Mittarissa reipas 2000 km ja talvikokemustakin alkaa olla eri keleiltä (lumipyryä, pakkasta 25 astetta ). Maantieajo-ominaisuudet talvikelissä erinomaiset. Lämpiää hieman hitaasti, mutta lämmintä riittää. Termostaatti syytä vaihtaa 92 asteiseen (tehtaalta 88 ast.). Tilaa riittää hyvin.
On riittänyt hupia, kun on lueskellut, että joku on ottanut elämäntehtäväkseen mollata Daewoota. On tainnut epähuomiossa unohtua, että autojen valmistustahan ei lopeteta ja autot tulevat edelleen samalta tehtaalta, vaikka nimi vaihtuu.
Auto on harmittavan hyvä, oli sitten nimi Daewoo tai Chevrolet.
Onhan se hyvä, että meidän Daewoon omistajien puolesta ollaan syvästi huolestuneita, koska me ehkä menetämme rutkasti rahaa, kun Daewoota ei enään ole. Se lämmittää minua näin joulun alla, että on niin ajattelevaisia kansalaisia.
Itseä kyllä harmittaa se, että on tullut ostettua 10000 euroa kalliimmpia autoja ja ihan turhaan.
Daewoo Nubira Wagon
15
3946
Vastaukset
- Wagon
Eikö kukaan enään tule surkuttelemaan huonoa ostostani? Minä ostin Nubiran kuukausi sitten ja tiesin hyvin, että merkki vaihtuu. Saapahan joku ostaa sitten halvalla hyvän käyttöauton, kun siitä luovun.
- Teuvo K.
Juu, painajainen alkoi! Pelko muuttui todeksi!
Nimi loppui! Maahantuonti loppui! Huolto loppui!
Kaikki loppui! Elämä loppui! Rahat meni! Auto mätäni pihalle!
Että sillai siin sit kävi. Voi kauhia. Onneksi meitä on satoja kohtalotovereita. Itketään sit yhdessä joskus. - tulisi?
"Eikö kukaan enään tule surkuttelemaan huonoa ostostani? "
LUUSERI! Miksi surkuttelisin? Omatpahan ovat rahasi.
Taivaspaikka sinulle on kuitenkin tarjolla kun maallinen vaelluksesi päättyy, jos siitä on jotain lohtua. - hitaasti
Teuvo K. kirjoitti:
Juu, painajainen alkoi! Pelko muuttui todeksi!
Kaikki loppui! Elämä loppui! Rahat meni! Auto mätäni pihalle!
Että sillai siin sit kävi. Voi kauhia. Onneksi meitä on satoja kohtalotovereita. Itketään sit yhdessä joskus."Onneksi meitä on satoja kohtalotovereita."
Kaikki eivät ehkä ole asiaa vielä ymmärtäneet. Järkytys saattaa olla kova, kun tieto tajuntaan iskostuu.
"Juu, painajainen alkoi! Pelko muuttui todeksi!
Kaikki loppui! Elämä loppui! Rahat meni! Auto mätäni pihalle! "
Niinpä. Kaikki on mänt. Voi itq. - Wagon
tulisi? kirjoitti:
Taivaspaikka sinulle on kuitenkin tarjolla kun maallinen vaelluksesi päättyy, jos siitä on jotain lohtua.Ironia taitaa vielä olla sinulle tuntematon käsite, huomaan.
- kyllä
Wagon kirjoitti:
Ironia taitaa vielä olla sinulle tuntematon käsite, huomaan.
Huomasin kyllä surkean yrityksesi. Ironia on vaikea taiteenlaji, etenkin nettikeskusteluissa.
Mutta onnea valitsemallasi tiellä. Sitä tarvitset. Ja toivotaan, että auto on kestävä. - Pauli
Itsekin ostin muutama viikko sitten otsikon mukaisen auton vaikka tiesin, että merkki vaihtuu. Täytyy sitä elämässä riskejä ottaa. Tällä kertaa näyttäisi kannattaneen sillä ainakin toistaiseksi olen ollut ERITTÄIN tyytyväinen autooni. :)
- Wagon
kyllä kirjoitti:
Huomasin kyllä surkean yrityksesi. Ironia on vaikea taiteenlaji, etenkin nettikeskusteluissa.
Mutta onnea valitsemallasi tiellä. Sitä tarvitset. Ja toivotaan, että auto on kestävä.Kiitos, kiitos! Onneakin aina tarvitaan ;-)
- kekholm
tulisi? kirjoitti:
Taivaspaikka sinulle on kuitenkin tarjolla kun maallinen vaelluksesi päättyy, jos siitä on jotain lohtua.Oletkos edes kokeillut Daewoota.Mun työkaverit on kilvan ajelleet kärryäni ja kaikki poikkeuksetta kehuneet hyväksi,tyylikkääksi ja hyvin varustelluksi autoksi.Älä ole katkera vaan häpeä tyhmyyttäsi.
- oulu
joo, vähä ehki hitaasti lämpiää, mutta silti ihan kohtuullisessa ajassa.:) mun auton puhallin teki tänään sellasen tempun että puhalsi vaan täysillä vaikka pienensin säätönupista. Eihän tuo iso vika ollu ja meni hetkessä ohi ku sammutin auton. 3700km takana ja hyvin on muuten menny.
- -------------
Näin Oulun keskustassa muutama päivä sitten Daewoo Nubira Wagonin, josta oli kaikki merkit poistettu (myös maskista). Omistaja oli kai varautunut jo merkin vaihtumiseen, eikä halua osoittaa kanssa-autoilijoille ajavansa Daewoolla.
- käy
Sääliksi käy daewoo-kuskeja. Ilmat kylmenevät ja termostaattia pitää vaihtaa isompaan, että autossa tarkenisi. Keväällä taas pienempään, ettei kone keittäisi.
Lisäksi vielä pitää repiä merkit pois. Varmaan Lada-kuskitkin ovat ylpeämpiä omastaan.
Auto myytiin pitkällä takuulla, mutta nyt pitää vielä elää epävarmuudessa takuun jatkumisesta. Merkin vaihtaminen on hyvä tapa maahantuojalle nollata takuut. - oulu
näit varmaan mun auton? sellane sininen? en häpeä mun autoa, mutta entäs sitten jos pidän sitä kauniimpana noin?!? Jos ne merkit yleensäkin sopivat sun mielestä autosi kylkeen, saat ilman muuta nuo munki merkit. Vaikka auto ois maybach ottasin silti merkit irti. Tulossa on muitaki muutoksia, mutta nuo merkit sain ilmaseksi pois jo liikkeessä.
- oulu
eikä tarkoitukseni ole todennäköisesti asentaa chevyn merkkiä mihinkään muualle kuin kaverin vanin keulille.
- oulu
4200km takan ja pelaa muuten helekkarin hyvin, vaikka daewoon merkit otinki pois eestä ja takkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882