Toivoisin...

Taru41

Minun työpaikassani on pikkujoulut parin viikon päästä ja minä oikein toivon että joku naimisissa olevista miestyötovereistani "huomaisi" minut niissä juhlissa. Olisipa jotain säpinää meikäläiselläkin, kerrottavaksi lapsenlapsille...

19

4762

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinkku__

      HUH HUH!! EIKÖ SITÄ SÄPINÄÄ VOI ETSIÄ MUUALTA KUIN NAIMISISSA OLEVISTA MIEHISTÄ!! SÄÄLITTÄVÄÄ!

      • Taru41

        No ehkä se sinun mielestäsi on säälittävää, sinulla on kenties oma aviomies ja muuta mukavaa. Minulla ei, aina on joku muu nainen vienyt minulta miesystävän. En ole seurustellut moniin vuosiin, koska en usko pystyväni pitämään ketään vierelläni. Ja huom! EN TARKOITA ETTÄ PITÄISI PETIIN ASTI MENNÄ KENENKÄÄN PIKKUJOULU-SEIKKAILUN KANSSA.


      • eihöhän...
        Taru41 kirjoitti:

        No ehkä se sinun mielestäsi on säälittävää, sinulla on kenties oma aviomies ja muuta mukavaa. Minulla ei, aina on joku muu nainen vienyt minulta miesystävän. En ole seurustellut moniin vuosiin, koska en usko pystyväni pitämään ketään vierelläni. Ja huom! EN TARKOITA ETTÄ PITÄISI PETIIN ASTI MENNÄ KENENKÄÄN PIKKUJOULU-SEIKKAILUN KANSSA.

        Eiköhän se ole ollut ihan sinussa itsestäsi kiinni, että muut naiset vievät miehesi! Jätä varatut miehet rauhaan, niin säästyy moni liitto, idiootti!


      • ncl.x7
        eihöhän... kirjoitti:

        Eiköhän se ole ollut ihan sinussa itsestäsi kiinni, että muut naiset vievät miehesi! Jätä varatut miehet rauhaan, niin säästyy moni liitto, idiootti!

        olen samaa mieltä..


      • Taru41
        eihöhän... kirjoitti:

        Eiköhän se ole ollut ihan sinussa itsestäsi kiinni, että muut naiset vievät miehesi! Jätä varatut miehet rauhaan, niin säästyy moni liitto, idiootti!

        Kiitos kauniista sanoistasi. Täytyy kai tunnustaa, ettei minusta ole kenenkään miehen viejäksi, enkä tosissani ole edes aikonut yrittää. Sainpahan ainakin joissakin adrenaliinin liikkeelle. :) Hauskoja pikkujouluja kaikille!


      • sade
        eihöhän... kirjoitti:

        Eiköhän se ole ollut ihan sinussa itsestäsi kiinni, että muut naiset vievät miehesi! Jätä varatut miehet rauhaan, niin säästyy moni liitto, idiootti!

        Mieshän menee vieraisiin jos on mennäkseen, ei sitä pysty kukaan sinkkunainen estämään. Jos kohdalle en satu minä, se on joku muu.

        Lopettakaa toi lapsellinen sinkkunaisten haukkuminen ja pitäkää miehistänne niin hyvää huolta, ettei muita tarvita !


      • Riina
        Taru41 kirjoitti:

        No ehkä se sinun mielestäsi on säälittävää, sinulla on kenties oma aviomies ja muuta mukavaa. Minulla ei, aina on joku muu nainen vienyt minulta miesystävän. En ole seurustellut moniin vuosiin, koska en usko pystyväni pitämään ketään vierelläni. Ja huom! EN TARKOITA ETTÄ PITÄISI PETIIN ASTI MENNÄ KENENKÄÄN PIKKUJOULU-SEIKKAILUN KANSSA.

        oletko todellakin noin kateellinen niille, joilla on mies että pitäisi sotkeentua toisten parisuhteisiin leikkimällä pikkujouluissa kaikille antavaa salaperäistä vamppia jonka jalkojen juureen mies kuin mies lankeaa?taidat todellakin olla luotaantyöntävä ilmestys kun tuollaisia puhut.ei kukaan haluaa säälittävää katkeraa ämmää joka ei ajattele asioita.
        minkä takia sinun pitäisi juuri pikkujouluissa näyttää kyntesi?maailma on täynnä vapaita sinkkumiehiä (ja naisia jos niikseen tulee)!onko mielessäsi jokin alitajuinen kosto; kostat viemällä toiselta miehen koska sinultakin on viety.hyvä on, sanoit että et halua viedä miestä eikä tarvitse sänkyynkään astio mennä, mutta kuvittele nyt mitä siitä seuraisi!mikään ei siltikään olisi niinkuin ennen..mahdollisesti tilanne etenisi siihen että mies pettäisi naistaan kanssasi ja mihin tilanne siitä kehkeytyy..miettisit vähän.
        jos on joklu 40kympin villitys niin etköh'än löydä sitä pukkia jolla on säkit pullollaan lahjoja jostain muualtakin kuin pikkujouluista.sitä paitsi, teet todnäk itsestäsi todella naurettavan kuolaamalla jokaisen miehen perässä pikkujouluissa..että siitä vaan sitten mokaamaan oma ja toisten elämä!


      • hönö
        sade kirjoitti:

        Mieshän menee vieraisiin jos on mennäkseen, ei sitä pysty kukaan sinkkunainen estämään. Jos kohdalle en satu minä, se on joku muu.

        Lopettakaa toi lapsellinen sinkkunaisten haukkuminen ja pitäkää miehistänne niin hyvää huolta, ettei muita tarvita !

        Ei miestä viedä,kyllä se ihan itse päätöksen tekee!Siitä vaan koklaamaan.Tee itse aloite!!


    • Nainen

      ..luoja. Ei voi muuta sanoa..
      oliko Mikko 38v?

    • ncl.x7

      ..vaikka mies hän ei ole niin silti minua pelottaa koska itse en pääse paikanpäälle viettämään rakkaani kanssa hänen työpaikan joulua. Pelkään että joku tekisi noin ja että minuun sattuisi. Vaikka luotankin kumppaniini täysin, niin silti humalassa ihmiset tekevät asioita mitä katuu myöhemmin.
      Onhan moinen hauskaa kun tekee siis jotain ja katuu sitä myöhemmin, mutta en haluisi omalla teolla satuttaa toista ja toivon että näin on myös toistepäin..

      • Pikkujoulu tyttö

        Se on kuulkaas semmonen juttu, että pikkujouluja odotetaan juuri sen takia että voidaan haukkuu pomoa suoraan päin naamaa ja sitten pääsee polkemaan sitä työpaikan seksikästä varattua naista:) TAi ainakin yrittämään sitä...Ja jotta tuo kävisi helpommin jätetään puolisot himaan, eli ei aveccia:)
        JA kaiken tämän selitämme..."pikkujouluissa voi tehdä niin tai kaikkihan niin tekevät pikkujouluissa"

        Joten toivokaamme että pukeilla on pussit täynnä lahjoja... ja että niitä riittää monelle naiselle:)


      • Riina
        Pikkujoulu tyttö kirjoitti:

        Se on kuulkaas semmonen juttu, että pikkujouluja odotetaan juuri sen takia että voidaan haukkuu pomoa suoraan päin naamaa ja sitten pääsee polkemaan sitä työpaikan seksikästä varattua naista:) TAi ainakin yrittämään sitä...Ja jotta tuo kävisi helpommin jätetään puolisot himaan, eli ei aveccia:)
        JA kaiken tämän selitämme..."pikkujouluissa voi tehdä niin tai kaikkihan niin tekevät pikkujouluissa"

        Joten toivokaamme että pukeilla on pussit täynnä lahjoja... ja että niitä riittää monelle naiselle:)

        on sulla käsitykset pikkujoulusta!onko tällaisia ihmisiä todellakin olemassa?oksettavaa!


