Punaista orichalcumia

oqwdoij

15

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yhdyn taas neitiin mitä hekumallisimmin. Evoluutioteoria ei mitenkään selitä tätä löytöä, kuten se ei selitä muitakaan laivanhylkyjä lasteineen.

      "Tusan työryhmän löytämät harkot analysoitiin, ja ne osoittautuivat metalliseokseksi, joka oli 75-80 prosenttisesti kuparia ja 15-20 prosenttisesti sinkkiä. Mukana oli myös pieniä määriä nikkeliä, lyijyä ja rautaa."

      Ihmeellistä tavaraa ne Atlantiksella louhivat suoraan luonnosta...

      "– Tämä löytö tulee kertomaan meille korvaamatonta tietoa Sisilian varhaishistoriasta."

      Niinpä.:)

    • Eipä nyt innostuta liikaa sensaatiohakuisen toimittajan vanaveden pyörteissä. Messinki (engl. brass, ransk. laiton) on messinkiä jopa voissa paistettuna.

      http://en.wikipedia.org/wiki/Orichalcum

    • Ja sen verran täsmennän itse itseäni, että messinkiä, jonka kreationistit tuntevat nimellä vaski, on muinoin todella saatu ikään kuin suoraan luonnosta sulattamalla sinkkiä sisältävää kuparimalmia. Louhitussa malmissa ei siis tietenkään vielä mitään messinkiä ollut, kun sinkki oli erillään kuparista mutta sen seassa.

      Sitä en kyllä tiennyt, että messinki on ranskassa laitonta.

      :P

      • zukyr

        Joillakin kerrotaan olevan jopa suu messingillä.



    • JohnnyBlaze

      Siis että joskus on louhittu jotain metallia ei sovi evoluutioteoriaan? Mutta eihän se edes käsittele metallurgiaa tai kaivosteollisuutta, vaan lajien biologista kehitystä...

      • Orichal

        Evoluutioteorian mukaan Orichalcum-harkot kehittyivät mutaation ja luonnonvalinnan seurauksena meren pohjassa laivan hylyssä.


      • >=3
        Orichal kirjoitti:

        Evoluutioteorian mukaan Orichalcum-harkot kehittyivät mutaation ja luonnonvalinnan seurauksena meren pohjassa laivan hylyssä.

        Hopi hopi takaisin koulun penkille.


      • >=3 kirjoitti:

        Hopi hopi takaisin koulun penkille.

        Neiti vain nylkyttää seuraa. Mitä älyttömämpi heitto, sen varmemmin joku vastaa.

        Ei ole ihmisen hyvä olla yksinänsä, mutta kaikille ei näköjään jumala muistanut kaveria luoda.


      • odenok
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Neiti vain nylkyttää seuraa. Mitä älyttömämpi heitto, sen varmemmin joku vastaa.

        Ei ole ihmisen hyvä olla yksinänsä, mutta kaikille ei näköjään jumala muistanut kaveria luoda.

        Repe-tyttö on oikein nylkytyksen mestari ja tuntuu yksinäisyyskin olevan tuttua.


      • odenok kirjoitti:

        Repe-tyttö on oikein nylkytyksen mestari ja tuntuu yksinäisyyskin olevan tuttua.

        No siinähän sulla on sitten lopultakin kaveri. Have fun.:)


      • ooooooooooh
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        No siinähän sulla on sitten lopultakin kaveri. Have fun.:)

        Sinun kanssasi on vain niin kiva nylkyttää.


      • wiuhi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        No siinähän sulla on sitten lopultakin kaveri. Have fun.:)

        Nyt kaikki evokit perähikiälle nylkyttämään.


    • Oricham

      Kyllä Orichalcum-harkot kehittyivät evoluutionautinnollisesti ja yliluonnollisesti.

      On typerää väittää että joku partaukko olisi kaivanut malmia, tehnyt niistä Orichalcumia, valanut taikakepillä sen harkoiksi ja viedäkseen ne vain meren pohjaan.
      Kalliin laivankin ovat upottaneet vain sen takia.

      Olen käynyt yli 500:ssa talossa joissa on ihmisiä. Väitättekö nyt että nämä ihmiset ovat joka asiassa väärässä.

      Evoluutio jyrää.

    • Pastori Silli

      Veli todistaa väkevästi. Totta on, että laivat eivät uppoa luonnollisista syistä, vaan ainoastaan koska Jumala haluaa tuhota ja tappaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe