Isä kertoi hänellä olleen Saab siihen aikaan kun minä olen syntynyt. Onko Saab autoja vielä paljon liikenteessä? Missä päin Suomea niitä on eniten jäljellä? Meidän kylillä ei ole enää Saabeja.
Moikka saabistit
12
260
Vastaukset
- oi aikoja
Ei ole enää liikenteessä. Silloin oli vielä kun jäit eläkkeelle. Koulun viime syksynä aloittanut pojanpoikasi ei koskaan saanut ihailla Saabin papatusta kesäillassa.
- Saabbisti
Tampereella on pari-kolmekymmentä. Tervetuloa bongaamaan.
- mut kori kestää
Onko niissä jotain kattomisen arvosta, valtion virkamiehen kulkine!
- Missä takahikiällä
asut?
- Kyntäjän poika
Asun Sorvan kylässä.
- No eipä ihme;D
Kyntäjän poika kirjoitti:
Asun Sorvan kylässä.
Sorva on yksi Nokian kylistä Länsi-Suomen läänissä Pirkanmaalla, Tampereen seutukunnassa. Sorvan kylä kulkee nauhamaisesti Pyhäjärven rantaa pitkin. Luoteessa kylä rajoittuu Turuntiehen. Nokian keskustaan on matkaa 3-10 km ja Tottijärven kyläkeskukseen n. 7 km.
Sorva kuului entiseen Tottijärven kuntaan vuoteen 1976 asti, jolloin Tottijärvi liittyi silloiseen Nokian kauppalaan. Sorva on mainittu jo 1540-luvun asiakirjoissa. Sarkajaon aikaan kylässä on ollut viisi taloa: Uotila, Heikkilä, Rekola, Knuutila ja Mattila. 1776-1805 laaditussa Kuninkaan kartastossa on merkitty Sorvasta kinttupolku Nokialle. Se on kulkenut nykyisen Sorvantien paikalla.
- saab suomesta
Uudessakaupungissa on eniten Saabeja.
- Tervetuloamukaan
Saabisteilla on omat sivut: Suomen Saab-klubin nimellä. Jäsennumero liikkuu jo yli 6000:ssa, maksaneita aktiivijäseniä on noin 3500.
Kerhon nettisivuilla selviävät kaikki saabismiin liittyvät asiat. - Haluta ostaa
Maksan hyvin Saab 900 8 venttiilisestä perus 2,0 turposta. Myy minulle.
- Baassaapaten
Saab meni konkkaan ja hyvä niin. Paskoja autoja joita kukaan järkevä ei ostanut. Saab was and is crap!
- saabbisti
Tänään näin yhden Saabin Akaan ABC:llä ja toinen tuli vastaan Hämeenlinnan kohdalla. Huhut Saabien kokonaan häviämisestä ovat toistaiseksi ennenaikaisia.
- Saaabbisti
Saab on .... autoista parhain. Lentokoneiden sukua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279