Löytyykö harrastajia? Nyt olisi oiva tilaisuus harjoitella elävällä kohteella. Minun pitäisi saada koirastani mahdollisimman tarkka kuva, jotta voin ikuistaa vanhan ystäväni ihooni tatuoinniksi, mutta omat taitoni eikä varmaan digikameranikaan riitä siihen. Mitään en maksa, mutta luontokappaleita löytyy kodistani 4 kappaletta ja niitä saa kyllä kuvata niin paljon kuin haluaa. Haastettakin löytyy, varsinkaan vanha herra ei tahdo pysyä samassa asennossa 2 sekuntia kauempaa :D
Jos haluat vaihtelua laita mailia: [email protected]
Uusikaupunki aloittelevia kuvaajia?
6
129
Vastaukset
- Pummi
Tulisitko ulkoiluttaa mun koiria, en maksa mitään.
- ulkoiluttaja
Tulen mieluusti ulkoiluttamaan. Onko sulla toivomuksia ajankohdasta. En maksa mitään, eikä maksa mitään.
- talkoo henki on kuol
- helppiä
Kuten otsikossa mainittiin, ei pyydetty ammattilaista vaan tarjottiin aloittelevalle mahdollisuutta kuvata oman piirinsä ulkopuolelta. ei tarvi herneitä vetää nekkuunsa.
Ei siinä mitään herneitä nenään vedetty. Ei vaan löytyne innostunutta kuvaajaa sinun lemmikeillesi.
Jo pelkästään kuvauksen syy saattaa olla joillekin esteenä enkä siitä itsekään ole kovin innostunut. Moni tämän päivän kansalainen pilaa vartaloaan noilla lähtemättömillä kuvilla sillä ei niiden nylkeminenkään liene mitään herkkua jos haluaa joskus päästä niistä eroon.
Ota kuva ja tee vaikka taulu olohuoneen seinälle niin sen voi aina vaihtaa jos siihen kyllästyy. Nahkansa vaihtamisessa on paljon enemmän hankaluuksia.
- hohhoija
Mitähän se kellekään kuuluu jos joku haluaa nahkaansa koristella? omapa on nahka...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1324634
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233172Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132604- 462191
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2591733Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471669- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201486- 281480
- 951211