Tampereen sali tarjonta

jude

Tässä joulun jälkeen pitäisi aloittaa Thai-nyrkkeily ja nyt kysyisinkin että millaista sali tarjontaa Tampereella on tarjolla.

Tiedän jo kaksi paikkaa Tampereelta: Tampere Thai-Boxing Club ja Chitalada. Olisi kiva jos viitsisitte kertoa salien eroista, hyvistä ja huonoista puolista. Olen ajatellut että kun tässä hetken reenailee niin olisi sitten kiva päästä kilpailemaan että jos kertoisitte sitten vielä valmennuksen laadusta. Kiitos jo etukäteen.

8

2034

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MTNeverDies

      Molemmissa olen reenannut.
      Tampereen kamppailu-urheilijat (entinen TTBC)on se jonka itse valitsin:
      Reenit ovat mielestäni parempia mutta tämä lienee makuasia.
      Se mikä ei ole makuasia on se, että Atleticon sosiaalitilat ovat täysin eri luokaa, on joskus kiva reenin jälkeen mennä saunaan ja pukuhuoneessa on omat kaapit eikä tartte "tappituntumalla" vaihtaa kamoja. Lisäksi itse reenisali on tilavampi ja ilmastoitu ja sen hygienia on aivan eri luokkaa. Yhtenä vaikuttavana tekijänä oli minun kohdallani myös ilmainen pysäköinti.
      Kannattaa varmaan käydä kokeileen molemmissa, itse reeni on kuitenkin tärkeintä ja minusta sekin nyt vain oli tuolla parempaa.

      • jude

        Kiitos vastauksesta, se tulee helpottamaan salivalintaa huomattavasti... kyllä ne omat kaapit kuulostaa lupaavalta...

        Mutta sellainen kysymys että kummalta salilta tulee kovemmat ottelija eli kumman salin kautta on paremmat menestys mahdollisuudet. Tämä varmaan riippuu hyvin paljon siitä miten itse jaksaa reenata mutta jos kuvitellaan että olisi kaksi samanlaista tyyppii jotka olisi reenannu yhtä kauan samalla intensiteetillä mutta vaan eri saleilla niin kumpi olisi kovempi?


      • minä
        jude kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta, se tulee helpottamaan salivalintaa huomattavasti... kyllä ne omat kaapit kuulostaa lupaavalta...

        Mutta sellainen kysymys että kummalta salilta tulee kovemmat ottelija eli kumman salin kautta on paremmat menestys mahdollisuudet. Tämä varmaan riippuu hyvin paljon siitä miten itse jaksaa reenata mutta jos kuvitellaan että olisi kaksi samanlaista tyyppii jotka olisi reenannu yhtä kauan samalla intensiteetillä mutta vaan eri saleilla niin kumpi olisi kovempi?

        Jos kamppailulajiseuraa valitsee pysäköintipaikkojen ja pukukaappien perusteella,niin ehkä kannattaa miettiä,josko jokin muu urheilulaji sopisi paremmin.
        Molemmissa seuroissa saa varmasti hyvää treenausta.Jonkin yksittäisen ihmisen mielipide harjoituksista on hyvin yksilöllistä.Joku toinen pitää tietyntyyppisestä treenistä ja joku toinen taas jostain muusta.


      • MTNeverDies
        minä kirjoitti:

        Jos kamppailulajiseuraa valitsee pysäköintipaikkojen ja pukukaappien perusteella,niin ehkä kannattaa miettiä,josko jokin muu urheilulaji sopisi paremmin.
        Molemmissa seuroissa saa varmasti hyvää treenausta.Jonkin yksittäisen ihmisen mielipide harjoituksista on hyvin yksilöllistä.Joku toinen pitää tietyntyyppisestä treenistä ja joku toinen taas jostain muusta.

        Joo kuten kirjoitinkin, niin OMALLA kohdallani suurimpana vaikuttavana tekijänä oli reenin taso ja ryhmät eivät olleet liian isot tilaan kuten ainakin minun kohdalla kävi chitaladassa.
        Eikä se parkkitila ja pukukaappi ja höyrysauna ainakaan salin laatua mielestäni heikennä...
        Kuten totesin kannattanee kokeilla itse molempia ja päättää sitten.
        Tuossa kyselijä kysyi kummasta tulee paremmat ottelijat. Hyviä löytyy molemmista. Palannon Jesse taitaa kuitenkin olla sen luokan stara, että Tampereelta ei toista löydy.


