Moikka, voisiko joku pian neuvoa mikä mahtaa olla vialla tietokoneessani? En pääse nöyttökuvan jälkeen vanhalla tutulla salasanallani koneelle. Olen kaikki mielestäni yrittänyt. Caps lokin ja numlockit. Aina vaan se sanoo virheellinen salasana. Ja pyytää tarkistamaan että varmasti kirjaudun Microsofti- tilin salasanalla..miksi? Olen tänään ollut koneella ihan omalla vanhalla salasanallani
Apua, en pääse kirjautumaan edes...
4
130
Vastaukset
- koneenhenki
Kato että kirjaudut omalle tilillesi etkä esim guestiin tms. Ootko suututtanu koneen jollain tavalla? Sille jos tiuskii tai muuta niin se saattaa mennä moneks päiväksi lakkoon. Yritä puhua sille ystävällisesti ja lupaat pyyhkiä pölyt useemmin niin se saattaa leppyä.
- alkuperäinen opiskelija
:D joo myönnän tiuskineeni. Mut ku mä ole ihan tumpelo tietotekniikassa...en ymmärrä miten olen voinut kirjautua jonkun muun...kun kukaan muu ei käytä konettani (kuin kissa salaa) mun lisäksi. Ja sit miten voin kirjoittaa "tilin" väärin kun kirjaudun aina suoraan salasanalla? Olisiko VLAN herjalla puhelimeeni jotain tekemistä tän kans, se viestittää koko ajan että päivitä VLAN tärkeän päivityksen vuoksi...mut kun en ole tiennyt miten se tehdään..?
- Hernekeittolan Erkki
alkuperäinen opiskelija kirjoitti:
:D joo myönnän tiuskineeni. Mut ku mä ole ihan tumpelo tietotekniikassa...en ymmärrä miten olen voinut kirjautua jonkun muun...kun kukaan muu ei käytä konettani (kuin kissa salaa) mun lisäksi. Ja sit miten voin kirjoittaa "tilin" väärin kun kirjaudun aina suoraan salasanalla? Olisiko VLAN herjalla puhelimeeni jotain tekemistä tän kans, se viestittää koko ajan että päivitä VLAN tärkeän päivityksen vuoksi...mut kun en ole tiennyt miten se tehdään..?
Laita pin koodi kysely vaikka niin ei tarvi salasanojen kans pelleillä.
Nettiyhteys on pois päältä jolloin MS tiliin ei voi kirjautua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️861819Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1451278YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621100- 62966
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan78902Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli84840Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029826Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.126819Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47817- 57810