On paljon keskustelua siitä, että nainen käyttää nahkahousuja. Ja täytyy myöntää, että tykkään näkemästä, jos nahkanainen tulee vastaan. Anna kyllä palautetta naiselle joka käyttää. Toisaalta käytös tavat kunniaan enkä ole törkeä vaan silloin kun tilanne sen salliin.
Nyt tuleekin kysymys, että voiko mies olla seksikäs nahkahousuissa?
Itse olen tiukka ja olen nahkahousut jalassa aika usein. Kesällä kokonahka-asussa pyörän päällä kahville. Lähtisitkö matkaan?
Voiko mies olla nahka-asussa
93
4169
Vastaukset
- mies_75s
moi kyllä mun mielestä mieskin voi käyttää nahka asua tai asuja olkoon sitten misten tai naisten ei ole itelle oikeen väliä ja voisin kyllä tulla pitämään nahkaa
- Anonyymi
He tiesivät aina, että jonain päivänä kaikki tämä loppuisi. Toinen pääsisi ulos, toinen kärsisi rangaistustaan vielä kymmenen vuotta. Tänään olisi se päivä, kun tiet eroaisivat. Yhteistä sellielämää oli kestänyt jo vuoden, yhteistä seksielämää tasan saman verran. He olivat tyytyväisiä toisiinsa. Vaikka eipä ollut paljoa valinnanvaraa.
Edellinen yö oli kulunut hekumallisia hetkiä viettäen. He olivat rakastelleet yön läpeensä, aina välillä torkahtaen toisiinsa kietoutuen. Tästä yöstä he ottaisivat kaiken irti, mistä olisi lohtua vuosiksikin eteenpäin, kunnes taas kohtaisivat. Tietoisuus vakivartijan tirkistelystä sellin oven luukusta vain lisäsi heidän himoaan. Ilmaista tämä lysti ei vartijalle toki ollut, kaikenlaisia etuoikeuksia olivat miehet siitä saaneet. Sitä paitsi heistä se oli erittäin kiihottavaa. Joskus antoivat vartijallekin, ihan rahasta, tupakasta, piristä...
Aikaisina aamuntunteina he tiesivät, että tämä olisi viimeinen kerta. Molemmat olivat kiristäneen nahkasta askartelemansa kyrpärenkaat niin tiukoille kuin vain pystyivät. Molempien elimet sojottivat täydessä kankeudessaan. Hengitykset kävivät raskaiksi, nännit kovettuivat, ihokarvat nousivat pystyyn. He tulisivat antamaan kaikkensa. He hyväilivät ja suutelivat toisiaan, tuntien kuinka rinnoissa kasvavat tuuheat karvat sekoittuivat keskenään. Välillä terskat osuivat toisiinsa, luumunpunaiset, paisuneet terskat. Ahnaat suut vaelsivat herkeämättä, kielet kulkivat tutkien salaisimmatkin paikat. Kivekset löysivät tiensä ihaniin suihin imettäviksi. Välillä kullit luikahtivat kutsuvina ammottaviin nieluihin. Pieniä mikro-orgasmeja, kuin heikkoja sähköiskuja, sateli molemmille, tirauttaen välillä tipan kaksi ihanaa makeaa spermaa.
Vartija ei voinut hillitä itseään, vaan tuli selliin ja riisui asevyön ja univormun. Mahtava kulli täydessä tällissä odotti helpotusta. Kontillaan lattialla vartija anoi, pankaa, nussikaa, naikaa. Mies oli aivan hornassa. Hän tulisi saamaan kyytinsä. Toinen vangeista työnsi jo valmiiksi spermasta liukkaan kyrpänsä vartijan jo tutuksi tulleeseen anukseen ja aloitti rytmikkään voimakkaan pumppaamisen. Sillä aikaa toinen meni polvilleen vartijan pään eteen, työnsi paksun suonikkaan kullinsa vartijan kiimaisena odottavaan suuhun.
Toisiaan silmiin katsoen vangit naivat kyrpiään tyviin asti, pitkiä nautinnollisia työntöjä, vartijan ynistessä nautinnosta. Karjahdellen, uristen, kuin yhteisestä sopimuksesta kolmikko sai orkkunsa. Spermaa syöksyi peräsuoleen, vartijan suuhun valuen sieltä nieluun ja vartija ruiski pitkin sellin lattiaa. Hervoton kasa miehiä makasi sanattomina tovin, toivottivat toisilleen hyvää loppuelämää.
Puoleltapäivin toinen vanki sai vapautensa, toinen uuden sellitoverin. Vapautunut meni kioskille, osti malluaskin. Toinen kääri käsin sätkän. Molemmat sytyttivät röökinsä, tunsivat kuinka savu täytti ihanasti keuhkot, kuinka hieman pyörrytti. Molemmat tunsivat edelleen kutinaa munissaan.
- Pröööt
Ongelma nahkahousujen käyttämisessä on pieru. Kun ovat päivän päällä, kertyy kaasua sen verran sisään, että daamilta menee taju riisuessa, ellei komenna vähäksi aikaa ulos ja tehotuuleta kämppää vähimtään 10 minsaa.
- shiny leather
Suomessahan nahkahousuihin pukeutuva mies tuomitaan nykyisin automaattisesti homoksi. En tiedä mistä tälläinen uskomus on alunperin lähtöisin sillä mm. 50-luvullahan esim. metsätyömiehet käyttivät nahkahousuja yleisestikin eikä niissä silloin ollut mitään homoleimaa.
- ihmetteliä
näytät varmaan hyvältä
- LeatherLoverHki
Vuosisadan alusta asti käytetty MIESTEN töissä;lentäjät,hevos- tai autokuskit... Ilman mitään homoleimoja... sekin titysti ehkä vaan käsityksenä leffojen ym myötä,kun neitimäiset hintit 'sipsuttaa' nahkaksyt jalassa,höpsis... Kantajastahan se on kiinni! esim 1:sen aamu TV:ssä se yks heeba jälkiviisaissa usein nahkahousuissa...
Nahka upeeta katsella naisilla ja miehillä ; ) no,moni ei sitä välttämättä myönnä,mutta itse kiihotun nahkasta ja haluan että sitä käytetään myös sängyssä ja seksitouhuissa! - Anonyymi
Sehän on sitä sivistymättömyyttä, vain tuulipukuhousut kelpaa Suomalaisille.
- Nahka-asussa
Tulee oltua nahkahousuissa, kun olen reissussa. Ja voin vaan arvata miten herättää huomiota joskus tämä erilaisuus. Olen tiukassa kunnossa ja sitten on tiukkaa päällä. Itse olen sinut nahkaisena ja miksei voisi jollekin olla miellyttävää katsella ehkäpä kosketella .
- LeatherLoverHki
Olisipa upea päästä koskettelemaan,hyväilemään ja aah,nuuhkimaan jonkun nahkahousujen tuoksua ; )
- LeatherLoverHki
LeatherLoverHki kirjoitti:
Olisipa upea päästä koskettelemaan,hyväilemään ja aah,nuuhkimaan jonkun nahkahousujen tuoksua ; )
Eipä löydy halukkaita päästämään nautiskelemaan....
- Eri-asioita
Eipä löydy halukkaita päästämään nautiskelemaan....
No ei tietenkään. Täähän on keskustelufoorumi. Kokeile treffeistä.
- LeatherLoverHki
Eri-asioita kirjoitti:
No ei tietenkään. Täähän on keskustelufoorumi. Kokeile treffeistä.
No kai täällä voisi edes KESKUSTELLA jonkun nahkahousut omistavan kanssa,mitä hän olisi mieltä niiden koskettelusta,hyväilystä ja nuuhkimisesta...🤔?
- Eri-asioita
No kai täällä voisi edes KESKUSTELLA jonkun nahkahousut omistavan kanssa,mitä hän olisi mieltä niiden koskettelusta,hyväilystä ja nuuhkimisesta...🤔?
"Eipä löydy halukkaita päästämään nautiskelemaan...."
Tuoko edustaa käsitystäsi keskustelusta?
- vilitspeepol
Kyllä miehellä homoooks menee,naisella todella tyylikkäät.
- Kutelinveivat
Teilläpäin vaan vetelin kuivat räpylä käres? Notta näin!
- namupalanahkis
Miehelläni on kolmet nahkikset ja minusta ne on todella sexyt,,,hieman kun etumusta koskettaa niin jo pullistuu kivasti.Inglesissä myös moni nainen yritti ukkoa hipelöidä pepusta eli vientiä kyllä olisi,,laittakaa vaan miehet nahkaa ylle ja alle.
- Nahka-asussa
Tuli oltua viikolla nahkahousuissa kylässä ja kyllä siinä niin kävi, että annoin luvan koskettaa. Tuntui se jännälle, kun toinen halusi tietää miltä ne tuntuu kädessä. Ja näyttää hyvältä toisen silmissä. Eli miksei voisi toinen kokeilla miltä ne tuntuu, kun luvan kysyy:)
- LeatherLoverHki
Sulla sitten oikea asenne😉no mitäpä tuumaisit,jos istuallaan oleva kysyjä pyytäisi eteensä kosketeltavaksi,ja kysyisi lupaa myös nuuhkia housuja oikein kunnolla samalla niistä käsillä kiinni pitäen tai niitä hyväillen...
- Nahka-asussa
Kyllä se silloin onnistuisi. Ja vielä sopivasti tunnelmaan sopivaa juttua niin ....Eilen sopivan tiukoissa nahkahousuissa liikenteessä. Käsiraudat jäi pois matkasta. Sattui tulemaan juttua tuntemattoman kanssa jolloin jutut meni asiaan ja sen jälkeen asian viereen hyvällä tavalla. Ainakin itse jatkan nahan käyttöä.
- Femaleleather
Olen vuosia pitänyt naisten nahkahousuja...viime vuodet nahkaleggingsejä ja aivan viimeisen vuoden keinonahkaleggingsejä, koska ne on kireämmät. Myös naisten nahkatakki ja nahkasormikkaat kuuluu asu kokonaisuuteen. Katseita on asuni kerännyt, mutta ei ole kukaan tullut...kettuilemaan.
- LeatherLoverHki
Nahka-asussa kirjoitti:
Kyllä se silloin onnistuisi. Ja vielä sopivasti tunnelmaan sopivaa juttua niin ....Eilen sopivan tiukoissa nahkahousuissa liikenteessä. Käsiraudat jäi pois matkasta. Sattui tulemaan juttua tuntemattoman kanssa jolloin jutut meni asiaan ja sen jälkeen asian viereen hyvällä tavalla. Ainakin itse jatkan nahan käyttöä.
Voi kun noistakin jutuista jo aikaa... kevään mittaan vaan halu päästä katselemaan, koskettamaan ja nuuhkimaan nahkahousuja vaan voimistuu....
- LeatherLoverHki
Voi kun noistakin jutuista jo aikaa... kevään mittaan vaan halu päästä katselemaan, koskettamaan ja nuuhkimaan nahkahousuja vaan voimistuu....
Siellä ollut muutama,niinkuin tänäänkin tulossa,aurinkonpaisteinen päivä !,mikä olisikaan upeampi näky tuolla ulkona,kun kiiltävänmustissa nahkahousuissa, rotseissa/tamineissa leikittelevä auringonvalo ; )
Nahat päälle ja ulkoilemaan! - Marikari
Miksi ei punaista tai sinistä...ne näyttää nahkaisina tosi hyvältä. Tosin itsekkään en ole vielä käyttänyt punaisia nahkahousuja, kuin pimeällä.
- Anonyymi
Oikeasti!?!,ei kai nahkafetisismi näin outoa ja harvinaista ole?,etteikö hesasta löydy ketään,joka antaisi nuuhkia,hyväillä, kosketella ym. jalassaan olevia nahkahousujaan...😯😯😯?
- Anonyymi
Femaleleather kirjoitti:
Olen vuosia pitänyt naisten nahkahousuja...viime vuodet nahkaleggingsejä ja aivan viimeisen vuoden keinonahkaleggingsejä, koska ne on kireämmät. Myös naisten nahkatakki ja nahkasormikkaat kuuluu asu kokonaisuuteen. Katseita on asuni kerännyt, mutta ei ole kukaan tullut...kettuilemaan.
Hienoa kuulla että on oikeita nahka naisiakin suomessa.
- hontamanki
Jos miehellä yli 1500 kuution moottoripyörä ok ...muute polkupyörällä ajat hintti oot..
- Rahtarimyöskin
Mulla on vain 1100 piikkiä koipieni välissä kun kurvailen kartsalla. Ja kyllä se herättää kiinostuksen kun tulen esille sen pyöräni kanssa. Musta on kiva ajella lähes tyhjä käynnillä ja ihmiset tsiikaavat minua tarkasti. Välillä otan jonkun mun selkäni taakse istumaan. Ja kun väännän kahvaa se tarttuu minuun kiinni kovempaan. Se saa multa veren sinne osastoon ja kun löysään kaasua sillä mun selkäni takana kädet putoo alas. Ja suoraan sen päälle, sinähän oletkin iso poika siltä tulee ja me rauhalliseen paikkaa tarkistamaan. Eli vain kesää odottelen ja mun 1100 piikkiäni kiilotan kesä kuntoon.
- nouhommojalas
No pikkupervoon miehen jalassa homooks menee vaan, Naiset sais rohkeammin pitääkkin ne oikeat nahkahousut .Ne 20 e legginssit ei oo sama,,,,eess katsella.
- Tiukkanahka
Käytän tiukkoja keinonahka housuja .........IHANAT päällä
- LeatherLoverHki
Varmasti! Pääsis vaan näkemään...(ja koskemaan...?)
- Marikari
Keinonahkaleggingsit oli jalassa...nuoriso katsoi pitkään, kun äijällä on naisten tiukat leggingsit jalassa.
Ne oli niin tiukat, että pohkeissa alkoi tuntumaan...muutaman tunnin käytön jälkeen. - Anonyymi
Varmasti! Pääsis vaan näkemään...(ja koskemaan...?)
Ei vaan ketään Hesalaista,jonka nahkahousuja pääsis puristelee ja nuuhkii : (
Jos,niin pyydä kylään ; ) - Anonyymi
Eilen tiukat leggingsit...naisten nahkatakki...korot ja sormikkaat yllä. Yks äijä luuli niitä nahkahousuiksi...alkaen vinoilemaa...mikä hinttari oikein oon. Sanoin, että todella kaukana moisesta olen. Tykkän vain pitä naisten päällysvaateita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan ketään Hesalaista,jonka nahkahousuja pääsis puristelee ja nuuhkii : (
Jos,niin pyydä kylään ; )Eikö oikeesti nahkaihmisiä Hesassa???
Myös tekonahka,pvc,latex kiinnostaa... - Anonyymi
Onpa pieni ihme, ellei ole. Tosin ei ole pienemmilläkään paikkakunnilla, kuin satunnaisesti ja aivan liian harvoin sittenkin...nahkaa, piikkikorkoja ja make up...edes naisilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa pieni ihme, ellei ole. Tosin ei ole pienemmilläkään paikkakunnilla, kuin satunnaisesti ja aivan liian harvoin sittenkin...nahkaa, piikkikorkoja ja make up...edes naisilla.
No ainakin mitä täällä palstoilla olen koittanut kysellä Hesalaisten ihmisten kiinnostusta(,ja niistä kiihottumista myös) em. asuihin,erityisesti nahka,niin eipä ole vastakaikua kuulunut : (
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ainakin mitä täällä palstoilla olen koittanut kysellä Hesalaisten ihmisten kiinnostusta(,ja niistä kiihottumista myös) em. asuihin,erityisesti nahka,niin eipä ole vastakaikua kuulunut : (
Eipä edelleenkään kukaan ole kertonut ’nahkahimostaan’....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä edelleenkään kukaan ole kertonut ’nahkahimostaan’....
Kummallista🤨
- Anonyymi
Paskanjauhantaa koko suomi24 : (
No,osastoilla vähemmän,täällä avohoidossa tuntuu riittävän...😆
Useimmilta on vaan tuo lääkitys unohtunut...😏 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paskanjauhantaa koko suomi24 : (
No,osastoilla vähemmän,täällä avohoidossa tuntuu riittävän...😆
Useimmilta on vaan tuo lääkitys unohtunut...😏KOP,KOP,tosi on🐿
- Anonyymi
Maurilla näköjään käydessään vesikossa sunnuntaisin.Taitaa käyttää muulloinkin
- Anonyymi
Itse pukeudun viikoittain märkäpukuun, jonkapäälle vedän nahkaisen yksiosainen moottoripyöräilijän nahkapuvun, jääkiekko alasuojat sekä päälle jääkiekkohousut, nahkaiset ajosaappaat, poliisin varustevyön, poliisin mellakkavarusteet, polvisuojat varmistan mustalla teipillä, kypärämyssy päähän ja kypärä aurinkovisiirillä, nahkaiset ajohanskat päälle, käyn kyseinen ”puku” päällä erilaisilla bileissä missä asu on vapaa, näytän joltain elokuvien pahikselta aika paljon, mutta saan positiivista palautatte puvustani, kukaan ei ole leimannut homoksi tai nimitellyt mitenkään, kaverini sanoi juttua jonkinlaiseksi ”fetissiksi”, en tiedä miksi teen näin, mutta saan hyvänolontunnetta pukeutumista näihin varusteisiin, minua on kyllä aina nämä kaikenlaiset varusteet kiehtonut jollain tavalla, tässäpä pohdittavaa, mutta en onneksi ole ainut tällainen erikoisuus.
- Anonyymi
mä vedän jalkaan todella tiukat keinonahat ja prätkärotsin ja siihen vielä maiharit. housut niin tiukat että kaikki kyllä näkyy... herättää kyllä kiinnostusta tietysti...
- Anonyymi
Onko sulla prätkä ees...jos rotsin puet
- Anonyymi
Mies joka käyttää nahkaa kuuluu joko moottoripyöräkerhoon tai sitten on hintti.
- Anonyymi
Nahkaa on päällä usein ja käyn kylässä nahkahousuissa. Eikä huonoa palautetta ole tullut vaan herättänyt kiinnostusta. Onhan se niin, että persoona asussa herättää sen innostuksen asiaan:)
- Anonyymi
Kyllähän täältä keskusteluista löytyy näitä anonyymejä käyttäjiä,niin nahka,kumi saapas...,vaan kun sitten koittaa jtn yhteydenpoikasta kehitellä,ovat joko Hesasta katsoen todella kaukana,tai häviävät kuin pieru saharasn...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän täältä keskusteluista löytyy näitä anonyymejä käyttäjiä,niin nahka,kumi saapas...,vaan kun sitten koittaa jtn yhteydenpoikasta kehitellä,ovat joko Hesasta katsoen todella kaukana,tai häviävät kuin pieru saharasn...
Totta puhut... tai sitten vaan fantasiarunkkareita???
- Anonyymi
Erittäin kaukana olen tuollaisesta...heti aamulla kaupungille leggingsit jalassa naisten pikkunahkanuttu yllä ja piikkikorot alla. Se kyllä on totta...kaukana hesasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erittäin kaukana olen tuollaisesta...heti aamulla kaupungille leggingsit jalassa naisten pikkunahkanuttu yllä ja piikkikorot alla. Se kyllä on totta...kaukana hesasta.
Sepä se,kaukana Hesasta😕
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tämäkin ’haaveiluketju’ hyytyi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tämäkin ’haaveiluketju’ hyytyi...
Joo,ei tunnu nahkaihmisiä olevan☹️
Hesassa ainakaan... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo,ei tunnu nahkaihmisiä olevan☹️
Hesassa ainakaan...No no,no no no no... there’s no leatherpeople
in Hellsinki...🙁 - Anonyymi
Naisten jalassa upeaa mutta miehellä hinttii ON.Jos HD alla sitte jees.
- Anonyymi
Voi, jos nahka on oma.
- Anonyymi
Viime päivinä on ollut viileää. Oli mukava pukea kireät nahkahousut jalkaan ja käppäillä kaupungilla.
- Anonyymi
Tällä viikolla on ollut viileää. Eilen kireät nahkaleggingsit jalkaan...nahkapoleron kera...piikkikorot kopisi asfaltilla ja betonilla. Oli jopa niin viileää, että nahkabolero oli hieman liian niukka tällä ilmalle...olisi pitänyt valita pikkunahkanuttu ja jopa nahkasormikkaat. t: Marikari
- Anonyymi
On varmaan sellainen näky, että tuntuisi hyvältä katsella. Itse olen välillä tiukoissa nahkahousuissa tai väljemmät, mutta istuvat. Kyllä saa mennä ettei paljon huomata mitä on päällä tänä päivänä. Toisaalta itseäni ei haittaa vaikka katsotaan miltä on laittanut päälle.
- Anonyymi
Jopa korkonilkkurit olisi olleet lievään tihkusade keliin sopivat, varsinkin, kun itse laitettu metallikorkolappu rikkoutui parkkihallissa...korko-avokkaista. Pikaliimalla se kuitenkin korjautui...ja kesti km kävelyn kaupungilla. Kireissä nahkahousuissa ja nahkaleggingseissä on se huono puoli, ettei ne jalassa kannata istua...Siksi olen suosinut keinonahkaleggingsejä ja näin kesällä kangasleggingsejä. Liikkellä oli Ruotsalaisia...he hieman katsoi asuani...ylläni. Marikari
- Anonyymi
Teillä se silmä lepää kotona. Tiukat housut on kyllä kivat ja kotona on helppo olla, kun voi olla jalat suorana. Nyt vähän väljemmät nahkahousut jalassa on voi olla jalat koukussa. Mustat kiiltävät lisää virnettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teillä se silmä lepää kotona. Tiukat housut on kyllä kivat ja kotona on helppo olla, kun voi olla jalat suorana. Nyt vähän väljemmät nahkahousut jalassa on voi olla jalat koukussa. Mustat kiiltävät lisää virnettä.
Ja jos sulla on väljemmät jalassa,ja jalat koukussa,olisi upeeta olla kasvot ja nenä siellä haaroissa nuuhkimassa nahan tuoksua ja hieroa kasvoja haaruksiin...
T.Hesalainen pikkupervo 53v - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viime päivinä on ollut viileää. Oli mukava pukea kireät nahkahousut jalkaan ja käppäillä kaupungilla.
Missäs prätkä??
- Anonyymi
Motoristeilla nahkahousut ovat ok ja suositeltavatkin turvallisuuden takia, kestävät asfaltti-ihottumaa melko hyvin. Muuten nahkahoust miehellä ovat kyllä aika homomaista.
- Anonyymi
Mopolla ajaessa todella ok ja muutenkin. Kyllä kaikki helvetin pervot ja homot tänne löytyy. Hiton mukavat housut muulloinkin kuin moottoripyörällä ajaessa. Materiaali siinä missä muutkin, paskat muiden mielipiteistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mopolla ajaessa todella ok ja muutenkin. Kyllä kaikki helvetin pervot ja homot tänne löytyy. Hiton mukavat housut muulloinkin kuin moottoripyörällä ajaessa. Materiaali siinä missä muutkin, paskat muiden mielipiteistä.
Moposkootteri neideillä nähty keinonahkaleggingsit ja pikkunahkatakki yllä. On tosi hyvä näky. Naismotoristit nahka-asuineen todellä vähissä.
Olisi edes muuten nahkanaisia näkyvillä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moposkootteri neideillä nähty keinonahkaleggingsit ja pikkunahkatakki yllä. On tosi hyvä näky. Naismotoristit nahka-asuineen todellä vähissä.
Olisi edes muuten nahkanaisia näkyvillä.Ensiviikolla jäähtyy, jolloin leggingsit jalkaan korkojen kera ja nahkabolero ylle...
Anonyymi kirjoitti:
Ensiviikolla jäähtyy, jolloin leggingsit jalkaan korkojen kera ja nahkabolero ylle...
Täällä olen pitänyt nahkaleggingsejä pikkunahkatakin kaa. Korkeat korot jalassa ja nahkakäsilaukku olalla roikkuen, joka sisältää mm. meikkejä! On välillä ollut viileää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No näkeehän sen miehestä!!! Onko mp mies vai hintti....
- Anonyymi
Nahka-asussa viihdytään kumpikin. Välillä on toinen istunut naaman päällä nahkahousut jalassa.
- Anonyymi
Osta moottoripyörä ja istu siihen!!!
- Anonyymi
Yäk yäk
- Anonyymi
Hintti on mies nahkahousuissaan ilman prätkää..Naisella todella upeat ja älkää naiset arkailko pukee Suomi kaduilla!!!! Ole rohkea vaan
- Anonyymi
Nahka on vaan niin ihanaa. Ihanaa katsella naisten päällä ja tuntuu NIIN hyvältä itselläkin. Näin miehenä käytän nahkahousuja lähinnä kotosalla, joskus laivalla tai muuten reissussa. Vaimokin oppinut vähän tykkäämään ;). Vahapintaiset farkut löytyy myös, ei ne nahkaa ole mutta ihan kivan näköiset kauppareissulla tms.
- Anonyymi
Ikuisuuskysymys.
Tämä on vasta kuusivuotias.
Kun etsit, löydät vanhempiakin.
- Anonyymi
Löytyykö Tampereen seudulta moottoripyörä vaatteista kiinnostuneita?
- Anonyymi
Nahkaa sekä pvc löytyy. Koko asu sekä haalarit. On tosi hyvät ulkona tai sisällä riippuen seurasta. Kaveri piirissä ei ole ketään kuka olisi pitänyt mitenkään outona, mutta kyllä näissä asuissa voi leikkiä, joka ymmärtää niiden päälle:)
- Anonyymi
Itselläni useammatkin nahkahousut ja pidän niitä melkein joka päivä,omistan myös parit nahkapaidat ja kun on housut ja paita päällä on aika tyylikäs kokonaisuus,ehkä kerää kyllä katseita, mutta kun ei välitä siitä.niin olen kyllä vähän vanhempi hetero mies.
- Anonyymi
Ei pysty. Jos mies pukee nahkahousut päälleen muuttuu mies automaattisesti samantien naiseksi joten ei onnistu.
- Anonyymi
Moikka. Etsinnäs ois 18-25v. nahkahousui käyttävä hevari tai rokkarityyppinen kundi. Voisit olla pitkälettinenkin tyyppi jota kiinnostaa esitellä tiukkoi nahkahousui silloin tällöin vanhemmalle kivalle luotettavalle kundille vaikkapa salaisestikin. Itel löytyy myös kuvan kaltaista asuu. Luottamus 100%. Vastaukseen yhteystiedot; email, kik tai puhnro.
- Anonyymi
Eihän nahka-asu mitään naista tee , nykyäänhän miehet pukeutuu hameeseenkin miksi heti jos pukeutuu erilailla kuin valtaväestö on heti homo tai naismainen .
- Anonyymi
Tuli oltua kauppareissussa nahkahousut jalassa. Mustaa ja väriä päällä. Eikä tuo huono juttu ollut ollenkaan. Ei kukaan kiinnittänyt huomiota. Kannatan olla sellaisena kuin itse tykkää olla.
- Anonyymi
voi miehetkin pukeutua nahkaan
- Anonyymi
voi miehetkin pukeutua nahkaan
- Anonyymi
Jos munat on tukevasti kiinni paikallaan, niin voi laittaa päälleen mitä haluaa. Osalla miehistään ne on sen verran höllässä, että pelkäävät niiden putoavan, jos vetää jalkaansa nahkahousut, sukkahousut tai hameen.
- Anonyymi
mun mielestä voi miehetkin pukeutua nahkaan siinä missä naisetkin
- Anonyymi
Todellakin lähtisin matkaan kokonahka-asussa pyörän päällä kahville!
Kyllä mies,nainen tai homo/hetero kuka tahansa voi kulkea ylpeenä kadulla nahkassa.
Mielestäni jokaisen äijän varustukseen pitäisi kuulua tiukkaa nahkaa ja kunnon bootsit.
Tälleen teinistä asti nahkaan pukeutuneena en koe mitenkään, että se olisi pervoa tai hinttimäistä.
Kalju parrakas tikissä oleva homo nahkaäijä itse niin ei ole tullut kun positiivista kehua. Siitä onnellisessa asemassa et töissäkin saa vetää kamppeet päällä ja niin naiset kuin miehet kuolaa perään.- Anonyymi
Millaisia töitä sitten teet?
Anonyymi kirjoitti:
Millaisia töitä sitten teet?
Ravintolapäällikön duunia.
Ja työvuorossa rennosti nahkahousuissa.
En näe mitään vikaa nahkahousujen käytössä duunipaikalla.- Anonyymi
Joo. Itse olen hetero perheenisä ja olen lisännyt nahkahousujen käyttöä viime vuosina. Käytän niitä koska on ns. sisäinen pakko joskus. Vanhemmiten (40+) ainakaan ei jaksa muiden mielipiteitä murehtia.
Nykyiset housuni ovat mustat ja suhteellisen kapeat. En mihinkään tuulipusakkaan niitä kyllä yhdistä vaikka sinänsä en muodista paljoakaan ymmärrä. Farkkutakki tai normaali tumma talvitakki toimii.
- Anonyymi
Ei voi!
- Anonyymi
Kyllä tämmönen 58 vuotias heteromies voi käyttää naisten nahkavaatteita minullakin on naisten mustat nahkakäsineet ja naisten musta bleiseri katsotaan jos joskus tulisi hankittua naisten mustat legginsit ja naisten mustat piikkikorkokengät tai naisten mustat piikkikorkosaappaat
Ketjusta on poistettu 123 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1498841Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492609Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282397- 432381
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1961823- 971817
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231693Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä411219Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61126