Kun sais kerrankin

ihaNainen

Mieheni on niin kova pihtaamaan, että pikkujoulussa on tilaisuuteni. Pitäähän sitä kerran vuodessa saada munaa, vaikka ei olekaan pääsiäinen.

18

17645

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hhhmmmm

voitasko joskus tavata...? ;)

• ihaNainen

Mikäpä ettei, saisinko toisenkin kerran vielä tänä vuonna? ;)

• hhhhmmmm....
        ihaNainen kirjoitti:

Mikäpä ettei, saisinko toisenkin kerran vielä tänä vuonna? ;)

toipoi@hotmail@com ... ;)

• hhhmmm....
        hhhhmmmm.... kirjoitti:

toipoi@hotmail@com ... ;)

hotmail.com :D

• Nimetön

moikka, no vai niin , että niin puutteessa. ota yhteyttä.kerro mistä päin olet? [email protected]

• Kuinkahan

Kuinka miehet viitsivätkään olla noin h...tin lapsellisia että viitsivät laittaa tuonoloisia viestejä tänne.
      Kasvakaa hieman.

• ncl.x7

kylläpä niin.. mutta katso ettei hän ole varattu..!

• Erimies

Ohoh..OHO mikä sivusto...ei voi muuta sanoa, vai mitä? www.samuelsuvivirta.cjb.net

Elämä on...mutta olkoon.

• poni

mitä sä oikeen ajattelet kun kirjoitat noin.mieti asjaa toisin päin jos miehesi sanoisi sulle noin niin et varmaan tykkäisi hyvää vai tykkäisitkö?olet näköjään valmis pettämään miestäsi.

• Ukkosi

uskallapas tulla takas kotiin, lumppu!

• poni

toivon että tyttö ystäväsi ei tule kotiin,mitä hyödyt että lyät?lopeta tommonen uhkailu jos et osaa muuta kirjoittaa kun uhailu viestejä niin älä kirjoita ollenkaan. olet tosi typerä

• painijaM

Ois kiva ottaa tollanen pelle-ukko kunnon lukko-otteeseen, mulla on musta vyö lukkopainissa, puhtaat pallit ja vilpitön mieli.

• vielä mustempi vyö
        painijaM kirjoitti:

Ois kiva ottaa tollanen pelle-ukko kunnon lukko-otteeseen, mulla on musta vyö lukkopainissa, puhtaat pallit ja vilpitön mieli.

mikä pässi. Nöö olis kyl tosi siistii ottaa joku lukko ote... Tarviiko sun kehuskella taidoillas täällä? Ton jutun perusteella oot käyny ehkä alkeiskurssin. Ei tarvi tollasilla jutuilla mustamaalata kamppailulaji harrastajia ku meil on muutenkin jo väkivaltainen maine, mikä ei todellisuudessa pidä alkuunkaan paikkaansa.
        Elä ja anna toisten elää.

• spider

Onko kukaan koskaan kertonut sulle, että oot säälittävä...

• s<fg<w

Toivottavasti ukkos leipoo vastineeks sua oikein kunnolla turpaan..perhanan pettäjä

• Maza

• Pekko Johnny

No totta helvetissä Naisella on oikeus saada munaa vaikka ei olekkaan pääsiäinen.
      Jos itse olisin vakituisessa suhteessa ja joutuisin olemaan pakotetussa selibaatissa niin pitäisin täysin oiketettuna sitä että etsisin sen tyydytyksen muualta, tosin lopettaisin sen onnettoman suhteen kokonaan.
      Joten loppuun sulle että HYVÄÄ METSÄSTYS ONNEA JA MUNARIKASTA PIKKUJOULUA. ( toivottavasti törmäämme samoihin pikkujouluihin)

• hemuli

...ekan kerran 16 vuotiaana ja heti perään kakskymppisenä, mutta sen jälkeen on ollut hiljasempaa!!! .mies 35

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      140
      6653
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5739
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4891
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4490
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3892
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3061
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2966
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2402
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2270
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2197
    Aihe