Wallun lohkon lommit

Wallu65

Wallussani on v8 pikkulohko ja sen lohkon kyljessä olevat lommit ovat alkaneet vuotamaan, ilmisesti ne ovat ruostuneet lähes puhki. Miten ne saa vaihdettua ja mistä löytyy siihen sopivat lommit?

4

1320

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaihtaa

      jos on tilaa. Lyö napakasti ropun laitaan, jolloin se kääntyy poikittain ja saat pihdeillä pois. Toinen tapa on porata pikku reikä, kääntää siihen peltiruuvi ja kammeta siitä ulos.
      Proppuja saat tarvikeliikkeestä. Laita tiivisteliima väliin, ennenkuin naputat uuden paikalleen.

      • Wallu65

        Kiitos vastauksestasi. Ainut ongelma on että yksi lommi joka siis vuotaa on moottorinkannakkeen alla, pitänee tukea kone ja ottaa kannake veks ja vaihtaa lommi. Alunperin meinasin ottaa koko mylly pois jne.


      • hyvä
        Wallu65 kirjoitti:

        Kiitos vastauksestasi. Ainut ongelma on että yksi lommi joka siis vuotaa on moottorinkannakkeen alla, pitänee tukea kone ja ottaa kannake veks ja vaihtaa lommi. Alunperin meinasin ottaa koko mylly pois jne.

        Joo, toi on sitä ihmisen "tuuria". Ainahan se vika pitää olla pahimmassa paikassa. Eipä siihen varmaan muuta konstia ole kuin ottaa kannake irti. Tsemppiä! Älä unohda asennusolutta. :)


    • Anonyymi

      Yhden lommin vaihtanut,oisko vitosen maksanut.Vesipumppu vuotanut ja ilmeisimmin lisäilty vettä,ruostuminen alkanut ,lommi puhki.vesipumppu toki myös vaihtoon.No tietty kun moottori on sisältä tässä ruostumipisteessä se on ikäänkuin jo pilalla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe