Jäin kiinni :(

Viime vuonna

Viime vuonna hieman mokasin. Kun tulin kotiin, vaimo löysi seuraavana aamuna taskuistani vieraan naisen pikkuhousut.

Helvetinmoinen mekkala. Se kävi jopa käsiksi, mutta rauhoittui, kun asettelin muutaman isällisen korvapuustin sen poskelle.

Asiasta ei ole sen jälkeen puhuttu. Tänä vuonna olen fiksumpi ja kokemuksistani oppineena tarkistan taskuni ennen kotiin saapumistani :)

12

4301

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • edistyt

      Näytät jotain oppineen viime joulusta eipä mennyt sekään reissu ketuille

    • Huh huh

      Petit vaimoasi ja vielä löit häntä! HÄPEÄ!

      • H0h h0h h00!!

        Eikö akka saa syyttää itseään korvatillikoista kun kerran itse kävi ensin käsiksi?

        On aivan oikein että se sikamuija sai selkäänsä.

        Totutelkoon tasa-arvoon.


      • spider
        H0h h0h h00!! kirjoitti:

        Eikö akka saa syyttää itseään korvatillikoista kun kerran itse kävi ensin käsiksi?

        On aivan oikein että se sikamuija sai selkäänsä.

        Totutelkoon tasa-arvoon.

        Vai tasa-arvoon? En ole feministi, mutta sinun toteamuksesi oli vähän turhan paksua.

        Mitä itse tekisit, jos oma naisesi tulisi kotiin mukanaan jotain toisesta miehestä kielivää?

        Taputtaisit HELLÄSTI päälaelle ja toteasit: "ei se mitään kulta"

        Jotenkin tuntuu, ettet tekisi niin...


      • Selvisi
        spider kirjoitti:

        Vai tasa-arvoon? En ole feministi, mutta sinun toteamuksesi oli vähän turhan paksua.

        Mitä itse tekisit, jos oma naisesi tulisi kotiin mukanaan jotain toisesta miehestä kielivää?

        Taputtaisit HELLÄSTI päälaelle ja toteasit: "ei se mitään kulta"

        Jotenkin tuntuu, ettet tekisi niin...

        Ai siinä tapauksessa saa käydä käsiksi, niinkö?


      • spider
        Selvisi kirjoitti:

        Ai siinä tapauksessa saa käydä käsiksi, niinkö?

        Mä en missään vaiheessa huomannut sanoneeni, ett saa käydä käsiks on tilanne millanen hyväänsä.

        Totesin vaan, ett ks. tyypin vois olla vaikeeta sulattaa kuvailemaani tilannetta...


    • spider

      Ei millään pahalla, mutta kuulostat melko säälittävältä. Toivottavasti ett oikeasti ole yhtä typerä kuin viestissäsi annat ymmärtää...

      Mitä tekisit jos tilanne olisikin päinvastainen ja saisit selville vaimosi pettäneen sinua?

    • Pena

      Vaimosi on tyhmä! Koska ei ole jättänyt sinua! Vielä sekin päivä koittaa!

      • on mussa miestä naista piestä

        Eppu Normaalin sanoin:

        itkee "buhuuu", että se mut jättäis
        kunhan puhuu, kuka sen elättäis?


      • Sivusta katsoja
        on mussa miestä naista piestä kirjoitti:

        Eppu Normaalin sanoin:

        itkee "buhuuu", että se mut jättäis
        kunhan puhuu, kuka sen elättäis?

        Ei näitä juttuja ihan vissiin tosissaan kannata ottaa, kun kukaan ei vois oikeesti olla tollanen...
        Mut en ihan tajuu et mikä idea keksiä tollasia V*TUN tyhmiä ja idioottimaisia juttuja!!?

        No eihän kaikkia voi tajuta..


    • vapaa

      Kivasti keksitty tarina...vilkas mielikuvitus sinulla. Mutta ajatteleppa jos tänä vuonna toi tarinasi toteutus mutta vähän muunneltuna...vaimosi tulisi omista pikkujouluista ilman alushousuja...mutta sinähän ymmärtäisit sen tietenkin rakastavana aviomiehenä :)...mukavaa joulun odotusta sinulle !!!

    • :))

      Olen pettänyt sua vaimosi kanssa jo kauan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1109
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe