miten saada isompi muna

hmm

tahdon saada isomman mutta en tiedä miten mahdollista kertoisitteko?

32

11852

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • evo

      oot tainnu nukkua terveystiedon tunnit. ei kyrvän kokoon voi vaikuttaa.

      • Yly

        Esim. suurennusleikkauksella saa lisää pituutta tai paksuutta, tai molempia, jos siltä tuntuu.
        Ja sitten, olen lukenut sellaisesta, tosin kannattaa ottaa selkoa jos aikoo koettaa, että penikseen saisi lisää pituutta venyttämisellä, eli siittimen päähän teipataan sopivan kokoinen punnus.


      • mulperi
        Yly kirjoitti:

        Esim. suurennusleikkauksella saa lisää pituutta tai paksuutta, tai molempia, jos siltä tuntuu.
        Ja sitten, olen lukenut sellaisesta, tosin kannattaa ottaa selkoa jos aikoo koettaa, että penikseen saisi lisää pituutta venyttämisellä, eli siittimen päähän teipataan sopivan kokoinen punnus.

        Monenko kilon puntti siihen pitää laittaa. Riittääkö tommonen 15Kg levypaino ja miten kauan sitä kerrallaan roikutetaan?

        Jos ei ole levypainoja niin eikös 10 litran ämpäri puolilleen hiekkaa aja saman asian? Siihen voi sitten treeniin jatkuessa lapioida lisää santaa jolloin homma ei jää paikoilleen junnaamaan.


      • Anonyymi

        en ole


      • Anonyymi
        mulperi kirjoitti:

        Monenko kilon puntti siihen pitää laittaa. Riittääkö tommonen 15Kg levypaino ja miten kauan sitä kerrallaan roikutetaan?

        Jos ei ole levypainoja niin eikös 10 litran ämpäri puolilleen hiekkaa aja saman asian? Siihen voi sitten treeniin jatkuessa lapioida lisää santaa jolloin homma ei jää paikoilleen junnaamaan.

        Jos käy niin, kerran oli musta mies ja valkoinen mies kusella, valkoinen mies kysyi mustalta miehelta miten saa noin Isot Munat, laita siihen kilon punnus roikkumaan sanoi musta mies. Viikon päästä he olivat taas kusella, valkoinen mies kysyi miten kauan punnusta pitää vielä käyttää muna ei ole paljon kasvanut. Musta mies sanoi hyvä se on ainakin muuttuneet mustaksi


    • pappa

      se vaan onnistuu käy Tallinnassa leikkauksessa on halvempi kuin Suomessa

      • tolppo

        Vielä halvemmalla sen saa Ivangorodissa. Ja radioaktiivinen ruiske suoraan Sosnovy Borista kaupan päälle.


    • homma

      olen itse käyttänyt seuraavaa metodia:
      Hooverin isommanpuoleinen höyrysilitysrauta sidotaan johdostaan terskan taakse mieluummin siansorkka nimisellä solmulla. sitten tätä silitysrautaa "Hoover" heilutetaan hiljaa 185 asteen kaaressa(varo ikkunoita)noin puoli tuntia, 5 minuutin tauko ja jatketaan 8 tuntia 3 kertaa viikossa . kyllä tehoo!

    • Tsokki

      Tuossa lähellä ennen Lahtea on Strutsitarha.

      Siellä on jopa yli kiloisia munia myytävänä.

      • poju 18

        Miks pitää munan olla joku iso.
        Mulla on lepotilassa n.7cm ei ainakaan pullota
        housujen päälle, sit kun seisoo se on 12cm.
        Ei mua nolota yhtään jos on pieni.
        Mun mielest toi mun koko on ihan hyvä kun ei noita karvojakaan ole niin paljo.


      • Anonyymi
        poju 18 kirjoitti:

        Miks pitää munan olla joku iso.
        Mulla on lepotilassa n.7cm ei ainakaan pullota
        housujen päälle, sit kun seisoo se on 12cm.
        Ei mua nolota yhtään jos on pieni.
        Mun mielest toi mun koko on ihan hyvä kun ei noita karvojakaan ole niin paljo.

