Muhammed keksi koko koraanin itse

siinä se

Otti osia raamatusta, osia muista uskonnoista ja keksi loput itse

53

187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lukekaa itse
      • Eloneva-Eeva

        Hei somalit
        Te yritätte syrjäyttää meidät kunnolliset kansalaiset, työtä tekevät ja itsemme elättäjät. Missä onteidän moraali, purressanne kättä joka sinunkin kaltaistasi ruokkii.

        Viha puheet tulevat somalien suusta, kiittäisitte edes kun olette päässeet tänne lihapatojen ääreen.

        Osaatko edes alkeelisempiakaan käytös tapoja. Miten on mahdollista että haistattelet ja kiroat meitä.

        Muista allahinne näkee, kuulee, rankaisee sinunlaistasi - sulkee pääsyn sinne paratiisiin, jonne en suurin surminkaan menisi edes maksusta.

        Ja yksi juttu vielä, jo túo että joka toinen teistä on muhammed kertoo selkeästi mielikuvituksen ja luovuun puutteesta. Ai niin raikatahan te ressukat osaatte. Siitä seuraa allahin hylkääminen, miten sitten suu pannaan.


    • Mitä perusteita sinulla on tälle väitteellesi?

      • ap.stä_en_tiedä

      • lukekaa.itse

        Mikäli kysyit minulta, perusteita on paljonkin, tässä luettavaa, sekä vahvistusta isä Sakarian haastatteluun;

        http://www.kolumbus.fi/~w462389/islam/allah.html

        https://www.netikka.net/mpeltonen/kuunjumala.htm

        http://lindell.netmission.fi/islamilaisuus.html

        Tämä kaikki todistaa, että mohammed on antikristus.
        Tehkää muslimit parannus ja ottakaa Jeesus sydämiinne, Jeesus voi antaa kaiken anteeksi, Hänelle on annettu kaikki valta taivaassa ja maanpäällä, aamen.


      • eipahalle

      • Läskisoosinsyöjä

        Kerropa, missä kohtaa Raamatussa mainitaan Muhammed? Minulla on ainakin neljä Raamattua ja haluan tarkastaa väitteesi. Ellet kykene ilmoittamaan Raamatun kohtaa, todistat itse itsesi valehtelijaksi.


      • eipahalle
        Läskisoosinsyöjä kirjoitti:

        Kerropa, missä kohtaa Raamatussa mainitaan Muhammed? Minulla on ainakin neljä Raamattua ja haluan tarkastaa väitteesi. Ellet kykene ilmoittamaan Raamatun kohtaa, todistat itse itsesi valehtelijaksi.

        Ennen kuin puhut valehtelusta sinun kannatta etsiä googlesta itse tietoa ja verrata Raamattuun lukemaasi muodostaaksesi oman näkökulmasi onko se samansuuntainen sitten minun väittämäni kanssa. Raamatussa puhutaan väärästä rohfeetasta joka voidaan tunnistaa Muhammediksi vaikka hänen nimeään ei mainita.
        Napauta Allah pääset sivulle totuus islamista.
        Oikeassa reunassa lukee Muut islamista ja alla
        Peter Salemi, Puhdas totuus islamista. Valitse se ja ala lukea
        vastaus löytyy jonkun aikaa luettuasi.
        Kun saat muodostettuasi vastauksen niin voisitko kertoa mitä mieltä olet. Kiitos etukäteen.
        Ahkeraa tutkimista ei ole kiire. Ystävällisesti työn iloa sinulle.


      • 3637

        Muslimien jumala ei ole sama jumala kuin kristinuskon (tämä ei kuitenkaan oikeuta sortamaan KETÄÄN vaan rakkaudella pitäisi aina puhua). ”Kuka on valhettelija, ellei se, joka kieltää sen, että Jeesus on Kristus? Hän on antikristus, se, joka kieltää Isän ja Pojan.”

        ‭‭1. Johanneksen kirje‬ ‭2:22 pitää uskoa että Kristus on Jumalan Poika ja Jumala (mutta ei Isä Jumala vaan Jumala Kolminaisuuden mukaan).


      • Xenofon
        eipahalle kirjoitti:

        Muhamad mainitaan Raamatussa. En ota enempää kantaa etten loukkaisi hartaita Muslimeja.

        Raamatussa EI mainita ketään Muhamadia. Ja muslimi kirjoitetaan pienellä kirjaimella.


    • E-G-O

      Oletko koskaan lukenut Koraania? Saati tiesitkö, että Muhamed ei osannut lukea eikä kirjoittaa. Se mikä tuli hänelle, kun hän oli yksin vetäytyneenä luolastoon oli suuri Jumalan ihme. Jos väität, että hän olisi osannut kijoittaa tämän kirjan, niin osaisitko itse kirjoittaa vastaavan pyhän julistuksen? Tuo se näytille, kirjoita samanlainen kirja ilman Jumalan avustusta, jotta saisimme nähdä tietosi pyhyydestä.

      • Ateisti

        Koraani on yhtä kaukana pyhyydestä, kuin itä on lännestä. Eikö tämä laita hälytyskelloja soimaan: Muhammed, oli 52 vuotias ja hänellä oli ennestään neljä vaimoa,vaati itselleen vaimoksi ystävänsä 9-vuotiaan tyttären. Tytön isä sanoi, odota kunnes tyttö tulee edes murrosikään. Johon muhammed: Kyllä se nyt vain on annettava, koska se on allahin tahto. Minun mielestäni muhammed oli täysi mulkku, pahimmasta päästä ja allah on vain pesiytynyt joidenkin vähä-älyisten korvien väliin, mutta jota ei oikeasti ole. Muslimit ovat USA:n viranomaisten tytkimuksien mukaan eniten pikkurikoksia tekeviä. Täten he ovat keskimääräistä tyhmempiä, koska pikkurikoksia tekevät kouluttamattomat ihmiset.


      • hahehehehaha

        Kiitos viestistäsi :D


      • eipahalle

        En väittänyt Muuta kuin sen että Muhammed henkilönä löytyy Raamatun lehdiltä siten että hän voisi olla henkilö jota kuvataan. Minulle tärkeää on vain se että on yksi herra ja hänen tahtonsa. Vain tähän asiaan halusin näkökulmanne onko Muhammed nähtävissä Raamatun lehdillä. En lähde asiaa avaamaan enempää kun se olisi loputon suo ja ehkä turhaa ajanhukkaa.


      • Xenofon
        Ateisti kirjoitti:

        Koraani on yhtä kaukana pyhyydestä, kuin itä on lännestä. Eikö tämä laita hälytyskelloja soimaan: Muhammed, oli 52 vuotias ja hänellä oli ennestään neljä vaimoa,vaati itselleen vaimoksi ystävänsä 9-vuotiaan tyttären. Tytön isä sanoi, odota kunnes tyttö tulee edes murrosikään. Johon muhammed: Kyllä se nyt vain on annettava, koska se on allahin tahto. Minun mielestäni muhammed oli täysi mulkku, pahimmasta päästä ja allah on vain pesiytynyt joidenkin vähä-älyisten korvien väliin, mutta jota ei oikeasti ole. Muslimit ovat USA:n viranomaisten tytkimuksien mukaan eniten pikkurikoksia tekeviä. Täten he ovat keskimääräistä tyhmempiä, koska pikkurikoksia tekevät kouluttamattomat ihmiset.

        Allah = Saatana. Allah kyllä oikeasti on olemassa, mutta hän ei ole jumala vaan itse saatana.


    • Stellux

      Tulin samaan johtopäätökseen joskus 30v sitten kun luin koraanin. Jos muslimit lukisivat raamatun, moni asia muuttuisi.

      • EroaonPaljon

        Raamattu on aivan eri juttu kuin koraani.


      • EroaonPaljon kirjoitti:

        Raamattu on aivan eri juttu kuin koraani.

        Varmin tapa siirtyä ateismiin on lukea raamattu ja koraani.

        Me elämme tieteen aikakautta ja mielestäni uskovainen heittää uskonsa nurkkaan joka kerran terveyskeskuksen ovea avatessaan.

        Tosiuskovainen rukoilisi jumalaltaan parannusta sairastuessaan, eikä suostuisi missään tapauksessa tiedemiesten ja -naisten hoidettavaksi.


    • tottaettäsatua

      Koraani ja raamattu. Samoja tietämättömien ihmisten sepittämiä satuja. Vallankäytön välineitä. Totuus ei löydy mistään kirjasta, mutta silti kannattaa lukea vaikkapa Stephen Hawkingia tai Esko Valtaojaa.

      • koraaniko

        Siinä oikein kaksi pelleä, etenkin tuo suomalainen.

        Uskossa sana tulee todeksi.

        Koraanissa on paljon epäselviä asioita, kuten:

        Miksi uskonnolliset tavat häiritsivät Muhammedia?
        Millaisissa olosuhteissa Muhammed kutsuttiin profeetaksi?
        Mikä sanottiin olleen Muhammedin ensimmäinen ilmestys?
        Miten koraani säilytettiin?
        Miten jotkut islaminoppineet suhtautuvat Koraanin kääntämiseen?
        jne..


      • lue.tuosta

      • SPACE

        Raamatussa et loyda yhtakaan virhetta ,ei yks jae kaanna toista vaaraksi. Koraanissa sanotaan eri jakeissa nain ja sitten toisissa se sama kielletaan. Lukekaan koraania ja se kehoittaa kristittyjen tappamista!!!! Ei kristityilla ole sama Jumala kuin koraania lukevilla


    • Islamiiiiiii

      Space et ole varma lukenut koraania. Kannatta lukea alusta loppuun ja täytyy osata arabia. Ei hyväksy koraani vakivalta. Se riippu miten lukijat tulkitse. Esim. Eng.ksi "how are You . Suomeksi "mitä kuuluu". Onko tuo kaksi sana käännetty ihan sanasta sanaan? "Kuuluu" sana kuuluuko hyvinvointin? Esim. minä tulkitsen sen mitä sisältä.

      • samaarääpimistä

        "Ei hyväksy koraani vakivalta. "

        Jaa-ah! Ollaan näköjään luettu ihan eri koraanit. Minulla on kyllä hyllyssä useammallakin kielellä ne. Ja sama teksti jokaisessa.


    • 1525

      Allahin nimeen (arabiaksi) = 666 (kreikaksi) https://www.google.fi/search?q=in the name of allah = 666&biw=1920&bih=1075&tbm=isch&imgil=eKJEhyoSc1lkbM:;VvFqe11uGCx4yM;http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t%3D159778931&source=iu&pf=m&fir=eKJEhyoSc1lkbM:,VvFqe11uGCx4yM,_&usg=__X0tyf307CjHklJ_TeGvS2by8glQ=&ved=0CCkQyjc&ei=ozwUVYeSLoXlywOBwoGAAQ#imgrc=eKJEhyoSc1lkbM:;VvFqe11uGCx4yM;http://tinyurl.com/n2ksx7s;http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=159778931;320;355 ensimmäinen haku. Muutenkin muslimien ''jumala'' ei ole sama jumala kuin kristinuskon. Kuka on se, joka voittaa MAAILMAN, ellei se, joka uskoo, että Jeesus on JUMALAN POIKA? 1 Joh. kirj. 5:5 muslimit eivät tunnusta joten ei ole sama jumala.

      • 1625

        Otat voimasi mukaan ja lähdet USAan. Siellä hän on wife. Suomessa vaimo. Onko se sama ihminen eri paikoissa vai?


    • Keksittyjähän tämän aihe-alueen kaikki teokset ovat. Ihmiset ovat kuolemanpeloissaan värkänneet ja markkinoineet niitä eri tavoin.

      • tonttutöminä

        ja keksittyhän sinäkin olet


      • niksnaksJotain
        tonttutöminä kirjoitti:

        ja keksittyhän sinäkin olet

        Ainahan ateisti on tyhjällä pohjalla.


