Daewoo Nubira Wagon

Wagon

Mittarissa reipas 2000 km ja talvikokemustakin alkaa olla eri keleiltä (lumipyryä, pakkasta 25 astetta ). Maantieajo-ominaisuudet talvikelissä erinomaiset. Lämpiää hieman hitaasti, mutta lämmintä riittää. Termostaatti syytä vaihtaa 92 asteiseen (tehtaalta 88 ast.). Tilaa riittää hyvin.
On riittänyt hupia, kun on lueskellut, että joku on ottanut elämäntehtäväkseen mollata Daewoota. On tainnut epähuomiossa unohtua, että autojen valmistustahan ei lopeteta ja autot tulevat edelleen samalta tehtaalta, vaikka nimi vaihtuu.
Auto on harmittavan hyvä, oli sitten nimi Daewoo tai Chevrolet.

Onhan se hyvä, että meidän Daewoon omistajien puolesta ollaan syvästi huolestuneita, koska me ehkä menetämme rutkasti rahaa, kun Daewoota ei enään ole. Se lämmittää minua näin joulun alla, että on niin ajattelevaisia kansalaisia.

Itseä kyllä harmittaa se, että on tullut ostettua 10000 euroa kalliimmpia autoja ja ihan turhaan.

15

3919

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wagon

      Eikö kukaan enään tule surkuttelemaan huonoa ostostani? Minä ostin Nubiran kuukausi sitten ja tiesin hyvin, että merkki vaihtuu. Saapahan joku ostaa sitten halvalla hyvän käyttöauton, kun siitä luovun.

      • Teuvo K.

        Juu, painajainen alkoi! Pelko muuttui todeksi!
        Nimi loppui! Maahantuonti loppui! Huolto loppui!
        Kaikki loppui! Elämä loppui! Rahat meni! Auto mätäni pihalle!

        Että sillai siin sit kävi. Voi kauhia. Onneksi meitä on satoja kohtalotovereita. Itketään sit yhdessä joskus.


      • tulisi?

        "Eikö kukaan enään tule surkuttelemaan huonoa ostostani? "

        LUUSERI! Miksi surkuttelisin? Omatpahan ovat rahasi.

        Taivaspaikka sinulle on kuitenkin tarjolla kun maallinen vaelluksesi päättyy, jos siitä on jotain lohtua.


      • hitaasti
        Teuvo K. kirjoitti:

        Juu, painajainen alkoi! Pelko muuttui todeksi!
        Nimi loppui! Maahantuonti loppui! Huolto loppui!
        Kaikki loppui! Elämä loppui! Rahat meni! Auto mätäni pihalle!

        Että sillai siin sit kävi. Voi kauhia. Onneksi meitä on satoja kohtalotovereita. Itketään sit yhdessä joskus.

        "Onneksi meitä on satoja kohtalotovereita."

        Kaikki eivät ehkä ole asiaa vielä ymmärtäneet. Järkytys saattaa olla kova, kun tieto tajuntaan iskostuu.

        "Juu, painajainen alkoi! Pelko muuttui todeksi!
        Nimi loppui! Maahantuonti loppui! Huolto loppui!
        Kaikki loppui! Elämä loppui! Rahat meni! Auto mätäni pihalle! "

        Niinpä. Kaikki on mänt. Voi itq.


      • Wagon
        tulisi? kirjoitti:

        "Eikö kukaan enään tule surkuttelemaan huonoa ostostani? "

        LUUSERI! Miksi surkuttelisin? Omatpahan ovat rahasi.

        Taivaspaikka sinulle on kuitenkin tarjolla kun maallinen vaelluksesi päättyy, jos siitä on jotain lohtua.

        Ironia taitaa vielä olla sinulle tuntematon käsite, huomaan.


      • kyllä
        Wagon kirjoitti:

        Ironia taitaa vielä olla sinulle tuntematon käsite, huomaan.

        Huomasin kyllä surkean yrityksesi. Ironia on vaikea taiteenlaji, etenkin nettikeskusteluissa.

        Mutta onnea valitsemallasi tiellä. Sitä tarvitset. Ja toivotaan, että auto on kestävä.


      • Pauli

        Itsekin ostin muutama viikko sitten otsikon mukaisen auton vaikka tiesin, että merkki vaihtuu. Täytyy sitä elämässä riskejä ottaa. Tällä kertaa näyttäisi kannattaneen sillä ainakin toistaiseksi olen ollut ERITTÄIN tyytyväinen autooni. :)


      • Wagon
        kyllä kirjoitti:

        Huomasin kyllä surkean yrityksesi. Ironia on vaikea taiteenlaji, etenkin nettikeskusteluissa.

        Mutta onnea valitsemallasi tiellä. Sitä tarvitset. Ja toivotaan, että auto on kestävä.

        Kiitos, kiitos! Onneakin aina tarvitaan ;-)


      • kekholm
        tulisi? kirjoitti:

        "Eikö kukaan enään tule surkuttelemaan huonoa ostostani? "

        LUUSERI! Miksi surkuttelisin? Omatpahan ovat rahasi.

        Taivaspaikka sinulle on kuitenkin tarjolla kun maallinen vaelluksesi päättyy, jos siitä on jotain lohtua.

        Oletkos edes kokeillut Daewoota.Mun työkaverit on kilvan ajelleet kärryäni ja kaikki poikkeuksetta kehuneet hyväksi,tyylikkääksi ja hyvin varustelluksi autoksi.Älä ole katkera vaan häpeä tyhmyyttäsi.


    • oulu

      joo, vähä ehki hitaasti lämpiää, mutta silti ihan kohtuullisessa ajassa.:) mun auton puhallin teki tänään sellasen tempun että puhalsi vaan täysillä vaikka pienensin säätönupista. Eihän tuo iso vika ollu ja meni hetkessä ohi ku sammutin auton. 3700km takana ja hyvin on muuten menny.

    • -------------

      Näin Oulun keskustassa muutama päivä sitten Daewoo Nubira Wagonin, josta oli kaikki merkit poistettu (myös maskista). Omistaja oli kai varautunut jo merkin vaihtumiseen, eikä halua osoittaa kanssa-autoilijoille ajavansa Daewoolla.

      • käy

        Sääliksi käy daewoo-kuskeja. Ilmat kylmenevät ja termostaattia pitää vaihtaa isompaan, että autossa tarkenisi. Keväällä taas pienempään, ettei kone keittäisi.

        Lisäksi vielä pitää repiä merkit pois. Varmaan Lada-kuskitkin ovat ylpeämpiä omastaan.

        Auto myytiin pitkällä takuulla, mutta nyt pitää vielä elää epävarmuudessa takuun jatkumisesta. Merkin vaihtaminen on hyvä tapa maahantuojalle nollata takuut.


      • oulu

        näit varmaan mun auton? sellane sininen? en häpeä mun autoa, mutta entäs sitten jos pidän sitä kauniimpana noin?!? Jos ne merkit yleensäkin sopivat sun mielestä autosi kylkeen, saat ilman muuta nuo munki merkit. Vaikka auto ois maybach ottasin silti merkit irti. Tulossa on muitaki muutoksia, mutta nuo merkit sain ilmaseksi pois jo liikkeessä.


      • oulu

        eikä tarkoitukseni ole todennäköisesti asentaa chevyn merkkiä mihinkään muualle kuin kaverin vanin keulille.


    • oulu

      4200km takan ja pelaa muuten helekkarin hyvin, vaikka daewoon merkit otinki pois eestä ja takkaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      105
      7431
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2802
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2392
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2093
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1789
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1369
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe