posliini vaiko ei

tuntematon_

mä ajelin sellasen irokeesin tapasen ja sitte yks ilta mulla oli yhden illan juttu.
poika säikähti ja hänen mielestään se oli ällöttävää.

mitä mieltä olette sellaisesta?

23

5727

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matti

      No ei ihme, että säikähti. Anna karvojen kasvaa hyvä ihminen!!

      • Äijä32

        Oon samaa mieltä, mikään ei näytä kamalammalta kuin joku tarkkaan muotoiltu kuvio siellä alapäässä. Itse olen muutaman kerran törmännyt moisiin livenä enkä ole tiennyt pitäisikö itkeä vaiko nauraa.


    • kiÄli

      En ainakaan itse nuolisi muutakuin 100% posliinia.

      • Tom

        Kamalia nirppanokkia nämä nykyiset surkimukset. Enää ei joillekin surkimuksille kelpaa muu kuin posliini. Älä ihmeessä ajele, vaan anna kasvaa!!!


      • Slurps...
        Tom kirjoitti:

        Kamalia nirppanokkia nämä nykyiset surkimukset. Enää ei joillekin surkimuksille kelpaa muu kuin posliini. Älä ihmeessä ajele, vaan anna kasvaa!!!

        Kyllä oikeilla naisilla karva kasvaa, ei mitkään posliinipillut oo kyllä mistään kotoisin.


      • Timppa
        Slurps... kirjoitti:

        Kyllä oikeilla naisilla karva kasvaa, ei mitkään posliinipillut oo kyllä mistään kotoisin.

        Ei siellä alapäässä mitään irokeeseja tahdota nähdä vaan rehellinen karvakolmio...


      • Magus Gufus
        Tom kirjoitti:

        Kamalia nirppanokkia nämä nykyiset surkimukset. Enää ei joillekin surkimuksille kelpaa muu kuin posliini. Älä ihmeessä ajele, vaan anna kasvaa!!!

        ...siinä onnellisessa asemassa, että voivat / saavat valita, josko haluavat toisinaan posliinia, "vauhtiraitaa" tai vaikka (tosi)luomua ...

        Nai sinä mitä satut saamaan, niin minä pidättäydyn edelleen valinnanvapaudessa.


      • nam
        Magus Gufus kirjoitti:

        ...siinä onnellisessa asemassa, että voivat / saavat valita, josko haluavat toisinaan posliinia, "vauhtiraitaa" tai vaikka (tosi)luomua ...

        Nai sinä mitä satut saamaan, niin minä pidättäydyn edelleen valinnanvapaudessa.

        Pitäisi olla semmoinen karvarevohka, että persekarvatkin työntyis nokkaan, kun pimppiä nuolee. Mikään ei oo niin mukavaa, kun seuraavana aamuna, aamupaskalla istuskellessa töpehtiä 5 cm:n mittaisia pillunkarvoja suustaan.


      • MIÄS
        nam kirjoitti:

        Pitäisi olla semmoinen karvarevohka, että persekarvatkin työntyis nokkaan, kun pimppiä nuolee. Mikään ei oo niin mukavaa, kun seuraavana aamuna, aamupaskalla istuskellessa töpehtiä 5 cm:n mittaisia pillunkarvoja suustaan.

        Tiedätkös että maailmanhistorian suurimmat keksinnöt on tehty aamupaskalla ollessa.
        Muuten olen sitä mieltä että täysin luomukarvainen nainen on aito, ainoa ja oikea nainen, broileripillut on niiin syvältä ettei viitti ees sanoo


    • terppa

      mä kans ajelin irokeesin,ja värjäsinki sen viel..

    • pappa

      ainakin olisin innostunut ihan villiksi ja nuollut klittan kuiviin

    • siinä

      sulla säälittävä "poika". On ihan sama onko posliini, "irokeesi", kolmio, tähti, sydän, ... kaikki käy, jos on siisti ja "hoidettu".

    • Pimppi rules

      No jo on ollut varsinainen tolvana jos pillua säikähtää. Ihan sama, onko karvoja vai ei, kunhan on siisti pillu, ei viidakko. Itse pidän sileästä ja liukkaasta posliinistä, nami :)

    • Maija

      Tietty sä ajat posliinin. Vaan rotumiehet osaa sitä arvostaa. Muut on pohjasakkaa.

      • nykyaikana

        ON!
        nyt kuitenkin eletään 2000-lukua!! ja ihmiset saa huolehtia siisteydestään!!
        Sellaset jotka ei ymmärrä siistiä pimpsaa, voi mennä kotia ja tehdä YKSIN vaikka mitä ;)
        Mikään ei ole seksikkäämpää kuin ajeltu vagina!!


      • Jabe
        nykyaikana kirjoitti:

        ON!
        nyt kuitenkin eletään 2000-lukua!! ja ihmiset saa huolehtia siisteydestään!!
        Sellaset jotka ei ymmärrä siistiä pimpsaa, voi mennä kotia ja tehdä YKSIN vaikka mitä ;)
        Mikään ei ole seksikkäämpää kuin ajeltu vagina!!

        Onko siisteys ja seksikkyys muka sama asia?
        Mikään ei näytä törkeämmaltä tai itse asiassa säälittävämmmältä broileripillu!!!


      • naikkonen
        nykyaikana kirjoitti:

        ON!
        nyt kuitenkin eletään 2000-lukua!! ja ihmiset saa huolehtia siisteydestään!!
        Sellaset jotka ei ymmärrä siistiä pimpsaa, voi mennä kotia ja tehdä YKSIN vaikka mitä ;)
        Mikään ei ole seksikkäämpää kuin ajeltu vagina!!

        tiedätkö mikä on vagina?? kun et kerran tiedä niin älä suotta leiki kirjaviisasta; sun tason umpiluupäälle kyllä riittää esim"karvakotsa"tai"broisku" käyttösanax. Vinkki; Vaginaa ei tarvitse ajella yhtään millään; karvat kasvavat vain ulkosynnyttimessä.


      • Anonyymi

        Kyllä posliinia nuolee mielellään, aina kun vaan tarjolle tulee....
        Tarjoaako täällä kukaan😉


    • Sami79

      Posliini on parhain mutta kyllä tommonenkin karvoitus sopii mainiosti. Kunhan ei ole karvoja edessä häiritsemässä pillun nuolemista, joka on muuten tosi herkullista hommaa.

    • Anonyymi

      Minä oon myös ollu koko elämäni sitä mieltä, että mitä tuuheempi ja villimpi karvakolmio, sen parempi.
      Terveisin Patrick/Pate👍

      • Lisäyksenä vielä edelliseen kommenttiini, jonka jähetin kun en ollu vielä kirjaantunu, kun oon lukenu naisten tuntemuksia siitä, että miehet vaatii sitä karvattomuutta, niin mun mielestä kenenkään ei kuulu vaatia semmosta, mun mielestä jokaisen niin miehen kun naisenkin pitää voida ite päättää omasta kropastansa, ei mun mielestä semmosia asioita voi toiselta "vaatia".


    • Anonyymi

      Posliini on ihana, ajelen vaimoni säännöllisesti paljaaksi ja hänkin pitää siitä. Ei sikäli ihme koska ajelua seuraa poikkeuksetta mukava pimpin nuoluhetki.
      Paso

    • Anonyymi

      Jospa miekin sit vastaan. Ee ne karvat niin paljoa haittaa mutta mukavampi nuolla, suukotella ja esim pureskella. Mukava pitkä nuolaisuhan alkaa peppureijästä ja jatkuu kiitorataa pitkin ihan napaan asti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6163
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3936
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2319
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1373
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe