LITIMÄRKÄÄÄ..

minä

Hei! Tietääkö kukaan mistä johtuu alapään "liianllinen kostuminen"?
se on tosi noloa kun miehen ei tarvi kuin vähän koskettaa hyväilevästi niin olo on kuin olisi laskenut alleen!ja kyllähän sen kumppanikin huomaa..onko kellään muulla samaa ongelmaa?
onko tähän vaivaan mitään apua?
Kiitos..

64

44057

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mieshlö

      Siitä ei tarvitse nolostua, olen melko varma että miehet pitävät sitä varsin kiihottavana, antaa heille ikäänkuin kuvan että he ovat saaneet sinut kiihottumaan mikä taas nostaa miehen itsetuntoa joka taas tarkoittaa parempaa seksiä.
      Tuskin kukaan mies pitää sitä epä-miellyttävänä.
      Eihän mieskään nolostu vaikka seisoisi jo valmiiksi kun housut lähtevät.

      • Anonyymi

        Kyllähän märkä vittu on parempi kun kuiva.Nainenkin nautti.


    • minä kakkonen

      Kyllä se on noloa kun reisille valuu ennen kuin saa edes farkkuja jalasta!
      Mitään keinoa estää liiallista kostumistani en ole keksinyt.

      • Sulla sit haluttaa sitä miestä ei tartte voiteita käyttää!!!!!!!!!!!!!!


      • NYT Itsekunnioitusta

        Jos mies käy entistä kuumempana ja pitää seksistä kanssasi, on se hyvä vaan että sun kehosi näyttää sun haluavan miestä. Eri juttu onkin jos kaupan kassalla alkaa reisiä pitkin valumaan, mikäli mies on hellemmin koskenut jossain hyllyvälissä. Silloin sun täytyy vaan sanoa miehelle että hyväile lisää, niin näytät julkisesti kaikille että haluat juuri tätä miestä ja mies haluaa vastavuoroisesti sinua. Ja jos olette vakio kassalla, jolta on kondomitkin yleensä ostettu, voi tämä huomatessaan lyödä paketin kumeja mukaan, mikäli muistaa mitä olette ostaneet. Siis äskenen oli hieman kärjistetysti, mutta jos sulle on suotu tuollainen lahja, että kostut helposti, ei sitä kannata alkaa estelemään. Entä sitten jos vaihdevuosien aikana paikat pysyvät täysin kuivina ilman liukkareita? Kaipaat varmaan näitä aikoja.


    • Know about

      Ole kiitollinen. Sitä lahjaa ei ole kaikille suotu!

      • Zac79

        Kannattaa olla kiitollinen vaivastasi! Miehet tykkää tuosta todella!
        Ja jos miettii toista ääripäätä, niin kuvitteleppa, millaista olisi jos et kostuisi millään...!

        Jos homma ei vaivaa esim. tunnon puuttumisena seksin aikana, niin ei sitä ainakaan kannata hävetä!


      • Mici
        Zac79 kirjoitti:

        Kannattaa olla kiitollinen vaivastasi! Miehet tykkää tuosta todella!
        Ja jos miettii toista ääripäätä, niin kuvitteleppa, millaista olisi jos et kostuisi millään...!

        Jos homma ei vaivaa esim. tunnon puuttumisena seksin aikana, niin ei sitä ainakaan kannata hävetä!

        Ja olen havainnut että karvaiset naiset on yleensä juuri näitä jotka suorastaan valuvat reisiään pitkin.
        Ja se että tummat naiset on märempiä kuin blondit


      • EI HÄTÄÄÄ
        Mici kirjoitti:

        Ja olen havainnut että karvaiset naiset on yleensä juuri näitä jotka suorastaan valuvat reisiään pitkin.
        Ja se että tummat naiset on märempiä kuin blondit

        OUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!


      • hiiihtoäijä
        EI HÄTÄÄÄ kirjoitti:

        OUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!

        liuku kai toimii? Jos kostut valmiiks ni saat kenet vaan...


      • Olen samaa mieltä.
        Hän Rakastaa oikeesti Herra X


    • minä
      • Etkö Rakasta tyttöäsi oikeasti? Ei sitte kannata edes painaa.


    • pekka

      Kertokaa tarkemmin mitä valuva pimppa tarkoittaa, valuuko se ihan valumalla. En ole koskaan nähnyt, kastuuko pikkuhousut läpi entä farkut

      • Minä kakkonen

        Pikkuhousut kastuu suudellessa. Jos mies vähänkin kouraisee jalkoväliä niin tilanne pahenee ja farkut kastuu hetkessä. Inhottavaa!!!


