Passikuva

Riikka18.1

Hei
MistäHua hinissä löytyy kuvakauppa tai semmonen koppi jossa saan otettua passikuvan ?
Koitin etsiä mutta en löytänyt

8

303

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en voi enempää autta

Suomen lähetystön lähellä on yksi katso google mapista kun ei osoite muistu mieleen

• Uusi passi on nyt

Minä teetin Cha amíssa Joulukuussa, maksoi 100 bathia sarja mutta eivät kelvanneet Suomessa, oli heijastumia, Treella taisi olla halvin minkä näin mainoksessa 8 euroa. Katso Poliisin sivuilta määräykset passikuvasta. Itse vien seuraavalla kerralla kuvan takaisin ja kerron hylsyn syyn kameraliikkeessä.

• Voi hyvät ihmiset

Oho ja 100 bhatia = vähän yli 2 euroo, Tottakai käyt perimässä suuren summan takaisin vaatien takuuseen uudet kuvat.

• oikea homma

Thaimaan passikuvien koko nyt on hieman eri, kuin Suomessa!
        Hienoa, että osaat vaatia rahojasi takaisin, vain Hua Hinissä kävijät osaavat toimia näin, kun saavat paikalliset passikuvat!

• virallinen koko
        oikea homma kirjoitti:

Hienoa, että osaat vaatia rahojasi takaisin, vain Hua Hinissä kävijät osaavat toimia näin, kun saavat paikalliset passikuvat!

Niiden koko pitäisi kyllä olla sama.

• Huijareitten kaupunk
        oikea homma kirjoitti:

Kyllä Thaimaalaisilla on samat säännöt passikuvien koosta kuin muunkin maalaisilla. Et vain ole osanut kertoa mihin kuvaa tarvitset. Ovat ottaneet sinusta thaimaalaisen henkilökortiin käyvän kuvan joka on virallista passikuvaa pienempi.
        Kannattaa heti mennä vaatimaan 2,5€ takaisin olethan tullut selvästi huijatuksi valokuvaamossa.

• valitettavasti

Pitäisi olla pontikkatehdaskin, mutta kun ei oo.

• uusi passi on nyt

Voisitte lukea viestini tarkemmin, kuvan koko oli oikea mutta siinä oli HEIJASTUMIA, en pyydä rahoja takaisin, käyttänyt olen samaa kameraliikettä 7 vuotta, vien sinne digkameralla ottamiani kuvia kehitettäväksi, viisi bathia/kpl, Hua hinissä käymme korkeintaan Lotuksessa. Verkkkokaupasta sain edulliset passikuvat viimeksi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      60
      1882
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      25
      1470
    3. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      99
      1072
    4. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      45
      820
    5. Ajatuksia

Mitä ajatuksia hän herättää tänään?
      Ikävä
      87
      783
    6. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      20
      599
    7. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      28
      591
    8. Katse

Miltä se tuntuu, kun hän katsoo sinua?
      Ikävä
      31
      533
    9. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      56
      528
    10. Äimän käki

Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,
      Sinkut
      102
      461
    Aihe