Kummallista, ettei päästä kulkemaan Kymen yli, vaikka siinä siltakin on ollut iät ja ajat. UPM on niin kitsas ja ylimieleinen, ettei salli väen päästä lyhyttä reittiä virran yli asioimaan puolella ja toisella.
Tuntuu typerältä kierrellä pitkät matkat jalan tai pyörälläkin päästäkseen yli joen.
Kun ei enää UPM valmista mitään eikä pidä työväkeä, miksi panttaa sillan käyttöä?
Suututtaa. Eikä mitään parannusta ole näköpiirissä.
Alan boikotoida kaikkea UPM:n tuottamaa pahvipaperia.
Silta ihmisiä varten Voikkaan ja Pilkanmaan välille. Heti!
8
316
Vastaukset
- Anjalan Parooni
No poikotoi rauhassa. Varmaan painelee hirveesti uupeämmää.
- Miksi?
Mitä asiaa sinulla voisi Voikkaalle olla?
- 6A:lain
Parempi näin: Voikkaalainen kerkiää leppymään pidemmän matkan aikana kun on tulossa paiskimaan nenään pilkanmaalasia.
- Valinta kysymys
Nykyään Alkot on niin pitkään ja usein auki ettei kellään ole enää asiaa Voikkaalle. Jaalaankin tulee kierrettyä varmuuden vuoksi Valkealan kautta tai pienellä riskillä pessankosken sillan kautta.
- ohyft
Onko kukaan kysynyt UPM:tä josko yli saisi mennä.
- tfyho
Minä kysyin, mutta en kerro. Yks toinenki on kysyny, joten sattuuko kukaan tietämään kuka on kysyny ja suostuisko kertomaan josko yli sais mennä?
- tässäseison
Osta soutuvene tai opettele lentämään
- Sopii yrittää
Nahkatakkiset upseerit väijyy maihinnousun yrittäjiä ja ilmatilan loukkaajat ammutaan lämpöönhakeutuvalla puliukolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131722Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 721238
- 541173
- 741065
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6921Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870- 82850