Luomisen todisteita

owoj

45

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • >=3

      Ei näkynyt Jumalaa saati mitään luomistyötä.

      • joped

        Ei näkynyt evoluutiota ei.


      • xxxxx Ei näkynyt Jumalaa saati mitään luomistyötä. xxxxx

        "Kaiken Hän (Jumala) on tehnyt kauniisti aikanansa, myös iankaikkisuuden Hän on pannut heidän sydämeensä; mutta niin on, ettei ihminen käsitä tekoja, jotka Jumala on tehnyt, ei alkua eikä loppua." (Saar.3:11)


      • Jaakob kirjoitti:

        xxxxx Ei näkynyt Jumalaa saati mitään luomistyötä. xxxxx

        "Kaiken Hän (Jumala) on tehnyt kauniisti aikanansa, myös iankaikkisuuden Hän on pannut heidän sydämeensä; mutta niin on, ettei ihminen käsitä tekoja, jotka Jumala on tehnyt, ei alkua eikä loppua." (Saar.3:11)

        Ei näy vieläkään jumalaa :D


      • joped
        code_red kirjoitti:

        Ei näy vieläkään jumalaa :D

        Eipä näy evoluution todisteita vieläkään ei.


      • RepeRuutikallo
        joped kirjoitti:

        Eipä näy evoluution todisteita vieläkään ei.

        Tsiigasin fotoa ja jumalaare, eipä näy. Neiti on siis oikeassa.


      • isopaukku

        Eli siinä ei lukenutkaan Big Bang niin kuin ensin väitit viestissä jonka poistit, nyt en usko sinua enää ollenkaan ikinä milloinkaan koskaan.


      • isopaukku kirjoitti:

        Eli siinä ei lukenutkaan Big Bang niin kuin ensin väitit viestissä jonka poistit, nyt en usko sinua enää ollenkaan ikinä milloinkaan koskaan.

        Itse asiassa siellä on molemmat ja niiden lisäksi Made in Japan ja All rights reserved. Kaikki neljä vaihtuvat 666 sekunnin välein.


      • taksin katolla
        salmiakkisaluki kirjoitti:

        Itse asiassa siellä on molemmat ja niiden lisäksi Made in Japan ja All rights reserved. Kaikki neljä vaihtuvat 666 sekunnin välein.

        Kyllä te nyt kumpikin olette väärässä, kissa ja saluki. Walt Disneyn nimmari siellä on.


    • >Tässä löytyy todella paljon todisteita Jumalan luomistyöstä kun vielä zoomaa kuvaa:

      Aloittelevakin juristi kellistää ne kaikki.

    • joped

      Montakohan sattumaa tarvitaan tuollaisen tähtimäärän syntymiseen. Ja siinä on vain pieni osa.

      • Mistä sattumasta oikein puhut???


      • tieteenharrastaja

        Galaksin kohtalaisen hyvin ymmärretyn syntyprosessin mukaisesti sattumia on sopassa erittäin suuri määrä jopa kutakin tähteä tai planeettaa kohti. Tähtievoluution kokonaiskulun määräävät kuitenkin luonnonlait- etunenässä gravitaatio - sekä alkuräjähdyksen tuottama alkutilanne. Näin kertoo Luojan ilmoitus luomakunnassa.

        Voimme toki luottavaisesti uskoa Jumalan luoneen galaksit ja tähdet. Hän ei kuitenkaan ole nähnyt hyväksi antaa teoissaan meille yhtään objektiivista (jokaisen ihmisen vakuuttavaa) todistusta olemassaolostaan, vaikka.ketjun aloittaja muuta väittää.


      • >Montakohan sattumaa tarvitaan tuollaisen tähtimäärän syntymiseen.

        Muista että tähdet ovat vain valoja taivaankannessa. Ei tarvita isoa sattumaa.


    • xxxxx Montakohan sattumaa tarvitaan tuollaisen tähtimäärän syntymiseen. Ja siinä on vain pieni osa. xxxxxx

      Vain Jumalan luomistyö voi selittää avaruuden mahtavat mittasuhteet.

      • Tuotiin , luotiin ja .....

        Olisipa tämä tuntematon jumalasi tehnyt hieman toisin.

        Mitä hittoa hän duunasi valtavan tähtimäärän jossa ei ole todennäköisesti mitään elämää.

