näytä sarvesi kapitalistinriistäjä

jutta katainen/soini

mikä olet kumipää mie/nai/siasi?

10

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuljetuspatruna

      Renkien turha huudella täällä varakkaille kuljetusyrittäjille. Mölyt pidetään siellä kaljamahassa vaan ja keskitytään ratinpyörittämiseen.

      Muuten, huomasikos kukaan hamppi kun tuli kivoja uutisia tässä viikolla? EK alentaa palkkoja, koska duunarikin sen ymmärtää että meille varakkaille yrittäjille ja finanssimiehille ei jää rahaa tarpeeksi. Hienoa että olette tulossa mukaan talkoisiin.

      • Kapitalistiriistäjä

        Jälleen kymmenen pisteen kirjoitus arvon Kolleekaltani. Minä alensi kaikien kuljettajieni palkkaa tuntuvasti loppuvuodesta, pelottelin hamppeja ensin yt neuvotteluilla. Kyllä alkoi kallista konjakkipulloa tulemaan rahtikirjojen mukana ja rahvas oli nöyrääkin nöyrempi. Nyt, kun hampit saavat palkkaa vähemmän, niin tuon erotuksen maksan itselleni bonuksena joka kuukausi ja se tekee noin 4900 euroa/per kuukausi lisää RAHAA minulle käteen.


      • ammattikuljettajat
        Kapitalistiriistäjä kirjoitti:

        Jälleen kymmenen pisteen kirjoitus arvon Kolleekaltani. Minä alensi kaikien kuljettajieni palkkaa tuntuvasti loppuvuodesta, pelottelin hamppeja ensin yt neuvotteluilla. Kyllä alkoi kallista konjakkipulloa tulemaan rahtikirjojen mukana ja rahvas oli nöyrääkin nöyrempi. Nyt, kun hampit saavat palkkaa vähemmän, niin tuon erotuksen maksan itselleni bonuksena joka kuukausi ja se tekee noin 4900 euroa/per kuukausi lisää RAHAA minulle käteen.

        eivät pelästyisi yt neuvettulu uhkauksia koska niille on aina töitä.kapin kannattisi näissä päiväunissaan ottaa ensin selvää asioista.nää ei selviä poikakaveria hakkaamalla, pikkusormi spede


      • Saksanseisojavoimaa
        Kapitalistiriistäjä kirjoitti:

        Jälleen kymmenen pisteen kirjoitus arvon Kolleekaltani. Minä alensi kaikien kuljettajieni palkkaa tuntuvasti loppuvuodesta, pelottelin hamppeja ensin yt neuvotteluilla. Kyllä alkoi kallista konjakkipulloa tulemaan rahtikirjojen mukana ja rahvas oli nöyrääkin nöyrempi. Nyt, kun hampit saavat palkkaa vähemmän, niin tuon erotuksen maksan itselleni bonuksena joka kuukausi ja se tekee noin 4900 euroa/per kuukausi lisää RAHAA minulle käteen.

        Hienosti taas kerran vastasit itse omaan kirjoitukseesi. Nimimerkkisi ja kirjoitustyylisi vaan tiedetäään joten et pääse piiloon muiden nimimerkkiesi taakse. Sorry!


    • jakomielitautinen

      Vastasi haasteeseesi. Vieläpä kahdella nimimerkillään.

      • :=) (=:

        Sinun nimimrkkisi taas kertookin kaiken sinusta.


      • tuplajakomielitautin

        jollei tripla


      • tuplajakomielitautin
        tuplajakomielitautin kirjoitti:

        jollei tripla

        Niin, tämä nimimerkki kertoikin sitten minusta. Jäi mainitsematta.


    • __oo__

      Ehe ehe maailmanluokan oivallusvitsi. Taidat olla nero.

      • __oo__

        Niin, mutta toisaalta kirjoituksistasi kyllä loistaa nerous. Kadehdittavaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe