Jäin kiinni :(

Viime vuonna

Viime vuonna hieman mokasin. Kun tulin kotiin, vaimo löysi seuraavana aamuna taskuistani vieraan naisen pikkuhousut.

Helvetinmoinen mekkala. Se kävi jopa käsiksi, mutta rauhoittui, kun asettelin muutaman isällisen korvapuustin sen poskelle.

Asiasta ei ole sen jälkeen puhuttu. Tänä vuonna olen fiksumpi ja kokemuksistani oppineena tarkistan taskuni ennen kotiin saapumistani :)

12

4319

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • edistyt

Näytät jotain oppineen viime joulusta eipä mennyt sekään reissu ketuille

• Huh huh

Petit vaimoasi ja vielä löit häntä! HÄPEÄ!

• H0h h0h h00!!

Eikö akka saa syyttää itseään korvatillikoista kun kerran itse kävi ensin käsiksi?

On aivan oikein että se sikamuija sai selkäänsä.

Totutelkoon tasa-arvoon.

• spider
        H0h h0h h00!! kirjoitti:

Eikö akka saa syyttää itseään korvatillikoista kun kerran itse kävi ensin käsiksi?

On aivan oikein että se sikamuija sai selkäänsä.

Totutelkoon tasa-arvoon.

Vai tasa-arvoon? En ole feministi, mutta sinun toteamuksesi oli vähän turhan paksua.

Mitä itse tekisit, jos oma naisesi tulisi kotiin mukanaan jotain toisesta miehestä kielivää?

Taputtaisit HELLÄSTI päälaelle ja toteasit: "ei se mitään kulta"

Jotenkin tuntuu, ettet tekisi niin...

• Selvisi
        spider kirjoitti:

Vai tasa-arvoon? En ole feministi, mutta sinun toteamuksesi oli vähän turhan paksua.

Mitä itse tekisit, jos oma naisesi tulisi kotiin mukanaan jotain toisesta miehestä kielivää?

Taputtaisit HELLÄSTI päälaelle ja toteasit: "ei se mitään kulta"

Jotenkin tuntuu, ettet tekisi niin...

Ai siinä tapauksessa saa käydä käsiksi, niinkö?

• spider
        Selvisi kirjoitti:

Ai siinä tapauksessa saa käydä käsiksi, niinkö?

Mä en missään vaiheessa huomannut sanoneeni, ett saa käydä käsiks on tilanne millanen hyväänsä.

Totesin vaan, ett ks. tyypin vois olla vaikeeta sulattaa kuvailemaani tilannetta...

• spider

Ei millään pahalla, mutta kuulostat melko säälittävältä. Toivottavasti ett oikeasti ole yhtä typerä kuin viestissäsi annat ymmärtää...

Mitä tekisit jos tilanne olisikin päinvastainen ja saisit selville vaimosi pettäneen sinua?

• Pena

Vaimosi on tyhmä! Koska ei ole jättänyt sinua! Vielä sekin päivä koittaa!

• on mussa miestä naista piestä

Eppu Normaalin sanoin:

itkee "buhuuu", että se mut jättäis
        kunhan puhuu, kuka sen elättäis?

• Sivusta katsoja
        on mussa miestä naista piestä kirjoitti:

Eppu Normaalin sanoin:

itkee "buhuuu", että se mut jättäis
        kunhan puhuu, kuka sen elättäis?

Ei näitä juttuja ihan vissiin tosissaan kannata ottaa, kun kukaan ei vois oikeesti olla tollanen...
        Mut en ihan tajuu et mikä idea keksiä tollasia V*TUN tyhmiä ja idioottimaisia juttuja!!?

No eihän kaikkia voi tajuta..

• vapaa

Kivasti keksitty tarina...vilkas mielikuvitus sinulla. Mutta ajatteleppa jos tänä vuonna toi tarinasi toteutus mutta vähän muunneltuna...vaimosi tulisi omista pikkujouluista ilman alushousuja...mutta sinähän ymmärtäisit sen tietenkin rakastavana aviomiehenä :)...mukavaa joulun odotusta sinulle !!!

• :))

Olen pettänyt sua vaimosi kanssa jo kauan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6952
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe