Olen jo pitkään epäillyt, että vaimoni on uskoton. Usein käy niin että kännykkä soi toistuvasti ja hän vain vilkaisee puhelimeen ja katkaisee soiton vastaamatta siihen. Hän on usein "tyttöjen" kanssa ulkona, ja kun kysyn keiden tyttöjen, on kyseessä aina joku työkaveri jota en tunne.
Olen yrittänyt seurata ikkunasta kun hän palaa taksilla kotiin, mutta hän kävelee aina viimeisen korttelivälin ja minä ainoastaan kuulen kuinka auto ajaa matkoihinsa. Mahtaako olla taksikaan?
Pari päivää sitten halusin tarkistaa kellonajan hänen kännykästään, ja hän sai siitä huutoraivarin kiljuen ettei hänen kännykkäänsä saa koskea ja että minä kyylään. En ole halunnut kovistella häntä tästä asiasta ja luulen etten edes halua tietää totuutta asiasta, mutta eilisiltana päätin kuitenkin tarkistaa tilanteen.
Jäin väijyyn asuntomme lähellä olevaan puistikkoon pensaan juurelle maastopuku päällä.
Neljän tunnin odottamisen jälkeen kujamme päähän pysähtyikin punainen urheilumersu, jossa vaimoni suuteli kiihkeästi minulle täysin tuntematonta miestä!
KAMALAA, MITÄ TEEN?
ONKO TEILLÄ HYVIÄ NEVOJA
USKOTTOMUUS
22
10204
Vastaukset
- Mies
Nosta kissa pöydälle ja sano mitä näit. Eli, keskustelkaa. Puhumalla se selviää. Voithan selittää sen, miksi olit siellä siihen aikaan, vaikka sillä, että olit tulossa kaljalta.
- loppuu sählääminen
Toihan kuullostaa ihan sinun kusettamiselta... näin sivusta.
Pikku vaimolle sanot suoraan, että on sillä suhde... kiistää sanot, että näin mersun ja suutelon. Juttelette, tappelette jne.. jatkatte tai eroatte.
Mutta pelleily loppuu ko seinään.
- Kokenut
Tiedän tasan ja tarkkaan miltä sinusta tuntuu. Saman paskan kokeneena voin vain sanoa että sinun täytyy tehdä asialla se että kerrot hänelle mitä näit. Älä vain ala jatkaan samaa kyttäilyä ja omassa mielessä vatvailua että kyllä hän sen lopettaa tai tälle on jokin järkevä selitys. Pettäjällehän totuuden kertominen pitäisi kuulua mutta jostain syystä sitä ei ikinä heiltä saa. Otat asian esiin, vain sillä selviää mitä vaimosi touhuilee ja miten hän on kuvitellut suhteen jatkuvan. Sinä olet kuitenkin se joka päättää jatkatteko vai ette avioliittoanne. Älä anna hänen väittää että syy olisi sinun. Vaimosi oli se kuka petti ja saa odottaa vuorostaan sinua miten sinä haluat edetä. Voimia ja jaksamista!
- Juppe68
Taidat olla 'Neuvoton' ?
http://forum.metsastys.net/forum/viewtopic.php?t=7250 - Nimetön
Heitä eukko mäjelle ja sen ylläpitämisessä säästyneet rahat sijoita...urheilumalliseen mersuun!
- auttaja
mulla oli samanmoinen homma. mutta sain tosi hyvät kicksit kun tiesin että tosi hyvännäköinen vaimoni panee toista, minua parempaa ihmistä. ja tiesin koko ajan, esitin etten tiedä.
älä ny kumminkaan sit lataa kovia piippuun.. - varsin
hauska asento.
- Nimimerkki
Pois sieltä puskasta. Ota vähän vapaata ja tsekkaa mihin eukkos lähtee duunista. Kato vähän sen kamoja onko ylimääräisiä tuoksuja ja läikkiä. Tasan löytyy hetki jolloin saat tsekattua kännystä soittotiedot. Vaikka kun hän on suihkussa, wc:ssä tms. Sitten kun tiedät kuka hänen höylärinsä on niin ei muuta kuin järjestät kohtauksen eli törmäät sopivasti jossain baarissa kahvilassa tms. ja sitten sanotkin kohteliaasti että olet mirkun mies ja sinähän olitkin se kaveri jolla on punainen mersu ja joka nait mun eukkoani. Seuraavaksi voisit kysäistä miltä tuntuu olla kodinrikkoja ja että onneksi olkoon että nyt sait tosi kalliin ylläpidettävän ihan suhteettoman ulkonäköönsä ja tasoonsa nähden ja vielä sait karseet appivanhemmat nalkuttamaan. Että kiitti vaan sulle ja mukavat meiningit ton huoran kanssa, sillä kyllä se suakin pettää ethän säkään eka ollut. Ja sit lähet bongaamaan seuraavaa vosua lähimmältä tiskiltä. Ja sitten välittömästi eropapereita laatimaan. Huoraavia vaimoja ei todellakaan kannata kotona pitää. Siinä ampumishommassa on se probleema että joutuu itte vankilaan. Ja se on tosi tylsää. Muutenhan se oliskin ihan ykkösjuttu.
- Jee. Sus
Hep ei muuta kun alat vihjailemaan sen kundin autosta tai samanlaisesta ja kysyt et tekisköhän se musta paremman ihmisen jos mulla olis sellanen?
Ihan vaan tietämättömänä.
Hyviä vastauksia täällä. - Ole mies
Ole mies, äläkä ruikuta!
Eihän se pillu siitä kulu.- Soudettu on
Juuri näin.... ei järvi soutamalla kulu...
Voit vaikka oppia itse uusia kiksejä ;)
- jorkki
Jouduttuani itse samaan tilanteeseen yritin aluksi puhumalla hoitaa asian .Vaimo lupasi, ettei ole enää ko kaveriin yhteydessä. Mutta parin-kolmen kuukauden aikana, koska osasin epäillä, varmistui että vaimoni valehteli törkeästi päin naamaa. Kun sitten sain kiistämättömän näytön asiaan niin aivan yhtäkkiä minulle selveni etten halua enää jatkaa näin. Jääköön perhe (2 lasta) ja menköön uudehko talo myyntiin. Nämä menettivät täysin merkityksensä. Sain sanottua itselleni että en katso enää hetkeäkään moista peliä. Olin seuraavan yön pois kotoa. Saman illan aikana soitin toisen osapuolen vaimolle ja kerroin hänelle että puoleltani peli on selvä ja että voi jopa varautua siihen että häneltä ukko lähtee. Jo seuraavana aamuna vaimo soitti minulle töihin kohtalaisen nöyrällä äänesävyllä. En voinut työaikana asiasta puhua ja illalla mennessäni kotiin tuntui hiton hyvältä kun lapset riemuissaan tulivat minua vastaan. Vaimolle sanoin että nyt on tilanne kohdallani ohi. En aio enää kertaakaan suvaita mitään "sivuliikkeitä" Sanoin että "Voit lähteä mutta lähde heti ja takaisin ei tarvitse tulla." Tämä tehosi. Mieleni tuli levolliseksi ja sen jälkeen ei ole mitään merkkejä syrjähypyistä ollut. Toisaalta kun sain tämän asian itselleni selvitettyä en enää hirveästi pelkää, enkä välitä. Jos paremman löytää niin menköön. Nyt on jo monta vuotta ollut levollinen mieli. Samalla sanoin vaimolle että minua ei enää pidättele mikään. En tule häneltä koskaan enää luvankysymis- mielessä kertomaan minne menen ja koska tulen. Tähän mennessä olen kyllä menoni ja summittaisen paluuaikani kertonut.Vain pari kertaa on tarvinnut sanoa etten ole hänelle tilivelvollinen. Näin kohdallani. Kun päätös oli tehty oli tunne helpottava. Olisinpa älynnyt tehdä asian selväksi jo heti saadessani suhteen tietooni. Terveisin Jorkki
- Kokenut tietää
Avokas kertoi puolivahingossa, minkä vuoksi oli luotani lähtenyt ja vielä ukkomiehen takia. Saatana! No se äijä höyläsi kerran pari ja sitten vaan leikki kiinnostunutta, se ukko siis.
Minua vitutti nähdä hänen (tulevan akkani) itkeä tihruttelevan ja voivan huonosti, tosin se avokkaani minua vielä kovasti kiinnosti.
N
iinpäs otin ja SOITIN sen äijän kotia ja sanoin että soitan nyt vain tämän kerran sinulle ja jos et älyä, niin soitan toisen kerran vaimollesi! Sanoin vielä että pidä sinä vaan perheestäsi ja omasta pikku pojastasi huolta ÄLÄKÄ sekaannu ja sotke toisten asioita! Ei sanonut sanaakaan koko puhelun aikana ennenkuin kysyin että ymmärtikö hän mistä puhuin. Sanoi ymmärtävänsä harvinaisen selvästi!
Niin oli järkimies ja jo seuraavana työpäivänä se avokkaani ihmetteli mikä sille miehelle on tullut kun ei enää edes tervehdi ekä katso kohti saati tule juttusille! Minä tiedän mikä sille tuli ja ajattelin sen testamenttiini laittaa hänelle tiedoksi. Nyt se on minun vaimo ja meillä 2 lasta ja elämä välillä hymyileekin.
Ei kannata miettiä uskaltaako tehdä jotain kun kaikki on kuitenkin menetetty jos et mitään tee!