        Olisi keskittynyt vaan Tellukselle ja tehnyt siitä paremman asuinpaikan.
        Täältä rannikolta olisi voinut poistaa punkit (borrelioosi) ja etelästä hyttyset jotka levittävät malariaa.

        Niin , ja hengellinen elämä sujuisi paremmin ilman äkkivääriä ja olisi vain yksi uskonto niitä varten jotka uskovat satuihin.

        Turhaa, niin turhaa oli työnsä


      • joped
        epikuros kirjoitti:

        Tuotiin , luotiin ja .....

        Olisipa tämä tuntematon jumalasi tehnyt hieman toisin.

        Mitä hittoa hän duunasi valtavan tähtimäärän jossa ei ole todennäköisesti mitään elämää.

        Olisi keskittynyt vaan Tellukselle ja tehnyt siitä paremman asuinpaikan.
        Täältä rannikolta olisi voinut poistaa punkit (borrelioosi) ja etelästä hyttyset jotka levittävät malariaa.

        Niin , ja hengellinen elämä sujuisi paremmin ilman äkkivääriä ja olisi vain yksi uskonto niitä varten jotka uskovat satuihin.

        Turhaa, niin turhaa oli työnsä

        Jumala on ihmistä hyvin paljon viisaampi, jos sinä ymmärtäisit kaiken olisit kuin Jumala.
        Mutta se ei vaan ole mahdollista. Tämän maailman meno näyttää siltä että ihmiset eivät ole viisaita ollenkaan.


      • joped kirjoitti:

        Jumala on ihmistä hyvin paljon viisaampi, jos sinä ymmärtäisit kaiken olisit kuin Jumala.
        Mutta se ei vaan ole mahdollista. Tämän maailman meno näyttää siltä että ihmiset eivät ole viisaita ollenkaan.

        Paitsi Jaakob ja *JC, jotka ovat jumalaansa viisaampia.


      • joped kirjoitti:

        Jumala on ihmistä hyvin paljon viisaampi, jos sinä ymmärtäisit kaiken olisit kuin Jumala.
        Mutta se ei vaan ole mahdollista. Tämän maailman meno näyttää siltä että ihmiset eivät ole viisaita ollenkaan.

        "Tämän maailman meno näyttää siltä että ihmiset eivät ole viisaita ollenkaan."

        Ja siitä tyhmyydestä se sitten ilmeisesti johtuu että suurin osa maailman ihmisistä on uskovia ja vieläpä Aabrahamin jumalaan uskovia. Vai johtuuko tyhmyys uskomisesta?
        Miksi uskominen saa jotkut ihmiset kåyttäytymään tyhmästi vai käyttäytyisivätkö he tyhmästi myös uskomattomina? Entä järkevästi käyttäytyvät uskovat, käyttäytyisivätkö he järkevästi myös ei uskovina?
        Olen huomannut että usko saa joskus jopa järkevätkin ihmiset käyttäytymään typerästi, mutta joskus myös tyhmät järkevästi, ikävä kyllä se vain on erittäin harvinaista.



      • qodih
        angelus_nigrum kirjoitti:

        "Tämän maailman meno näyttää siltä että ihmiset eivät ole viisaita ollenkaan."

        Ja siitä tyhmyydestä se sitten ilmeisesti johtuu että suurin osa maailman ihmisistä on uskovia ja vieläpä Aabrahamin jumalaan uskovia. Vai johtuuko tyhmyys uskomisesta?
        Miksi uskominen saa jotkut ihmiset kåyttäytymään tyhmästi vai käyttäytyisivätkö he tyhmästi myös uskomattomina? Entä järkevästi käyttäytyvät uskovat, käyttäytyisivätkö he järkevästi myös ei uskovina?
        Olen huomannut että usko saa joskus jopa järkevätkin ihmiset käyttäytymään typerästi, mutta joskus myös tyhmät järkevästi, ikävä kyllä se vain on erittäin harvinaista.

        Ateismiin uskominen johtuu tyhmyydestä. Ateismista on syntynyt vääriä uskontoja maailmaan.


      • nopex

      • tieteenharrastaja

        Jumala on luomakunnassaan ilmoittanut luomistyön tapahtuneen alkuräjähdyksen ja siinä asetettujen neljän luonnonlain avulla ilman, että Hän on osallistunut erikseen jokaisen galaksin,tähden ja planeetan rakentamiseen. Tämän Hän on jättänyt sattuman huoleksi.

        Ihmisen pahuuden tietäen Hän ei myöskään ole asettanut luomistyönsä tuloksiin ainoaakaan objektiivista (jokaista ihmistä sitovaa) todistetta omasta olemassaolostaan.


      • hebbo
        tieteenharrastaja kirjoitti:

        Jumala on luomakunnassaan ilmoittanut luomistyön tapahtuneen alkuräjähdyksen ja siinä asetettujen neljän luonnonlain avulla ilman, että Hän on osallistunut erikseen jokaisen galaksin,tähden ja planeetan rakentamiseen. Tämän Hän on jättänyt sattuman huoleksi.

        Ihmisen pahuuden tietäen Hän ei myöskään ole asettanut luomistyönsä tuloksiin ainoaakaan objektiivista (jokaista ihmistä sitovaa) todistetta omasta olemassaolostaan.

        Sattumaa ei ole maailmassa jossa kaikki toimii luonnonlakien mukaan. Mitään yliluonnollista sattumaa ei tapahdu.


      • tieteenharrastaja
        hebbo kirjoitti:

        Sattumaa ei ole maailmassa jossa kaikki toimii luonnonlakien mukaan. Mitään yliluonnollista sattumaa ei tapahdu.

        Ihmiset sanovat satunnaisiksi myös luonnonlakien mukaisia tapahtumia, joiden selittäminen tai ennustaminen ei ole niiden mutkikkuuden takia mahdollista. Tässä mielessä sattuman voi nähdä mutkikkuuden käsittelyn matemaattisena apuneuvona.

        Kvantti-ilmiöissä esiintyy aitoa satunnaisuutta, jonka takana ei näyttäisi olevan luonnonlakien ohjaamaa determinististä prosessia. Kaaosilmiössä mutkikkuus- ja kvanttisattuma voivat ehkä kietoutua yhteen.

        Aikaisemmin on yliluonnolisina pidetty monia luonnonilmiöitä, joille sittemmin on löytynyt luonnonlakien mukainen selitys. Miään ei estä, etteikö samaa voisi edelleenkin tapahtua, koska käsityksemme luonnonlaeista todennäköisesti on edelleen vaillinainen.


      • qodih kirjoitti:

        Ateismiin uskominen johtuu tyhmyydestä. Ateismista on syntynyt vääriä uskontoja maailmaan.

        Jaha, sinä päätit sitten osoittaa tyhmyytesi, kummasta se johtuu, uskonnosta vai sinusta?
        Miten uskotaan siihen ettei uskota jumaliin? Mitä uskontoja on syntynyt ateismista, ei ainakaan sellaisia missä on jumalia? tuntuu kuin typeryyden osoittaminen olisi teille uskoville kunnia-asia.

        Sinäkin olet ateisti kaikkien muiden kuin yhden jumalan suhteen, minä olen vain sen yhden enemmän.


      • >Vain Jumalan luomistyö voi selittää avaruuden mahtavat mittasuhteet.

        Vain hindulaisuuden 3000 jumalaa selittävät avaruuden mahtavat mittasuhteet. Naurettavaa kuvitellakaan, että yksi ainoa jumala/Jumala olisi kyennyt moiseen.


    • Epäjumalienkieltäjä

      Tietenkin se, että katselemme 2,5 miljoonaa vuotta sitten Andromedasa lähtenyttä valoa todistaa, että Jahve taikoi kaiken olevaisen 6000 vuotta sitten puhumattakaan siitä, että tuo kuva osoittaa selvästi, että Jeesus käveli vetten päällä, aasi puhui Bileamille ja Raamattu on erehtymätön.

      • owfajio

        Ihmisen tietämys on vielä ala-arvoisella tasolla. *Tiede* on todistanut että apinat puhuvat eikä ihmisiä ole.


      • Epäjumalienkieltäjä
        owfajio kirjoitti:

        Ihmisen tietämys on vielä ala-arvoisella tasolla. *Tiede* on todistanut että apinat puhuvat eikä ihmisiä ole.

