Lääkärileikit

Satusady

Poikaystäväni on muutaman kerran ehdottanut lääkärileikkejä. Olen ollut aiemmin niitä vastaan mutta jossain määrin kiinnostunut niistä itse. Aika ristiriitaista. Onko täällä muilla niistä kokemuksia ja millaisia vinkkejä voitte niistä antaa? :)

17

3483

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • klinikka naiselle

      Lääkärinleikit kiva ja monipuolin leikki, olet vapaa tai varattu nainen herrasmies lääkäri tutkimushuone tutkimuspöydällä.

      • Satusady

        Kiitos vaan mutta en etsi liveseuraa lääkärileikkeihin ainakaan täältä. :)

        Vinkkejä otan vain vastaan jos sellaisia on.


    • Helmut

      Lääkärileikeissä kuten muissakin roolileikeissä on tärkeintä, että molemmat innostuvat niistä ja kokevat ne yhdessä kiihottaviksi.

      Jokaisella on varmasti mieltymyksensä, millä tavalla lääkärileikkejä haluaa leikkiä. Usein ne toimivat parhaiten esileikkinä - ainakin mitä tulee omiin kokemuksiini. Perusteellinen lääkärintarkastus päästä varpaisiin on hyvä alku.

      • Satusady

        Aika pitkälle samaa mieltä. Mielenkiintosta!


      • Helmut
        Satusady kirjoitti:

        Aika pitkälle samaa mieltä. Mielenkiintosta!

        Oletko koskaan itse kokeillut tällaisia leikkejä?


      • Satusady
        Helmut kirjoitti:

        Oletko koskaan itse kokeillut tällaisia leikkejä?

        En ole ja sen vuoksi olenkin täällä kysymässä vinkkejä. :)


      • Helmut
        Satusady kirjoitti:

        En ole ja sen vuoksi olenkin täällä kysymässä vinkkejä. :)

        Mitä haluat erityisesti tietää? :)


      • Satusady

        Mua kiinnostaa erityisesti miten käytännössä näitä leikkejä on kiva toteuttaa. Aikaisempaa kokemusta ei siis ole ja poikaystävä hinkuu aina joskus näitä ehdottaen, niin ehkäpä suostuisin rohkeasti kokeilemaan kun tietäisin vähän, mitä on mahdollisesti edessä.


    • Scouple

      Meillä tuli ekakerran niin sanotusti tämä tavallaan esiin kun kysyin vaimolta miltä se tuntuu kun hän käy gynekologilla ja kun gynekologi on vielä mies. No vaimo kertoi että hän pistää ne hanskat käteen ja sillä siisti eikä kuulemma tunnu mitenkään kiihottavalta.
      Yks kerta sit kun oltiin saunassa niin vaimo otti silikoni hanskat ja käski nostaa jalat ylös. Hän otti meidän käyttämää liukastetta ja hieroi sitä käsiinsä ja samalla työnsi sormen anaaliini liikuttaen sitä edestakaisin. Minusta se tuntui hyvälle ja ei aikaa kun olin jo kovana. No jotenkin ne hanskat tuntui hyvälle ja orgasmi siinä oli hetkessä tuloksena.
      Seuraavan kerran tehtiin niin että minä olin se gyne ja vaimo nautti siitä miten ne hanskat tavallaan tuntu hyvälle.
      Eli me nykyisin nautitaan näitä lääkärileikkien tuomaa silikonihanskojen tuomaa kosketusta.

      • gyne

        No pääset sinäkin kun ikää tulee tarpeeksi strippaamaan urologille ja toiveesi lääkärin sormesta pepussa toteutuu myös:D


      • fajitas
        gyne kirjoitti:

        No pääset sinäkin kun ikää tulee tarpeeksi strippaamaan urologille ja toiveesi lääkärin sormesta pepussa toteutuu myös:D

        Itse asiassa hyvin harva mies pääsee/joutuu urologille ikääntyneempänäkään. Suurimmalla osalla miehistä ei ole mitään vaivoja/ongelmia.


    • vaaleegimma

      Mäkin olen näistä kiinnostunut. :)

    • turunmiäs

      Lääkärileikkejä voi toteuttaa monella tapaa. Ne voivat toimia esileikkinä tai sitten puhtaasti vain roolileikkinä jolloin niihin ei tarvitse liittyä mitään seksuaalisia juttuja. Kumpikin toimii, sanoisin.

    • drdrdr

      Katetrointeja ollaan harrastettu aina joskus puolin ja toisin. Puhtaus on tärkeää, ettei tule tulehduksia.

    • Anonyymi

      Tästä keskusteluketjusta näyttää olevan aikaa jo aika paljon. Mutta tuo aihealue kiinnostaa minua paljon. Olisikohan täällä vielä sellaisia, jotka ovat kiinnostuneet esim roolileikeistä? Niitä voi tehdä monella tapaa ja lääkärileikistä voi saada hyvinkin todentuntuisen tutkimuksineen mittauksineen ja "lääkkeen" antamiseen eri tavoin! Jos olet yhtään oikeasti kiinnostunut, niin laita viestiä. Yksi Pelle varmaan liittyy tähän, mutta ei anneta häiritä!

      • Anonyymi

        Kiinnostaa!


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      2325
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      73
      1950
    3. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      174
      1750
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      55
      1745
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1651
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1619
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1524
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1357
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1321
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1228
    Aihe