Tietääkö kukaan, jos nostan eläkesäästöni, voiko ulosotto viedä ne välistä? Onko vakuutusyhtiöllä velvollisuus kertoa uo:lle, että minulle maksetaan säästöni? Uo on kuitenkin hallussaan minun kiinteää omaisuutta jota yrittävät myydä.
Vastaukset 6
- terokki
Kyllä kai voi. Googlaamalla löytyy useita keskusteluja aiheesta.
- Onneksi ulosotto vie.
Tietenkin. Onhan velat maksettava.
Ei yhteiskunta kaipaa vapaa matkustajia. - yrittäjä
Onneksi ulosotto vie. kirjoitti:
Tietenkin. Onhan velat maksettava.
Ei yhteiskunta kaipaa vapaa matkustajia.Sinä, et tiedä nyt koko totuutta! Joten turha tuomita ketään! Yrittäjien selkänahasta on sinunkin palkat maksettu!
- vtun amispelle
Ap ihan hyvin sulla menee joo
- Voutisssss
Muista lääkitys pelle.
- tilioli
Kyllä, koska ulosmittauksia voidaan eläkkeestäkin tehdä, niin todennäköistä on että eläkesäästö on myös tilille tultua ulosottoon mitattavaa, velallisen omaisuutta, siinä missä muukin omaisuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l275931Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni48727- 67681
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et35584- 52564
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona31494- 48477
- 44460
- 30459
- 38450