Kun sais kerrankin

ihaNainen

Mieheni on niin kova pihtaamaan, että pikkujoulussa on tilaisuuteni. Pitäähän sitä kerran vuodessa saada munaa, vaikka ei olekaan pääsiäinen.

18

17650

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hhhmmmm

voitasko joskus tavata...? ;)

• ihaNainen

Mikäpä ettei, saisinko toisenkin kerran vielä tänä vuonna? ;)

• hhhhmmmm....
        ihaNainen kirjoitti:

Mikäpä ettei, saisinko toisenkin kerran vielä tänä vuonna? ;)

toipoi@hotmail@com ... ;)

• hhhmmm....
        hhhhmmmm.... kirjoitti:

toipoi@hotmail@com ... ;)

hotmail.com :D

• Nimetön

moikka, no vai niin , että niin puutteessa. ota yhteyttä.kerro mistä päin olet? [email protected]

• Kuinkahan

Kuinka miehet viitsivätkään olla noin h...tin lapsellisia että viitsivät laittaa tuonoloisia viestejä tänne.
      Kasvakaa hieman.

• ncl.x7

kylläpä niin.. mutta katso ettei hän ole varattu..!

• Erimies

Ohoh..OHO mikä sivusto...ei voi muuta sanoa, vai mitä? www.samuelsuvivirta.cjb.net

Elämä on...mutta olkoon.

• poni

mitä sä oikeen ajattelet kun kirjoitat noin.mieti asjaa toisin päin jos miehesi sanoisi sulle noin niin et varmaan tykkäisi hyvää vai tykkäisitkö?olet näköjään valmis pettämään miestäsi.

• Ukkosi

uskallapas tulla takas kotiin, lumppu!

• poni

toivon että tyttö ystäväsi ei tule kotiin,mitä hyödyt että lyät?lopeta tommonen uhkailu jos et osaa muuta kirjoittaa kun uhailu viestejä niin älä kirjoita ollenkaan. olet tosi typerä

• painijaM

Ois kiva ottaa tollanen pelle-ukko kunnon lukko-otteeseen, mulla on musta vyö lukkopainissa, puhtaat pallit ja vilpitön mieli.

• vielä mustempi vyö
        painijaM kirjoitti:

Ois kiva ottaa tollanen pelle-ukko kunnon lukko-otteeseen, mulla on musta vyö lukkopainissa, puhtaat pallit ja vilpitön mieli.

mikä pässi. Nöö olis kyl tosi siistii ottaa joku lukko ote... Tarviiko sun kehuskella taidoillas täällä? Ton jutun perusteella oot käyny ehkä alkeiskurssin. Ei tarvi tollasilla jutuilla mustamaalata kamppailulaji harrastajia ku meil on muutenkin jo väkivaltainen maine, mikä ei todellisuudessa pidä alkuunkaan paikkaansa.
        Elä ja anna toisten elää.

• spider

Onko kukaan koskaan kertonut sulle, että oot säälittävä...

• s<fg<w

Toivottavasti ukkos leipoo vastineeks sua oikein kunnolla turpaan..perhanan pettäjä

• Maza

• Pekko Johnny

No totta helvetissä Naisella on oikeus saada munaa vaikka ei olekkaan pääsiäinen.
      Jos itse olisin vakituisessa suhteessa ja joutuisin olemaan pakotetussa selibaatissa niin pitäisin täysin oiketettuna sitä että etsisin sen tyydytyksen muualta, tosin lopettaisin sen onnettoman suhteen kokonaan.
      Joten loppuun sulle että HYVÄÄ METSÄSTYS ONNEA JA MUNARIKASTA PIKKUJOULUA. ( toivottavasti törmäämme samoihin pikkujouluihin)

• hemuli

...ekan kerran 16 vuotiaana ja heti perään kakskymppisenä, mutta sen jälkeen on ollut hiljasempaa!!! .mies 35

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      202
      6943
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4602
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      35
      4075
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      70
      3199
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1945
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1676
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1660
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1563
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1429
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1217
    Aihe