Tosi mukava yllätys oli tämä Loirinuotiolla -ohjelma. Tiesin kyllä Veskun tosi syvälliseksi ihmiseksi. Varmasti Vesku on onnistunut naisten ja muiden ihmisten kanssa niin hyvin että häntä on lapsena niin paljon rakastettu. Vain sellainen jota on rakastettu, osaa rakastaa muita ja on suvaitsevainen ja osaa ottaa muut huomioon. Semmoinen lämpö ja rauha hänestä välittyy. Sauli Niinistökin nosti osakkeitaan, on jotenkin läpipääsemätön mutta tässä vähän valotti sitä inhimillisyyttään Veskun ansiosta. Tosi liikuttavaa oli. Hurjat katsojaluvutkin tuli, parhaimmillaan 1,2 miljoonaa. Tuli katsottua uusintakin vielä. Kyllä katsojaluvut kertoo suosiosta.
Tosi taitava näyttelijä, koomikko ja teatterinäyttelijä, suomen mestari käsipallossa ja kolminkertainen suomenmestari vesipallossa, lätkän pelaaja, osaa nyrkkeillä (kumautti 1970-luvulla Frederikiltä nenän baaritappelussa) futari ja muusikko, loistava biljarinpelaaja ja laulaja, huilisti. On esiintynyt Pori Jazzeilla usein.
Ei ole selvinnyt ilman traagisia menetyksiä ja on käynyt kaksi kertaa lähellä kuolemaa. Tämäkin olisi voinut koitua Veskun kohtaloksi:
"Elokuvan (Pohjan tähteet) kuvauksissa Simo Salminen pelasti Loirin hengen. Eräässä kohtauksessa Pohja tarttuu hiihtohissiin ja roikkuu sen mukana Olostunturin huipulle. Loiri oli varma siitä, että hän pystyisi roikkumaan koko matkan ilman turvaremmejä, mutta Salminen vaati, että Loiri pitää sitoa kiinni hiihtohissiin. Loppujen lopuksi Loiri suostui Salmisen vaatimukseen. Matkalla tunturin huipulle Loirin voimat hiipuivat ja hän menetti tajuntansa. Ilman turvaremmejä hän olisi pudonnut kymmenen metrin korkeudelta kivikkoon"
On ollut vaiherikas ja mielenkiintoinen elämä.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Vesa-Matti_Loiri
Vesa-Matti Loiri syvällinen lahjakkuus
12
219
Vastaukset
- ...
Vesa-Matti Loiri kertoo olleensa lapsilleen huono isä.
"Ja se sattuu", Loiri sanoo Kuukausiliitteen Perhesiteitä-palstalla.
Hänen Joonas -poikansa kertoo, että vanhempien eron jälkeen "faijaa ei voinut isäksi sanoa."
"Jos olimme sopineet menevämme yhdessä Linnanmäelle, saatoin odottaa häntä monta tuntia porraskäytävässä."
Viikkoa myöhemmin isä soitti ja kertoi unohtaneensa koko asian- Suurmies on
Vesku ei taida monen muunkin suomalaisen miehen tapaan olla kovin hyvä isä, mutta hän on niin rehellinen, että itse kertoo asiasta, eikä vääristele ja syyttele lasten äitiä kaikesta. Myöntää vajavuutensa. Suurmiehen merkki. On niin vahva, että on varaa olla rehellinen.
- Aku & Vesku -fani
Eino Leino ja Lapin kesä.
Pakko myöntää: aina liikutun.
Loiri on upea tulkitsija!
En minäkään hirveästi tykännyt, kun Harkimon ohjelmassa seksistisesti vihjaili niistä kissoista puhuttaessa, MUTTA katsoin Aku ja 7 ihmettä. Koko "matkaohjelma" oli härskiä vihjailua ja ivailua. Onko se pikkutuhman puhuminen sallittu sitten vain nuorille??!! Kun seniori puhuu vähän härskejä, kaikista tulee moralisteja?!
Eipä silti, tykkään niin Akusta kuin Veskusta. Toki jälkimmäinen on vielä paljon lahjakkaampi, mutta molemmat ovat tunteiden tulkkeja - vain hieman eri lailla. :) Asioille pitää osata myös nauraa...:))) - Iloinen fani
Olen vilpittömän iloinen siitä, että Vesku on tervehtynyt noin paljon. Vain elämää-sarjan aikana hän totesi, että on kuntoutunut, vaikka luuli ettei jaksa vetää hommaa läpi. Positiivnen energia vaikuttaa. Kaikki nää artistit oli niin ihanan positiivisia.
Nyt Loirinuotiolla hän näyttää piristyneen entisestään. Hyvä Vesku!- fbdfbfd
Ei se juoppo ole tervehtinyt vaan hieman laihtunut,viina maistuu pellelle edelleenkin.Kyllä viina sen Speden löydön tappaa.Toivottavasti,ja mahdollisimman pian.
- Keisarin uudet vaatteet
Mikähän siinä on että vanhemmiten
ihmisiltä katoaa terve itsekriittisyys:
Loiri, Kutri, Aira, Paula jne. kaikki on
kuin lapsia jälleen: "katso / kuuntele
minua". Tyhjää täynnä höpöttäjiä :-(
Js kansa määkii lampaina yleisönä.- Kaikki vanhenee
Kyllä sinäkin vanhenet, ja jonain päivänä sinusta sanotaan noin, kun itse puhut muista. Jotkut muistetaan tietenkin ikuisesti nuorina, mutta siihen vaaditaan että poistuu hyvin aikaisin keskuudestamme, onko sekään kadehdittavaa sitten, en tiedä kun jokaisella on se oma kohtalonsa. Kaikki muut vanhenee, jotka ei aikaisin kuole.
Tajuan kyllä että jos ei ole menetttänyt ketään läheistään, kuvittelee että itsekin elää ikuisesti ja pysyy nuorena. Niin vain ei ole vaan fysiikan laki koskee kaikkia.
Jotkut saavat aikaan enemmän ja vaikuttavat ihmisiin enemmän kuin toiset, kuka myönteisellä ja kuka taas jollain muulla tavalla.
Vaikken itse pidä esim. Katri-Helenasta, on hänelläkin ollut hetkensä ja kuka olisi arvannut että näiden muidenkin ura kestää näin valtavan pitkään. Makuja on monenlaisia. Ovat kansallisaarteita.
Näkisipä, että sinä saisit aikaan edes tuhannes osan, mitä nämä.
- ei mitään
Jostakinhan se on papparaisen revittävä nykyjulkisuus. Laulajana musiikillisesti hän on täysi nolla. Nuoteissa pysymisestä ei tietoakaan. Ja sitten puhutaan tulkitsemisesta kun ei osaa laulaa.
Monessa muussa lajissa on ollut lahjakas, 40 vuotta sitten. Mutta se oli 40 vuotta sitten.
Näyttelijän lahjatkin viina vei mennessään.
Ymmärettävää hänen suosionsa on koska häneen on jokaisen niin helpoo samaistua.
JurasicRockissa tunsin pelkkä myötähäpeää häntä ja Samuli Edelmania kohtaan. Kaksi nollaa samaan aikaan estraadilla, onhan sekin jo saavutus.- Arvostan!
Sekä Vesa-Matti Loiri että Samuli Edelmann molemmat huippuartisteja, ja huippunäyttelijöitä. Vain Elämää nosti heidän arvoaan vielä paljon lisää, sillä en tiennyt että Samulikin on noin hieno ja herkkä ihminen.
Kukapa suomalainen voi kehua näytelleensä Tom Cruisen kanssa? - fdbdfb
No.Nollat saivat kuitenkin ihan hyvän tilin .Ehkä skoolasivat ja sammuivat.
- Ei onneksi minun
Rapajuopon kansan rapajuoppo idoli.
- dvsdv
Näin on.Alkoholisti läskimaha Vesa -matti Loiri esiintyy juopoille ehkä kännipäissään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662631Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181659- 351655
- 591576