Siis ei mitään riskiä, ainoastaan onnistuessaan saat kaiken takaisin. Ja katuvaisen, antavaisen akan ;=)
- Nainen
Jos tuo kertomasi oli totta niin ei kai ole muuta keinoa kuin kysyä asiaan suoraan vaimolta.Ethän voi noinkaan jatkaa ja uskotella itsellesi,ettei mitään ole tapahtunut jos kerran omin silmin olet nähnyt?Jotkut saamasi "neuvot" ovat aika outoja,eihän voi elää onnellisessa suhteessa jos se perustuu toisen alistamiseen jostain asiasta mitä on tapahtunut eikä sitä ole selvitetty loppuun asti.
- Nimetön
joo , mulla kävi juuri noin, muija petti niin vitun haju tuntui kostamuksessa. pari pientä lasta ja perseestä olevat appivanhemmat. No nyt on erosta vuosi ja fiilis hyvä. lapsia näen melkein joka päivä ja sosiaali tantatkin ovat mulle mukavia. muija on vinkunut takaisin, käy terapiassa ja syyttää itseään. ei se järvi soutamalla kulu, mutta jos sinne paskoo, niin se alkaa haisemaa, vinkkinäö muille MIEHILLE; jättäkää ne pettäjä muijat...
- Neuvoja
Moikka!
Otan osaa. Tämä kuulostaa todella loukkaavalta henkilöäsi kohtaan. Otan siis osaa. Neuvoni on, että älä kiellä totuutta! Usko silmiäsi, usko itseesi.
Nainen joka toimii kuten olen saanut ymmärtää on psykopaatti. Mikä on psykopaatti? Narsisti ja itsekeskeinen ihminen, onko sinun kumppanisi sellainen? Juokse ja pakene pois hänen taikapiiristään ja kiität neuvoani vielä vuosien päästä.
T. Psykopatian kokenut- mimmi
älä jumakauta levittele tyhmyyttäs joka foorumilla; PSYKOPAATTI JA NARSISTINEN EIVÄT OLE SYNONYYMEJÄ!!! mielenkiintoinen juttu toki toi narsismi-herännäisyys karille karahtaneissa suhteissa mutta pitäishän tällä vouhkaamisella olla joku tolkku!!!
Tyypillistä keittiöpsykologiaa; on taas vissiin tullu vähä luettua reginaa ja harlekiinia? - Neuvoja
mimmi kirjoitti:
älä jumakauta levittele tyhmyyttäs joka foorumilla; PSYKOPAATTI JA NARSISTINEN EIVÄT OLE SYNONYYMEJÄ!!! mielenkiintoinen juttu toki toi narsismi-herännäisyys karille karahtaneissa suhteissa mutta pitäishän tällä vouhkaamisella olla joku tolkku!!!
Tyypillistä keittiöpsykologiaa; on taas vissiin tullu vähä luettua reginaa ja harlekiinia?Älä antaudu keskusteluun psykopaatin kanssa:)
- Sinua.
Muijas tienaa vähän ekstraa ja istuttaa sut kuuden vuoden päästä urheilumersuun ja kysyy sulta että miltäs nyt tuntuu, haluttaisko panna?
- Viesti
Tismalleen sama viesti on kiertänyt meilinä ympäri Suomen maata, olit vaan jättänyt lopun pois, kyseessähän on 'sivusyöttö' vitsi.
- joukahainen
Jo riittää nöyryytys! Murehtimalla et saa kuin vatsahaavan tai sydänvaivat! Siispä vaikka se kirpaisee, niin lopeta vaimosi touhuilu ronskeilla konsteilla, näytät kuka on kukko tunkiolla!
Ensiksikin sanot tietäväsi hänellä hänen touhuistaan ja ettet hyväksy sitä ollenkaan ja että hänen on parempi lopettaa suhde heti.Reaktioita on sitten tasan kahta lajia....
Toiseksi näytät mersumiehelle, että otat vihkivalasi tosissaan: kakkosnelonen kainaloon ja pitkin kupeita saa tyhmemmänkin ja itseriittoisimman miehen järkiinsä kun aikansa koputtelee....tarvittaessa toistat käsittelyn. Jos et itse tohdi sitä tehdä, niin pojat Sortavalasta ja Lahdenpohjasta jeesaavat pikku korvausta vastaan. Todella tehokasta!
Ja kolmanneksi...jos nämä edellä mainitut eivät tule kysymykseen, niin teet selväksi, että vaimoa odottaa mieron tie-olet kyllästynyt hänen petollisuuteensa ja, että olet elämääsi tyytyväisempi yksin kuin petollisen naisen kanssa.
Toivottavasti ongelmasi ratkeaa parhain päin, onnea! - kimi
otat rohkeasti puheeksi sen sun halusi että se mies panee sua pyllyyn sielä mersussa,sillä lailla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053141Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803