Meille tarjottiin sieltä asuntoa,tietääkö kukaan että onko rauhallinen talo asua? Me itse ollaan rauhallisia ja toivottaisiin sitä rauhallisuutta myös muilta asukkailta.
Millainen paikka on tapettikatu 13 asua ?
19
2447
Vastaukset
- lisätietoa kts
A vai B rapou?
- vikke & sikke
A rappu
- siellä se
vikke & sikke kirjoitti:
A rappu
Hyvä. Ne B rapun miehet on vähän semmosia.
- again000
Eikö se menis paremminkin,kävimme katsomassa asuntoa,joka kiinnostaa meitä.
näin minä sen asuntovälittäjänä kirjoittaisin. - Väntty2
Älkää muuttako sinne jos on valinnanvaraa, serkku perheineen muutti sieltä pois kun oli niin rauhaton paikka. Helvetillinen kiljunta, ulina ja pauke oli päällä aamusta iltaan, koirat kuulemma räksytti päivin/öin ja joku akka kiljui kurkku suorana ainakin kaikki juhlapyhät, varsinkin ilta-aikaan. Serkku kutsuikin taloa "pitkänniemen haarakonttoriksi". He eivät viitsineet valittaa minnekään kun arvelivat sen olevan turhaa touhua ja ajanhukkaa, he pakkasivat itsensä muuttoautoon ja muuttivat pois. Jos teilläkin on pieniä lapsia niin niiden nukuttaminen voi olla vaikeaa siinä metelissä.
- Maalarinkuja
No just. Missäs päin Tamperetta tämä kyseinen Tapettikatu sijaitsee? En ny jaksa tsekata erikseen netistä, mutta aika persoonallisesti nimetty katu. Kas ku ei boordikatu, liisterikatu, parkettikatu, laminaattikatu, maalikatu tms. Verhokiskonkatu ei myöskään olisi sieltä tavanomaisesta päästä.
- tämä on arvaus
No, nimestä päätellen siellä ollaan aina tapetilla.
- Ei ikinä pois
Kyllä se on rauhallista seutua Tohlopin suunnalla,mukavaa seutua.
- issis
Seutu voi olla vaikka kuinka mukavaa, se ei kerro vielä taloissa tapahtuvasta toiminnasta yhtään mitään.
- Ei ikinä pois
issis kirjoitti:
Seutu voi olla vaikka kuinka mukavaa, se ei kerro vielä taloissa tapahtuvasta toiminnasta yhtään mitään.
nimi merkille issis,meidän perhe on viihtynyt ihan hyvin 16 vuosi seudulla asuttu.
- Multisillan kärsijä
Ei ikinä pois kirjoitti:
nimi merkille issis,meidän perhe on viihtynyt ihan hyvin 16 vuosi seudulla asuttu.
Heh heh eikös tässä aloittaja kysynyt talon rauhallisuuden perään? Vastaukseksi "ei ikinä pois" vaan pauhaa suurinpiirtein maisemien kauneudesta ja auringonpaisteen määrästä alueella, maisemillahan ei ole suurtakaan merkitystä jos naapurit on hanurista, kaikki energia kuluu siihen että selviää joidenkin asukkaiden jokapäiväisestä älinästä ja mölinästä.
- shhh shh
Multisillan kärsijä kirjoitti:
Heh heh eikös tässä aloittaja kysynyt talon rauhallisuuden perään? Vastaukseksi "ei ikinä pois" vaan pauhaa suurinpiirtein maisemien kauneudesta ja auringonpaisteen määrästä alueella, maisemillahan ei ole suurtakaan merkitystä jos naapurit on hanurista, kaikki energia kuluu siihen että selviää joidenkin asukkaiden jokapäiväisestä älinästä ja mölinästä.
Sun pitää muuttaa maalle jos haluat täysin eristäytyä.
- Onnellinen vain
shhh shh kirjoitti:
Sun pitää muuttaa maalle jos haluat täysin eristäytyä.
Jep, muutin Teiskoon ja olen elämääni erittäin tyytyväinen.
Ei koskaan enää kaupunkiin:) - Diapami
Onnellinen vain kirjoitti:
Jep, muutin Teiskoon ja olen elämääni erittäin tyytyväinen.
Ei koskaan enää kaupunkiin:)Teiskossa on onnellista sakkia,niillä on aina auringonpaiste yllä ,välillä käy kaupungissa reseptit uusimassa.
- Hiljaisuuuuusko
Nimimerkille Multisillan kärsijä, sinä et ole itse ymmärtänyt lukemaasi,ei kukaan ole maininnut maisemista eikä auringonpaisteesta.perustele tarkenmin naapurit hanurista mitkä asiat siihen liittyy????.Kerrostalossa asujan on totuttava päiväsaikaan kuuluviin ääniin.
- uuu jees
B rapussa soi hanuri joka kerroksessa.
- asuja13
Ohuet on seinät,lattiat, ja katto, kaikki kuuluu erittäin hyvin. wc tilassa pesukone käy kovemmin muihin huoneeseen kuin aikaisemmassa asunnossa. Olen 10 vuotta ollut vuokralla ja täällä kuuluu ihan kaikki... mutta hanuria ei kyllä B rapussa soiteta. Juna kuuluu todella hyvin ja tavarat helisee.
- haukotus666
Älkää vaan muuttako kyseiseen taloon, äänistä päätellen kyseessä on ennemminkin hoitolaitos kuin normaali vuokratalo. Tälläkin hetkellä kova ulina ja ryske käynnissä, en käsitä mistä tuo meteli kuuluu mutta joka ilta se alkaa samoihin aikoihin ja kestää myöhään yöhön, aamulla pitäisi töihin jaksaa mennä mutta eipä saa nukutuksi.
- Anonyymi
'kuuhun uuiijj
Timo
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491476Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761325Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86983- 86916
- 13900
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee186858Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20821- 82801
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi74742Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17730