        Naiset ei pidä pienimunaiset miehet


    • Närhen munat

      johonkin strutsifarmille. Niitä on Suomessakin. Strutsin munat ovat suuremmat, kuin kanan.
      Jos taas omaa piliveivariasi tarkoitit, niin vedä pöydälle suoraksi ja katkaise 25 cm kohdalta.

    • ja mitan

      mittaat esim 25cm, asetat objektin kohdalleen ja
      pamautat ylimääräiset pois!
      näin sulla on 25cm

    • Anonyymi

      kyllä kerron pane sun mutsaiis perseseen kovaa

      • Anonyymi

        OLET MYÖHÄSSÄ JUNTTIEINARI


    • Anonyymi

      runkkaa enemmän =)

    • Anonyymi

      U­­u­­­s­­­i s­­­eksiteatteri ava­­­utuu Suome­­en! Ku­­tsu­mme kai­­kk­­­i­. Il­mo­ittautum­­­ine­­n ry­hmäämm­­e tä­­­äl­­l­­ä - http://2422333.com/H/eL2Du 👈

    • Anonyymi

      Ime munaa jos et vielä tähänkään mennessä ole saanu naista

      • Anonyymi

        Silläkö sinä naisen korvasit.Imurihan sä oot vissiin ollut aina.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mene kasvatuslaitokseen siellä onnistuu

      • Anonyymi

        Mee sä katkolle ehkä onnistut.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Vanhan kansan neuvo Kerimaeltä:anna poikalapsen vähän oman isän kusta, niin pojalle kasvaa iso muna ja on kova panomies. Jos poikalapsen joutuu haistelemaan naisten kuukautisia niin muna jää pieneksi tai hänestä voi tulla jopa homo

    • Anonyymi

      Saat on ison munan 21cm...

    • Anonyymi

      Vanha kansa sanoo:anna poikalapsen juoda lusikan oman isän kusta niin hänestä tulee kova panomies ja isot Munat. Jos taas poikalapsi joutuu haistelemaan tai näkemään kuukautissuojia hänestä tulee pienimunainen tai peräti homoseksuaalisuus

    • Anonyymi

      Hämää muijaasi vaikka hampparin makkaran pätkällä, vähennä valaistusta makuuhuoneessa niin ei huomaa mikä jalkojen välissä heiluu.

    • Anonyymi

      Saat isommat Munat kun rupea tappelemaan miesten kanssa, ja hakkaa vaimoasi, siskoasi niin Munat alkaa kasvaa. Vanhan kansan neuvo Kerimaeltä :anna poikalapsen juoda ruokalusikallisen oman isän kusta niin hänestä tulee kova panomies ja isot Munat kasvavat

    • Anonyymi

      On mahdollista saada pituutta lisää. Kannattaa lainata kirjastosta Valtteri Suomalainen; Kuolet vain kahdesti, siinä kerrotaan ihan todellinen tapaus, kun ruumiin avaukseen tuli vainaja, jonka "höpsötin" oli niin pitkä, että siivoojakin sitä ihmetteli, millainen se on mahtanut olla juhlakunnossa, kun se ulottui vainajan polveen asti. Vainaja oli käyttänyt eräänlaista peniksenkehittäjää...

      https://www.kirjasampo.fi/fi/kulsa/kauno:ateos_22483

    • Anonyymi

      Miten saisin isommat Munat, mulla on pienet, saunassa kaikki nauraa, en saa naista. Pitäis mennä Tallinna leikatut isommat Munat, mutta jos ne ei toimi sitten, jään yksin, naisilla on niin kovat vaatimukset, deiittailu tyssää aina pieni muna, munan koko on nykyään niin tärkeä naiset. Mitä ttteen, teenkö itsemurha

    • Anonyymi

      Miehille pitäisi olla housut jotka jättää Munat paljaiks että näkisi heti millaiset Munat miehelle on, vois olla vaikka läpinäkyvää muovia munan kohta housuissa. Nykyaan näkee Munat vaan saunassa tai kusella. Munat määrää millainen mies on Isomuna miehet saavat enempi palkkaa

    • Anonyymi

      Jos nyt jostakin jatkovarren tai proteesin kehittelet.

    Ketjusta on poistettu 110 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1727
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1547
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      55
      1260
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      729
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      725
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      717
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      668
    Aihe