Jokin aika sitten mieheni kertoi että eräs mies oli saanut vatsaoireisiin masennuslääkkeitä ja kuulemma oli ottanut ja tepsinyt. Nyt osui silmiin juttu jossa kerrottiin masennuslääkkeitä käytettävän myös naisten vaihdevuosivaivoihin. Tokaisin miehelleni että kohta ei tarvita kuin masennuslääkkeitä ja auttavat kaikkiin vaivoihin :D
Kevennystä tähän kaikkeen :D
3
189
Vastaukset
- Artsi7
Mun vatsaoireita hoidettiin ripulina 3 kk. menin todella huonoon kuntoon. kunnes kunnanlääkäri sano et sullahan on vakava ahdistus-paniikki.
Kuinka venlafax toimii?- Toiveikas10
Muutama päivä vasta takana. Välillä öklö olo mutta pärjäilen ja yritän viettää normaalia elämää. Periksi ei nimittäin anneta ja viime perjantainakin uhkasin kohtaloa yksin ja lähdin 50km päähän kaupunkiin ostoksille ruuhkaan alennusmyynteihin ja hyvinhän se meni kun päätin että mä hallitsen paniikkia eikä se mua :D
- artsi7
Sen mä muistan Venlafaxista et se toi itseluottamusta ja pelot hävisi ja tuli positiiviset unet. 2-3 viikon jälkeen alkoi huomaamaan vaikutuksen. Lievä väsymys ja energiatasot putos jonkun verran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?5652599Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh671416Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831340- 981317
- 1371228
- 1051128
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1341004- 48910
- 47861
- 69845