      • kieli
        Minä kakkonen kirjoitti:

        Pikkuhousut kastuu suudellessa. Jos mies vähänkin kouraisee jalkoväliä niin tilanne pahenee ja farkut kastuu hetkessä. Inhottavaa!!!

        Kyllä tuollainen naisen kiihottuminen ja kostuminen saa miehenkin kuumaksi ja itsevarmemmaksi... Pidän kun nainen on kostea, mutta todella märkää ei ole vielä vastaan tullut!! Olis kiva kokea! ;)


    • Kokenut saman

      Mun tyttökaverilla on sama juttu, että kostuu helposti ja runsaasti. Mun mielestä siinä ei ole mitään noloa, vaan normaali ja hyväksytttävä asia, josta voi olla jopa ylpeä. Miehelle se kyllä antaa ylimääräsiä kiksejä, kun saa naisen niin kosteaksi. Hyvä niin siis..

    • voi olla ?!?!

      Siis voisiko joku selittää miten pillu voi olla liian märkä ? eikös tuo ole jotakuinkin sama jos miehet "valittaisi" että on liika kova stondis, kalu on "liian" jäykkä.

      • ärsyyntynyt brunette

        muakin nolottaa toi probleema tajuttoman paljon,siihen ei todellakaan tarvii paljoo!!
        mulla se vaan haittaa hiukka tota tuntemusta..!!


    • WetWetWet

      Itse "kärsin" samasta asiasta, ja asiaa pahentaa vielä se etten välttämättä tarvitse edes kosketusta alapäähän, kun on jo alushousut läpimärkinä. Pelkkä kiihottava keskustelu ja suutelu saa minut oikealla mielialalla valumaan kiihkoani.

      Ja on siitä haittaakin, senlisäksi että se on TODELLA oikeasti hävettävää, niin sormeilu ja yhdyntä ei tunnu niin paljon kun on aivan liian "limaista" ja liukasta, eikä se ole paikkojen löystymisestä kiinni. Nuori tyttönen olen vielä ja suhteellisen tiukkakin, mutta kyllä se vie tuntoa pois kun on niin liukas että kumppaninkin täytyy keskittyä pitämään itsensä sisälläni, ettei liukastu pois. Joskus vähemmän kiihottuneena nautin huomattavasti enemmän.

      Saatika miten hävettävää se on jos homma ei etene edes yhdyntään saakka, kävellä läpimärissä alushousuissa ja tuntea kuinka lima leviää ympäri alapäätä, yäk. En todellakaan usko, että kukaan mies pitäisi tätä jotenkin kiihottavana. Saatika viitsisi nuolla kun koko naama olisi otsaa myöten kliimassa. Nämä jotka väittävät kiihottavaksi, eivät tiedä kuinka märkä nainen todella voi olla. Noloja tilanteita tämä on aiheuttanut ja tulee varmasti aiheuttamaan jatkossakin. Olisin itsekin avun tarpeessa!

      • keijo

        ex-tyttöystävä oli aika kuiva aina, mutta nyt ollaan erottu ja on aika mennä kosteampiin paikkoihin. En ole kauhean monen kanssa ollut kun seurustelin 3v, mutta kaikki muut olivat aina kosteampia. Mun mielestä se on ihanaa. On se ihanaa kun pääsee nauttimaan liukuvasta menosta, eikä tarvitse täysiä lämmitellä.


      • Mies jo PITÄÄ kosteudesta

        Ex-vaimoni oli oikea suihkupumppu, mitä tulee kostumiseen. Kun hän sai orgasmin, niin nestettä todellakin lensi ja kylä minä ainakin nuolin ja pidin siitä että mehuja riitti. Nam;-P


      • aikune mies

        minulla on ollut naisystävä jolla oli sama "ongelma" mutta minä kun todella rakastan pimpan nuolemista hirveän paljon sain hänenkin ajatukset kääntymään siihen että ei se ole pahasta.

        Toki täytyy myöntää sama mistä sinä kirjoitit , liian märkä on myös hankala yhdynnässä. Siinä ei ole kitkaa tarpeeksi vaikka olisikin tiukka pimppi / sopiva kalu muuten.

        Me ratkaisimme ongelman seuraavalla tavalla. Ensin nuolin hänet orgasmiin saakka , minä pidän siitä naisen mehujen mausta aivan erityisen paljon. Seuraavaksi kävimme alapään pesulla. Normaali juomavesi ei ole se voiteista paras vaikka niin väitetään. Sillä saimme kitkaa lisää ja naisen mehuja laimennettua. Kannattaa kokeilla.

        Olen toki edelleenkin käytettävissä poikamiehenä nuolemaan tosi mehukkaita pimppejä.........


      • KuiningasCobra

        Minä nuolisin ja imisin sinut mielihyvän tunteella ensin. Ihanan makuista naisen neste. [email protected] Joku muukin ihana nainen voi lisätä meseensä. Myös isot, tummat, karvaiset.


      • Märkäkatti

        Oikeasti inhottavaa.

        Esimerkiksi rannalla vuosi sitten, päälläni pelkkä kesämekko jonka alta olin ottanut märät bikinit pois. Virhe! Ensiksi pelkkä tieto että olin ilman pikkuhousuja mekkoni alla ja uuden mieheni pusuttelut ja halit saivat yhdessä minut valumaan. Miten istut autossa kun alla on pelkkä kesämekko?

        Miehet jotka sanoo että se on kiihottavaa... Joo, ymmärrän että se on kiihottavaa, on minustakin kiihottavaa miehen sperma, mutta kuvitelkaa itsenne spermaisissa alkkareissa ihmisten keskuudessa!

        Jos kiihotun kunnolla, se tulee epäilemättä farkkujen läpi ja sitä ennenkin on ärsyttävää olla läpimärissä pikkuhousuissa.

        Olen yrittänyt tähän kaikkea, olen yrittänyt masturboida tunteen pois, välttelen kiihottavia asioita ja ajatuksia ja olen jopa miettinyt voisiko akupunktiosta olla apua tähän vaivaan.


      • Anonyymi

        Kumihousut jalkaan!


      • Henkilökohtaisesti nautin nuolla märkää pillua. Mitä märempi, sen kiihottavampi.
        Alla ollessa nautin, kun naisen kiima valuu kasvojani pitkin.


    • mina3

      Mikään ei voi olla kiihottavampi kuin aivan litimärkä vittu! Ja nimenomaan sellainen, mikä kastelee kaiken: pikkarit, karvat, alavatsan, reidet ja vaikka alempaakin! Naidessa se on taivaallista.

      Jos tuollaisen omistat, niin sano se miehelle, jota lähestyt! Jos mies ei pidä märästä, homma loppuu siihen. Mutta veikkaan, että käy toisinpäin useimpien kanssa. Kyllä märästä löytyy kireyskin, kuin osataan.

    • ongelmaa

      No voi teitä naiskultia. Se kosteushan on kiihottavaa miehen mielestä. Mitäs jos me miehetkin hävettäisin sitä että kalusta tulee aivan kivikova silloin kun tapaa kivan naisen . Olispa siinä meillä ongelmaa kerrakseen ;)

    • minä4

      Pimpin omasta tahmasta kastuneet ja paksussa kirkkaassa limassa sisäpuolelta olevat pikkupöksyt ovat parasta mitä tiedän! Ainoa ongelma on vaan siinä, että kun pääsee sellaisia riisumaan, niin tahtoo oma mälli irrota myös siinä samassa siunaamassa.

      Aivan älyttömän kiihottavaa.

    • pitää olla
    • jotakin

      wou! moni vastaajista on jo sanonut osuvia kommentteja(positiivisia) aiheesta... ja olen osan kanssa aivan samaa mieltä....mitä märempi, sen parempi!!! ymmärrän kyllä myös sen, että ei se aina ole hauskaa...vertaisin tätä tahattomaan erektioon...väärässä paikkaa, väärään aikaan...mutta jos kyse on intiimistä kanssakäymisestä, niin kyllä miehiset hormoonit alkaa jyllään sitä enemmän, mitä kosteampi kumppani on...itselleni luoja on suonut suht. paksun lemmensauvan, ja täten olen muutenkin liukastusvoiteiden suurkuluttaja...olisi taivaanlahja löytää kaltaisesi luonnonrikkaus, ja nauttia elämästä...=)

      • Lima mies

        Tyttöystäväni pillu tulee tosi märäksi,kun hän kiihottuu.Limaa aivan tippuu kun hän heitää pikkarinsa pois.
        Meistä/minusta on tosi kiihottavaa kun naidessa kuuluu kova litinä ja läiske ja lima tirskuu kullin vartta
        pitkin.Olkaa iloisia jos pillu kastuu kunnolla.


      • disco89
        Lima mies kirjoitti:

        Tyttöystäväni pillu tulee tosi märäksi,kun hän kiihottuu.Limaa aivan tippuu kun hän heitää pikkarinsa pois.
        Meistä/minusta on tosi kiihottavaa kun naidessa kuuluu kova litinä ja läiske ja lima tirskuu kullin vartta
        pitkin.Olkaa iloisia jos pillu kastuu kunnolla.

        kastuin liiiiian pitkäksi venähtäneestä suutelemissessiosta aivan litilitimäräksi... minua ei tarvitse koskeakaan jos oikea tunnelma on, aivan litisevä (jopa farkkujen läpi hetkessä) olen... vaikuttaa siihen kyllä miltä rakastelu tuntuu. exäni ratkaisi tilanteen jättämälä kaikki lämmittelyt väliin.. ei ollut hyvä ratkaisu tuokaan.


      • Liukas Liisa
        disco89 kirjoitti:

        kastuin liiiiian pitkäksi venähtäneestä suutelemissessiosta aivan litilitimäräksi... minua ei tarvitse koskeakaan jos oikea tunnelma on, aivan litisevä (jopa farkkujen läpi hetkessä) olen... vaikuttaa siihen kyllä miltä rakastelu tuntuu. exäni ratkaisi tilanteen jättämälä kaikki lämmittelyt väliin.. ei ollut hyvä ratkaisu tuokaan.

        yksi märkyydestä "kärsivä" naikkonen. Todella mukava kuulla, etten ole ainut. Itsestä tuntuu toisinaan siltä, että olen ikikostea. Ja sitten kun vielä saa vähänkään virikettä, niin hetkessä olen litisevän märkä ja limainen. Muistan eräänkin tapauksen yhden miehen kanssa kun suudeltiin, homma ei muuhun johtanut, tuo pelkkä suutelointi sai minut niin märäksi, että tunne pikkareissa/housuissa oli lähinnä epamiellyttävä, kun piti miettiä ilmestyykö pian sohvaan läntti. :/ Allekirjoitan täysin kommentoijan WetWetWet ajatukset asiasta. Kiitos myös miespuolisille kommentoijille, hyvä tietää, ettei asia ainakaan kaikkia ällötä.


      • märkä jorma
        Liukas Liisa kirjoitti:

        yksi märkyydestä "kärsivä" naikkonen. Todella mukava kuulla, etten ole ainut. Itsestä tuntuu toisinaan siltä, että olen ikikostea. Ja sitten kun vielä saa vähänkään virikettä, niin hetkessä olen litisevän märkä ja limainen. Muistan eräänkin tapauksen yhden miehen kanssa kun suudeltiin, homma ei muuhun johtanut, tuo pelkkä suutelointi sai minut niin märäksi, että tunne pikkareissa/housuissa oli lähinnä epamiellyttävä, kun piti miettiä ilmestyykö pian sohvaan läntti. :/ Allekirjoitan täysin kommentoijan WetWetWet ajatukset asiasta. Kiitos myös miespuolisille kommentoijille, hyvä tietää, ettei asia ainakaan kaikkia ällötä.

        Mikä sen mahtavampaa kuin se etä naisella on paikat märkänä valmiina, sitä kun kielellä lipaisee niin on viimeisen päälle namiii,ei tarvitse ainakaan mitään liuku voiteita ja jormakin on mielissään kun vako liukas, jorma oikein luiskahtaa sisään, aivan kuin itsestään. Mitäs mieltä olisit itse jos miehellä olis valmiiksi jorma märkänä suudelmien jälkeen.


      • Omalle kohdalle
        Liukas Liisa kirjoitti:

        yksi märkyydestä "kärsivä" naikkonen. Todella mukava kuulla, etten ole ainut. Itsestä tuntuu toisinaan siltä, että olen ikikostea. Ja sitten kun vielä saa vähänkään virikettä, niin hetkessä olen litisevän märkä ja limainen. Muistan eräänkin tapauksen yhden miehen kanssa kun suudeltiin, homma ei muuhun johtanut, tuo pelkkä suutelointi sai minut niin märäksi, että tunne pikkareissa/housuissa oli lähinnä epamiellyttävä, kun piti miettiä ilmestyykö pian sohvaan läntti. :/ Allekirjoitan täysin kommentoijan WetWetWet ajatukset asiasta. Kiitos myös miespuolisille kommentoijille, hyvä tietää, ettei asia ainakaan kaikkia ällötä.