      • mää
        jude kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta, se tulee helpottamaan salivalintaa huomattavasti... kyllä ne omat kaapit kuulostaa lupaavalta...

        Mutta sellainen kysymys että kummalta salilta tulee kovemmat ottelija eli kumman salin kautta on paremmat menestys mahdollisuudet. Tämä varmaan riippuu hyvin paljon siitä miten itse jaksaa reenata mutta jos kuvitellaan että olisi kaksi samanlaista tyyppii jotka olisi reenannu yhtä kauan samalla intensiteetillä mutta vaan eri saleilla niin kumpi olisi kovempi?

        Molemmista on tullut kovia ottelijoita.

        Aika vaikea sanoa kummalta salilta olisi paremmat mahdollisuudet menestyä. Mutta chitaladalla taitaa olle enemmän kovia naisottelijoita(?)

        Mutta mun mielestä molemmilla saleilla on aika hintavat nuo treenimaksut. Opiskelijan budjetille on aika kovat. Mutta tietenkin tilat on kyllä molemmilla hyvät. Ja isossa kaupungissa hyvät treenitilat maksaa.


      • jude
        minä kirjoitti:

        Jos kamppailulajiseuraa valitsee pysäköintipaikkojen ja pukukaappien perusteella,niin ehkä kannattaa miettiä,josko jokin muu urheilulaji sopisi paremmin.
        Molemmissa seuroissa saa varmasti hyvää treenausta.Jonkin yksittäisen ihmisen mielipide harjoituksista on hyvin yksilöllistä.Joku toinen pitää tietyntyyppisestä treenistä ja joku toinen taas jostain muusta.

        Onhan se totta että yksittäisen ihmisen mielipide on hyvin yksilöllinen mutta myös suuntaa antava ja voi helpottaa valintaa. Enhän nyt minä tässä kenenkään muun anna itseni puolesta valita minne menen reenaamaan, pieni suodatin päällä näitäkin juttuja luen etten ota ihan joka sanaa todesta.

        Ja se kaappi heitto oli ihan vitsi, en minä parkkipaikkojen tai minkään omien kaappien perusteella mitään reeni paikkaa valitse, eihän mulla ees oo autoo...:P


      • xxx
        mää kirjoitti:

        Molemmista on tullut kovia ottelijoita.

        Aika vaikea sanoa kummalta salilta olisi paremmat mahdollisuudet menestyä. Mutta chitaladalla taitaa olle enemmän kovia naisottelijoita(?)

        Mutta mun mielestä molemmilla saleilla on aika hintavat nuo treenimaksut. Opiskelijan budjetille on aika kovat. Mutta tietenkin tilat on kyllä molemmilla hyvät. Ja isossa kaupungissa hyvät treenitilat maksaa.

        Menestystä ei voi saavuttaa ilman ottelijoita ;) Tällä hetkellä Tampere TBC:llä on vain muutama nainen joka trenaa otteluita varten, eikä aiemminkaan kilparyhmässä ole ollut tungosta. Uutta verta ja motivoituneita treenaajia kaivataan!

        Maksut ovat mielestäni kohtuulliset kun ottaa huomioon hyvät tilat ja osaavan valmennuksen.


      • jammu
        xxx kirjoitti:

        Menestystä ei voi saavuttaa ilman ottelijoita ;) Tällä hetkellä Tampere TBC:llä on vain muutama nainen joka trenaa otteluita varten, eikä aiemminkaan kilparyhmässä ole ollut tungosta. Uutta verta ja motivoituneita treenaajia kaivataan!

        Maksut ovat mielestäni kohtuulliset kun ottaa huomioon hyvät tilat ja osaavan valmennuksen.

        chitaladaan vaan!!! hyviä kissoja siä!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2640
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      91
      1976
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1511
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      933
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    9. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe