Olen 15v tyttö. poikamainen tukka ja käytän poikien vaatteita aina! :D
niiku huppareita,paitoja,housuja ja kauluspaitoja :)
Onko se noloa?? Poikien vaatteissa on jotakin mitä tyttöjen vaatteissa ei ole.
tyttöjen vaatteet on aina melkee pinkkejä ja tiukkoja toisinkuin poikien. väri mahdollisuuksia on monta ja vaatteet lököjä :D
pelaan sotapelejä, minecraftiä ja skyrimiä.
tykkääkö nykyää kukaan poika poikatytöistä?? :/
Oon etenki pojilta keränny katseita ja aloin miettimään että tykätäänkö poikatytöistä sitten lainkaan? itseni lisäksi en tunne ketään poikatyttöä.
kertokaa rehellisesti mielipiteenne ja ei trolleja :)
Pojat mitä mieltä poikatytöistä :3
15
176
Vastaukset
- Yksi poika vain
Itseäni ei sytytä muuten kuin kaverimielessä. Mikään ylinaisellinen ei tarvitse olla, mutta poikatytöt ei vaan nappaa.
- PoikaTYTTÖ :3
Harmi, olisin antanut pesää...
- poika nro 3
Pidätkö koskaan hametta ja sukkahousuja?
- oikee poikaTYTTÖ x3
Repesin tosta trollista :DD
mutta siis en käytä IKINÄ sukkahousuja ja hameita vain silloin jos on pakko c:- toinen pt
Millon on muka pakko. Sukkaahousuja kyllä mutta en hametta.
- oikee poikaTYTTÖ x3
mm.. mun on pakko pitää hametta/mekkoa jonku juhlissa, häissä yms. ://
- oikee poikaTYTTÖ x3
Käytän rintsikoita ( olenhan silti tyttö! ) :DD
- poikatyttö ksnd
Mä oon ihan poikatyttö. Tottakai rintsikat ja sukkahousut mut hametta en koskaan. Rhkä joskus jossain juhlissa.
- o.o.o.o.o.o.o.o.o.o
Käytät paitoja ja housuja?
Oot aika ernu.- oikea poikatyttö oon
Oon kans poikatyttö ja käytän teräviä topattuja rintsikoita.
Mun poikaystävä, joka pukeutuu samallalailla, kun mä sano, että pitäähän meillä pieni ero olla. Poikaystävä ostaa mulle aina sellasii rintsikoita lahjaks ja mä tykkään pitää niitä. Joskus joku on luullu mua transuks, kun mä oon poika ja mulla on selvästi flanellipaidan alta näkyvät terävät tissit.
Mun rintsikkakoko on 75C, joten kyllä ne hyvin näkyvät, jos otan takin pois. Hauskoja ja vähemmän hauskoja tilanteita on sattunut usein.
Poikaystävän mummo luuli, kun näki mut ekan kerran pojaks, joka käyttää rintsikoita.
Viime syksynä,kun vaihdoin koulua ja menin ekaa kertaa, niin rehtori katto ihmeissään ja sanoi luulleensa mua oikeesti pojaks, ennenkö sanoin nimeni ja näytin todistukseni. Naureskeli vaan, että kaikkee voi sattua. Mua ei sillon kauheesti naurattanu, mutta jälkeenpäin kyllä.
- AUTISTINEN PASKA
KUKAAN EI PIDÄ SUSTA JOS OLET NIIN VIRUN AUTISTI ETTÄ PELAAT MINECRAFTIA
Parempi ku poika tyttö
- mekkomus
En tykkää, mutten ole vastaakaan.
Ei tarvi pinkisti pukeutua, mutta mikään ei ole ihanampaa kuin mekko. :P
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389