      • pikkutonttu tyttö
        Riina kirjoitti:

        on sulla käsitykset pikkujoulusta!onko tällaisia ihmisiä todellakin olemassa?oksettavaa!

        Hyvää nimpparia:) Se on elämää ja tosiasia... sattuuko?


      • ncl.x7
        Riina kirjoitti:

        on sulla käsitykset pikkujoulusta!onko tällaisia ihmisiä todellakin olemassa?oksettavaa!

        en voi käsittää ihmisiä jotka pettävät. Miksi olla suhteessa ylipäätänsä jos on aikomus pettää pikkujouluissa. Kuulostaa että hän odottaisi pikkujoulua ja saisi tuottaa muiden suhteisiin surua!


    • Antoisaa

      pikkujouluiltaa - ja yötä - jos vain hoksaavat tulla kysymään.
      Minulla ei koskaan ole ollut ongelmia "saada" seuraa firman juhlissa. Pikemminkin on pitänyt huiskia loitommalle innokkaimpia kuolaturpia rintojen väliin kuolaamasta.
      Lupaan kaikille - mutta en anna kenellekään.
      Siitä sitten riittää riemua aina seuraaviin kemuihin asti.

    • Keiju

      Miksi haaveilet varattujen perään? Ekö olisi kätevämpää etsiä joku vapaa ja jatkaa ehkä vähän pidemmällekin...

      Voiko olla, ettet ole löytänyt vielä sitä oikeaa, joka tapauksessa älä viitsi pilata jonkun perheen elämää vikittelemällä ukkomiehiä...

      Saat vielä omankin ja hauskaa joulunaikaa sinulle=)

      • ei kestä enää..

        Alkaa ole jutut sitä tasoa että pitäisköhän sitä v***u muuttaa pois Suomesta? Eikö teillä todellakaan ole omaa elämää mitä elää? Vai onko se niin mahtavaa moralisoida toisia ja paistatella itse martyyrin sädekehässä(ja kuolla katkerana)?

        Hankkikaa elämä, nipottajat.


      • Keiju
        ei kestä enää.. kirjoitti:

        Alkaa ole jutut sitä tasoa että pitäisköhän sitä v***u muuttaa pois Suomesta? Eikö teillä todellakaan ole omaa elämää mitä elää? Vai onko se niin mahtavaa moralisoida toisia ja paistatella itse martyyrin sädekehässä(ja kuolla katkerana)?

        Hankkikaa elämä, nipottajat.

        Sen kun muutat... Ja on meillä oma elämä ainakin mulla ja kaiken lisäks melko varmaan parempi ku sulla ku jaksat lässyttää moralisoinnista...

        Mä en kaipaa marttyyrin sädekehää, enkä aio kuolla katkerana. Mun mielestä vaan sattuu olemaan typerää naida perheellistä ihmistä ja aiheuttaa sillä tavoin ongelmia jollekin vaikka pieni lapsiselle perheelle.

        Se on tietty jokaisen oma asia mitä elämällään tekee, mut ei muo ainakaan huvita saada turhia ongelmia niskoilleni...


    • hypothalamus

      Tuskin sua siellä kukaan huomaa jos ei huomaa niinä 364 muuna päivänä vuodessa...Mutta tsemppiä kuitenkin. kunnon nainti kerran vuodessa on parempi pelkkä päivittäin, villi sessio oman megasuuren dildon kanssa!!

      t.ensihoitaja-mies, joka saisi Sinutkin märäksi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      2425
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      86
      2030
    3. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      257
      2016
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1757
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1671
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1639
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1544
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1367
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1331
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1238
    Aihe