Olen isän perheyrityksessä töissä ja tulot (urakka) on pienet, sekä vaihtelee 400-800€/kk välillä. Töitä ei ole joka päivä viikossa, mutta työajat vaihtelee matkoineen 4-13tuntia.
Asun isovanhempani luona ja sieltä on tulossa ns. häätö, eli vuokrakämppään muutto olisi edessä. En usko että pystyn noilla tuloilla elättämään itseäni, joten tukia tulen tarvitsemaan! Pienen säästöni olen joutunut käyttämään itseni elättämiseen tuolla isovanhemmallani, joten niitäkään ei ole kuin parisataa euroa.
Ammattikoulua olen käynyt 2v, mutta se ei taida merkata ainakaan mitään hyvää tuen kannalta, koska koulu jäi kesken. Täytän 24 keväällä.
Kelaan kerron em. tulot, ja häädön, mutta kumpi on parempi vastaus; osa-aikatyö vai kokopäivä? Tuen kannalta!
Parempaa työpaikkaa etsin muttei löydy, eli yritystä kokonaan itseni elättämiseen on.
Kokopäivä vs osa-aikatyö; kumpi parempi?
o-oouts
0
82
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868543
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264648- 504178
- 593722
- 513186
- 502950
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 432451
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086