Annastiina Heikkilä

ES15115

Moi, Onko tästä toimittajasta hajua? Onko naimisissa?? Hemmetin kuuma pakkaus. Oli noissa ranskan tapahtumissa esillä...

13

14723

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku vaan

Moi annastiina lähetkö treffeille jos tarjoon

• ei_nimiä_pleace

Taitaa Annastiina varattu. Eikä muute ole parhaan näköinen vaikka laittas kaikkien komen tv-yhtiön ruutukasvojen naamat mitenpäin tahansa järjesykseen.

Omassa TOPissa on vahvoilla yksi maikkarin ulkomaan kirjeenvaihtaja ja Ylen ajankohtaisohjelmien liikkuva toimittaja... Ja taitaa kaikki olla rengastettuja, niin yksi nelosenkin pirpana säätyttökin oli jo rengastettu ja viimeisenä huomasin, että Ylen nuorehko,mutta pitkäaikainen uutiskasvokin oli saanut renkaan....

Mut ihmisessä on aina kaksi puolta... kun ihmistä katsoo etäältä niin se näyttää kivalla, mutta jos liikkuu paljon tämän ihmisen kanssa samassa piirissä, niin saako häneltä minkaanlaista huomiota tai miten hän vastaa.... onko hän yleensänkään sellainen kaverillinen vaiko peräti välttelevä.....

Mutta äske just oli se telkkarissa mitä itse olen jo pitkään miettinyt... kyllä ne naiset kertoo sen jos heitä kiinnostaa.... ja itse olen kyllä törmännyt jännään ilmiöön... nainen tunnustaa kaveruutta tai jopa rakkautta, mutta tekee sen vain sen takia että ei halua mitään muuta... ELÄ SIT NIITTEN KANSSA.

Mutta sekin on nähty kun nainen ( nuori aikuinen - itseni kanssa samanikäinen) tulo viereen istuman ja ilmoitti ettei minulta mitään puutu kun haluan hänet. Ja toinen jolla oli todella tukalaa kun ei ollut mahdollisuutta oman elämäntilanteensa vuoksi.

• Anonyymi

Näyttää lähinnä transulta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näyttää lähinnä transulta

Mitäs olet buaahaa

• Veljmies

Kaunis kuin uni

• Anonyymi

Annastiina on juuri niin tyylikäs kuin Pariisin kirjeenvaihtajan kuuluukin olla.
      Ero on valtava esimerkiksi amerikan puolella toimineisiin suomalaisiin toimittajiian

• Anonyymi

Juuri niin! Amerikan kirjeenvaihtajat eivät kampaa edes hiuksiaan ruutuun mennessään ja jokunenkin entinen on kuin holistiparantolasta reväisty.
        Annastiinassa on tyyliä ja onhan hän piirteiltään tavattoman kaunis muutenkin.

• Anonyymi

H­ei! Om­­a str­eam. Sisää­­nkäynti kaiki­­­lle, jotk­a haluavat pi­­­tää ha­­uskaa 👉 http://1lingo.com/H/I1s2O4

• Anonyymi

Kaunis nainen.

• Anonyymi

Kuiva korppu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuiva korppu

Hehheehee mitäs olet buaahaa

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      62
      4362
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      155
      1823
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1543
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      38
      1317
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      168
      1083
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      58
      929
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      79
      925
    8. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      847
    9. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      821
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      791
    Aihe