Tapasin puoli vuotta sitten miehen!
Tykkään itse todella paljon seksistä ja minulla ollut usein nuoria rakastajia:) ei siitä sen enempää! Mies on 48v itse hiukan vanhempi. Ihana mies pidänhänedtä todella paljon ja meillä paljon läheisyyttä mukavaa yhdessäoloa!
Mutta miehellä ei seiso kunnolla hänelläontiukka esinahka en saa liikuttelua sitä mihinkään jotenkin mies pelkää myös seksiä on epäonnistunut siinä monta kertaa!
Mies on menossa leikkaukseen puhumme asiasta aika avoimesti seksiä emme harrasta nyt ollenkaan teemme kyllä kaikkea muuta!
Miten tiukka esinahka vaikuttaa seksiin ?
Mitä tehdä???
Jokuvain?
2
229
Vastaukset
- vetäse
vain nahka lensin yli.
- Anonyymi
Minun entinen mies omisti ns. tiukan esinahan ja seksissä välillä piti olla tarkkana ettei satuttanut :-( Pitkän suhteemme aikana opin kuitenkin 'käsittelemään' elintä etten vain satuttaisi.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614388KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1503187Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo482502Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?512435- 982115
- 241883
- 231632
- 301616
- 1611484
- 341253