Moi, Onko tästä toimittajasta hajua? Onko naimisissa?? Hemmetin kuuma pakkaus. Oli noissa ranskan tapahtumissa esillä...
Annastiina Heikkilä
13
14723
Vastaukset
- joku vaan
Moi annastiina lähetkö treffeille jos tarjoon
- ei_nimiä_pleace
Taitaa Annastiina varattu. Eikä muute ole parhaan näköinen vaikka laittas kaikkien komen tv-yhtiön ruutukasvojen naamat mitenpäin tahansa järjesykseen.
Omassa TOPissa on vahvoilla yksi maikkarin ulkomaan kirjeenvaihtaja ja Ylen ajankohtaisohjelmien liikkuva toimittaja... Ja taitaa kaikki olla rengastettuja, niin yksi nelosenkin pirpana säätyttökin oli jo rengastettu ja viimeisenä huomasin, että Ylen nuorehko,mutta pitkäaikainen uutiskasvokin oli saanut renkaan....
Mut ihmisessä on aina kaksi puolta... kun ihmistä katsoo etäältä niin se näyttää kivalla, mutta jos liikkuu paljon tämän ihmisen kanssa samassa piirissä, niin saako häneltä minkaanlaista huomiota tai miten hän vastaa.... onko hän yleensänkään sellainen kaverillinen vaiko peräti välttelevä.....
Mutta äske just oli se telkkarissa mitä itse olen jo pitkään miettinyt... kyllä ne naiset kertoo sen jos heitä kiinnostaa.... ja itse olen kyllä törmännyt jännään ilmiöön... nainen tunnustaa kaveruutta tai jopa rakkautta, mutta tekee sen vain sen takia että ei halua mitään muuta... ELÄ SIT NIITTEN KANSSA.
Mutta sekin on nähty kun nainen ( nuori aikuinen - itseni kanssa samanikäinen) tulo viereen istuman ja ilmoitti ettei minulta mitään puutu kun haluan hänet. Ja toinen jolla oli todella tukalaa kun ei ollut mahdollisuutta oman elämäntilanteensa vuoksi.- Anonyymi
Näyttää lähinnä transulta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttää lähinnä transulta
Mitäs olet buaahaa
- Veljmies
Kaunis kuin uni
- Anonyymi
Annastiina on juuri niin tyylikäs kuin Pariisin kirjeenvaihtajan kuuluukin olla.
Ero on valtava esimerkiksi amerikan puolella toimineisiin suomalaisiin toimittajiian- Anonyymi
Juuri niin! Amerikan kirjeenvaihtajat eivät kampaa edes hiuksiaan ruutuun mennessään ja jokunenkin entinen on kuin holistiparantolasta reväisty.
Annastiinassa on tyyliä ja onhan hän piirteiltään tavattoman kaunis muutenkin.
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 http://1lingo.com/H/I1s2O4
- Anonyymi
Kaunis nainen.
- Anonyymi
Kuiva korppu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuiva korppu
Hehheehee mitäs olet buaahaa
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 http://amisagroup.net/H/K3o7J5
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624362Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551823Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141543Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381317Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681083- 58929
- 79925
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.169847Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791