Edullinen hotelli

Budapest

Olen keväällä lähdössä äidin kanssa Budapestiin. Osaako kukaan suositella edullista ja asiallista hotellia hyvällä sijainnilla!?

7

2717

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokenut

      ite kävin siel just porukoitten kaa vuos sit.. hinnats en tiiä mut luulisin et ei oo kallis (ei järin suuri eikä hieno) mut hiton hyväl paikal se on... lähellä kaikkea

    • Riffa

      Tulin juuri viikko sitten pois Budapestistä. Olin Aurinkomatkojen matkalla, jossa halvin hotelli oli City Hotel Matyas. Majoituimme siellä. Sijainti Elisabetin sillan vieressä Pestin puolella. Kävelykatu ja keskusta ihan vieressä ja helposti pääsee siltaa pitkin Budan puolelle. Aamiainen nautittiin hienossa kellariravintolassa. Suosittelen. Itse olin ainakin tyytyväinen.

    • omatoimimatka

      Jos olette menossa omatoimimatkalle eikä valmismatkalle, voin suositella paria edullista hotellia.
      Hotelli Charles, Budan puolella, kävelymatka vanhaan Budaan ja Gellert-vuorelle. Monta bussiyhteyttä keskustaan (Pestiin), jonne matkaa noin 2 km.
      Toinen vaihtoehto Professor's Guest House, Budan puolella, kävelymatka Pestin keskustaan, kauppahalliin, Gellert-kylpylään ja -vuorelle. Netin kautta voi hoitaa varaukset.
      Molemmissa aamiaiset, Charlesissa tosi hyvä. Voin lisätä linkin, josta hotellit voi varata, jos olet kiinnostunut.
      Jos otat valmismatkan, kiinnitä huomiota hinnan lisäksi hotellin sijaintiin. Monet edullisimmista vaihtoehdoista ovat monen kilometrin päässä nähtävyyksistä.
      Budapest-kortti on edullinen ja sillä voi liikkua liikennevälineissä vapaasti ja pääsee (pääsi ainakin viime vuonna) museoihin ilmaiseksi.
      Ulkoasiainministeriön sivuilla varoitetaan huijauksista ja taskuvarkaista Budapestissa. Itse en ole kokenut kumpaakaan, mutta en esim. ravintolassa tyrkytä isoja seteleitä (,joista kuulemma annetaan väärin takaisin). Taskuvarkaita on Helsingissäkin eli järki käteen: ei rahaa, luottokortteja tai passeja käsilaukussa.
      Pestin kävelykatu Vaci utca ei ole mikään nähtävyys: merkkiliikkeitä vieri vieressä (onhan niitä nähty), jos menet sisään liikkeeseen, myyjä seuraa sentin päässä vahtimassa. Sillä kadulla niitä varkaitakin varmaan liikkuu.

      • Charlesissa

        Kesällä käväistiin perheen kanssa Hotelli Charlesissa pari yötä, otettiin halvemman hintaluokan huone, ei ollut kovin kummoinen, mutta nukuttua saatiin ja rauhallistakin oli, mitä nyt avoimesta ikkunasta kuului läpi yön mustarastaan lurittelua. Remontoidut ja kalliimmat huoneet lienevät viihtyisämpiä, jos sitä kaipaa. Jos menet tänne, niin pyydä pihan puolen huone, liikenne ei niin häiritse. Palvelu pelasi kyllä hyvin ja ystävällisiä olivat, osasi siinä respassa joku vähän Suomeakin.


    • löytyy osoitteesta

      www.hotels.hu

      sivut englanniksi..... :)

      • Gillian

        Hotelleja voi varata ties kuinka monen linkin kautta. Viime keväänä tein vertailevan tutkimuksen ja löysin tämän linkin, jonka kautta myös tein varaukseni: http://www.hotelonlinehungary.com/budapest_map/b2_hotel.htm

        Eri linkkien kautta varattaessa samalla hotellilla voi olla eri hinta, tämän linkin kautta hinta oli silloin edullisin.


    • suositus

      Hotelli Erzebet oli hyvä kohtuuhintainen hotelli hyvällä paikalla, suosittelen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      158
      6527
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3908
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2015
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1969
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1809
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1646
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1518
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      19
      1499
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1390
    Aihe