        Tämä on varmasti mielipide kysymys enemmänkin miesten kohdalla. Ymmärrän kyllä naisten tuskan sen suhteen jos valahtaa märäksi vaikka ravintolassa niin kiva siinä pilata ilta sillä että housut tarvii vaihtaa. Itse tosin pidän todella siitä, että nainen on todella märkä koska se on paljon kiihottavampaa ja harvinaisempaa. Suorastaan pönkittää miesten itsetuntoa, että sainpas jotain aikaan :)

        Jos haluat asaista keskustella niin laita postia [email protected]


      • miten olis taas?
        Liukas Liisa kirjoitti:

        yksi märkyydestä "kärsivä" naikkonen. Todella mukava kuulla, etten ole ainut. Itsestä tuntuu toisinaan siltä, että olen ikikostea. Ja sitten kun vielä saa vähänkään virikettä, niin hetkessä olen litisevän märkä ja limainen. Muistan eräänkin tapauksen yhden miehen kanssa kun suudeltiin, homma ei muuhun johtanut, tuo pelkkä suutelointi sai minut niin märäksi, että tunne pikkareissa/housuissa oli lähinnä epamiellyttävä, kun piti miettiä ilmestyykö pian sohvaan läntti. :/ Allekirjoitan täysin kommentoijan WetWetWet ajatukset asiasta. Kiitos myös miespuolisille kommentoijille, hyvä tietää, ettei asia ainakaan kaikkia ällötä.

        mitä se mun muru liisa täällä kertookaan... :D


    • Kolli´

      Kevät tulossa kollit mouruaa! Ja ku meillä on pahin mouru ohi paketoittte ittenne tosi tiukasti (perse ja rinnat)...

    • liiankuiva

      Se on varmasti inhottavaa, mutta itse olen sellainen, että aina saa olla kaivamassa liukuvoidetta...vaikka mies olisi just nuollut minut orgasmin syövereihin...inhottavaa tämäkin vaiva. Onkohan tähän vaivaan hoitoa? En tiedä onko tuohon apua. Ehkä jotain pikkuhousunsuojaa voisi käyttää, jonka sitten ottaa äkkiä pois vessassa ennen seksiä?

    • onnen onkija

      eikös se ole tosi hyvä märkä pimppa, toiset kärsii kuvuudesta--onks se märkyys pissaa. minua itseäni kiihottaa valtavasti pissa pimppa

    • Ready to go

      Sama vaiva kuin aloittajalla, välillä ei tarvitse edes kosketusta, riittää pelkkä ajatuskin. Kyllähän se vähän noloa on. Monet miehet kuvittelevat, että ei tarvitse mitään esileikkiä enää kun nainen on jo valmiiksi litimärkä. Väärä luulo.

      Aloittaja, kannattaa kipaista gynellä tarkistamassa, onko kyseessä joku vaiva vai vaan sulle luonnollinen reaktio. Mulla tää ongelma ilmaantu vasta 2-kymppisenä, gyne ei keksiny sanoa muuta kuin että "ehkä se siitä ajan kanssa". Multa ei löytynyt mitään pöpöä eikä mitään fyysistä vaivaa mikä tän valtavan kosteusprosentin aiheuttais, kuulemma jotkut naiset vaan "on valmiimpia helpommin", samoin kuin jotkut miehet saa tanaan muita helpommin. Eipä tästä aina-valmiista-kelkkaradasta silti mitenkään kiitollinen ole...

    • N18__

      Joo itse en yleensä kostu ku sillain sopivasti mut viime kertanen seksin harrastaminen oli jotai ihmeellistä.. Kostuin aivan litimäräksi joka nolotti kyllä :D koska ikinä en ole ollut nii märkä kuin silloin..

    • Libbyresse

      Sama ongelma ollu ihan nuoresta. Mut oon käyttäny noita pikkuhousun suojia ja se kyllä auttaa. Pitäähän nekin vaihtaa ja onhan se ylimäärästä rahanmenoa mutta ainakin pysyy kuivana. Eikä niitä sitten enää ajan myötä ees huomaa.

      • märkä tyttö

        Ite kostun myös hyvin helposti ja nopeesti, tosin en oo sitä koskaan kokenut mitenkään outona. Kivahan se on ku luistaa ;) Mieheni rakastaa märkyyttäni, hänelle suurinta kiihotusta on kun saa vaan katsella, kosketella ja nuolla märkää alapäätäni. Jos oon jo valmiiksi märkä kun mies ekan kerran koskaa alas, niin sillon se vasta sekoaa ja käy kiinni...aah..


      • madmadmax
        märkä tyttö kirjoitti:

        Ite kostun myös hyvin helposti ja nopeesti, tosin en oo sitä koskaan kokenut mitenkään outona. Kivahan se on ku luistaa ;) Mieheni rakastaa märkyyttäni, hänelle suurinta kiihotusta on kun saa vaan katsella, kosketella ja nuolla märkää alapäätäni. Jos oon jo valmiiksi märkä kun mies ekan kerran koskaa alas, niin sillon se vasta sekoaa ja käy kiinni...aah..

        Itse en pidä kovin hyvänä asiana liiallisen kosteaa pimppaa. Edellisellä tyttöystävälläni oli herkästi kostuva pillu, jonka vuoksi orgasmini pelkässä aktissa jäi niin valjuksi että olin stondiksessa vielä pitkään orkun jälkeenkin. Nykyisellä naisellani pillu kostuu vasta kunnon kielileikkien jälkeen, ja tämä on minusta kiihottavan haastavaa :)


      • lplpiouiyy
        madmadmax kirjoitti:

        Itse en pidä kovin hyvänä asiana liiallisen kosteaa pimppaa. Edellisellä tyttöystävälläni oli herkästi kostuva pillu, jonka vuoksi orgasmini pelkässä aktissa jäi niin valjuksi että olin stondiksessa vielä pitkään orkun jälkeenkin. Nykyisellä naisellani pillu kostuu vasta kunnon kielileikkien jälkeen, ja tämä on minusta kiihottavan haastavaa :)

        märkävittusen akan pers paneminen on helppoa kun ei tarvii liukasteita, tuuppaa vaan tupaan.


    • Dimitri.MihaiIow

      nähny litimärkiä pilluja, minä nautin ku nainen on ihan märkä, liukas, uppoo hyvin sisään. Pillu kostuu ku nainen kiihottuu joskus nainen kostuu vaa yhdynnässä, pyyhe alle vaa.
      no prblems.

    • kostea nainen

      ymmärrän huolesi. Minulla on aivan sama. Jos on pitkiä sessioita niin tuntuu, että kosteus vie myös itseltäni tuntoa pois jonkun verran. Eniten aina jännittää miltä partnerista tuntuu, mutta tosiaan olen miehiltä saanut vain pelkästään hyvää palautetta. Apua kuitenkin löytyy erotiikkaliikkeistä. Sieltä saa tamponeita jotka on tarkoitettu yhdyntään menkkojen aikana. Imee ylim. kosteutta pois. Ei kun ostoksille jos kosteus on epämiellyttävää. Myös toiset hormonaaliset ehkäisymenetelmät joko lisäävät tai vähentävät limakalvon paksuutta samalla vaikuttaen kosteuteen. Lääkäriltäkin kannattaa kysyä. Jos arastelee niin on hyvä muistaa, että tämä asia tuskin on kummallisin vaiva mitä lääkäri on kuullut. :)

      • Litsläts

        Sama "ongelma" minullakin.
        Nykyään kostun aivan liikaa ja liian helposti. On ihan ok, jos kostuu sopivasti, mutta tänäänkin nestettä oli miehen napa täynnä, makuupussin läpi lakanoissa, reisillä... Siis ihan liikaa. Olisi kiva tietää että kuinka hitosti sitä oikein tulee. Ja mistä? Mitä tuo kiimaneste oikein on? Onko naisella jokin varasto missä sitä kehittyy? Nimittäin esim. tänään kun olin aivan liian litimärkä ja mies sai vahingossa ennen minua, halusin seksiä uudestaan, sen jälkeen en kostunut enää millään, vaikka kiihotuin paljon. Ikäänkuin jokin kosteusvarasto olisi tyhjentynyt :D

        Olen myös miettinyt, onko naisella olemassa 2 erilaista orgasmia. Nimittäin nykyään usein orgasmin aikoihin nestettä tulee myös kuin suihkuamalla, sen huomaa mieskin. Ja tuntuu hyvälle, mutta erilaiselle kuin emätinorgasmi.

        Mistä mahtaa johtua ylenmääräinen kostuminen?


      • Ejakulaatiokin vielä

        Ensimmäinen vastaus jossa tuli kunnon neuvo. Siis matka erotiikkaliikkeeseen. Toi vois auttaa myös ejakulaatiossa. Kun on märkä muutenkin ja ejakuulaatiossa vielä roiskuu lisää. Minullakin lähtee tuntoa, kun kosteus alkaa olemaan huipussaan. Lihasten harjoittaminen treenipalloilla auttaa kumppanin nautinnon lisäämiseen. Saa kiinni vaikka olisikin itse ihan märkä.


      • Kusiruiskun mies
        Litsläts kirjoitti:

        Sama "ongelma" minullakin.
        Nykyään kostun aivan liikaa ja liian helposti. On ihan ok, jos kostuu sopivasti, mutta tänäänkin nestettä oli miehen napa täynnä, makuupussin läpi lakanoissa, reisillä... Siis ihan liikaa. Olisi kiva tietää että kuinka hitosti sitä oikein tulee. Ja mistä? Mitä tuo kiimaneste oikein on? Onko naisella jokin varasto missä sitä kehittyy? Nimittäin esim. tänään kun olin aivan liian litimärkä ja mies sai vahingossa ennen minua, halusin seksiä uudestaan, sen jälkeen en kostunut enää millään, vaikka kiihotuin paljon. Ikäänkuin jokin kosteusvarasto olisi tyhjentynyt :D

        Olen myös miettinyt, onko naisella olemassa 2 erilaista orgasmia. Nimittäin nykyään usein orgasmin aikoihin nestettä tulee myös kuin suihkuamalla, sen huomaa mieskin. Ja tuntuu hyvälle, mutta erilaiselle kuin emätinorgasmi.

        Mistä mahtaa johtua ylenmääräinen kostuminen?

        Ettet vaan kuse? Minulla oli nainen, joko suihkutti joka nussimien aikana ja jälkeen ja huuvi kuin laiva kun oli kyrpä sen vitussa. Lämpimältähän se vaan tuntui ja kiihotti se litinä nussiessa.


    • ukkomies_

      Vaimo on märkäperse. Sitä ei tarvi joskus kun kattoo, niin se on heti märkänä.
      Joskus kun tulee iltavuorosta väsyneenä kotiin, käy pikaseen suihkussa ja menee
      sänkyyn ja luulee että vaimo nukkuu jo, niin se yhtäkkiä ottaakin mun kädestä kii
      ja vie sen jalkoväliinsä ja alkaa hieroa itteensä mun mun sormilla. Ei sitä litinää
      pysty kauaa kuunteleen, se on niin kiihottavaa, että on pakko hypätä pukille
      vaikka kuinka väsyttäis.

    • 11111111111111111111

      Ei tuosta kannata niin huolissaan olla, olet vaivasi kanssa miesten ihannenainen ja voithan aina pitää sidettä.

    • Hauska vitsi :D

      Eikö se ole inhottavaa jos menee talvella läpi ja sen seurauksena jäätyy pakkasella =D

    • poikaa-91

      Jos nainen tietää että kostuu todella paljon niin todellakin olisi kiva ilmoittaa, mennään sitten sängylle pusuttelemaan ettei tule soffaan mitään. Mutta auta armias kun tuollaisen kostean ja "limaisen" kupeen löytää kun on alkamassa antaa oraalia, en tiedä muista mutta itse ja naisenikin kokee todella kiihottavaksi kun nuolee puhtaaksi ja nielee ja imee kaikki mehut mitä nainen tarjoaa.

    • lalaali

      Saisko helposti kostuvat naiset myös orkkuja helpommin? Itse kastun aika nopeesti ja saan myös hyvin orgasmeja. Kyllä mä olen tulkinnut, että enemmän se kostea pillu kiihottaa vastapuoltakin.

    • Märkä

      Itse en kastu märäksi ennen esileikkejä. Mutta auta armias kun mies on hiplannut minua ja itse seksin aikana. Exäni ei tykännyt siitä että kastuin niin paljon, hänen mielestään oli sama kuin olisin kussut alleni. Sen takia oloni on ollut todella epämukava jos olen maannut jonkun kanssa kun häpeän niin paljon kastumistani.

      On todella epämiellyttävää myös jäädä sänkyyn seksin jälkeen nukkumaan kun koko sänky on ihan märkä.

    • slipperywhenwet

      Joo, norot valuu pitkin reisiä myös tällaisella 40 -naisella. Pikkarit ja farkut menee herkästi vaihtoon. Tosin en ejakuloi orgasmin aikana. Itse asiassa luin siitä hommasta sellaista tietoa, että osalla naisista nämä kyseiset kosteutta tuottavat Skenen rauhaset avautuvat ulkosynnyttimiin (=ejakuloivat naiset) ja osalla virtsaputkeen (="purkausta" ei huomaa).

      Eipä ole kosteudet minua eikä partnereitani häirinneet..ehtiihän tässä vielä kuivua kokoon ajan myötä:))

    • Kosteutta on :)

      Heipä hei, täysin sama "ongelma" täälläkin! Eli kostuu kostuu, ja hyvin helposti. Itse huomasin muutoksen kostumisessani sen jälkeen, kun jätin hormonaalisen ehkäisyn kokonaan pois ja siirryin täysin kondomien varaan. Kun söin pillereitä/käytin nuvaringia kostuminen oli ajoittain vaikeaa ja seksihalut olivat täysin minimissä. Okei, silloin kyllä seurustelin miehen kanssa, joka ei järin taitava sängyssä ollut - käsityöt vähän sitä sun tätä, esileikiksi hän kuvitteli riittävän lauseen "mä haluan sua". Juu, ei muuten toimi! Tästä asiasta keskustelin paljon puolisoni kanssa, ei voi mitään jos toinen ei tajua. Noh, muitta mutkitta, tuo suhde on jo siis entinen.

      Nykyisin puolestaan minulla on teerenpeliä miehen kanssa, jonka kanssa minulla esiintyy "parhaiten" tämä ongelma, liiallinen kostuminen. Pelkkä miehen ajattelu (ilman mitään seksuaalista) saa minut kostumaan ja auta armias pelkkä hänen läsnäolonsa... Hänen läsnäolonsa saa minut haluamaan häntä ja oravanpyörä on valmis. Kaikenlisäksi hän on oikeasti mahtava sängyssä, tietää juuri oikeat liikkeet ja kikat, oikea aarre! Hänen kanssaan tuleminen ei ole ongelma (kuten ei myöskään kostuminen).

      Pidin itsekin tätä kostumista ensin kiusallisena ja ongelmana, mutta kun huomasin, kuinka paljon juuri tämä mies siitä piti ja kuinka hän kiihottui tuntiessaan kosteuteni, olen jo lyhyessä ajassa oppinut pitämään siitä :) Ja kyllä, olen kiitollinen siitä!! Hienoa kuulla, että myös muut miehet pitävät tätä "ominaisuutta" kiihottavana ja haluttavana asiana.

      Olen tehnyt asian tiimoilta myös erään mielenkiintoisen huomion. Lehdissä on ajoittain ollut juttuja siitä, kuinka naiset voivat saada orgasmin liikunnan aikana. Noh, kunnon jumppatunnin ja rehkimisen jälkeen (siis sellaisen, mistä tulee oikeasti kunnon fyysinen rasitus ja hiki), niin olen koko illan kostea - vaikkakin fyysinen rasitus olisi tullut jo päivällä. Taidan olla kaiken aikaa "on"-tilassa, ainakin kosteuden suhteen ;) Kieltämättä ihan kiva tunne, kun on oppinut siitä pitämään - myös itsestäni se on aika kiihottavaa :)

    • 40 jotain

      Olin kai keskinkertaisen kostea nuorempana, mutta kun sairastuin vuosia sitten vulvodyniaan, menin aivan rutikuivaksi ja jouduin käyttäään liukastusta jota ei ollut koskaan aiemmin ollut tarvis käyttää. Kun sairaus vuosien jälkeen vähän hellitti (kokonaan siitä ei taida parantua koskaan) ja samaan saumaan tuli ero pitkäaikaisesta kumppanistani ja ainoa tapa saada seksiä oli tapailla yksittäisiä miehiä, aloin yhtäkkiä olemaan ihan litimärkä aina kun vaan kivannäköisen miehen tapasin seksitreffit sovittuamme.

      Täytynee toivoa että osuu sellaisia kohdalle joita asia ei jotenkin rassaa. Itseäni vähän pännii se että roima kosteus tekee paikat väljän oloisiksi ja on vaikeampi saada orgasmi tai avittaa kumia käyttävää miestä saamaan omansa niillä "imevillä" liikkeillä mitä lantionpohjanlihaksilla voi tehdä. Eihän ne onnistu ollenkaan kun on rööri kuin maasta pulppuava lähde...

      Mutta mahdollisiin vulvodyniaoireisiin joita saatan saada seksin jälkeen kosteudella eli liukkaudella näyttäisi olevan ennaltaehkäisevä vaikutus.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      jihta, on jouluaatto.

    • Ajan kanssa kyllä oppii tämän hieman ikävän ilmiön parissa elämään.
      Jos estrogeenitaso on huippulukemissa voi käyttää pikkuhousunsuojia nesteiden imeytykseen ja pitää hameita tai mekkoja ettei housujen haaroissa näy mitään paljastavia läiskiä.
      Ohi tämä "vaiva" ei ole mennyt vieläkään vaikka sitä noin 30v olen odotellut eikä se enää niin nolo eikä kauhea asia ole, kuin joskus nuorempana oli.
      Birgit

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      482
      3485
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      462
      3411
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      140
      2986
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2282
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2150
    6. 211
      1562
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1387
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      98
      1271
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      91
      1270
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1090
    Aihe