Pussailin muutama kk sitten yhden ihmisen kanssa ja harrastimme suuseksiä. Nyt hän ilmoitti, että hänellä on keuhkotuberkuloosi! Voiko minullakin olla? Joudunko nyt johonkin karanteeniin? Hänellä oli todettu se tänään ja oli päässyt heti kotiin :o
Voiko minulla olla tuberkuloosi??
2
138
Vastaukset
- mene
Mene tutkittavaksi ja sano että olet ollut kontaktissa taudinkantajaan. Niin helppoa se on.
Siinä vaiheessa ei ole helppoa, mikäli alat "tietämättömänä" levittää sitä ympäriinsä ja se tuhoaa keuhkosi. Tuberkuloosi voi itää ja piillä vuosikymmeniä. - pahatauti
Ei kannattas harrastaa seksiä mustan miehen kanssa. Niillähän on jo potenttiaalisesti taudit : HIV, B-hepatiitti ja tuberkuloosi. Nehän tarkastetaankin mm. näiden monien muiden tautien varalta kun tulevat Suomeen. Eli miettikääpä ihmiset millaiset on näiden mamujen sairaalakulut vasta kun tulevat Suomeen entä sen jälkeen. Siinä ollaan koko ajan veronmaksajien kukkarolla niin sinun kuin minun.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk672208Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921486Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621292Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701281- 1151150
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901000- 69989
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72943Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍81886Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise11863