Mieheni on niin kova pihtaamaan, että pikkujoulussa on tilaisuuteni. Pitäähän sitä kerran vuodessa saada munaa, vaikka ei olekaan pääsiäinen.
Kun sais kerrankin
18
17627
Vastaukset
- hhhmmmm
voitasko joskus tavata...? ;)
- ihaNainen
Mikäpä ettei, saisinko toisenkin kerran vielä tänä vuonna? ;)
- hhhhmmmm....
ihaNainen kirjoitti:
Mikäpä ettei, saisinko toisenkin kerran vielä tänä vuonna? ;)
toipoi@hotmail@com ... ;)
- hhhmmm....
hhhhmmmm.... kirjoitti:
toipoi@hotmail@com ... ;)
hotmail.com :D
- Nimetön
moikka, no vai niin , että niin puutteessa. ota yhteyttä.kerro mistä päin olet? [email protected]
- Kuinkahan
Kuinka miehet viitsivätkään olla noin h...tin lapsellisia että viitsivät laittaa tuonoloisia viestejä tänne.
Kasvakaa hieman. - ncl.x7
kylläpä niin.. mutta katso ettei hän ole varattu..!
- Erimies
Ohoh..OHO mikä sivusto...ei voi muuta sanoa, vai mitä? www.samuelsuvivirta.cjb.net
Elämä on...mutta olkoon.
- poni
mitä sä oikeen ajattelet kun kirjoitat noin.mieti asjaa toisin päin jos miehesi sanoisi sulle noin niin et varmaan tykkäisi hyvää vai tykkäisitkö?olet näköjään valmis pettämään miestäsi.
- Ukkosi
uskallapas tulla takas kotiin, lumppu!
- poni
toivon että tyttö ystäväsi ei tule kotiin,mitä hyödyt että lyät?lopeta tommonen uhkailu jos et osaa muuta kirjoittaa kun uhailu viestejä niin älä kirjoita ollenkaan. olet tosi typerä
- painijaM
Ois kiva ottaa tollanen pelle-ukko kunnon lukko-otteeseen, mulla on musta vyö lukkopainissa, puhtaat pallit ja vilpitön mieli.
- vielä mustempi vyö
painijaM kirjoitti:
Ois kiva ottaa tollanen pelle-ukko kunnon lukko-otteeseen, mulla on musta vyö lukkopainissa, puhtaat pallit ja vilpitön mieli.
mikä pässi. Nöö olis kyl tosi siistii ottaa joku lukko ote... Tarviiko sun kehuskella taidoillas täällä? Ton jutun perusteella oot käyny ehkä alkeiskurssin. Ei tarvi tollasilla jutuilla mustamaalata kamppailulaji harrastajia ku meil on muutenkin jo väkivaltainen maine, mikä ei todellisuudessa pidä alkuunkaan paikkaansa.
Elä ja anna toisten elää.
- spider
Onko kukaan koskaan kertonut sulle, että oot säälittävä...
- s<fg<w
Toivottavasti ukkos leipoo vastineeks sua oikein kunnolla turpaan..perhanan pettäjä
- Maza
- Pekko Johnny
No totta helvetissä Naisella on oikeus saada munaa vaikka ei olekkaan pääsiäinen.
Jos itse olisin vakituisessa suhteessa ja joutuisin olemaan pakotetussa selibaatissa niin pitäisin täysin oiketettuna sitä että etsisin sen tyydytyksen muualta, tosin lopettaisin sen onnettoman suhteen kokonaan.
Joten loppuun sulle että HYVÄÄ METSÄSTYS ONNEA JA MUNARIKASTA PIKKUJOULUA. ( toivottavasti törmäämme samoihin pikkujouluihin) - hemuli
...ekan kerran 16 vuotiaana ja heti perään kakskymppisenä, mutta sen jälkeen on ollut hiljasempaa!!! .mies 35
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982