    • vel-vel
    • islameurooppaan

      HUHTIKUUN HULINAT -15% ALENNUSTA
      ostostesi loppusummasta WWW.KIRJAONLINE.COM verkkokaupasta.
      Tarjous voimassa 1.4.15-30.4.15
      ALENNUKSEN SAAT koodilla 042015
      Tarkemmat ohjeet: http://www.kirjaonline.com/news/9/15-ale-huhtikuun-ajan

      http://www.kirjaonline.com/product/1308/eurooppa-ja-suomi-islamisoituvat
      Teologian tohtori, dosentti Juha Ahvion kirja vastaa islamisaatiota koskeviin kysymyksiin ja perustelee, miksi meidän velvollisuutemme on puolustaa Ateenasta, Roomasta ja Jerusalemista periytyvää länsimaista kulttuuriamme ja juutalaiskristillisiä perusarvojamme.

    • Heräisi

      Ja miten se kirjotti ne kirjaksi kun kerran oli lukutaidoton eikä osannut kirjottaa.. viestistäsi huomaa että ekät silmät kiinni

    • Kerrotaan

      Muhamet sairasti skitsofreniaa ja oli täysin vanhemman vaimonsa vietävissä,jonka
      tarkoituksia äijä palveli.

    • EIislamille

      Juutalaisten ei tarvitse tehdä pikkurikoksia kuten mullahien koska ovat älykkäitä. Paljon tyhmemmät islamilaiset tekevät pikkurikoksia.

      Älykkäät juutalaiset ja israel pitävät islamisteja pilkkanaan. Hhah hhah....

      • NoVertaillen

        En ihan pikkurikoksina pitäisi esim. Isiksen temppuja.


      • KristusjaMuhammad

        Vastaus nimimerkille "EIislamille":

        Talmudin ja monien muiden kirjoitusten mukaan nämä ns. juutalaiset pitävät pilkkanaan aivan eritoten eläimellisen tyhmiä goyim-nautoja, enkä yhtään ihmettele miksi.

        Käypä pyytämässä Rotshildeja kiroamaan julkisesti Muhammadia. Ei taida onnistua, mikseihän? Nämä ns. juutalaiset pelkäävät profeetta Muhammadia. Miksi? Ei kai vain siksi, että Kaikkivaltias seisoo hänen tukenaan.

        Todellinen idiootti on se, joka menee profeetta Muhammadia pilkkaamaan. Varmasti löytää sen edestään.

        Kun Rotschildien perhe osti Charlie Hebdo -lehden, loppui Muhammadin pilkkaaminen kuin veitsellä leikiten. Miksi?

        * The Absolute Truth About Muhammad in the Bible With Arabic Subtitles
        https://www.youtube.com/watch?v=-dO_C6-lkLM

        * The Highest Jewish Priest Admit Prophet Muhammad & Tolerance of Islam | Al Jazeera
        https://www.youtube.com/watch?v=NfsBfrji0OM

        * Jewish Rabbi: Christianity has died AND Israel soon will die AND Islam is the religion of the future
        https://www.youtube.com/watch?v=kMi_-xqhBYw


    • omamaamqansikka

      Mitä siitä voi syntyä muuta , kuin sitä mitä kuulemme, näemme , koemme ja haistamme . Sekasotkua ja sitä islam on , kuin oli itse perustajakin. Ihminen sai paholaiselta ohjeet ja jotain voimaakin.
      Islamin Allah ei ole Jumalamme. Hän ei ole Luoja. Allah oli epäjumala, jota kutsuttiin nimellä Eld, ja hänen vaimonsa nimi on Elad, mikä merkitsee aurinkoa.
      Kyllä kaikenlaISTA ON OLLUT ESIM. SEURAAVASSA LINKISSÄ ENNUSTI NOIN 90 PROSENTTISESTI J ERÄÄSSÄ KIRJASSAAN ILMOITTI , ETTÄ KÄÄRME ILMESTYY HÄNELLE.. J UMALAN PROFEETTA sanoo ja näin tapahtuu....
      https://www.google.fi/webhp?sourceid=chrome-instant&rlz=1C1GTPM_fiFI512FI512&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=Jeane Dixon

    • omamaamansikka
    • lkjhgfrty7u

      Olet oikeassa.

    • soopaa

      Taisi Muhammed rouskia kaiken maailman mömmöjä kuten Hitler. Ei tollaista paskaa kukaan keksi slevästä päästä. Oli sillä voimavarana se, että sai melkoisella varmuudella neitsyttä, siis posliinia.

    • saatanaprofeetta

      Olen tullut siihen tulokseen että Muhammed, olkoon sitten ollut juutalainen tai joku muu uskonnoltaan, katkeroitui jostain syystä mm. juutalaisille ja kristityille. Ehkä hän saikin näkynsä joko mielihoureissaan, mutta kuitenkin se tuli Saatanalta. Ja siihen sekottui juutalaisuus ja kristinusko sekä hänen omat sairaat kuvitelmansa.

      Olen varma että koska Saatana on itse langennut enkeli, joka halusi tulla Jumalan kaltaiseksi, halusi siis jäljitellä myös maanpäällä Jumalaa. Halusi itselleen oman uskonnon ja profeettansa. Jeesus on Jumalan poika, joka kuoli ristillä jokaisen ihmisen syntien tähden, jotta jokaisella ihmisellä olisi mahdollisuus pelastua.

      Mutta Saatana ei pystynyt samaan, joten profeetta Muhammed "ilmestyksineen" sai kelvata.

      Tai sitten Muhammed oli saatanan valtaama ihminen, joka katkeroituneena halusi perustaa uskonnon, saada "opetuslapsia" ja seuraajia ja näin syntyi oma uskonto ja koraani.

      Hitler vihasi juutalaisia ja se viha kumpusi omista kokemuksista, vaikka hänellä oli suvussaan juutalaisia. (En nyt muista kuka.)

      Hedelmistään puu tunnetaan. Ja saatana on tullut vain tappamaan, varastamaan ja tuhoamaan. Eikö tuota kaikkea Islam juuri ole? Kun tekoja ja hedelmiä katsotaan?

      Minkä muun uskonnon harjoittajien silmissä ja käyttäytymisessä näet niin palavaa demonista vihaa kuin muslimeilla? Katsokaa heidän silmiään, kun he vihansa raivossa raivoavat, uhkailevat ja syyttävät!

      Pahuutta. Silkkaa pohjatonta pahuutta ja kärsimystä. Sitä saatana halusi tuoda maanpäälle ja toi. Uskontonsa nimeltä Islam, kautta.

    • 1233

      kuinka naurettavia nämä keskustelut ovat jokainen puhuu islamista siten kuin sokrates filosofiasta, ja että kukin teistä on saanut diploman islamin uskonnosta ja koraanin lukemissta . tyhmyys kulkee keskustelusta toiseen. ENsinäkin ottakaa asioista selvää ennen kuin ilmaisette mielipiteenne..

    • KristusjaMuhammad

      Vastaus kirjoitukseen "Muhammed keksi koko koraanin itse"

      Ei varmasti keksinyt. Valehtelette ja panettelette. Todistakaa väitteenne. Kaikkivaltias on luvannut hävittää valheen puhujat. Ehkä te olette juuri siinä joukossa.


      2:119 Sinut, Muhammed, olemme lähettänyt totuuden ilmoittajaksi, ilosanoman julistajaksi ja varoittajaksi, eikä sinun tarvitse olla vastuussa Helvetin tuleen joutuvista.

      5:83 Ja kun nämä kuulevat, mitä profeetalle on ylhäältä ilmoitettu (Koraani) havaitsette heidän silmäinsä vettyvän kyyneleistä sen totuuden vuoksi, jonka he tunnustavat; he sanovat: »Herra! Me uskomme, lue siis meidät totuuden todistajain joukkoon!

      17:105 Me olemme Koraanin lähettänyt ylhäältä totuuden sanomana, ja totuuden sanomana se on saapunut maan päälle, ja Me olemme lähettänyt sinut vain ilosanoman tuojaksi ja varoittajaksi.

      21:18 Ei, Me heitämme totuuden valhetta vastaan, niin että se musertaa sen pään, ja katso, se häviää! Mutta voi teitä valheittenne tähden!

      40:5 Ennen heitä Nooan kansa ja jälkeentulevat sukupolvet hylkäsivät profeetat; joka kansalla on ollut surmanhankkeita sananjulistajiaan vastaan, ja ne ovat taistelleet valheen avulla tehdäkseen tyhjäksi totuuden. Siksi tuhosin heidät, millainen olikaan silloin Minun kostoni!

    • keksittyjuttu

      jostain kuulin että mohamed sairasti epilepsiaa ja näissä sairauskohtauksissa näki hallusinaation enkelistä jne.

    • muhosmatti

      mm. jakomielitautiset kuulevat ääniä. Taisi ukko rouskia jotain huumeita ja näin muodostui pikkuhiljaa koraani. Hullu ja raaka, mutta älykäs mies.

    • juuioiiiu

      muhammad oli pedofiili ja aasin nussija saatanan luomus jota tulee halveksia ja sen oppi islam tullaan kitkemään maan päältä ,sillä niinkuin raamattu sanoo hedelmistään puu tunnetaan-al gaida isis bokoharam ym ym ym...väärä profeetta on paljastunut ja se tullaan hävittämään piakkoin....sinä muslimi ,jos haluat ikuisen elämän ,niin hylkää koraanin opit ja polta koraanisi ja seuraa jeesuksen sanomaa jumalasta.

    • ainavaanlisää

      Mohammed, Joseph Smith, David Koresh...onhan näitä itsekeskeisiä satusetiä ollut maailman sivu. Mohammed sattui vaan syntymään aikana ja paikassa jossa taikausko löysi hyvän maaperän juurtua alkukantaisiin ryöstelyllä eläviin kamelikuskeihin joilla ei ollut mitään kristillisiä arvoja rasitteena ja jotka ilahtuivat kun ryöstely/valloitus ja raiskaukset/murhat olivat nyt tie paratiisiin neitseiden luo!

    • aikamerkillistä

      Muhammed ole edes lukenut Raamattua, sillä Raamattu käännettiin arabiaksi 300 vuotta profeetan kuoleman jälkeen. Muhammed kuuli raamatun kertomuksia aikansa kristityiltä ja heilläkin oli paljon kansa suussa vääristynyttä tietoa. Ei hän itse myöskään kirjoittanut Koraania.

    • totuusesille

      Kuulin vuosia sitten IRRTV:n (?) edustajien keskustelun radiossa, jossa kertoivat, että muslimeiksi kääntyneet luku- ja kirjoitustaidottomat pyysivät rabbia kirjoittamaan Muhammedin saamat sanomat kirjan muotoon. Rabbi kuulemma kätki joka suuran alkuun "Tämä on hölynpölyä". Onko kenelläkään muulla tietoa tästä ?

    • saddan

      Ja kuulemma muuteli sitä omille pisneksilleen sopivaksi tarpeen tullen.
      Samalla rajoitti muiden kauppaa ja näin sai omalle suvulleen(heimolleen) parhaimmat pisnekset.

    • 77777777778

      islam on väärän profeetan uskonto ja tehty harhauttaan ihmisiä ja taisteleen todellisia jumalaan uskovia eli kristtityjä vastaan

      älä ikinä lankea muslimin puheisiin, sillä sanat ovat kuin käärmeellä

      totta he eivät sitä itse tiedä, vaan luulevat olevansa jumalan asialla, vaan väärässä ovat. todellisuudessa he ovat eksyneitä ja eksytettyjä

    • beethooven

      Mohammed on suurin ainakin kannatukseltaan. Jeesus niminen goijari tosin hieman aikaisemmin kuulemma nousi myös taivaisiin samaiselta Öljymäeltä mutta tosin ilman hevosta.

    • ToivoKareinen

      Moo-ham-mad kirjoitti kirjan "world domination for dummies" ja rakensi sen turvin veristä tulevaisuutta uskontohuuhaalleen. Koraani on strategia... se houkuttelee, viettelee, aivopesee ja lopulta alistaa siihen, mikä on koraanin lopullinen sanoma: valloita ja tuhoa. Ja näin on tapahtunut allahin nimeen 1400 vuotta. Vai olenko väärässä?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1545
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1238
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1233
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe