Sitikka on mukava, Lincoln on mukavampi ja Toyota on kestävin. Oikeestaan muita rakkinneita ei välttämäti tarviis ees tehä. Älyttömän hyvin tultas näillä kolmella toimeen.
Sitikka, Toyota ja Lincoln(voortti).
4
108
Vastaukset
- Kyllä, kyllä
Ehdottomasti. Tosin en oo ihan varma siitä linkolnista. Sen vois täkäläisittäin vaihtaa voortiin joka on sopivasti siltä ja väliltä.
Sitikan mukavuus on isompien mallien osalta totta mutta pienet on aika taviksia. Toisaalta, onhan ne paljon parempia kuin mitä maineensa.
Tojootti on kyllä kestävä.
Mielestäni muut merkit vois kylä lopettaa. - yleisimmät
Jospa nyt tyydyttäisiin näihin kymmeneen eniten myytyyn merkkiin Euroopassa. Ai niin, tuohon ei taida Toyota vielä mahtua. No, jos kymmenen eniten myytyä, ja Toyota.
- 18_19
Entä jos tyydyttäisiin kymmeneen eniten myytyyn merkkiin maailmalla? Eipä taida citikka mahtua mukaan.
- uskomuksetVStieto
Ja kaikki pieleen, noloa tietämättömyyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774662- 1801957
- 1241640
- 1351211
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161131- 351056
- 78953
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4858