Voiko Jousimies(m) ja Kalat(n) tulla
todella onnelliseksi seurustelevaksi pariksi
missään tilanteessa? itse olen Kalat(n)
Jousimies ja Kalat ??
6
1352
Vastaukset
- be25
Olen kalat (kylläkin mies) ja ollut onnellisesti naimisissa jo 30 v jousimiehen (n) kanssa, jos auttaa yhtään.
- tähtisiina
seurustelin ennen nykyistäni kalamiehen kanssa. Juttu ei ottanut tulta ja ero tuli vajaan 2kk päästä..
- Jmn
Minnoon seurustellunna Kalamiehen kanssa yli kuus vuotta, kihloissa 13.6.2002 lähtien ja naimisissa viis kuukautta :O) Ja hyvin männövvääpi. Itse olen siis jousimiesnainen :O)
- janica
Todellakin voi toimia ;) olen itse kalat (n) ja seurustelen jousimiehen kanssa.. enkä voisi onnellisempi olla :) hyvin menee kaikin puolin, ymmärretään toisiamme yllättävän hyvin jne.. ei se tietenkään välttämättä kaikkia koske :D
- jonttuh
itse olen jousimies (n) ja poikaystäväni on kalat.Yhessä ollaan oltu kohta vuosi tosin ei seurustelu mielessä alusta lähtien. Mutta hyvin ollaan toimeen tultu ja päivääkään en vaihtaisi. Tosin on minulla ollut pari muutakin kalaa matkan varrella ja niiden kanssa en sitten tullut ollenkaan toimeen. Eli sanoisin ettei niihin horoskooppeihin kannata aina luottaa. =) Ennemminkin se aito oma ihminen pitää sut siinä lähellä eikä joku horoskooppi. Vaikka onhan se aina hauska lueskella juttuja miten joko horoskooppi merkki ei sovi jollekkin.
Joten vinkkinä, katso sitä ihmistä kokonaisuutena äläkä vain horoskooppi merkkiä. - i just know
Ei missään nimessä toimi kalanainen liian erilainen! Kalasoppaa tulossa ja viisas jousimies mies kyllä tajuaa sen hyvin pian. Jousimiehelle sopivat vesimies, jousimies, vaaka ja leijona. Tottahan jouskari tulee kaikkien kanssa toimeen, mutta näin Se vain on!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446