin ja asioiden pyörittelyyn. Melkeinpä kaikki kirjallisuuskin tarjoaa sitä teoreettista pyörittelyä ja kun lopulta olet sen kahlannut ja odotat jotakin ratkaisuntapaista, kirja päättyy.
Johtunee siitä että mitään ratkaisua ei ole. Luulen että meditaatiossa voisi olla yksi avain minunkaltaisen äärimmilleen jännittyneen ja hermostuneen ihmisen eheyttämiseen, mutten pysty siihen yksin enkä tiedä onko Suomessa olemassakaan mitään meditaatioryhmiä mielialaongelmaisille.
Sekä yksilö- että ryhmäterapian koen turhaksi jaaritteluksi, kumpaakin on kokeiltu. Tiedän jo mistä ongelmani johtuvat ja tiedän myös että muillakin on vaikeaa. En vain tiedä kuinka jatkaa tästä.- sundari
oman tietoisuuden lisäämisellä ja kyseenalaistamalla kaikki käsitykset joidenka varaan olin elämäni pohjannut olen päässyt eroon siitä usvaisesta ja mieltä raastavasta todellisuudesta ja aina kun mieli alkaa harhaileen niin oon meditoimalla kirkastanut sen.
muistan lukeneeni joskus sellaisen tarinan jossa eräs henkilö kysyi buddhalta mitä tämä oli saavuttanut kaikella meditoimisillaan, johon buddha vastas: en mitään.
- Yks jumittaja
Meditoinnin voi aloittaa itsekseen. Itse en vielä uskalla mennä minkäänlaiseen ryhmään. Olen vasta hiljan aloittanut netistä löytämilläni ohjeilla. Keskittyminen ei tahdo onnistua silti yritän sitkeästi. Askel kerrallaan siitä se lähtee.
Meditointiryhmiä löytyy googlettamalla ja kyselemällä. Tälläkin pääsee alkuun http://www.tunneklinikka.palvelee.fi/3 - bad mezzajah
Homot muodikkaasti meditoi, ja kaikki homot vois puolestani
lähettää neptunusta kiertävälle radalle.
Siellä voisitte sitten voimaantua nyky kostoretkilepakkoisia narsisti mantrojanne hokien nykyaikaisiksi homoterroristeiksi. Reikimeditaatio oikein tehtynä antaa ainakin 24 tunnin suojan itsetuhoisuutta vastaan. Se tyynnyttää mieltä.
Nyt maailmalla käytetään pakkokeinona esim. psykoosissa olevan ihmisen rauhoittamiseen. Pidetään käsiä tuskaisen kasvoilla.
He rauhoittuvat silmin nähden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 25710925
- 1286942
- 955613
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa334928- 504198
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303739- 613474
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323412Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru222888- 582660