Löytyykö harrastajia? Nyt olisi oiva tilaisuus harjoitella elävällä kohteella. Minun pitäisi saada koirastani mahdollisimman tarkka kuva, jotta voin ikuistaa vanhan ystäväni ihooni tatuoinniksi, mutta omat taitoni eikä varmaan digikameranikaan riitä siihen. Mitään en maksa, mutta luontokappaleita löytyy kodistani 4 kappaletta ja niitä saa kyllä kuvata niin paljon kuin haluaa. Haastettakin löytyy, varsinkaan vanha herra ei tahdo pysyä samassa asennossa 2 sekuntia kauempaa :D
Jos haluat vaihtelua laita mailia: [email protected]
Uusikaupunki aloittelevia kuvaajia?
6
123
Vastaukset
- Pummi
Tulisitko ulkoiluttaa mun koiria, en maksa mitään.
- ulkoiluttaja
Tulen mieluusti ulkoiluttamaan. Onko sulla toivomuksia ajankohdasta. En maksa mitään, eikä maksa mitään.
- talkoo henki on kuol
- helppiä
Kuten otsikossa mainittiin, ei pyydetty ammattilaista vaan tarjottiin aloittelevalle mahdollisuutta kuvata oman piirinsä ulkopuolelta. ei tarvi herneitä vetää nekkuunsa.
Ei siinä mitään herneitä nenään vedetty. Ei vaan löytyne innostunutta kuvaajaa sinun lemmikeillesi.
Jo pelkästään kuvauksen syy saattaa olla joillekin esteenä enkä siitä itsekään ole kovin innostunut. Moni tämän päivän kansalainen pilaa vartaloaan noilla lähtemättömillä kuvilla sillä ei niiden nylkeminenkään liene mitään herkkua jos haluaa joskus päästä niistä eroon.
Ota kuva ja tee vaikka taulu olohuoneen seinälle niin sen voi aina vaihtaa jos siihen kyllästyy. Nahkansa vaihtamisessa on paljon enemmän hankaluuksia.
- hohhoija
Mitähän se kellekään kuuluu jos joku haluaa nahkaansa koristella? omapa on nahka...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.971513- 2091458
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59980Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31969Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K50747Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49735Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉53682En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k40676The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut4673Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.34660