Hauskaa viikonloppuaa

Rauha Euroopassa

Jippii se on sitten viiikonlooppuu ja kaikki pahat asiat voisi jo jäädä unohduksiin

https://www.youtube.com/watch?v=q-84a4Y698w

sä oot täysin vääränlainen
sotkuinen ja takkutukkainen
kenkäsi kaivoit varmaan
pelastusarmeijan roskiksesta

rotukissa ja sekava piski
oot mulle tarpeeton riski
kävelet keskellä katua ja
ihmiset katsoo ikkunasta

tämä on sinun maailmasi tähtien alla
sä et mieti tulevaisuutta
ja sun kotis on ei missään
ja kaikkialla...

ole hiljaa ja suutele mua
pitäis varmaan rauhoittua
elokuun lämmin tuuli vei järkeni mukanaan
ole hiljaa ja suutele mua
huomenna tästä ei tiedä kukaan
ole hiljaa ja suutele mua

sanot eletään nyt ja tässä
tartut käteeni hämärässä
viet mut mukaasi yöhän
enkä tiedä miksi seuraan

tämä on sinun maailmasi tähtien alla
sä et mieti tulevaisuutta
ja sun kotis on ei missään
ja kaikkialla...

ole hiljaa ja suutele mua
pitäis varmaan rauhoittua
elokuun lämmin tuuli vei järkeni mukanaan
ole hiljaa ja suutele mua
huomenna tästä ei tiedä kukaan
ole hiljaa ja suutele mua

Taken from http://lyricstranslate.com/en/annika-eklund-ole-hiljaa-ja-suutele-mua-lyrics.html#ixzz3OMB6CDZ8

_________________

Näinhän se on ... Ilman musiikkia emme selviäisi mistään En minä ainakaan

11

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • yps

        No huh !!

        Mä luin sen täs yks päivä tai silloin 7.päivä ja tuntui että Jussi suhtautui siihen aika vitsinä, ja itsekin olin että joku soomipooka vähä vetäny brenkkuu ja kirjoitellut hauskan kirjeen ... mut siis oikeesti tää veti kylmäksi. Noin lähellä ne sitten jo on. Ei paljon naurata enää. Pannaas ne popparit nyt takas ja aletaas ottaa tää asia ihan oikeesti vakavasti.

        1. Mitä mä sanoin ne tappaa meidät ja moverikin vaan ystävineen víttuílí ja naureskeli mulle.
        2. ja päättäjät kiljuu kurkku suorana että olemme rasisteja kun emme hyväksy.

        Nyt taitaa olla tosi kyseessä.


      • Miten näillä varattomilla ja kodittomilla, vainoa paenneilla ihmisillä, voi olla rahaa matkustella pitkin poikin maapalloa :p


      • allahu lallahu

      • järkyttynyt
        sama.se kirjoitti:

        Miten näillä varattomilla ja kodittomilla, vainoa paenneilla ihmisillä, voi olla rahaa matkustella pitkin poikin maapalloa :p

        Syntyneet Ranskan sosiaaliturvaan - ranskalaiset maksoi itse kaiken Varasaa autoja ja bensaa Sen kaiken islam sallii kun tarkoituksena oon vallata Eurooppa, eikä pöljät päättäjät tajua muuta kuin tuomitsee. Eikö ne oikeesti tajua että jokainen musta ja islamilainen on palautettava Afrikkaan. Miten päättäjät voi olla niin sairaalloisen tyhmiä ettei tajua.

        Kertokaa nyt te jotkut jotka luette täällä että HÄTÄ on todellinen joku jolla on mitä tahansa yhteyksiä eduskuntaan ettei tää ole enää vaan rasismia vaan tää on murhaa. Miten Moverikin on saattanut kutsua täällä kirjoittajia rasisteksi.

        Mä sanon suoraan olen shokissa ja islam pellet nauttii siitä. Toivottavasti Stubbikin nauttii kun vihani yltyy tästä.


    • kylmäää kyyti on

      No nin loppu se hauska lyhyeen

      Tää mua niin huvittaa
      "on sairasta " ~ musta tässä on sairaampaa se että päättäjät hyväksyy islam Europassa.
      "seisomme yhdessä terrorismia vastaan" ~ mitä víttua se auttaa?
      "tuomitsemme" ~ iik iik me tuomitsemme ihan pikkuisen - kun kansaa sa­ata­na tapetaan niin nää tuomitsee. Mitä idiotismia, eikö noita päättäjiä todellakan pysty vaihtamaan?
      "hyökkäys Ranskan kansaa sekä lehdistön ja sananvapautta vastaan" ~ vít­ut se oli hyökkäys koko Eurooppaa vastaan ! Kyllä se oli islamin hyökkäys myös minua vastaan. Kaikki islamilaiset vauvasta vaariin tahtoo tappaa jokaikisen meistä jotka emme ole kääntyneet islamiin
      Nyt ollaan kuule jokainen silmä silmästä islamia vastaan
      Siinä se tuijottaa kuka kuolee. Onneks mä olin tosi hyvä murha-pelissä pienenä, mä voitin aina kaikki. No suomalaiset on niin iisii, mut noi ei ole, ne oikeasti tappaa. Ja päättäjät tuomitsee ja haukkuu suomalaisia rasisteiksi. Samoiten Mover. Meitä ei puolusta kukaan.
      Ja miettikää kun suomalaisia naisia on kääntynyt tohon tappaja-uskoon auttamaan niitä tappamaan meitä.
      No tällä ne niitä käännyttää ja aivopesee niitä, että kun toi hullutus alkaa Suomessa niin ne kääntyneet säästetään. Ja Irja Askolakin on ihan sitä mielä että sama Jumala on - onneks en kuulu siihenkään tappajien puolustaja-uskontokuntaan. Ei mitään suojelua.
      _________________________________

      http://www.verkkouutiset.fi/ulkomaat/hedbo satiirilehti profeetta-30290

      Britannian pääministeri David Cameron totesi tviitissään, että "murhat Pariisissa ovat sairaita. Seisomme Ranskan kansan kanssa taistelussa terrorismia vastaan ja puolustamme lehdistönvapautta". Myös muun muassa Yhdysvaltain presidentti Barack Obama ja Italian pääministeri Matteo Renzi tuomitsivat terroriteon.

      Saksan liittokansleri Angela Merkelin mukaan "halveksittava hyökkäys oli hyökkäys Ranskan kansaa sekä lehdistön ja sananvapautta vastaan". Euroopan komission puheenjohtaja Jean-Claude Juncker tuomitsi teon “sietämättömänä ja barbaarisena”.

      Iskussa sai surmansa neljä lehden pilapiirtäjää, heidän joukossaan päätoimittaja Stephane Charbonnier.

    • järkyttynyt

      Sitä kun niin helposti voisi luulla että voisi edes hetken hengähtää ennen seuraavaa suru-uutista islamista mutta ei Nyt tää elämä on tätä jatkuvaa islamin sontaa

      Ja vielä kadulla pitää katsella noita kaapuakkoja ja jos vähän sanoo että hyh mitä tapoja kun muniakin kaivelee kävellessä oikein kuopusttaa sieltä takaa niin että oksennus meinaa tulla niin heti minä olen rasisti.


      Pankaa nyt jo menee noi jokainnen islaminuskoinen myyös suomalaiset islaminuskoiset kun ovat kääntyneet - eihän tästä elämästä tälleen tule yhtään mitään.

      Minä sanon ja kirjoitan - ja jonkun hirviön mielestä sanominen on rasismia
      kun noi taas tekee ruumiita. Minä en saa sanoa että pelkään - Moverin mielestä olen rasisti kun pelkään. Että tämmöinenkin on rasismia, mutta sen sijaan Mover hänellä on tänäänkin juhlapäivä.

      Nyt meen juomaa teetä.

    • järkkyy
    • linjassa
      • välttäkää mustaa

        Siinä näkee millainen vaikutus afrikkalaisilla on valeisiin naisiin. Miten toi nainen on voinut ottaa ylipäätään ton miehen - oksettavan näköinenkin. En siis edes tarkoita nahan väriä vaan ulkonäköä . Kaamee.

        Ei toi nainenkaan ihan vaalee ole.


    • hauskaton EU

      Eipä ole enää hauskaa Euroopassa ikuna

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      376
      1406
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1233
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      113
      1170
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1032
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      39
      920
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      876
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      780
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      776
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      757
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      652
    Aihe