hullua porukkaa

nanna

Ällistyttävää! Ovatko pikkujoulut todellakin kaikille vain sekstailua, juomista ja koheltamista? En voi tajuta.

Itse en ainakaan aio juoda itseäni humalaan saakka, vaan pitää hauskaa normaalina ihmisenä, enkä minään seksihulluna kivikautisihmisenä, jolla ei ole lainkaan tapoja. Eipähän tarvitse myöhemmin miettiä, mitä tuli tehtyä.

Käsittämätöntä, että joidenkin mielestä voi vielä olla HAUSKAA oksentaa, pettää, sekstailla työkaveria, kärsiä krapulasta jne. Oikein hävettää noiden puolesta, jotka lähettävät noita pettämisviestejä. On se kyllä kumma juttu, todellakin.

4

1178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samaa mieltä

      jotkut eivät koskaan aikuistu. valitettavaa,mutta saammehan me tuntea ylemyyttä. :)

    • pelimies

      Oletkos tietoinen, että eri ihmiset käyttävät alkoholia hyvinkin erilaisia määriä. Minä esimerkiksi juon itseni hyvinkin usein humalaan. Todennäköisesti teen sen myös meidän pikkujouluissa. Silti päässäni pysyy järki ja herään aamulla omasta sängystäni, oman rakkaani vierestä, todennäköisesti ainakin lievää krapulaa potien, mutta onnellisena miehenä.

      • Pettänyt

        Jep, oikeessa oot... Alkoholi vaikuttaa kaikkiin ihmisiin erilailla..

        Muhun alkoholi vaikuttaa niin, että mä haluan jokasta joka vastaan kävelee... Vaikka selvinpäin koko tyyppi inhottais..=(

        Ja mulla on rakastava poikakaveri, joka on mulle koko elämä ja silti yx kerta kännis petin sitä.. En siis muuta kun suutelin yhen tyypin kans, enkä edes ite muista sitä... Ja koko loppu elämäni kadun sitä!! Ja siitä lähtien oon koittanu olla selvin päin...

        Auttakaa!! Miten pystysin oleen luotettava kännissäkin, kun selvin päin sitä jo oon!!! Joka kerta kun juon hiukankin, pelkään et mokailen ja menetän elämäni tärkeimmän ihmisen!!1


      • haloo
        Pettänyt kirjoitti:

        Jep, oikeessa oot... Alkoholi vaikuttaa kaikkiin ihmisiin erilailla..

        Muhun alkoholi vaikuttaa niin, että mä haluan jokasta joka vastaan kävelee... Vaikka selvinpäin koko tyyppi inhottais..=(

        Ja mulla on rakastava poikakaveri, joka on mulle koko elämä ja silti yx kerta kännis petin sitä.. En siis muuta kun suutelin yhen tyypin kans, enkä edes ite muista sitä... Ja koko loppu elämäni kadun sitä!! Ja siitä lähtien oon koittanu olla selvin päin...

        Auttakaa!! Miten pystysin oleen luotettava kännissäkin, kun selvin päin sitä jo oon!!! Joka kerta kun juon hiukankin, pelkään et mokailen ja menetän elämäni tärkeimmän ihmisen!!1

        taidat olla hieman päästä laho...

        Minkä vitun takia sä juot idiootti???

        Mun ex-akka oli ihan samanlainen. Viinaa ei osannut juoda...no se on nyt ex, ja vain ja ainoastaan sitä harmittaa. ja paljon.

        Ite juon, paljonkin, joskus ihan liikaa. Mutta järki pysyy aina mukana. Ja aina herään kotoa tms "järkevästä" paikasta housut jalassa.

        Kattos juoppo on juoppo ja juoppona pysyy. Siihen ei auta mikään muu kuin olla juomatta. Ja joillekkin se juominen on tärkeempää kuin se "elämän rakkain ihminen". Sääliks käy niitä jotka tollasta jää katteleen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      2110
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      57
      1793
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1654
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1586
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1555
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1475
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1336
    8. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      101
      1314
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1301
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1193
    Aihe