        Suosittelen lämpimästi:
        http://www.stm.fi/sosiaali_ja_terveyspalvelut/terveyspalvelut/mielenterveyspalvelut

        Aina on toivoa. Ehkä et ole tuomittu elämään loppuelämääsi harhojesi vallassa.


      • owijoi

      • Epäjumalienkieltäjä
        owijoi kirjoitti:

        Ateistiset potilaat ovat täyttäneet sen paikan.

        Kaikesta huolimatta, yritä pärjätä.


      • tieteenharrastaja
        Epäjumalienkieltäjä kirjoitti:

        Kaikesta huolimatta, yritä pärjätä.

        Kelvoton yritys on antaa lainsäädännössä vapautuksen, vaikka jonkin teon yrityskin olisi muuten rangaistava.


      • huutis.
        owfajio kirjoitti:

        Ihmisen tietämys on vielä ala-arvoisella tasolla. *Tiede* on todistanut että apinat puhuvat eikä ihmisiä ole.

        Apinat tosiaan osaavat puhua. Minä osaan jopa lukea ja kirjoittaa.


    • huutis.

      Tietenkin voidaan olla montaakin mieltä siitä, miten kaikki on syntynyt, mutta on idioottimaista väittää että tuossa kuvassa olisi yhtään todistetta luomisesta.

      Ei idiotismi toisaalta ole kiellettyä. Jotkut pitävät sitä jopa hyveenä.

      • iwhih

        Sitä kuvaa ei olisi ellei Jumala olisi luonut maailmaa ja elämää.


      • huutis.
        iwhih kirjoitti:

        Sitä kuvaa ei olisi ellei Jumala olisi luonut maailmaa ja elämää.

        Mikä saa sinut uskomaan, että maailma on Jumalan luoma?


      • iwhih
        huutis. kirjoitti:

        Mikä saa sinut uskomaan, että maailma on Jumalan luoma?

        Ei mikään saa minua uskomalla uskomaan siihen vaan se on minulle todistettu.


      • huutis.
        iwhih kirjoitti:

        Ei mikään saa minua uskomalla uskomaan siihen vaan se on minulle todistettu.

        Voisitko esittää muillekin ne todisteet?
        Sellaisia todisteita on nimittäin täälläkin peräänkuulutettu jo pidemmän aikaa.

        Etkö? Arvasinhan sen. Vaikea esittää olemattomia todisteita.


      • tieteenharrastaja
        iwhih kirjoitti:

        Ei mikään saa minua uskomalla uskomaan siihen vaan se on minulle todistettu.

        Oletko ihan varma, ettet ole itse todistanut sitä itsellesi?


      • iwhih
        huutis. kirjoitti:

        Voisitko esittää muillekin ne todisteet?
        Sellaisia todisteita on nimittäin täälläkin peräänkuulutettu jo pidemmän aikaa.

        Etkö? Arvasinhan sen. Vaikea esittää olemattomia todisteita.

        Pyytäkää Jumalalta. Ei ihmiset minullekaan kyenneet todistamaan.


      • huutis.
        iwhih kirjoitti:

        Pyytäkää Jumalalta. Ei ihmiset minullekaan kyenneet todistamaan.

        Uskot siis saaneesi todisteet, mutta sinulla ei niitä kuitenkaan ole. Tiedätkö, sinua on huijattu, ja huijaaja taidat olla ihan sinä itse.

        Usko EI OLE todiste.


      • iwhih
        huutis. kirjoitti:

        Uskot siis saaneesi todisteet, mutta sinulla ei niitä kuitenkaan ole. Tiedätkö, sinua on huijattu, ja huijaaja taidat olla ihan sinä itse.

        Usko EI OLE todiste.

        En minä uskosta puhunut vaan todisteista. Sinä olet harhauskossa ja huijaat itseäsi sekä muita.


      • huutis.
        iwhih kirjoitti:

        En minä uskosta puhunut vaan todisteista. Sinä olet harhauskossa ja huijaat itseäsi sekä muita.

        Jos puhut todisteista, niin voinet esittää ne todisteet muillekin. Miten muuten kuvittelet, että kukaan uskoisi sinun sellaisia edes saaneen?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3229
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1743
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1285
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1253
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1159
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1148
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      48
      1056
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      964
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      906
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      64
      821
    Aihe