Poikaystäväni on muutaman kerran ehdottanut lääkärileikkejä. Olen ollut aiemmin niitä vastaan mutta jossain määrin kiinnostunut niistä itse. Aika ristiriitaista. Onko täällä muilla niistä kokemuksia ja millaisia vinkkejä voitte niistä antaa? :)
Lääkärileikit
17
4183
Vastaukset
- klinikka naiselle
Lääkärinleikit kiva ja monipuolin leikki, olet vapaa tai varattu nainen herrasmies lääkäri tutkimushuone tutkimuspöydällä.
- Satusady
Kiitos vaan mutta en etsi liveseuraa lääkärileikkeihin ainakaan täältä. :)
Vinkkejä otan vain vastaan jos sellaisia on.
- Helmut
Lääkärileikeissä kuten muissakin roolileikeissä on tärkeintä, että molemmat innostuvat niistä ja kokevat ne yhdessä kiihottaviksi.
Jokaisella on varmasti mieltymyksensä, millä tavalla lääkärileikkejä haluaa leikkiä. Usein ne toimivat parhaiten esileikkinä - ainakin mitä tulee omiin kokemuksiini. Perusteellinen lääkärintarkastus päästä varpaisiin on hyvä alku.- Satusady
Aika pitkälle samaa mieltä. Mielenkiintosta!
- Helmut
Satusady kirjoitti:
Aika pitkälle samaa mieltä. Mielenkiintosta!
Oletko koskaan itse kokeillut tällaisia leikkejä?
- Satusady
Helmut kirjoitti:
Oletko koskaan itse kokeillut tällaisia leikkejä?
En ole ja sen vuoksi olenkin täällä kysymässä vinkkejä. :)
- Helmut
Satusady kirjoitti:
En ole ja sen vuoksi olenkin täällä kysymässä vinkkejä. :)
Mitä haluat erityisesti tietää? :)
- Satusady
Mua kiinnostaa erityisesti miten käytännössä näitä leikkejä on kiva toteuttaa. Aikaisempaa kokemusta ei siis ole ja poikaystävä hinkuu aina joskus näitä ehdottaen, niin ehkäpä suostuisin rohkeasti kokeilemaan kun tietäisin vähän, mitä on mahdollisesti edessä.
- Scouple
Meillä tuli ekakerran niin sanotusti tämä tavallaan esiin kun kysyin vaimolta miltä se tuntuu kun hän käy gynekologilla ja kun gynekologi on vielä mies. No vaimo kertoi että hän pistää ne hanskat käteen ja sillä siisti eikä kuulemma tunnu mitenkään kiihottavalta.
Yks kerta sit kun oltiin saunassa niin vaimo otti silikoni hanskat ja käski nostaa jalat ylös. Hän otti meidän käyttämää liukastetta ja hieroi sitä käsiinsä ja samalla työnsi sormen anaaliini liikuttaen sitä edestakaisin. Minusta se tuntui hyvälle ja ei aikaa kun olin jo kovana. No jotenkin ne hanskat tuntui hyvälle ja orgasmi siinä oli hetkessä tuloksena.
Seuraavan kerran tehtiin niin että minä olin se gyne ja vaimo nautti siitä miten ne hanskat tavallaan tuntu hyvälle.
Eli me nykyisin nautitaan näitä lääkärileikkien tuomaa silikonihanskojen tuomaa kosketusta.- gyne
No pääset sinäkin kun ikää tulee tarpeeksi strippaamaan urologille ja toiveesi lääkärin sormesta pepussa toteutuu myös:D
- fajitas
gyne kirjoitti:
No pääset sinäkin kun ikää tulee tarpeeksi strippaamaan urologille ja toiveesi lääkärin sormesta pepussa toteutuu myös:D
Itse asiassa hyvin harva mies pääsee/joutuu urologille ikääntyneempänäkään. Suurimmalla osalla miehistä ei ole mitään vaivoja/ongelmia.
- vaaleegimma
Mäkin olen näistä kiinnostunut. :)
- turunmiäs
Lääkärileikkejä voi toteuttaa monella tapaa. Ne voivat toimia esileikkinä tai sitten puhtaasti vain roolileikkinä jolloin niihin ei tarvitse liittyä mitään seksuaalisia juttuja. Kumpikin toimii, sanoisin.
- drdrdr
Katetrointeja ollaan harrastettu aina joskus puolin ja toisin. Puhtaus on tärkeää, ettei tule tulehduksia.
- Anonyymi
Tästä keskusteluketjusta näyttää olevan aikaa jo aika paljon. Mutta tuo aihealue kiinnostaa minua paljon. Olisikohan täällä vielä sellaisia, jotka ovat kiinnostuneet esim roolileikeistä? Niitä voi tehdä monella tapaa ja lääkärileikistä voi saada hyvinkin todentuntuisen tutkimuksineen mittauksineen ja "lääkkeen" antamiseen eri tavoin! Jos olet yhtään oikeasti kiinnostunut, niin laita viestiä. Yksi Pelle varmaan liittyy tähän, mutta ei anneta häiritä!
- Anonyymi
Kiinnostaa!
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 http://ameliachau.com/H/C5z6B3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465891Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki583376- 1862739
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t122604mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132279- 302194
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/171961- 181735
- 1481389
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2771287